Kukapa olisi uskonut? Nössöä toimittajaa Mika Tommolaa epäillään vaimonsa pahoinpitelystä 😢

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
– Pahoittelen kaikkea, olen todella pahoillani, että tällaista on käynyt. Tilanne eskaloitui täysin turhasta, itsekeskeisestä raivopuuskasta, kun vaimoni otti puhelimeni, Tommola sanoi MTV:lle.

Parilla on avioero vireillä. Helsingin käräjäoikeudesta vahvistettiin lltalehdelle, että Tommolan vaimo hakee yksin avioeroa. Avioerohakemus on tullut vireille 12. syyskuuta 2023.

IL
 
vierailija
Vaimo on hakenut avioeroa jo monta kertaa pitkällä ajanjaksolla.
Toivottavasti hän vihdoin saa elämänsä järjestykseen.
Henkinen väkivalta on usein fyysistä pahempaa.
 
vierailija
Mistä syystä sinulla on tapana lyödä?

Montakos kertaa pv tai vko?
Nooh on mul pari kertaa. Viime keväänä oltiin lapsen ja mummin kaa laivalla ja mutsin kaa meni siellä sukset ristiin. Sit se sai illal taas mun tytön itkee huutamisellaan noh ja mä sit käytin karkeaa kieltä mummia et se säksätys loppuisi ja ei itketä mun tyttöä noh illaksi rauhoituttiin. Mut aamulla menin vessaan paskalle kun tulin sieltä pois ni tyttö tulee itkien et mummi kiusaa ja huutaa mulle. Sillon mun pinna kiristyi ja sanoin mutsille monta kertaa et nyt se turpa kiinni tai räjähdän ihan just mut huuto ja tyttö itki kovemmin nii joo sit mul napsahti tartuin mummia kurkusta ja kopautin pari kertaa sitä nenään ja tuli sieltä verta ja muakin heti harmitti et hitto tyttö näki ja tyttö tuli pelokkaamaksi mut mä oon jo tytölle sanonu et suojelen aina sitä. Ja tyttö on herkkä ei sille tarvii huutaa tai olla ilkeä.
Mummi teki rikosilmoituksen ja sit se meni sovitteluun ni sitku saatiin purettua tilanetta ni se sovittelia nainen sanoi et tein oikein ku suojelin lasta. Mun ja mutsin välit on aina olleet aika kireät ni se jatkaa sitä kehää mun lapsen kaa mun siskon lapsille se ei koskaan huuda tai ole ikävä mä sanoin et jos haluut kostaa ni tee se mulle eläkä mun lapselle et lapsi on syytön meijän väleihin. Kyl mutsi varmaan kantaa sitäkin et mä jouduin hakee sitä baareista alle 10v ja monesti mutsi sanoi et haen viel yhen kaljan ja sit lähetään ja anto mulle rahaa et voin siinä ootelessa pelaa pelikoneita ja eipä yleensä jäännyt yhteen kaljaan se odotus vaan jouduin yksin mennä kiinni ni ehkä mutsi ei kestä katsoa mua.
Mä aina rullasin sen yhen yönjuttui jotka harrasti seksiä mun mutsin kaa ni mäkävin sil välii keventää ukon lompakkoa.

Sit toinen tapahtuma on ku tyttö oli noin muutaman kuukauden ikäinen eli 10vuotta sitten mummi kutsui mut ja lapsen ja lapsen äitin mökille lappiin. Noh mutsi tuli känniin ja alkoi vittuilemaan lapsen äitille ja olemaan tosi ilkeä niinpä silloinkin menetin hermot ja kopautin mutsia kuuppaan. Lähettiin heti aamusta hittoon sielt ja ne muut sukulaiset oli taas voivottelemassa et mitä sä äitiä löit sitku selitin et mitäs oli liian kauan ilkee lapsen äitille ja ei uskonu puhetta ja mutsis ärsyttää se et se kertoo vain mitä sille tehty omistaan ei hitto ikinä ota vastuutta ja sen kaljottelukin vaan kevyesti kuitattiin mut jos mä oon tehny jotain mutsille ni mä oon se suvun musta lammas siksipä en ookkaan kiinnostunu oleen sen suvun kaa hermot vaan menee.
 
vierailija
no just just 9MM #21

sä kuulut alhaiseen wt-porukkaan

pahoinpitelet jopa oman äitisi ja varastat rahaa vierailtaan

eipä yllätys että just sinä hyväksyt naisten hakkaamisen
 

Yhteistyössä