Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noh jos uhriutuu, niin se ei tietenkään ole kaikkein paras tapa. En lue kaikkia hänen postauksia. Ja tottakai rahaa vastaan saisi ihan ammattiapua, se on selvää. Ja varmasti ammattiapu olisikin parempaa ja nopeampaa. Mutta Janne on vissiin vähän sitä sorttia, että tykkää tuttujen tai ystävien avusta ja luottaa heihin enemmän.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Arvostan. Niitä kun ei saa hc-jannefaneilta, pelkkää haukkumista ja kiertelyä ja kaartelua.
 
vierailija
Aika hyvin tuli tykkäyksiä tuohon Jannen Keravan hotelli ilmoitukseen. Että kyllä miehellä faneja löytyy. Varmaan myös sitä myötä hotelliin tehtyjä varauksia, sitten kun paikka on auki.
 
vierailija
Minä olen yksi sinun kutsutuista hc-Janne faneista. Ihan vaan tiedoksi, että ymmärrät että kyllä mekin nähdään asioita eri puolilta. Olen peräti se ihminen, jonka kanssa riitelet täällä usein .
Eli siis olen se kiertelijä ja kaartelija, joksi minua aina kutsut joka kommentissasi. Kuten myös tuossa äskeisessä 😂. Vaikka aina olen vastannut sinun kysymyksiin. Mutta hällä väliä. Se ei maailmaa kaada. Kunhan nyt vaan tiedät.
 
vierailija
Minä olen yksi sinun kutsutuista hc-Janne faneista. Ihan vaan tiedoksi, että ymmärrät että kyllä mekin nähdään asioita eri puolilta. Olen peräti se ihminen, jonka kanssa riitelet täällä usein .
Vauvapalstalla teiltä sai vain haukkuja, räkyttämistä ja asian vierestä vastaamista. Kiva, että on kuitenkin myös olemassa asiallisia jannefaneja, jotka voivat myöntää, että Janne on joskus väärässä, eivätkä palvo Jannea kuin jumalaa.
 
vierailija
Eli siis olen se kiertelijä ja kaartelija, joksi minua aina kutsut joka kommentissasi. Kuten myös tuossa äskeisessä . Vaikka aina olen vastannut sinun kysymyksiin. Mutta hällä väliä. Se ei maailmaa kaada. Kunhan nyt vaan tiedät.
Jos olet sama, mikset vastaa siihen, mitä mieltä olet "liiasta uteliaisuudesta" asiallisiin kysymyksiin? Mikset vastaa tähän?
 
vierailija
Jos olet sama, mikset vastaa siihen, mitä mieltä olet "liiasta uteliaisuudesta" asiallisiin kysymyksiin? Mikset vastaa tähän?
En ole lukenut niitä kommentteja Jannen sivulla kun en lue hänen sivujaan päivittäin. Minulla ei siis ole oikein mitään mielipidettä tuosta asiasta. Voin vain sanoa, että hotelli on niin uusi ettei takuulla Janne itse tiedä mitä tapahtuu ja missä mennään näin aikaisessa vaiheessa (kuten kuka vaan uuden busineksen kanssa), ettei hänellä ole mitään vastauksia ihmisille ja sitten hän vastaa eipäs udella liikaa tai jotain tuommoista. Mutta kun business alkaa hahmottumaan kunnolla, niin eiköhän tietoa tule ja saa kuviakin paikasta jne. Vasta tänäänhän hän saa avaimet paikkaan, niin mitä on edes näyttää juuri nyt?
 
vierailija
En ole lukenut niitä kommentteja Jannen sivulla kun en lue hänen sivujaan päivittäin. Minulla ei siis ole oikein mitään mielipidettä tuosta asiasta. Voin vain sanoa, että hotelli on niin uusi ettei takuulla Janne itse tiedä mitä tapahtuu ja missä mennään näin aikaisessa vaiheessa (kuten kuka vaan uuden busineksen kanssa), ettei hänellä ole mitään vastauksia ihmisille ja sitten hän vastaa eipäs udella liikaa tai jotain tuommoista. Mutta kun business alkaa hahmottumaan kunnolla, niin eiköhän tietoa tule ja saa kuviakin paikasta jne. Vasta tänäänhän hän saa avaimet paikkaan, niin mitä on edes näyttää juuri nyt?
Vähän outoa, että Janne mainostaa aggressiivisesti Keravan lemmikkihotelliiaan, mutta siitä ei silti saa kysyä _mitään_, ei edes osoitetta 🤔
 
vierailija
Vauvapalstalla teiltä sai vain haukkuja, räkyttämistä ja asian vierestä vastaamista. Kiva, että on kuitenkin myös olemassa asiallisia jannefaneja, jotka voivat myöntää, että Janne on joskus väärässä, eivätkä palvo Jannea kuin jumalaa.
Olen myöntänyt monta kertaa, että Janne on toiminut ei niin hienosti joidenkin asioiden kanssa. En myöskään ole mikään Janne fani (vaikka siis olenkin se hc-fani joksi minua kutsut. Enkä edes tiedä mitä hittoa hc tarkoittaa muttei minun tarvitse tietää) kuten sinä määrittelet asian; satun vaan tykkäämään miehestä. Mutta en ymmärrä miksi teidän pitää niin usein vetää hänen ruokansa ja ulkonäkönsä ja sen tyyppiset asiat teidän vihakommentteihin? Pysykää tekin asiassa eikä heittää lauseenne loppuun jotain passiivis aggressiivista makaronilaatikko kommenttia. Se on niin lapsellista ja kuten sanottu vanhaa. Tai se poliisi ilmoitus juttu. Ok tiedetään. Hän teki (vai tekikö oikeesti?) sen. Eteenpäin.
 
