Lc, se taisin olla minä joka siitä keiju-teemasta puhu
Mä oon ainakin kovasti suunnitellut kyseistä teemaa ja nyt alkaa oleenkin jo kuvausta vaille valmis. Tosin oottelen et joskohan tuo tyttönen alkaisi seisomaan ilman tukea ni sais vielä kivemman kuvan. Se on siinä ja siinä, yhdellä kädellä pitää pöydän reunasta kiinni -aika huolimattomastikin välillä
Naukuri, näinhän ne sanoo, ykköstä oottaessa kaikki kiinnikkeet on niin kireellä et kasvaa hitaast, mut sit toista oottaessa ne on jo niin löysät et se pumpsahtaa esille tosta vaan
Kurpitsa, nokkamukista... mä suosittelen edelleen ja vaan ainoastaan sitä Emman nokkista jota saa ainakin s-marketeista. Halpa ja hintansa väärti
Tosin meidän superimuttelija vetää kouluikäsenäkin ilta puuro/maito/vellinsä vieläkin tuttipullosta
:headwall:
Kiva
majj, et pääsitte kotiin takas, paljon mukavampi ympäristö ku sairaala.
Me ulostauduttiin kanssa käymään tk:ssa, mun oloni ei oo yhtään sen parempi ku lauantaina jollon tää lenssu alko. On kuulemma todella sitkeetä tautia
Olis kiva alkaa hengittää jo nenän kautta, kyllästyttää tää jatkuva läähättäminen :headwall: :kieh: Onneks mies tulee nyt iltapäivällä käymään kotona, ni saa viedä ton likan ulkoilemaan,Tosin se se ei vielä ite sitä tiiä
Onhan se inhottavaa et ku mä oon kipee ja neiti terve, ni sit ei pääse ulos ollenkaan
Mä tässä joutessani oon miettiny 1-vuotisbileitä ja sitä et kaikki kuttutut ei mahju meille samaan aikaan, pöh... joutuu portaittain kutsumaan
Pitäisköhän tehä kaks kakkuu? Nams
Aattelin Hello Kittyy, siis ihan vaan kakkupohjan muotoilla ja sit kermavaahdolla muotoilla ja lakulla jne koristeilla sen.... hmmm....
Eli siis loppupäivän notkuja ilmottautuu