Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En saa vastatuksi tuohon stalker kommenttiin (näköjään se sana hälyttää moderoinnin vaikka täällä on vaikka sun mitä paljon kamalampia sanoja käytetty ja ne menee läpi noin vain), mutta joo oikeassa olet, ihmiset ovat enemmän stalker. Fani on positiivinen ja stalker tiätty negatiivinen, vaikka toisaalta fani sanan alkuperä on se fanaattinen eikä sekään ole positiivinen sana.
Stalkkeri ei välttämättä ole mikään pimeässä vaaniva hullu. Stalkkeri voi olla myös ihminen, joka käy uteliaisuuttaan stalkkaamassa jonkun ihmisen facebook-sivua. Se ei tarkoita sitä että ihminen olisi mikään fani. Syystä tai toisesta tuon stalkatun ihmisen tekemiset ja kirjoitukset kiinnostaa stalkkeria. Itselleni Jannen stalkkaaminen on ollut suurta viihdettä. Mutta nyt kun Jannesta on tullut äärimmäisen tylsä, taidan jättää Jannen stalkkaamisen. Jannen viihdearvo on nykyään tasan nolla.
 
vierailija
Olen Jannen nk fani (vaikka tuo fani sana on vähän liian iso) mutten oikein nyt tajua tuota Jannen 50% tai kokonaan ilmaisen hoitopaikan voittoa, koska sitten siinä myös lukee, että jos hotellissa on tilaa. Eli jos ei ole tilaa, niin sitten voittaja ei saa mitään?
 
vierailija
Mikä on VIP majoitus? Mikä tekee tuosta majoituksesta VIP tasoisen????? Jannea ei voi ainakaan vaatimattomaksi haukkua. Hyvin sujuvasti puhuu "hotlastaan" erikoisen ylevään sävyyn. Milloin puhutaan viiden tähden luksushotellista, milloin VIP majoituksesta....
 
vierailija
Jannen eka hoitola oli Lopella. Juttelin myöhemmin mesessä erään tyypin kanssa, joka oli erehtynyt auttamaan aitojen ym rakennuspuuhissa. Kaikki piti saada ilmaiseksi. Ei minkäänlaista korvausta.
Yritti hyötyä kaikista ihmisistä ilmaiseksi. Eikö ole aika kummallista, että itseään julkkikseksi kutsuva ihminen haluaa vain hyötyä muista?
 
vierailija
Jannen eka hoitola oli Lopella. Juttelin myöhemmin mesessä erään tyypin kanssa, joka oli erehtynyt auttamaan aitojen ym rakennuspuuhissa. Kaikki piti saada ilmaiseksi. Ei minkäänlaista korvausta.
Yritti hyötyä kaikista ihmisistä ilmaiseksi. Eikö ole aika kummallista, että itseään julkkikseksi kutsuva ihminen haluaa vain hyötyä muista?
Mua kiinnostaisi tietää miten tämä Keravan hotelli tulee pyörimään. Se nyt on satavarma että Janne ei maksa centtiäkään kenellekään. Jos siellä hotellissa nyt mitään työntekijöitä edes on. Vai onko joku muinainen "ystävä", joka satunnaisesti auttelee hotellilla? Ja välillä Janne suhaa Keravan ja Tapanilan väliä, muun ajan eläimet ovat oman onnensa nojassa....
 
vierailija
Jannen eka hoitola oli Lopella. Juttelin myöhemmin mesessä erään tyypin kanssa, joka oli erehtynyt auttamaan aitojen ym rakennuspuuhissa. Kaikki piti saada ilmaiseksi. Ei minkäänlaista korvausta.
Yritti hyötyä kaikista ihmisistä ilmaiseksi. Eikö ole aika kummallista, että itseään julkkikseksi kutsuva ihminen haluaa vain hyötyä muista?
Janne on valittanut Facessa monta kertaa kun ei uskalla ystävystyä kenenkään kanssa, koska pelkää että he vain yrittäisivät "hyötyä hänestä". Taitaa Janne kuvitella olevansa suurempi julkkis kuin oikeasti on...
 
vierailija
No niinpä. Kissahäkin rakensi joku mummo, ilmaiseksi. Mökille ruinasi apua, ilmaiseksi. Jne. Ja en kyllä tajua miten kukaan hyötyisi Jannesta? Eihän Jannea tunne kuin n. 1000 mummofania Suomessa... Eli Janne EI ole mikään megajulkkis vaikka itse niin kuvittelee.
Rivarissa asuessaan, Jannelle kuuluvat lumityöt (oma parkkipaikka, pihan edusta ja katto) olisi pitänyt tehdä kiinteistöhuolto ilmaiseksi, vaikka ne kuuluivat Jannelle itselleen. Valitti tästä monta kertaa Facessa ja muutti lumitöiden takia pois kun ei saanut apua eikä itse viitsinyt tehdä. Kuka tekee ensi talvena lumityöt? Heiveröinen Oona-orjako?
 
vierailija
No niinpä. Kissahäkin rakensi joku mummo, ilmaiseksi. Mökille ruinasi apua, ilmaiseksi. Jne. Ja en kyllä tajua miten kukaan hyötyisi Jannesta? Eihän Jannea tunne kuin n. 1000 mummofania Suomessa... Eli Janne EI ole mikään megajulkkis vaikka itse niin kuvittelee.
Ja kaikki lehtijututkin Jannesta, Janne on itse tyrkyttänyt itseään joka lehteen, jopa hammaslääkäriajan perumisesta ruikutti lehteen saakka. Hiv-järjestöllekin tyrkytti itseään ja suuttui kun häntä ei otettu edustajaksi ja marisi tästä Facessa. Eivät tainneet siellä tuntea "megajulkkis Jannea".
 
