TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 Maaliskuussa


TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008
KILOKERHO 1.8.-31.12. 2008
1.1.2009 --->

PUDOTTAJA & TAVOITE & TILANNE

katrinainen 8kg /-3,5kg
kriisi 18kg /-9kg
merika77 17kg /-12,4kg
birdie81 2,2 KG/- 2,2kg (20.2 uusi tavoite) 3kg / -1,2kg
Marmotta 5kg /-5kg (11.11)
Matamimimmi68 7kg /-2kg
Keilis 12kg
kurpitsa 2,5 kg / - 1,2kg
London Calling 10kg /-3kg
Jossu-71 24kg /- 4,7kg
santtra 4kg
eeti 8kg /-5kg
hannanna 5kg /-1kg
weiss 6kg /-1kg
Böö-78 6kg / -3,5 kg
Edla-Mamma 20kg/-4kg
majj 5kg /-5kg (15.10), uusi tavoite 4kg /-3½kg
Pipsa Possu 10kg
Annaliina73 10kg
liukumiina 5kg
poika04&08 10kg/-9,5kg



:heart: uudet tulokkaat 2009

LASKETTU AIKA

Jenni pikku neiti syntyi 11.1.

Iina72 17.8
Naukuri 4.9.
Carmen 26.9.
Sonja R 28.10.




1v. synttärit Onnea pikkuisille :heart: :flower:

Jenni 13.3.

Nemika 21.4.
Katrinainen 24.4.
Summer81 30.4.
poika04ja08 30.4.

Marimint81 5.5.
Weiss 7.5.
Edla-Mamma 7.5.
Naukuri 8.5.
London calling 10.5.
Carmen 12.5.
Jossu-71 20.5.
Kurpitsa 21.5.
Hemuli79 21.5.
Vilma 22.5.
Matamimimmi68 24.5.
Marmotta 26.5.
Repa 26.5.
Heinuli81 29.5.
Puliina 30.5.
Merika77 30.5.

Majj 9.6.

:heart: :heart: :heart:
 
Pitäskö meidän painonpudottajien pinoa vähän rustata vai pidetäänkö ennallaan?? meinaan kun osa on onnellisesti jo toisella kieroksella--ei taida paino tippuu lähi kuukausina :)

Mitens olis laitetaanko myös odottajien lasketutajat?? vois olla kiva

Mitä mieltä :wave:
 
Heips taalta vieraalta maalta. Aurinkoa piisaa ja helletta on pitanyt.

Pikku F on totisesti saanut kokea kaikenlaista uutta ja uusia taitoja on oppinut hirmuisesti. Viela viikko lomaa ja ens sunnuntaina ollaankin sitten takas enkuissa.

Palilen paremmin sit kun ollaan kotosalla, toivottavasti kaikilla on asiat hyvin, kiitos uudesta pinosta ja nyt viela vilkasen viimekuun pinoa...

 
Jaahas,kiitos Merika pinosta ,:flower: paan tähän saman tekstin minkä kerkesin tonne helmikuuhun juuri kijottaa :wave:

Oon samaa mieltä et piiri on kaventunut rutkasti,kun me samat täälä löpistään päivät pitkät,mut ilouutinen teille harvemmin linjoille ehtiville; samoja aiheita täällä suurinpiirtein kaivellaan päivästä toiseen :D Ainenkin mulla pyörii jutut ton ainaisen nukkumattomuuden ja piereskelyn ympärillä :LOL: Joten eiköhän täällä kärryillä suurinpiirtein pysy,vaikkei ihan joka hetki lukiskaan...niinku eräät :whistle: :ashamed:
On hiukan kakstahonen juttu tää palstailu,silloin odotuspinossa tuntu välillä et kirjottelee itelleen,kun juuri kukaan ei silloin kommentoinu...johtu siitä et meitä oli niin paljon ja nyt taas väki on vähentynyt niin et jokatoinen rustaus on oma kirjotus
Kukaan ei saa enää lähtee lipettiin... kuulumisia ainakin pitää päivittää,tää on käsky B)

