K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ihan tajua tätä fyysisen läheisyyden hehkutusta. Ihmissuhteet voi olla ihan kelpoja sitä ilmankin. Molempi parempi.
Miks me ei saada hehkuttaa? Kai me saadaan nyt hehkuttaa, mitä halutaan ja, jos esim Joksujen fyysinen läheisyyys toisiinsa on ihanaa ja hehkuttamisen arvoista niin silloin meillä on oikeus sitä hehkuttaa ilman, että sitä hehkutusta tullaan tänne ihmettelemään.
 
vierailija
Miks me ei saada hehkuttaa? Kai me saadaan nyt hehkuttaa, mitä halutaan ja, jos esim Joksujen fyysinen läheisyyys toisiinsa on ihanaa ja hehkuttamisen arvoista niin silloin meillä on oikeus sitä hehkuttaa ilman, että sitä hehkutusta tullaan tänne ihmettelemään.
Juuri niin. Jokainen omalla tyylillään tietysti, mutta kyllä lämmön näyttäminen myös fyysisesti (silloin kun se on molemmille ok) yleensä lähentää ihmisiä lisää. Se on yksi tapa tuoda esille välittämistä ja joillekin helpompi tapa kuin sanat. Ikävintä on jos sitä välittämistä ei osoiteta mitenkään, esim. perinteisesti Suomessa ei sitä olla sanallisestikaan ilmaistu samalla tavalla kuin jossain muualla. Kyllä tässä maailmassa saisi olla enemmän läheisyyttä ja lämpöä ihmisten välillä yleensäkin.
 
vierailija
Vaikuttaa siltä, että muutkin Joksut on ehtinyt tapaamaan ystäviään jne. Tää oli Jančin stoorissa. Ihanaa, että he pystyvät nyt viettämään vähän enemmän vapaa-aikaa. Vaikuttaa siltä, että levy on hyvällä mallilla ja voi jopa olla jo jonkun muun käsiteltävänä tällä hetkellä.
 
vierailija
Vaikuttaa siltä, että muutkin Joksut on ehtinyt tapaamaan ystäviään jne. Tää oli Jančin stoorissa. Ihanaa, että he pystyvät nyt viettämään vähän enemmän vapaa-aikaa. Vaikuttaa siltä, että levy on hyvällä mallilla ja voi jopa olla jo jonkun muun käsiteltävänä tällä hetkellä.
Muun käsiteltävänä tarkoitan siis esim Zarea tai levy on miksattavana yms
 
vierailija
Mä olen nyt ikävä ihminen ja sanon tämän ääneen, K:n pitäis kiinnittää nyt oikeasti huomiota fyysiseen hyvinvointiin.
Mä sanon että tää koskee koko crewta. Jo sillä ettei juoda lonkkuu, skumppaa, kaljaa ja GTtä heti aamusta tekee ihmeitä. Tai en tiedä Jaakosta ja Allusta mutta näille kahdelle sankarille K ja H ainakin näyttäis maistuvan vähän turhan hyvin 🙄
 
vierailija
Mun mielestä ei ole ilkeilyä sanoa täällä olevansa huolissaan Kärtsän ja Härtsän fyysisestä hyvinvoinnista. Voi olla että he ovat ihan fine mutta kyllä siellä selvästi kuppia aika usein kallistetaan ja molemmilla paidannapit kiristää.
 
vierailija
vierailija
Missähän Jure on? Ei ollut muitten mukana Serbiassa, magnificon keikalla sentään näkyi. Bojan, kris ja Jan on on nähty näiden jälkeenkin, Nacekin on postannut fanartia, mutta jure ei todellakaan päivitä instaa.
 
vierailija
Mun mielestä ei ole ilkeilyä sanoa täällä olevansa huolissaan Kärtsän ja Härtsän fyysisestä hyvinvoinnista. Voi olla että he ovat ihan fine mutta kyllä siellä selvästi kuppia aika usein kallistetaan ja molemmilla paidannapit kiristää.
Ne paidannapit voi kiristää ihan muun syyn takia. Härtsä pitää fyysisestä kunnostaan tosi hyvää huolta, mut ei hän mikään supersankari ole, joka aina jaksaisi vetää fyysistä rääkkiä ja pitää timmiä vatsaa yllä. Kolmenkympin tienoilla miehilläkin parin viikon treenaamattomuus näkyy jo vatsassa. Antakaa heidän olla, joskus elämässä on vaan aikoja, kun se sali jää välistä.
 

Yhteistyössä