TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jossu-71
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
RR,Kiva kuulla susta...koita jaksaa töissä =)

LC,No ompas teitin neiti hoikkis tosiaan...minäkun luulin et Kasper on,mut painaa sentään 9kg ja risat ;)

Meil meni yö ihan hyvin...yhdeltä rupes jo maitoo kinuseen,mut tokeni nopeesti takas unille kun huomas et vielä ei heru :D Heräs sit 1.5h päästä kokeileen uusiks ja sit sai jo... pitäs kyl jättää toi tissikerta jahka jaksais :|

Pikanen visiitti vaan...palajan myöh. sitä voileipäreseptiikkaa kirjotteleen :wave:

Kiva kuulla sinusta ja pienestä RR =)

Äh väsyttää. Neiti heräili ja valvoikin alkuyöstä kauan ja oli ihan tulikuuma :o Laitoin supon. Mutta nyt on taas ihan ok. Omituinen kuume ja menis jo pois!

Summer: voi pientä raasua, toivottavasti kuume menee pian pois!

Sori mä en illalla jaksanu enää tulla kirjottelee ku flunssa paheni, oltiin Jämsän kaupoilla illalla ni meni iha älyttömäksi olo ja päätin et paree parannella tää päivä kotona, että joskus ois terveenä taas =)

Mut nyt aamulla olo olikin sit iha ookoo ja aloin heti tietty viikkosiivousta huhkiin, kolme tuntia siinä meni, heti ku pojan sai unille ni alettii siivoileen =)

Meillä mentiin EKAA KERTAA KOKO 10½kk aikana yö ILMAN MAITOA!!!!! Toki neiti heräs yöllä mut sain tutilla ja silittelyllä aina neidin jatkamaan uniaan! :)

RR: Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaan. :)

Kiitos voileipakakku vinkeista, meilla juhlitaan huomenna Avan synttareita ja lahden tasta kauppaan aineksia ostamaan pian. Anoppi tekee onneksi makean kakun kun olen tosiaan ihan hirveassa kunnossa. Tamakin aamu alkoi suihkuun oksentamalla.Meilla muutenkin on tuuri ihan kohdallaan, Ava taytti eilen vuoden kauheassa kuumeessa. Nyt on onneksi laskenut, joten huomenna saadaan juhlia onneksi.
jossu LA on virallisesti 2.12, mutta luultavasti oikeampi on 27.11.

Onnea Avalle :flower: :heart:

Hyviä löytöjä taas kirpparilta....korkeintaan 10e meni rahaa ja tarttui mukaan; 9 paria sukkia, kahdet sukkahousut, kaksi sortsiasua( paita ja sortsit), iso vauvaponi ja sitten sellanen pieni hevonen mikä vetää sellasta prinsessakärryä.....viimenen menee vielä talteen. Tulipa sitten sukkia mukaan :whistle:

Marmotta, mites kengät sopi?

Aivan mahtava ilma B) Vaikka meillä onkin vielä lunta vaikka kuinka paljon takapihalla :/ Hiekkikselle ei vielä pääse aikoihin....
mutta leskenlehdet, sitruunaperhonen ja sinivuokot kuitenkin jo bongattu täältäkin =)

Summer, sopi pienen venyttelyn jälkeen. Se nahka oli alkuun kyllä tosi jäykkää. Ja on vieläkin, pitää vaihtaa heti kun alkaa ulkona kävelemään. Mutta noin sukansuojina kontatessa menee hyvin. Oon tosi tyytyväinen yhteen mekkoon minkä ostin, se on kotimainen pellava-puuvilla Nellyn mekko ja uutena varmaan kallis. Uuden näköinen toikin kyllä on. Ens talveksi sitten mekko. :)
Laita Jani moottorisahan kanssa heilumaan, puut pois 50 metrin säteeltä niin jo sulaa lumet. Toi meidän kentän hiekkis on ihan sula, kun olis vaan ne vauvakeinut.

Avalle onnea näin päivän myöhässä! :flower:

Marmotta, juu naapurit varmaan tykkäis, kun on niitten puita kaikki :whistle: Me voitais joku päivä iltapäiväunien jälkeen kävellä neidin kanssa teidän hiekkikselle. Olis sellanen sopiva lenkki mullekin. Mutta sillon pitää vaan isin olla kotona, koska poitsun kanssa en lähe sinne kävelemään.

Kaikki taitaa olla auringosta nauttimassa B) on niin hiljasta....

Majj, vautsi hieno yö! Nyt vaan jatkatte samaa rataa.... =)

Voileipäkakku on niin hyvää :p mutta yllätys en ole mun leipuritaidoilla sellasta ikinä tehnyt. Haluisin kyllä oppia ja kai pitäs vaan ruveta opettelemaan....