Meil ei onneks vielä yritetä kiipeillä,siis esim.rappusia pitkin. Ylös noustaan kyllä joka paikkaan,enimmäkseen kuitenkin polvilleen... mut sit herra päästelee kätensä irti kun kuvittelee et pysyy pystyssä ilman tukee...ei kiva Uusin juttu on nyt et on ottanut useamman askeleen tänään karhukävelytyylillä,takapuoli pitkällään koko ajan. Muutenkin on ihme akrobaattisia asentoja...

Oltiin siis mummulla ja poika nukku ihan niinku kotosallakin,eli tississä kiinni :D Noh,alkuyö meni kyllä hyvin,mut sit 3 eteenpäin asu rinnuksilla ...

Hapanmaitotuotteet: Meil on ihan vaan sormenpäällisen verran maisteltu jugurttia ja jäätelöö... ja sit juustoo oon pari murua antanut =)

Mut tässähän tätä... huomiseen
:wave:
 
Sunnuntaita kaikille - pitkästä aikaa! :flower:

On tosiaan kulunut yli viikko, kun viimeksi kirjoitin, mutta on taas elo ollut sellaista haipakkaa ja mami sen verran väsynyt iltaisin, että on palstailut jääneet. Mutta nyt taas ryhdistäydyn B)

katrinainen Voi kauhea, mikä tapaturma teillä on käynyt! :eek: Onneksi kyse ei kuitenkaan ollut mistään tosi vakavasta, mutta voin kuvitella miten ne "hiljaiset sekunnit" ovat sinut pelästyttäneet :hug:

Jennistä oli kiva kuulla: voimia sinulle ja aurinkoa elämääsi :hug:

(.) Meillä on tosiaan tapahtunut.. Kävin Tukholmassa kavereiden kanssa ja kyllä oli ihanaa olla reissussa. Sai rauhassa turista kavereiden kanssa ja onhan se kaupoissakin paljon helpompaa kierrellä ilman kärryjä :whistle: Mutta kyllähän kahdessa päivässä ikävä ehti tulla - ja ISO - joten kotiin oli ihana palata :heart:
Nealla todettu korvatulehdus ei parantunut ensimmäisellä antibioottikuurilla ja nyt saatiin sitten toista merkkiä heti perään :/ Ja väläyttelipä lääkäri sellaistakin mahdollisuutta, että Nean vasemmassa korvassa saattaisi olla sen kaltainen rakennevika, joka vaatisi tuubin :( Mutta päätettin nyt katsoa vielä, vaikka kovin montaa antibioottikuuria en pimulle kyllä haluaisi putkeen syöttää!
Ja koska korva taatusti särkee niin viime yönä herättiin varmaan 20 kertaa - jopa sen jälkeen tunnin välein, kun olin antanut supon :eek: Tänä iltana saa kyllä lääkkeen ennen nukkumaan menoa, jos auttaisi paremmin...
Sanoja meiltä tuli lisää (sen "auton" lisäksi siis :D ): "äiti" ja "lamppu". Tosin äitiä Nea on toistellut enemmänkin, kun nuo kaksi muuta ovat olleet toistaiseksi ainutkertaisia.
Kovin koittaa kävellä syöttötuoli-pöytänsä avulla ja sujuuhan se hitaasti, mutta varmasti. Hampaita on nyt kolme, kun eteen ilmestyi toinen ylähammas. Söpön näköistä, kun nauraessa näkyy kolme pientä hampua :heart:
Raskaus on edennyt 11. viikolle ja raskauspahointi vasta alkanut :eek: En edes tajunnut, että se enää tässä vaiheessa iskisi päälle :x Omia kolmekymppisiä tuli vietettyä pe, kun mies vei minut hemmottelureissulle Naantalin kylpylään: siellä oli odottamassa kasvo- ja jalkahoito sekä hieronta ja illallinen, jossa yllätyksenä oli 8 kaveriakin juhlistamassa vanhenemistani. Ja ihana oli nukkua koko yö heräämättä pikku yökyöpelin ääniin viereisestä huoneesta ;) Nea oli isovanhempiensa kanssa ensimmäistä kertaa yön yli ja kaikki oli mennyt hienosti, kuten aina heillä.
Ja niin: meillä syödään tosi hienosti nykyään! Menee niin äidin ruoat kuin kokkareetkin ja ihan silmissä on pimun reidet pulskistuneet :D Kaverit neuvoivat silloin "huonoina syöntiaikoina" laittamaan ruokiin suolatonta voita turvaamaan energiansaantia ja taisi Nea ihastua sen makuun niin, että syö nyt kuin rekkamies :LOL:

