TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

Majj: meillä kanssa on sukat välillä ihan ykköset! Ne revitään heti jalasta pois ja eikun suuhun! :D Leluista kuitenkin "parhaimpia" on tällä hetkellä pallo, puhelin, jossa on vanhanaikainen pyöritettävä numerojutska (siitä lähtee sellanen kilinä-ääni), langaton hiiri (putsattiin ja annettiin tytölle, kun kiinnosti niin; on siis vanha)... Mutta kaikista parasta on lelulaatikon tyhjennys! Niin ja kirjat, joissa on luukkujen takana joku kuva tai eläin.
 
Huomenia... tällänen pikanen kirjotus ensin....

Kirsikkatomsku,tervetuloa takaisin... juu,eihää siin punases maidos vikaa oo..ehtaa tavaraa ;) Ite tykkään just jäätelöt kermasena yms. mut maito menee vaan rasvattomana =)

Hammastahna,Neuvolassa ohjeistettiin että vasta kun lapsi osaa sylkeä sen pois... Eli ei vielä aikoihin... Meillä harjataan aamuin illoin noi kaks hakkua. Poika tykkää siitä =)

ääh,natiainen ei viihy lattialla...jatkan myöh...
 
lelut sukat, kengät, sähköjohdot, oikeista leluista duplo-talot ja ukkelit on ihania kaataa ja viskoa. Tosin nyt kun osaa kävellä niin kaikki isot esineet, joita voi kantaa on ihania. Niin ja kiivetä pitäis kaikkialle, sängyn päälle päästään jo, mitään laatikoita ei saa olla pöytien tms. lähellä. Ai kuvakirjat , joissa on tarina jaksaa naurattaa ääneen.
hampaat useimmiten pestään veikan kanssa, eilen yksin, kun veikka on isällä. Hammaslääkäri sanoi tahnasta, että 1,5 vuotiaana (vaikka tahnassa lukee 0-6).
Onnea kaikille plussanneille, mulle tämän viidennen on jo pakko riittää. Eilen tapasin tutun, joka oottaa kesäksi neljättään, prinsessaa, nyyh. Toisaalta tämä neiti on kyllä sen verran vaativa tapaus, että hyydyttää halut hetkeksi.
Hauskaa päivää kaikille! Me päästään toivottavasti vauvajumppaan tänään.
 
hammastahna: hmm...näköjään eri neuvoja neuvoloista. esikoisesta aloitin käyttää hammastahnaa muistaakseni 5kk ikäsestä eikä kukaan sanonu ettei sais käyttää..oikein toitotettiin että nuppineulanpään verran saa laittaa huoletta..no eikait tuosta haittaakaa oo ollut..noinko kauan tosiaan pitäs ootella jopa 1,5v asti hammastahnan käyttöönottoa..mä ajattelin ihan täs kohta aloitella ihan pikkuriikkisellä määrällä ton tytön kans.

tarjosin tos ite tehtyy kiisseliä tytölle ja eipä oo aiemmin noin tiuhaan ja suureks suu auennutkaan tais olla herkkua :D laitoin sokeroitua mansikka/vadelma/mustaherukkakiisseliä 2 rkl puuron joukkoon. aattelin samalla antaa tytöllekin kun syötiin itekin pojan kans sitä myös.. :p

jaahas pitää mennä yläkertaan..esikoinen tarttee leikkikaveria..

 
Leluista eniten kiinnostaa puhelimet, oikeat ja lelusellaiset. Eläinlelut on kivoja kanssa, Eeva osaa matkia aika monen eläimen ääntä ja aina yhtä viihdyttävää näyttää sille eläimiä ja kysyä miten mikäkin sanoo. Kaikki missä on nappeja on kivoja myös.

Hammastahnasta meille taas sanottiin hammaslääkärissä, et sitten kun on sellaiset 10 hammasta. Sama purkasta, että voi antaa vajaita puolikkaita, ei kuulemma haittaa vaikka jokusen nielaiseekin. En sit tiedä minkä ikäisenä yleensä on ne 10 hammasta, mut jos Eevalla ne nyt olis niin en kyllä varmaan antais vielä purkkaa, ei se pureskele juuri mitään..