Pimennysverho meillä on ollut aina makkarissaa. Mä rakastan pimeetä makkaria ja ihan hiljastakin pitäis olla...minäkö herkkäuninen?! Mutta eihän se täysin pimennä...enemmänkin sais olla pimeetä. Sellanen olis kiva mistä marmotta ei italiassa tykänny.

Summer, tulkaa vaan. Yllättävän hyvä nyt kävellä tossa tiellä, ne reunat on jotenkin leveämmät kun ennen. Pääsee väistämään reunaan. Tai sitten otatte pidemmän kautta, metsäautotietä pitkin. Se mikä lähtee Valkealuomen tienhaaran kohdalta tälle puolelle tietä. Tulisko siitä joku 4-5km tänne. Se on kesällä ihan kiva, mutta nyt vielä varmaan aika pehmeää mössöä. Hyvää treeniä siis!

Onnea Ava 1vee :flower: :flower: :heart:

Majj,vautsivau,hieno homma et yö maidotta.... en kerkee laittaa sitä reseptii tänään :ashamed: Mut tulen sen kyl laittamaan jahka tässä kerkiän,yleensähän miä notkun harva hetki tässä,mut nyt on yllättäen ollu askaretta....

Juu,me ollaan täällä käyty pyöräilemässä,grillattiin ja järjesteltiin tota meidän makkarii vähän turvallisemmaks. Kun poika nukkuu meidän sängys,mut ei oo ennen eilistä pyrkinyt pois siitä,on ollu ihan vaan peitot ympärillä esteenä. Nyt sit vähän siirrettiin sänkyy niin et on laidat molemmil puolilla ja päädyssä. Mikään sisustuksen helmi se ei nyt oo...päinvastoin :x Mutta ei voi mitään...elättelen toiveita et poika rupeis täs muutaman kk sisään nukkuu pikkasen paremmin niin vois taas kokeilla omaan sänkyyn =)
Nii ja sit vielä siivosin tossa. Olis vielä saunominen kohta edessä,kun nyt poika saadaan untenmaille,nukku myöhään päikkyjä.

Oli rattaista herätessä ihan hikinen niska,vaikka oli välikausihaalari... tosin saatto syy olla toi kypärämyssy kun oli sen päällä huppu. Ehkä pelkkä myssy riittäs. Kun muuten tuntu että oli ok. Haalarin alla ihan body ja gollegebyysat. Hitsit,nyt kun lämpenee kunnolla,niin ei meinaa osata kyl vähentää vermettä millään :p

Nyt sumpille :wave:

Onnea Avalle!

Taalla oon ollut puutarha touhuissa tytyn kanssa. Se ravaa portaita sisalle ja hetken kultuua ulos ja sita rataa. Sit kavas hieman ruohikolla konttaamassa ja takas tuohon rappusille :D . Ihana iltapaiva :heart:

Summer Voileipa kakku on musta helppo koota (Tehnyt yhden aikojen alussa noin 20v sitten) kun ei tartte tehda muuta kuin tayttaa... Kylla varmasti osaat!

Majj Kivaa kun nukuttu ilman maitoo! Ei mee sit kauaa kun nukkuu yon lapeensa :)

Katris Voi harmi sun pahaaoloa. Olikos eka raskaus ihan samanlaista? Milloinkas eka kolmannes on ohitettu?

Nyt ajattelin aukaista roseviini pullon ja ruveta illallisen tekoon.

Iltaa,
Onpas täällä rauhallista taas :o

Me oltiin touhuumassa päivällä. Käytiin MLL:n paikalliskirppiksellä ja sit käytiin tutustumassa siihen uuteen leivontaliikkeeseen mikä tohon lähelle tuli. Aikas oli hienoja kaikkia juttuja siellä oli. Mulla on tossa dekolteessa nyt sitten aurinko polttanu paidan aukon mukaisen ruokalapun :kieh: Ääh :( Ja posket on saanu kans kunnolla väriä. Nähtiin myös tuon reissun aikana kaikki likan serkut ja täähän oli ihan täpinöissään ku serkut ilveilivät :D Maistoin siellä kaupassa sellasia pieniä suolapaloja, mitkä oli tosi hyviä. Pakastealtaasta kuulemma marketeista ja paketissa on 32 kpl neljää eri makua. Olikohan pinaatti-ricotta, ruohosipulituorejuusto, tomaattijoku ja sit joku neljäs. Aattelin hommata niitä likan synttäreille, ni ei tarvii tehä mitään piirakkaa :) koska ne oli aikas nam :p

Lumesta
, eilen näin ku tuolla merenrannalla taapersin niin yhdessä kohtaa oli rantaviivalla jäätä, mut tänään se oli kokonaan jo sulanu. Vielä on maa vähän märkä ja haisee, mut muuten on jo ihan kevät :)

Onnea Ava 1-vee ?

