Mielestäsi on siis ok samaan aikaan jeesustella ilmastonmuutoksesta ja lennellä kymmeniä huvilentoja vuodessa?
Sannan lennot ovat yhdistettyjä työ- ja huvimatkoja. Hän ei ole samalla tavalla velvollinen itsenäisenä yrittäjänä setvimään matkojaan kuin esim. Ylen Ranskassa pikkukaupungissa vieraillut naishenkilö. Seiska teki hänestä ja ex-presidentistämme tällä viikolla täysin perättömät jutut. Olet tämän palstan riidankylväjä, joka näkee hyvää vain itsessään.
Olen tottunut pk-seutulaisena kansainväliseen elämään. Sisareni asuu periferiassa, mutta hänkin rakastaa matkustamista maailman ääriin, ja tekee matkoistaan paljon kiitosta saaneita artikkeleita ja valokuvakokoelmia.
Luen tosin hyvin harvoin hänen tuotantoa toisin kuin muut sisarukseni.
Sivuuta kaikki Marin-aiheiset uutisoinnit ja voit paremmin.
Marinin esiintyminen Narinkkatorilla oli yksi kesäni kohokohdista. Hän on luonnossa paljon kivempi kuin mitä media antaa ymmärtää.
Jos joskus mikrosiru laitetaan ihoni alle, ehkä minustakin tuutataan yhtä paljon dataa sitä kaipaaville. En minä itse niitä tuuttauksia seuraa. Ajattelin jatkossa syventyä Neiti Marplen tutkimuksiin.