vierailija
Ja kaikki lehtijututkin Jannesta, Janne on itse tyrkyttänyt itseään joka lehteen, jopa hammaslääkäriajan perumisesta ruikutti lehteen saakka. Hiv-järjestöllekin tyrkytti itseään ja suuttui kun häntä ei otettu edustajaksi ja marisi tästä Facessa. Eivät tainneet siellä tuntea "megajulkkis Jannea".
 
vierailija
No niinpä. Kissahäkin rakensi joku mummo, ilmaiseksi. Mökille ruinasi apua, ilmaiseksi. Jne. Ja en kyllä tajua miten kukaan hyötyisi Jannesta? Eihän Jannea tunne kuin n. 1000 mummofania Suomessa... Eli Janne EI ole mikään megajulkkis vaikka itse niin kuvittelee.
Missä mies on sanonut hän luulee olevansa mega julkkis? Nyt te taas keksitte omianne kun J ei ole postannut mitään viimepäivinä mistä voisitte juoruta ja valittaa. On teilläkin elämä 🙄. Vai onko??
 
vierailija
No niinpä. Kissahäkin rakensi joku mummo, ilmaiseksi. Mökille ruinasi apua, ilmaiseksi. Jne. Ja en kyllä tajua miten kukaan hyötyisi Jannesta? Eihän Jannea tunne kuin n. 1000 mummofania Suomessa... Eli Janne EI ole mikään megajulkkis vaikka itse niin kuvittelee.
Jos ihmiset suostuvat auttamaan Jannea ilmaiseksi, miten se on Jannen vika? Outo logiikka sulla. Janne ei takuulla uhkaillut aseella vaan sai ihmiset auttamaan häntä ihan normaalisti. Katos kun on vielä ihmisiä jotka haluavat auttaa muita. Sä et taida kuulua niihin kylläkään.
 
vierailija
Mua kiinnostaisi tietää miten tämä Keravan hotelli tulee pyörimään. Se nyt on satavarma että Janne ei maksa centtiäkään kenellekään. Jos siellä hotellissa nyt mitään työntekijöitä edes on. Vai onko joku muinainen "ystävä", joka satunnaisesti auttelee hotellilla? Ja välillä Janne suhaa Keravan ja Tapanilan väliä, muun ajan eläimet ovat oman onnensa nojassa....
Sun pitää viedä ittesi tai koirasi sinne, että näet itse. Sitten ei tarvi ihmetellä täällä. Täällä kukaan ei tiedä mitään kun eivät tunne Jannea. Kirjoittavat vaan paskaa ja toivovat muut ovat samaa mieltä kanssaan kun ryhmässä on kivempi haukkua kuin yksin.
 
vierailija
Missä mies on sanonut hän luulee olevansa mega julkkis? Nyt te taas keksitte omianne kun J ei ole postannut mitään viimepäivinä mistä voisitte juoruta ja valittaa. On teilläkin elämä . Vai onko??
Janne luulee olevansa megajulkkis koska kuvittelee Tuttavien Hyötyvän Hänestä. Ja Tyrkyttää Itseään Lehtiin. En voi enää selkeämmin kirjoittaa.
 
vierailija
Kaikkea säkin tongit esille 😂. Keskittyisit omaan elämääsi noin innokkaasti. Kuten kaikki täällä voisivat. Yhden miehen takia täällä kirjoittavat. Kyllä Janne on se teidän pomo 😊.
 
vierailija
Jos ihmiset suostuvat auttamaan Jannea ilmaiseksi, miten se on Jannen vika? Outo logiikka sulla. Janne ei takuulla uhkaillut aseella vaan sai ihmiset auttamaan häntä ihan normaalisti. Katos kun on vielä ihmisiä jotka haluavat auttaa muita. Sä et taida kuulua niihin kylläkään.
Jos Jannella on varaa maksaa, niin miksei maksa avusta? Koska KAIKKI pitää saada ilmaiseksi.
 
vierailija
Jos ihmiset suostuvat auttamaan Jannea ilmaiseksi, miten se on Jannen vika? Outo logiikka sulla. Janne ei takuulla uhkaillut aseella vaan sai ihmiset auttamaan häntä ihan normaalisti. Katos kun on vielä ihmisiä jotka haluavat auttaa muita. Sä et taida kuulua niihin kylläkään.

Kyllä! on ihmisiä jotka auttavat mielellään ilmaiseksi mutta on myös niitä ihmisiä jotka eivät auta ilmaiseksi vaan tahtovat maksun samasta työstä minkä joku tekee ilmaiseksi ja Janne on niitä jotka ei tee ilmaiseksi mitään vaan tahtoo maksun 🤦
 
vierailija
Kaikkea säkin tongit esille . Keskittyisit omaan elämääsi noin innokkaasti. Kuten kaikki täällä voisivat. Yhden miehen takia täällä kirjoittavat. Kyllä Janne on se teidän pomo .
Ja taas kirjoitit asian vierestä. Janne valitti lehteen hammaslääkäriajan perumisesta. Kyllä. Ja itse linkitti tuon Faceen, siksi muistan sen. Et näköjään kestä MITÄÄN negatiivista sanottavaa Jannesta. Janne on vanha ukko, joka marisee joka pikkuasiasta, miten voit fanittaa tuollaista?
 

Yhteistyössä