vierailija
Vähän outoa, että Janne mainostaa aggressiivisesti Keravan lemmikkihotelliiaan, mutta siitä ei silti saa kysyä _mitään_, ei edes osoitetta
Niin se on erikoista mutta ehkä ei halua uteliaiden tai vihaajien menevän sinne tsekkailemaan paikkoja. En tiedä miksei anna osoitetta mutta tuumin, että siksi kun paikka ei ole vielä toiminnassa. Vaikka varauksia ottaa. Oletan, että on sentään antanut varanneille ihmisille osoitteen. Mutta en siis tiedä. Oletan vaan. Kaikkihan täällä on vaan arvauksia ennen kuin tietoa alkaa tulemaan.
 
vierailija
Olen myöntänyt monta kertaa, että Janne on toiminut ei niin hienosti joidenkin asioiden kanssa. En myöskään ole mikään Janne fani (vaikka siis olenkin se hc-fani joksi minua kutsut. Enkä edes tiedä mitä hittoa hc tarkoittaa muttei minun tarvitse tietää) kuten sinä määrittelet asian; satun vaan tykkäämään miehestä. Mutta en ymmärrä miksi teidän pitää niin usein vetää hänen ruokansa ja ulkonäkönsä ja sen tyyppiset asiat teidän vihakommentteihin? Pysykää tekin asiassa eikä heittää lauseenne loppuun jotain passiivis aggressiivista makaronilaatikko kommenttia. Se on niin lapsellista ja kuten sanottu vanhaa. Tai se poliisi ilmoitus juttu. Ok tiedetään. Hän teki (vai tekikö oikeesti?) sen. Eteenpäin.
Makaronilaatikko ja rikosilmoitus eivät ole "vanhaa", koska Janne kirjoittaa niistä joka viikko Faceen. Ja hc=hardcore. -Eri
 
vierailija
Makaronilaatikko ja rikosilmoitus eivät ole "vanhaa", koska Janne kirjoittaa niistä joka viikko Faceen. Ja hc=hardcore. -Eri
Ei kai Janne nyt sentään joka viikko kirjoita ainakaan rikosilmoituksesta sivulleen? Makaronilaatikosta voikin kirjoittaa, kun ilmoittaa mitä syö. Tosin en ymmärrä miksi se kiinnostaisi ketään, ei ainakaan minua kiinnosta, mutta tää on vaan minun juttu.
 
vierailija
Eikä Ole MASERATI.
Viimeksi autopelissä taas selkeästi kusetettiin soittajia. Viime hetkillä annettiin vinkiksi että alkaa m-kirjaimella ja sisältää kaksi a-kirjainta. No mitäpä vastasi se lähetyksen viimeinen soittaja? Tyhmänä tietysti vastasi Maserati. Vaan eipäs ollutkaan Maserati vaan taas joku aivan käsittämätön automerkki. Ja nuo soittajat ei vaan ikinä opi. Ja aivan varmasti tänäänkin koko lähetys jankataan tuota yhtä ja samaa kirjekuoripeliä.
 
vierailija
Viimeksi autopelissä taas selkeästi kusetettiin soittajia. Viime hetkillä annettiin vinkiksi että alkaa m-kirjaimella ja sisältää kaksi a-kirjainta. No mitäpä vastasi se lähetyksen viimeinen soittaja? Tyhmänä tietysti vastasi Maserati. Vaan eipäs ollutkaan Maserati vaan taas joku aivan käsittämätön automerkki. Ja nuo soittajat ei vaan ikinä opi. Ja aivan varmasti tänäänkin koko lähetys jankataan tuota yhtä ja samaa kirjekuoripeliä.
Eikä juontaja kirjoita tauluun mazdaa ja maseratia jos joku niin vastaa aiemmin, että viimeinen soittaja vastaa jommankumman. Ja näin ei kätevästi tarvitse maksaa mitään.
 
vierailija
Oi luoja tuota Katrieta 🤦 Hän ei osaa mitään muuta sanoa, kuin että "Kaikki mitä sä tarvitset, on sun kasvojesi edessä." Ja sitten hän toistaa nuo taululle kirjoitetut automerkit minuutin välein 🤦 Taululla on jo 30 automerkkiä, mutta Katrie se vaan toistaa nuo merkit MINUUTIN VÄLEIN. Kun ei kerta muutakaan puhuttavaa keksi....
 

Yhteistyössä