Kyllähän tämä "palkkapäivä" ainakin jokusen hetken piristää!
Mie olen toipumassa yllättävän hyvin siitä ranneleikkauksesta. Rannetta komistaa nyt n. 5 sentin mittainen haava neljällä tikillä. Itse leikkaus ei kestänyt kuin vajaa 10 minuuttia. Ikävintä oli, kun olkavarressa oli n. 30 min ajan sellanen kiristysmansetti ja se painoi aika pahasti tuohon käteen. Kivat jäljet siitä nyt sitten... Särkylääkettä on mennyt tosi vähän ja tässä paraikaa kirjoittelen kymmensormijärjestelmällä. Ja tänään jopa vaihdoin tytölle vaipankin, kun uskaltaa jo vähän taivutella tuota rannetta. Tosi kivasti miehellä ja tytöllä oli menny perjantai-päivä, pullosta oli juonut maitoa ja snapsilasista kanssa. Ruokaakin oli mennyt suht hyvin. Mutta mikä ilo oli kun tulivat hakemaan sairaalasta! Kovasti moikkaili ja vilkutteli! :heart: Ja sitten kun rupesin antamaan kotona rintaa....! Mikä huuto ja nyyhkytys alkoi, että "tänne ja heti!"
Jos imetys joillain takkuaa, niin kannattaa kokeilla
istumatissiä eli lapsukainen istumaan kasvot itseesi päin ja eikun tissittelemään. Meillä on nyt parempi kausi menossa tuon imetyksen suhteen, kun en ole voinut sylissä pitää vaan täytynyt antaa tuota istumatissiä.
Hapanmaitotuotteista olen antanut raejuustoa, jogurttia, viiliä ja viimeisimpänä piimää. Ostin itelle ab-piimää, jota olen antanut tytöllekin. Ruoan kanssa menee ihan hyvin, siis lusikasta, mutta lasista ei (välillä ) niinkään. Meillähän on nyt käytössä se snapsilasi, jota suosittelen muillekin! Ruoalla menee n. yksi snapsilasillinen joko piimää tai korviketta. Plus nokkiksesta vettä. Korviketta laitan edelleen lorauksen ruokien joukkoon. Kyllä
Repalle oli annettu neuvolassa ihan kummia ohjeita....! Maalaisjärkeä käyttämällä selviää kyllä tilanteesta kuin tilanteesta.
Ani: meillä loppui yöimetys tuossa tammikuun alussa ihan itsestään, siihen saakka oli yksi-kaksi imetystä/yö. Päivisin imuttelee 4-5 kertaa.
Tais tulla taas pitkä sepustus...