Kertokaahan, kanssamammat, milloin lääkäriin nuhan kanssa? Oon yrittänyt soitella lääkärin ajanvaraukseen ja kysyä, mutta joko Eeva huutaa tai siellä on varattua. Eevalla on nyt viikon räkä lentänyt, ei kuumetta eikä korvissa mitään. Päivystyksessä kun käytiin, niin sanoi jotta tarkkaile tilannetta. No mä oon nyt tarkkaillut, mutta en tule yhtään viisaammaksi. Se on tosiaan ihan reipas ja muuten ok, mutta varsinkin illalla ja aamulla räkäinen. Yöllä ei onneks, olisin varma että se tukehtuu räkäänsä enkä nukkuis yhtään.
No, jospa pääsisin soittelemaan sinne ajanvaraukseen, osaavat ehkä sanoa kannattaako viedä näytettäväks.

Tilasin Eevalle Tohvelisankarista tossut, kun kaikissa sukissa ei ole jarrua. Voi sit kylässäkin laittaa ne sukkisten kanssa, kun kylässä on yleensä mekko tms. ja sukkikset on niin liukkaat että hirvittää noi seisomisharjoitukset. Kengäthän olis toinen vaihtoehto, mut en ihan vielä niitä hommaa kun ei kävele kuitenkaan, eteenpäin menee konttaamalla. Tossuilla oli huippunopea toimitus ja on IHANAT. Voin suositella.
 
Sonja Onnea vauvauutisesta! :flower: Ihanaa, kun meitä alkaa olemaan jo näin monta "uudelleen odottajaa"!

Hapanmaitotuotteita aloin eilen tarjoamaan: rahkaan sekoitin hedelmäsosetta, mutta eipä se pudonnut - joskaan ei mikään muukaan ruoka taas hyvän syöntijakson jälkeen :/ Taitaa kipeä korva viedä ruokahalut :(
Rusinoita kokeiltiin kanssa eilen ja näytti ainakin syövän sen yhden minkä sain suuhun tungettua. Nealla kun on sellainen jännä piirre, että ei anna laittaa mitään suuhunsa vaan haluaa itse ottaa ruoat käteensä ja laittaa suukkuun. Ja joskus äitin pitää näyttää mallia, että syömäkelpoista tavaraa on tarjolla niin sitten pimukin uskaltautuu maistamaan. _Pikkusen_ skeptisesti siis suhtautuu mamin kokkauksiin :LOL:

Sitten hei tärkeä kymysys: Nealla kun on nyt tämä korvatulehdus, muttei muita oireita (esim. nuhaa tms.) niin veisittekö harrastuksiin ja touhuaisitte ihan normaaliin tapaan? Aloin vaan miettimään huomista kerhoa, että
a) voiko pelkkä korvatulehdus tarttua muihin lapsiin? JA
b) voiko Nea saada nyt antibioottikuurin aikana helpommin uusia pöpöjä sieltä kerhosta, kun nuolevat kaikki samat lelut siellä porukalla?
Eilen ainakin oltiin koko perheen voimin ulkona kauniin sään kunniaksi: isi luisteli ja äiti veti Neaa pulkassa. En oikein keksinyt miksi pitäisi istua sisällä, kun neiti ei oikein mitenkään oireilekaan tuota korvaansa (paitsi nyt syömällä ja nukkumalla huonosti)...

Mutta nyt katsomaan Emmerdalen uusintoja, kun missasin ne perjantaina! Vähön olen koukussa siihen sarjaan, kun kesken jalkahoidon ajattelin, että voi kun olisi telkkari täällä hoitolassa, että näkisi lempparisarjan B)
 
Marmotta,Meillä nuhaa kesti reilut 2 viikkoa...jostain netin lääkärijulkasusta luin,että tämänikäsellä noi räkätaudit voi kestää tosi pitkään....

Purkkaa... :eek: ei tulis mieleenkään antaa aikoihin.... sitäpaitti jos niitä nieleskelee,niin pierettää takuulla kahta kauheemmin :x

Paljon noi hampitahnasuositukset vaihtelee... musta toi meidän tätin nielemisohje on kyl hyvä,eihää sitä parane syödä pahemmin... no maalaisjärjellä ajattelu pätenee tässäkin...kai sen ipanastaan huomaa milloin se on "valmis" tahnaan ja purkkaan :p

Lelut: Meillä kiinnostaa kaikki kielletty... lehdet,paperit,johdot jne. Legot on aika kova sana. Kirjoja tykkää lueskella kanssa =)

Kiva että muutkin uhkaa kirjotella täällä hamaan loppuun saakka :D

Poika nukkuu yläkerrassa ja meinasin seurata esimerkkiä... Yö meni ok,mut tissiä se vaatii mennäkseen melkosen reilusti :| Nyt vaan parina aamuna heränny jo ennen seiskaa piereksimään ja sit ei taho saada jatkamaan unia :kieh: Toivottavast ei nyt taas aleta heräileen ennen sian pierua |O On ollut muutenkin nyt aamusin väsyneen olonen heti herättyään ja unille olis menossa jo yheksän aikaan. Mut saan onneks venytettyä kymmeneen...