Huh, mikä "kuulumisoksennus" - nyt lukemaan tarkemmin kirjoituksianne helmikuulta!

Illan jatkoja :wave:
 
Merika meinasinkin ehdottaa, että karsitaas tuota kilolistaa vähän - tai ainakin minut pullukan voi sieltä poistaa B)
Ja tosi huomaavaista, jos laitat lasketut ajat pinoon - minulle voisi laittaa 26.9. (saa nähdä mikä sitten on np-ultrassa lopullinen arvio). Ehkä pinoutuminen motivoisi muitakin vauvelintekopuuhiin ;)
 
tuli kirjotettuu tonne vanhaan ketjuun vielä..
kiitos merika uudesta pinosta ja vois ainakin mun puolesta muokata vähän tota alkulistaa..olis juu kiva nähkä milloin toisten lasketutajat on, niin voidaan sit yhdessä jännittää h-hetkeä täällä :D ja mun painonpudotuksen voi suosiolla poistaa listalta, en enää muista mistä painosta aloitin ton pudotuksen ja kun paino on täs tänä aikana sahannut sinne sun tänne niin ihan pihalla itekin joten..

 
carmen: sama täällä..toista kuuria perään ku ei ekalla tulehdus parantunu. vaan oireet palasi heti. sinänsä hassu toi äijä. yöt se nukkuu hyvin vaik tulehdus on. mut päiväunet vaunuis vaikka puoli istuvassa nukkuu niin kitisee niitä sit. ja syönnit puistattaa sitä. sillä vein takas sen lekuriin. muuten on iloinen normaali käytökselleen tulehduksenki aikaan.
toivottavasti nää meitin pienien korvat paranisi nyt näillä trobeilla sit. jaksuja sinne :hug:

 
Vitsit meidän likasta lähtee ihan hirveet volyymit.... :eek: Broidikin sano päivällä ku juteltiin puhelimessa ja likka huuteli taustalla et juu, hyvät keuhkot tuntuis neidillä olevan... Ihme kiljuhanhi :D

Carmen, ollaan sit samaa vuosimallia ja melko samanikäisiäkin :D Onnea :flower:

Majj,
meidänkin konttaaminen lähti siitä, et jalkoja vedettiin perässä :D Kohta siellä mennään sellasella vauhdilla ja ihan polvee toisen eteen et huh...

Maitotuotteista, pari raejuuston raetta eilen annoin. Siis rahkaako ootte ihan hedelmäsoseen kanssa antanut?

On muuten rusinat ihan herkkua :D ja kaikki hedelmät, mut rusinat kun loppuu nenän edestä ni alkaa hirvee huuto :/

Summer
, Miten olis valjaat sänkyyn? ;) :D Lueskelin tuolla mitäs nyt-palstalla ja siellä suositeltiin näille jatkuvasti seisomaan nouseville valjaita sit ku ne on ihan poikki, ei pysty nouseen ja sit vapautus niistä kun on nukahtanu. Tiiä sit toimiiko... :D

Repa, mä jäin miettimään et mikäköhän siinä oikeesti on et toi pasta toscana uppoo ipanoihin loistavasti... kasvisruokaahan se kumminkin on :whistle:

Meillä oli kanssa viime yönä aika pinnasänkyformulat |O Et menin ihan liian aikasin kehumaan kokoyönunista.... :( Siis olin illalla tapaamassa kavereita puoleen yöhön asti ja neiti oli seiskasta asti nukkunu. Mies lähti liikenteeseen sit ku mä saavuin kotiin. Olin just menossa nukkumaan siinä yhden maissa, ni johan neiti heräs. No mies tuli sit kotiin siinä puol neljän nurkilla neiti heräs taas. Sain nukahtamaan mut oli NIIIIN levoton (veti siis sänkyy edestakasin) sen aikaa ku mies oli hereillä -kävi ylipitkässä suihkussa ja se tietty kuulu makkariin jne... Siinä sit kuuden aikaan me sit nukahdettiin vihdoinkin ja nukuttiinkin puol kymmeneen.

Ihana Repa ku pidät huolta siitä ettei kukaan enää katoais :) Oikee palstapoliisi :heart: :LOL:

Nyt toi mekastaja sänkyyn... jos vaikka nukahtais...
 
kirsikkatomaatti....joo välillä ketuttaa itse kutakin...ja itse huomasin, että olin kyllä siit maidosta kirjoittanut just ihan oman mielipiteeni :ashamed: ....olet oikeessa siinä suhteessa, et nykyään kytätään kaloreita jo ihan nuorena :eek: !....miä itse rakastan kaikkee rasvasta maitotuotetta...rahkaa kermalla...kermajäätelöö..ym...mut miun pitää vähän rajoittaa, kun suvus on sepelvaltimotauteja ja itsellä kolesteroli koholla :whistle:...syön kyl niit kohtuudella...

Carmen...onnea :flower: !!

Repa..älä luulekaan, et pääsisit miust eroon :LOL: :LOL: ....tääl roikun varmaan viel mummoiässä ja ihmettelen, kun on niin hiljaista...puhun itsekseni :LOL: :ashamed: !

Nyt kuorosotaileeee :wave: !!
 
Niin naukuri, mikäs leffa se oli mitä olitte kattomassa?

Mä ootan tota seuraavaa vauvakinoa, ku sillon menee se paljon puhuttu himoshoppaajan salaiset unelmat. Siinä ku on suomenkieltäkin ja suomalaisuutta jonkun verran käsitelty :)

Vitsit kyl on loistavat kuorot tuolla kisaamassa... ja ihan pystymetsästä revityt. Tosi loistavaa :)

Ja matami, muakaan ei kulumallakaan saa vekette.... siis jos vaan suinkin mun salasanat pysyy mun lahossa päässä tai paperit säilyy eikä konetta tartte päivittää :LOL:
 
Maaliskuu on sitten korkattu! Ja tyttö 9 kk.

Katrinainen: Onko Ava jo toipunut kovasta kolauksesta? Onneksi selvisitte säikähdyksellä!

Tietääkö joku miksi en saa hymiöitä?? Ihan kumma juttu.... Enkä voi tummentaa tmv.... Pitää yrittää ulkomuistista jotain hymiöitä laittaa jos tarvii.

Korvatulehdus on aina ikävä asia pienellä. Vielä ikävämpi on, jos se ei lähde kertalaakista pois vaan tarvii toisen tai jopa kolmannen kuurin. Kaverin tytöllä oli syksyn aikana varmaan kolme neljä peräkkäistä korvatulehdusta! :eek: Toivottavasti kuurit teillä auttaisi, kenellä sellainen menossa!

Weiss: kiva kuulla teistäkin! Tulee aina mietittyä, että miten teillä allergioiden kanssa jaksellaan. Ja tietysti muutenkin, kun hoidat huushollin yksin, että miten jaksat. Kokeile ihmeessä rahkaa, jos se vaikka sopisikin. Saisi poika uutta ruokavalioon. Pidetään peukkuja pystyssä!

