Leluista eniten kiinnostaa puhelimet, oikeat ja lelusellaiset. Eläinlelut on kivoja kanssa, Eeva osaa matkia aika monen eläimen ääntä ja aina yhtä viihdyttävää näyttää sille eläimiä ja kysyä miten mikäkin sanoo. Kaikki missä on nappeja on kivoja myös.
Hammastahnasta meille taas sanottiin hammaslääkärissä, et sitten kun on sellaiset 10 hammasta. Sama purkasta, että voi antaa vajaita puolikkaita, ei kuulemma haittaa vaikka jokusen nielaiseekin. En sit tiedä minkä ikäisenä yleensä on ne 10 hammasta, mut jos Eevalla ne nyt olis niin en kyllä varmaan antais vielä purkkaa, ei se pureskele juuri mitään..
Kertokaahan, kanssamammat, milloin lääkäriin nuhan kanssa? Oon yrittänyt soitella lääkärin ajanvaraukseen ja kysyä, mutta joko Eeva huutaa tai siellä on varattua. Eevalla on nyt viikon räkä lentänyt, ei kuumetta eikä korvissa mitään. Päivystyksessä kun käytiin, niin sanoi jotta tarkkaile tilannetta. No mä oon nyt tarkkaillut, mutta en tule yhtään viisaammaksi. Se on tosiaan ihan reipas ja muuten ok, mutta varsinkin illalla ja aamulla räkäinen. Yöllä ei onneks, olisin varma että se tukehtuu räkäänsä enkä nukkuis yhtään.
No, jospa pääsisin soittelemaan sinne ajanvaraukseen, osaavat ehkä sanoa kannattaako viedä näytettäväks.
Tilasin Eevalle Tohvelisankarista tossut, kun kaikissa sukissa ei ole jarrua. Voi sit kylässäkin laittaa ne sukkisten kanssa, kun kylässä on yleensä mekko tms. ja sukkikset on niin liukkaat että hirvittää noi seisomisharjoitukset. Kengäthän olis toinen vaihtoehto, mut en ihan vielä niitä hommaa kun ei kävele kuitenkaan, eteenpäin menee konttaamalla. Tossuilla oli huippunopea toimitus ja on IHANAT. Voin suositella.