Jotain piti vielä kommentoida...mut palaan astialle.
 
Carmen,en usko et pelkkä korvatulehdus mitään estää harrastamasta =)
Meillä taas ei laiteta mitään pientä itse suuhun,mut äippä saa kyl laittaa ;)

Sonjaa piti onnitella,ihania uutisia :flower: :heart:

Ruoka uppoo meilläkin täl hetkel todella heikosti,lukuunottamatta puuroa joka yleensä menee.... edla: Miä laittelen sen toscanan sekaan kanaa ja possua B) hyvin uppoo...se on varmaan niin maukas kun siinä on juustoo ja kermaa... ja paprikaa...poika tuntuu tykkäävän siitä =)
 
Carmen, korvatulehdushan ei ole este esim. päivökodissa/hoidossa olemiseen. Kun on lääkkeet saanut ja kun on sen vointinen että jaksaa, niin mun mielestä ihan ok mennä mihin vaan. Ei korvatulehdus muihin tartu, mutta tietysti taudit tarttuu just noissa paikoissa, kun nuo tunkee kaikki suuhunsa....
Me oltiin ensiavussa oottelemassa, niin pidin tutin suussa neidillä kun en tykkää et se nuolee kaikki lelut siellä :|

Onnea Sonja R :heart: :flower:
 
carmen: mä oon kans koukus emmerdaleen..
=)

lelut: paperin repiminen, esikoisen lelut kaikki kiinnostaa enempi kuin omat..tykkää myös sellaisita palloista joiden sisällä on kaikenlaista kilisevää ja helisevää. pehmoleluista ei oo vielä kiinnostunut, paremminkin niiden rapisevista tuotelapuista.

purkka: mä uskalsin antaa esikoiselle purkkaa vasta 2,5v kun pelkäsin että hotkasee sen väärään kurkkuun..pph sitä oli aiemmin jo tyrkytämäs mut ei antanut ennen mun lupaa..kait se piti mua ihan pöpinä kun muutaman kerran aiemmin kieltäydyin ja sit kun annoin luvan niin vannotin että tarkkailee ja pitää huolen että sylkee sen sit pois..miten niin hysteerinen äiti :ashamed: :whistle:

meil tyttö taitaa nukkua monet päikkärit tänään..no mitäs heräs ennen 5:ttä..ei siinä mitään mut esikoinenkin heräs samaan aikaan, tulee pitkä päivä..tuntuu että olis ollut hereillä jo kauan ;) pitää yrittää josko tuo isommankin sais hetkeks torkuille ja taitaa näyttääkin siltä ettei kauaa mee kun nukahtaa tohon sohvalle..sen verran pilkkii silmät..

 
Leluista Pallo on tosi hauska, heittelee sitä ympäriinsä ja konttaa perässä. sit tommonen fisher pricen sanko on tosi hassu, jonka sivuissa reikiä eri muotoisille palikoille ja päällä kansi (kuuluu laulua, kun sankoon tiputtaa palikat tai ottaa pois). Istuu tuon sangon kanssa vaikka kuinka kauan ja heittelee palikoita pois ja laittaa takaisin. Myös dublolegot, little people äijät ja eläimet on mukavia imeskeltäviä :D. Pehmoleluja ja nukkea halii. Kaikki menee suuhun! Kielletyt jutut kiinnostaa myös, erityisesti tv tason hyllyissä oleva digiboxi ja pleikkari ja niiden niiiiin ihanat nappulat, pistorasiat, johdot jne. on pop!

Onnea Sonja R :flower:

Purkka En mäkään kyllä ihan pienellä purkaa antaisi. Töissä (kun olin päiväkodissa) annoimme pienimmille xylitolpastillit, ettei tarvinnut pelätä purkkaan tukehtumista. Vanhemmat kyllä toivat lapsilleen omat pastillit ja purkat kotoa, joten tiesivät mitä omat mussukat päiväkodissa saavat ruoan päätteeksi. Joillekin kyllä myös puolitettiin purukumeja. Nuorimmat taisi olla reilun vuoden ikäisiä, sitä pienemmille ei annettu.