Kurpitsa: toivottavasti saat lääkäriltä apuja siun tilanteeseen. Muista ettet ole yksin! Täälläkin välillä uuvutaan aika pahastikin, mutta niinhän se aurinko myös risukasaankin paistaa, ainakin välillä. :)

Typyliini oppi tänään istumaan nousun. Ollaan harjoiteltu sitä hoitopöydällä jo jonkin aikaa ja lattialla silloin tällöin. Hieman pitää alussa auttaa, mutta itse nostaa lopulta itsensä istumaan. Aivan hieno juttu! Meillä muuten alkaa kova huuto, jos ei saa lelua, minkä olen laittanut vähän matkan päähän, jotta kurottaisi kunnolla ja kokeilisi lähteä eteenpäin liikkeelle. Aikahan siihen tietysti on lääke, että tyttö lähtee ryömimään. Mutta kun sitä niin paljon kaikki kyselee (etenkin neuvolassa), että ihan jo ottaa päähän. Ja mie sitten yritän kovasti saada tyttöä ryömimään.... :ashamed

Aurinkolasit löytyy täältäkin! A:n täti toi tuliaisina Ranskasta asti. Ja ihanan kesälätsän kanssa.

Iltarukousta en vielä ole ottanut mukaan kuin omissa ajatuksissani, kun toivottolen hyvät yöt. Iltasadun lukemista olen miettinyt aloittaa kohta puoliin. Mulla on miun vanha iltasatukirja, jossa on joka päivälle oma lyhyt satu. On vuodelta kuokka ja kirves. Ihme kun on vielä kasassa! Saa nähdä kuin kauan sitä pitää lukea tytölle, miulle sitä piti vielä lukea kun oli alaluokilla!

Pitääkin muuten seuraavalla kauppareissulla ostaa rusinoita ja koklata miten ne maistuu.

Mutta nyt iltapalalle ja sit unille! Rauhallisia unia kaikille!
 
Kiitti pinosta!!!! :flower:

Ja kauhistus niin se tuo neiti sitten ensi kuussa tulee 1v...hui ku aika menee.

Kiva KirsikkaTomaatti kun tulit takasin ja Carmen ja kaikki :flower: =)

Ja minähän en täältä lähde kulumallakaan....

Hyvät yöt ihanaiset :wave:
 
weiss
Kiitos maaliskuun pinosta Merikalle!

En miekään täältä ole mihinkään lähössä, ei vaan ehdi usein enää kirjoitella. Lukemassa käyn viiim. iltaisin.. :D Kiva, kun päätit palata Kirsikkatomaatti.

Huomenna rohkenen kokeilla tuota rahkaa, jospa vaikka massu kestäisi..
Iltarukous/laulut/sadut: Rukous luetaan, kunhan tulee hieman ikää lisää. Lauluja lurittelen pitkin päivää ja iltaisin hyräillään. Suojelusenkeli on ihan ykkönen. Satuja luen, kunhan oppii omaan sänkyyn nukahtaa, viellä (ja pitkäääään) nukahtaa miun syliin.. no, kun onhan se viellä miun ihan pienen pieni vauva.. :saint: :whistle:

Muistatteko kaikki pestä pienen hampaat.. Tuli vaan mieleen, kun TAAS unohin.. :ashamed:
Mutta joopa joo, öitä.. |O
 
Heippa tännekkin pitkästäaikaa :wave:

Meillä täällä on sairasteltu oikein urakalla. Ensin oltiin kokoperhe vatsataudissa. Nyt on sitten Nealle iskenyt paha keuhkoputken tulehdus. Tänään käytiin lääkärissä ja saatiin antibioottikuuri. Toivottavasti alkaa tehoon tai muuten tulee pian sairaalareissu :whistle:

