Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai että mitä KUSETUSTA! Alkaa MA, loppuu A. Viisi kirjainta. Tyhmä soittaja vastaa Mazda. Kun fiksu soittaja menisi arpa.fi sivulle, siellä on lueteltu kaikki automerkit mitä näissä kusetusarpajaisissa käytetään. Eli ei ole Mazda vaan Manta!

vierailija
Ihan uteliaisuuttani kysyn onko Janne suomalainen vai syntyjään jostain muualta alunperin? Tuli mieleeni, kun joku täällä kirjoitti ettei osaa edes kirjoittaa tai puhua suomea. Minäkään en aina muista kaikkien yhdyssanojen sääntöjä ja tavauksia kun olen itsekkin asunut ulkomailla niin kauan, että tuollaiset asiat pakosti unohtuu, kun niitä ei joka päivä käytä.

vierailija
Ihan uteliaisuuttani kysyn onko Janne suomalainen vai syntyjään jostain muualta alunperin? Tuli mieleeni, kun joku täällä kirjoitti ettei osaa edes kirjoittaa tai puhua suomea. Minäkään en aina muista kaikkien yhdyssanojen sääntöjä ja tavauksia kun olen itsekkin asunut ulkomailla niin kauan, että tuollaiset asiat pakosti unohtuu, kun niitä ei joka päivä käytä.
Janne on Pietarsaaresta. Mutta ei osaa suomea eikä ruotsia kiitettävästi vaan molempia välttävästi. Kuten tuo "täyttä ikää jos olet" hokema kertoo ja monet muut kielioppivirheet.

vierailija
Muistan kun vauvapalstalla olin huolissani yksin jäävistä hoidokeista lemmikkihotelliin jannen juontojen ajaksi (Jannella ei tuolloin ollut o r j a a ). Joten Janne haukkui minut KYYLÄKSI. Taisi Janne itse tajuta, että niitä hoidokkeja ei voi jättää yksikseen ja siksi suuttui minulle.

vierailija
Muistan kun vauvapalstalla olin huolissani yksin jäävistä hoidokeista lemmikkihotelliin jannen juontojen ajaksi (Jannella ei tuolloin ollut o r j a a ). Joten Janne haukkui minut KYYLÄKSI. Taisi Janne itse tajuta, että niitä hoidokkeja ei voi jättää yksikseen ja siksi suuttui minulle.
Sanotko että Janne luki vauva palstaa ja vastasit sulle siellä? En oikein usko.

vierailija
Janne mainostaa jatkuvasti tuota -15% tarjousta. Ei taida kauheasti olla tunkua.. 😄
Ei ole tunkua ei 🤭 Mutta kuka haluaisi varata lemmikilleen hoitojakson hotellista, josta ei ole vielä mitään tietoa saatavilla? Ei ole kuvia, ei mainintaa onko omakotitalo vai liikehuoneisto vai mikä. Onko henkilökunta paikalla 8h päivässä vai kellon ympäri? Millaista henkilökuntaa hotellissa on? Edes hotellin tarkka aukeamispäivä ei ole vielä selvillä.

vierailija
Googlailin tuota Keravan Lintulammenkatua. Pelkkä betoniviidakkohan tuo näyttää olevan. Toisella puolella kerrostaloja, toisella puolella yrityksiä. Eli tuo "viiden tähden luksushotelli" siis sijaitsee jossain liikekiinteistössä? Ainakaan mistään kodinomaisesta omakotitaloasumisesta ei ole tällä kertaa kyse... Eikä varmasti ole aidattua pihaa, mihin eläimet pääsisi ulkoilemaan? No toivottavasti nuo työntekijät olisivat aktiivisempia koirien lenkkeilyttäjiä kuin Janne...

vierailija
Googlailin tuota Keravan Lintulammenkatua. Pelkkä betoniviidakkohan tuo näyttää olevan. Toisella puolella kerrostaloja, toisella puolella yrityksiä. Eli tuo "viiden tähden luksushotelli" siis sijaitsee jossain liikekiinteistössä? Ainakaan mistään kodinomaisesta omakotitaloasumisesta ei ole tällä kertaa kyse... Eikä varmasti ole aidattua pihaa, mihin eläimet pääsisi ulkoilemaan? No toivottavasti nuo työntekijät olisivat aktiivisempia koirien lenkkeilyttäjiä kuin Janne...
On se hyvä ettei sun kuitenkaan tartte viedä sinne koiraasi.

vierailija
Jos se on jossain teollisuusalue/yritys rakennuksessa, sinne saa aivan mahtavan hoitolan. Minun koirani hoitola oli ihan samanlaisella alueella ja sisätilat oli laitettu viimeisen päälle. Oli tilaa, nurmikkoa, leikkialuetta, juoksutilaa jne. Ei ollut hätiä mitiä.

Yhteistyössä