Majj, hieno saavutus toi kokonaine yö, ihanaa :) Meillä syödään edelleen suht heikosti päivällä vaikka parempaan mennäänkin, ni luulen et yöpullosta luovutaan eskari-iässä sitten... eli ei ihan vielä :D

Summer/marmotta,
musta ainakin oli kiva seurata tota teidän pingisotteluanne aiheesta metsätie :D

Marmotta toi sun eilinen teksti katkeruudesta oli herättävä. Mä luulen et aika ajoin mulla käy ihan sama fiilis (katkeruus nostaa päätään ) et jotain vois tehdä ja sit lähettää lasku. Tosin tuolla äijäkkeellä on se tilanne etteipä sillä ole yhtään ylimääräistä. Kyllähän se varmaan muuten maksais. En mä tiiä.

Katris, tsemppiä, tsemppiä kohta se paha olo loppuu, sanoo hän joka likasta voi pahoin viikolle 17 asti. Mut mä en maalaile piruja seinille, sä toivut paaljon aikasemmin :) :hug:

Repa
, mulla on nyt ollu välillä pelkkä huppukin päässä mut ei siis nukkuessa. Tai sitten ihan kunnon pipo ilman kypärämyssyä tai sit pelkkä kypärämyssy. Mä en tykkää yhtään miettiä vaatetusta koko ajan et onko sillä liian kylmä tai kuuma vai hyvä, hankalaa :kieh:

Hohhoh, pitäis siivota vielä :(

Onnea Avalle! :)

Edla-mamma: Siis minkälaisia suolapaloja? Kuulosti hyvältä :p Kun itsehän en syö punaista lihaa olleskaan niin nua kasvis jutut kuulosti hyvältä. Niin ja tosiaan meillä syödään kans päivisin tosi huonosti vieläkin.

Repa: Joo ei mitään kiirettä sen asian suhteen, kirjottelet kun sulla itellä on aikaa ja jaksat. :)

summer: Olitpa löytänyt kivasti vaatteita kirppikseltä! :p

Joo aamulla kun tajusin että yö meni ilman maitoa, päätin että tästälähtien meillä ei enään öisin juoda maitoa vaan nukutaan! Katotaan kuinka menee ens yö! :p

Hui mua on pyörryttäny tänään ihmeellisen paljon ja muutenkin ollut ihan hämärä olo. Toivottavasti en tuu kipeäksi tms... Mulla on just pizza taikina kohoamassa, päätettiin tehdä miehen kans vielä näin illasta pizzaa.. :D Vaikka ei oo edes nälkä.. :D

Ainiin kiloklubiin vois merkata: -½kg :) Eli tavoite täynnä!

Edla, onko teillä mitään sopimusta, että mies maksaa jotain nyt kun se ei siellä ole? Vai vähän niin, että maksaa jos maksaa ja milloin maksaa. Mä kyllä nyt otan itseäni niskasta kiinni ja hoidan asian piakkoin kuntoon ettei tarvii siitä marmattaa enää. Vaikka yleensä se on ihan ok, mutta sit joskus tulee just sellainen olo, että jumanskeka.. olkoon mies kuinka sairas vaan, se on isyytensä tunnustanut ja saa sen mukaan alkaa toimimaan edes rahallisesti vaikka tällä hetkellä kieltää lapsensa olemassaolon ihan täysin. Hommatkoon asianajajan ja itkeköön sille. Blah.
Miten teillä on sujunut, miltä tuntuu olla kahden tytön kanssa nyt ihan 'virallisesti'? Kuulostaa siltä, että pärjäätte loistavasti, toivottavasti susta myös tuntuu siltä!

Majj, sua pyörryttää ja tekee mieli pizzaa vaikkei ole nälkä? Mulle tuli ekana mieleen että hurraa, lisää odottajia pinoon! :D

Vaatetus on tähän aikaan vuodesta kyllä hankalampi homma. Siis ihan jo itsellekin, saatika nyt kun pitää ajatella toisen vaatteet lisäksi! Maa on kuitenkin vielä kylmä ja tuulikin saattaa olla viileä varsinkin varjossa. Yritän sit jotain aina arpoa niskaan, ettei alasti tarvis mennä. Eevalla oli tänään hiekkiksellä välikausihaalari, lapaset, kengät ja ohuehko pipo. Ja varpaat plus kädet ihan hikiset. Kävelyllä sit haalari, villatöppöset ja kankainen lierihattu, ei lapasia. Ihan hyvä oli silloin. Täällä olikin +20 varjossa, periaatteessa kesävaatekeli siis. Mutta ei kuitenkaan. En tykkää keväästä.