Mitäs meille muuten... Eli nea on nyt 9,5kk. Aikamoinen vauhti alkaa olla jo päällä. Meillä on konttailtu jo muutama kuukausi. Samoin tukea vasten on noustu seisomaan tuolta 7kk iästä lähtien. Nyt pikkuhiljaa käveleekin tuen kanssa. Sit satunnaisesti saattaa nousta keskeltä lattiaakin ilman tukea hetkeksi seisomaan..Hampaita löytyy 6kpl ja kohta seitsemäs puheaa. ja en kyllä aina tahdo millään muistaa pestä niitä hampaita :ashamed:

Onnea carmen synttäreiden johdosta :flower:

Ja pieni paljastus vielä tähän loppuun. Meillekkin on tulossa pikku kolmonen :heart:
Se on ihan alussa vasta, mutta toivotaan parasta että pikkuinen pysyy loppuun asti matkassa. Ainakin näin alustavasti la olis 28.10..
 
Onnea, Sonja R!

Ja Kirsikkatomaatille paluu :hug:

Edla, mä just pari viikkoa sitten jouduin Italiassa kääntämään Himoshoppaajasta suomenkielisen pätkän, kirjaversiosta siis. :) Sitä leffaa taidan kyllä vältellä, tykkään niistä kirjoista niin kovasti, etten halua nähdä leffaa kun se yleensä pilaa kirjankin. Ihan paras niistä kirjoista on Shopaholic&Baby. Koskettaa kummasti. :D

Repa, mä ajattelin et tää palsta on ajoittain kyllä vähän ku Kauniit ja Rohkeat. Ei niin haittaa jos vähän jääkin välistä, samaa (kakka, ruoka, uni, kakka, uni, uni, kakka..) veivataan viikosta toiseen kuitenkin. Ja samanlaista yksinpuhelua, ainakin mulla.. :D
 
Onnea Sonja :flower: Joku taisikin jo tuossa aiemmin mainita, et oli kuumeilijoissa tai jossain nähnyt tekstin et sä oot plussannu :) mikään ei pysy salassa :D Ihanaa :heart:

Marmotta, joo mä oon nähny noita kirjoja mut en oo lukenu, joten mulla ei oo mitään pilattavaa kun meen sen kattoon :D Muakin kyl ärsyttää esim. Potterien leffaversiot ku niissä aina puuttuu niin sikana kaikkee mun mielestä oleellista. Mut toi Shopaholic & Baby vois kyl olla lukemisen arvoinen :D
 
sonja R onnea ja toivotaan et kaikki sujuu hyvin. Joo joku tosiaan oli käynyt odotuspuolella ja nähnyt sun plussanneen. :) laitoin tuon sun la jonon jatkoksi -teitä taitaa olla jo viis odottajaa ja Jenni jo ehti synnyttämäänkin. :)

Wissmä oon pessyt pari kertaa vast :ashamed: :ashamed: ja meillä niitä hampaita on jo 8kpl -pitäs varmaan aloitella.

Sadut, laulut, rukousEsikoiselle lauloin ja varmaan jo täs kohtaa luettiin satujakin. Mut pikkunen tulee nukkumaan samaan aikaan kuin jompikumpi meistä. Mut laulan mielelläni -ihme ja kumma, peikkoäidin kehtolalu, pieni tytön tylleröinen ja kaikkia niitä lauluja joista ikäihmiset tykkää :LOL: koska ne osaan ulkoo parhaiten. Iltarukous luetaan isomman kanssa kun muistetaan :ashamed: parantamisen varaa olis saduissa.

