vierailija
Nyt haetaan m-kirjaimella alkavaa. Lyön pääni vetoa ettei ole maserati tai mazda.Veikataan vaikka Pagani tai Artega. Jollei nyt TAAS haeta m-kirjaimella alkavaa.
Nyt haetaan m-kirjaimella alkavaa. Lyön pääni vetoa ettei ole maserati tai mazda.Veikataan vaikka Pagani tai Artega. Jollei nyt TAAS haeta m-kirjaimella alkavaa.
Ei olekaan. Tarkoitus johdatella taas maseratiin tai mazdaan. Mutta oikea vastaus on joku näistä:Nyt haetaan m-kirjaimella alkavaa. Lyön pääni vetoa ettei ole maserati tai mazda.
Takuulla ei moni edes tiedä siitä sivusta.Ai että mitä KUSETUSTA! Alkaa MA, loppuu A. Viisi kirjainta. Tyhmä soittaja vastaa Mazda. Kun fiksu soittaja menisi arpa.fi sivulle, siellä on lueteltu kaikki automerkit mitä näissä kusetusarpajaisissa käytetään. Eli ei ole Mazda vaan Manta!
Oli MANTA! EI ollut Mazda!Nyt haetaan m-kirjaimella alkavaa. Lyön pääni vetoa ettei ole maserati tai mazda.
Janne on Pietarsaaresta. Mutta ei osaa suomea eikä ruotsia kiitettävästi vaan molempia välttävästi. Kuten tuo "täyttä ikää jos olet" hokema kertoo ja monet muut kielioppivirheet.Ihan uteliaisuuttani kysyn onko Janne suomalainen vai syntyjään jostain muualta alunperin? Tuli mieleeni, kun joku täällä kirjoitti ettei osaa edes kirjoittaa tai puhua suomea. Minäkään en aina muista kaikkien yhdyssanojen sääntöjä ja tavauksia kun olen itsekkin asunut ulkomailla niin kauan, että tuollaiset asiat pakosti unohtuu, kun niitä ei joka päivä käytä.
Onko poistunut? Minä en ainakaan ole poistanut yhtään mitään täältä vaikka Janne fani olenkin.Ja taas täältä on poistunut liuta viestejä. Jannefanit taas asialla?
Ahaa ok. En ollut varma että oliko ehkä vaikka Virosta. Enkä viittinyt googlata, ennen kuin joku sanoo tämän.Janne on Pietarsaaresta. Mutta ei osaa suomea eikä ruotsia kiitettävästi vaan molempia välttävästi. Kuten tuo "täyttä ikää jos olet" hokema kertoo ja monet muut kielioppivirheet.
Kotisivuillaan Janne toki väittää puhuvansa sujuvaa suomea, ruotsia ja englantia. Ei todellakaan puhu sujuvaa suomea.Janne on Pietarsaaresta. Mutta ei osaa suomea eikä ruotsia kiitettävästi vaan molempia välttävästi. Kuten tuo "täyttä ikää jos olet" hokema kertoo ja monet muut kielioppivirheet.
Miten ees huomaat tämän? Täällä on niin paljon kommentteja etten huomaa mitään jos joitain poistuu. Enkä myös kiinnitä huomiota.Ja taas täältä on poistunut liuta viestejä. Jannefanit taas asialla?
Ja Manta ei ole edes automerkki vaan malli, Opel Manta!Ai että mitä KUSETUSTA! Alkaa MA, loppuu A. Viisi kirjainta. Tyhmä soittaja vastaa Mazda. Kun fiksu soittaja menisi arpa.fi sivulle, siellä on lueteltu kaikki automerkit mitä näissä kusetusarpajaisissa käytetään. Eli ei ole Mazda vaan Manta!
Kyllä on automerkkikin. Googlaamalla "Manta automobile" löytyy tietoa. Vuodet 1974-1986 valmistettu. Että näinkin "tuore" tapauz.Ja Manta ei ole edes automerkki vaan malli, Opel Manta!
Sanotko että Janne luki vauva palstaa ja vastasit sulle siellä? En oikein usko.Muistan kun vauvapalstalla olin huolissani yksin jäävistä hoidokeista lemmikkihotelliin jannen juontojen ajaksi (Jannella ei tuolloin ollut o r j a a ). Joten Janne haukkui minut KYYLÄKSI. Taisi Janne itse tajuta, että niitä hoidokkeja ei voi jättää yksikseen ja siksi suuttui minulle.
Mitä orjaa?Muistan kun vauvapalstalla olin huolissani yksin jäävistä hoidokeista lemmikkihotelliin jannen juontojen ajaksi (Jannella ei tuolloin ollut o r j a a ). Joten Janne haukkui minut KYYLÄKSI. Taisi Janne itse tajuta, että niitä hoidokkeja ei voi jättää yksikseen ja siksi suuttui minulle.
Ei ole tunkua ei Mutta kuka haluaisi varata lemmikilleen hoitojakson hotellista, josta ei ole vielä mitään tietoa saatavilla? Ei ole kuvia, ei mainintaa onko omakotitalo vai liikehuoneisto vai mikä. Onko henkilökunta paikalla 8h päivässä vai kellon ympäri? Millaista henkilökuntaa hotellissa on? Edes hotellin tarkka aukeamispäivä ei ole vielä selvillä.Janne mainostaa jatkuvasti tuota -15% tarjousta. Ei taida kauheasti olla tunkua..
On se hyvä ettei sun kuitenkaan tartte viedä sinne koiraasi.Googlailin tuota Keravan Lintulammenkatua. Pelkkä betoniviidakkohan tuo näyttää olevan. Toisella puolella kerrostaloja, toisella puolella yrityksiä. Eli tuo "viiden tähden luksushotelli" siis sijaitsee jossain liikekiinteistössä? Ainakaan mistään kodinomaisesta omakotitaloasumisesta ei ole tällä kertaa kyse... Eikä varmasti ole aidattua pihaa, mihin eläimet pääsisi ulkoilemaan? No toivottavasti nuo työntekijät olisivat aktiivisempia koirien lenkkeilyttäjiä kuin Janne...
Jos se on jossain teollisuusalue/yritys rakennuksessa, sinne saa aivan mahtavan hoitolan. Minun koirani hoitola oli ihan samanlaisella alueella ja sisätilat oli laitettu viimeisen päälle. Oli tilaa, nurmikkoa, leikkialuetta, juoksutilaa jne. Ei ollut hätiä mitiä.Googlailin tuota Keravan Lintulammenkatua. Pelkkä betoniviidakkohan tuo näyttää olevan. Toisella puolella kerrostaloja, toisella puolella yrityksiä. Eli tuo "viiden tähden luksushotelli" siis sijaitsee jossain liikekiinteistössä? Ainakaan mistään kodinomaisesta omakotitaloasumisesta ei ole tällä kertaa kyse... Eikä varmasti ole aidattua pihaa, mihin eläimet pääsisi ulkoilemaan? No toivottavasti nuo työntekijät olisivat aktiivisempia koirien lenkkeilyttäjiä kuin Janne...