Onnea Ava, mukavia synttärijuhlia!!! :flower: Katrinainen, paljon jaksamista huonon olon kanssa :hug: , eikähän se pian parane!

Ihana ilma ollut taas tänään. Eilenkin oltiin ulkona pari tuntia. Aamupäivällä leikkikentällä ja iltapäivällä tuossa omassa pihassa. J käveli taaperokärrynsä kanssa ja touhasi hiekkalelujensa kanssa. Tänään käytiin pyörällä mummolassa iltapäiväkaffilla ja sen jälkeen jäätiin hetkeksi omaan pihaan touhuamaan. Otin J:ltä hanskat pois, kun istuskeli tuossa pihassa. Voi sitä riemua, kun sai otettua maasta kiviä ja havunneulasia käsiin :D. Sauna oli lämpiämässä, joten kauaa ei ehditty pihassa leikkiä. Sisälle lähtiessä J:ltä pääsi itku, kun kiva leikki täytyi jättää kesken :ashamed: . Huomenna onneksi taas lämmintä keliä luvassa :).

Päivitin J:n kuvan profiiliin :).

Palailen huomenna, nyt täytyy mennä unille :wave:

Marmotta, joo ihan sama. Vaikka oon ihan hyvällä mielellä noin niinku muuten, ni sit välillä tulee noita Blääääh-fiiliksiä. Ei se vielä oo mihkään lähtenyt, varmaankin tässä ihan lähipäivinä (toivottavasti oikeesti). Pistä ihmeessä ilmoitus elareista menemään, saa maksaa kyllä. Pitkäänhän sä ootkin maksanu yksin kaiken. Te ehditte kuitenkin isyystunnustuksenkin tehdäkö? Kyllä tuo munkin äijäke alkaa maksaa, vissiin pitäis lastenvalvojaan ottaa yhteyttä. En oo sitä niin kovasti jaksanu miettiä vaikka muuten oon kyllä miettiny et miten oikeesti taloudellisesti tullaan toimeen. Ei kyllä kovin lupaavalta vaikuta mutta eiköhän ne joku päivä ala elaritkin sitten juosta (toivottavasti siis tämäkin). Sovittiin tuossa myös että kun haluan johonkin lähteä tai mennä, ni hää tulee sitten kyllä vahtii likkaa ja muutenkin varmaan notkuu täällä koska haluaahan se yhteyttä mukulaansa pitää enkä mä sitä halua estää. Mut mukaan mä en tota voi antaa koska eihän sillä vissiin ihan virallista asuinpaikkaa, ainakaan alkuun ole eikä mitään lapselle tarvittavia juttuja. Joten käykööt täällä ja päästäkööt mut liikenteeseen :D Eli kyllä tää tästä lähtee :)

Majj, mä tsekkaan mikä niiden nimi oli ku en nyt just satu muistamaan. Palaan tähän. Niissä missään ei ollu lihaa ja oikein hyviä olivat :D

Marimint, näyttää jo niin isolta tytöltä toi teidän neiti tossa kuvassa :)

Elatusmaksut Laittakaa kuntoon vaan ja nopeaan, se on vähintä mitä mies voi tehdä jos muuten nahkeeta osallistuminen lapsen hoitoon.
PukeminenHaasteellista hommaa joo. Meillä mennä viiletti ihan collarihousuissa kun välikausipuku oli aivan liikaa. Vaunuissakin oli ihan sisävaatteissa - pelasin peittojen kans. Hyvin toimi.

Marmotta: :laugh: hehhe empä taida olla! :D

Sorruin sit viime yönä antamaan 100ml maitoa, tai oikeastaan se oli jo aamuyötä. Illalla neiti ei huolinut yhtään maitoa siks sorruin, vai onko nää niitä koottuja selityksiä :whistle: :laugh: No mut ens yönä ei sit anneta mitään! :)
Meillä alkoi aamu jo 7 aikaan ja oon saanut siivottua koko kämpän aika hyvin. Mua vaan ottaa päähän tua mies, ensiks kuurasin keittiön ihan puhtaaks neidin kans ja annoin miehen nukkua, mutta eiköhän kun herra herää niin ala samantien sotkemaan, en ymmärrä miks ne ei tajua et jos oikeesti on siivottu vois kans hetken pitää kämpän siistinä! :headwall: :D

Yhteistyössä