Josko nyt menisin nukkumaan :wave:
 
merika: juu, voishan sitä laittaa uusi tavoitepaino..pitää käydä nyt vaa´alla..voi järkytys..nyt kun motivaatiopula iski laihtarin suhteen on paino kivunnut reilulla kilolla takasin ..kyllä harmittaa mutta uuteen tavoitepainoon 2,5kg

weiss: hyvä kun muistutit..meinaa usein kyllä unohtua hampaiden pesu..meillä hampaita 6kpl, oon mä muutamia kertoja pessyt pelkällä vedellä..tyttö kyllä tykkää kun joku hinkkaa kutiavia ikeniä :)

siitä tulikin mieleen jotta oottekos käyttänyt jo hammastahnaa??

heinuli: meilläkin kovin tyttö yrittää kammeta lattialla ite istumaan..nostaa jo hienosti itsensä sellaiseen puoliks istuvaan asentoon kädet suorina..ei meilläkään vielä ryömitä mutta uskon ettei sitä taitoa voi pahemmin opettaa..oppivat sit ite kun aika on kypsä..

sonjaR: mä kävinkin onnittelemassa sua tuol kerhon puolella mutta hurjasti onnea vielä tätäkin kautta =) ja pikaista paranemista nealle.
 
Ilmeisesti on joku suojaus nyt päällä meidän koneessa, etten saa noita tummennuksia ja hymiöitä laitettua... Höh.

Joo, eihän sitä kehitystä voi millään muotoa nopeuttaa. Tyttö kyllä tykkää, kun vähän autan sitä ryömimään tuossa lattialla. Huristellaan silloin tällöin täältä tietsihuoneesta olohuoneeseen. Kaikki aikanaan!

Herätys oli hieman yli kuuden. Ja toinen yö vähälle aikaa kun ei tarvinnut käydä laittamassa tuttia! Viime yönä oli itse napannut tutin pinniksen nurkasta! :) Ja hikkakin vaivasti taas yöllä... Se ei ole kivaa, mutta onneksi ei yleensä herää siihen. Tuossa lattialla nyt istuskelee ja heittelee isänsä tossuja. Tarvii varmaan jonkun ajan päästä laittaa hänet ulos nukkumaan.

Hampuli pestään joka ilta. Lisää pestäviä tässä odottaen. Toinen etuhammas on pinnassa tulossa, saas nähdä kuin kauan menee ennenkuin puhkeaa. Muita hampuja ei ole vielä tulossa, elleivät sitten tule "nurkan takaa"! Eikös sitä hammastahnaa aleta käyttämään joskus reilun vuoden ikäisenä vai vielä vanhempana? Pelkällä vedellä vielä mennään.

Sonja R:lle onnea plussasta!
 
Merika: Kiva kun avasit uuden pinon ja onnea 9kk! :) Meillä tullaan pian kans 9kk...

Carmen: Ihanan lahjan mieheltäsi sait ! :)

Sonja R: Onnea pikku kolmosesta ! :flower:

Kirsikkatomaatti: Onneksi päätit palata! :p

Meillä on noustu tänään jo 7 maissa, ja kerranki ku itse valvoin vähä myöhempään niin nyt armoton väsy ! |O J:n kummit tulevat tänään Torniosta tänne päin ja poikkeavat samalla käymään! :) Jos jaksan voisin vaikka leipoa jotain...

Hampaiden harjaus: Pyrin kyllä harjaamaan neidin hampaat kerran päivässä, myönnän että joskus unohtuu. :ashamed: Ei käytetä mitään hammastahnaa tms. Ei kai noin pienille tarvitse vielä käyttää, vai?

Edla-mamma: Juu meno on varmasti kova koska nytkin mennään jo kovaa joka paikkaan, tietty sellasiin paikkoihin minne ei sais mm. johdot ja DVD on tosi pop! ;)
 
Niin ja sitä piti sanoa että meillä itse tehdyt kokkare ruuat menee hyvin alas, kaupan 8kk purkit ei ollenkaan! ( vai oonkohan jo tostakin maininnut :LOL: , ihan sama )

Ja sit lelut, millasista leluista teidän lapset tykkäävät tällähetkellä? Meillä pallot on nyt tosi kivoja, ja sit tietty kaukosäätimet, puhelimet ym. ois tosi kivoja leluja, mutta sit omat lelut ei jaksa kiinnostaa yhtään. Jos lattialla on vaikka 4 lelua ja 1 sukka J valitsee sen sukan ! :D
 

Yhteistyössä