Säikähdin ihan kamalasti viikonloppuna, kun neiti sai kunnon tärskyn päähänsä. Oltiin J:n serkuilla ja serkkupoika huitaisi J:tä vahingossa sellaisella pienellä kitaralla otsaan. Kuului "pang" ja sitten huuto. Kulma turposi vähän, mutta aamulla siinä ei näkynyt enää mitään. Säikähdyksellä selvittiin. Vaatii tää jatkuvien kolhujen tuleminen kyllä siedätystä, joka kerta on sydän kurkussa, kun joku paikka kolisee.

Marmotta Meillä myös J nousee joka paikkaan seisomaan. Tänään mm. vaunun rengasta vasten...hirmu turvallista, kun pyörät ei olleet lukossa. Muutenkin noihin vaunuhin koskeminen on kyllä kiellettyä touhua, kun ei nuo pyörät ihan puhtaimmasta päästä ole, mutta kun en aina ehdi salamana perään. Kaikkia hieman isompia leluja vasten noustaan, olohuoneen pöytää vasten jne. Pumpuliin mäkin käärisin, jos vaan viitsisi :D.

J heräs aamulla jo ennen seittemää ja ysiltä oli jo ihan poikki. Piristyi kyllä yhtäkkiä sen verran, että jaksoikin valvoa jopa 10.45 asti. Nukahti kyllä ihan heti, kun laitoin ulos unille. Toivottavasti huomenna nukkuis edes siihen seiskaan.

Kirsikkatomaatti Kiva, kun palasit :)!
 
weiss
Onnea Sonja raskautumisesta!! :heart: (Tää on täällä ihan kade.. :D )

Hammastahnasta annettiin meille sellainen ohje, että n. 1 1/2 vuotiaana ja kun nuo kulmahampaat puhkeavat. Meillä hampeja edelleen 6kpl. Tosin luulen, jotta lisää olisi piakkoin puhkeamassa..
Leluista on alkannu oikeastaan kaikki kiinnostaa. Must juttuja on kuitenkin kaukosäätimet, muovikipot ja uutuutena imuri. Kun äippy imuroi, poju tulee perässä imuria työntäen. Ja nalleista on tullut tärkeitä. Vähän väliä halii ja painii lattialla jonkun pehmolelun kanssa.

Nyt bataatin muussaamis touhuun..
 
Heips kaikille!!

Sonja R....onnea plussasta ja tarrasukat :heart: :heart: :hug: !!

Hammastahna...ei aikoihin varmaan...en muista milloin pojalle annoin, tais olla pitkästi yli vuoden....ja pitäis alkaa neitin hammasta peseen...on nyt tullut läpi ikenestä =) !!

Lelut...no nyt ei hirveemmin mikään kiinnosta, kun pitää vaan töyhöttää seisomassa ja kiipeilemässä...mutta pallo oli aikaisemmin tosi must....kännykällä pitää veikan soitella biisejä se on tooosi kivaa :D !!

Meillä räkis edelleen...ja ruoka ei maita ollenkaan :( ...carmen...kun on antibiootilla voi mennä kerhoileen ihan hyvin....korvatulehdus ei tartu...tietenkin lapsen kunnon mukaan...mut yleensä kun kuuri puree lapsikin on melko ok.
 
Harmin paikka matami,kun teillä on se räkis...olisin muutes käskenyt teidät kylään...kun pitäs tehä yks kakkukokeilu ja tarvii syöjiä :D Kuuntelin tossa poikaa illalla/yöllä ja ihankun olis nokka ollu hiukan tukkeessa... saasnähä pukkaako meillekkin kohta taas nuha.

Ihmeen väsy toi sälli ainakin on,just hätäseen sain pidettyä hereillä tähän asti ja nytkin ihan etuajassa päikyillä.... kun en tykkää et menee kauheen aikasin yöunille :/ Mut on nyt kyl nukkunutkin hyvin päikkyjä,siis ihan 1-1.5h. Onhan tuo heränny aikasemmin kun yleensä,mut silti jotenkin epätavallisen unelias...ja mitään en oo saanu tehtyä kun roikkuu puntissa.

Mut nyt pitää siitä hyvästä toimia ja laittaa kasvislasagne tulille :wave:
 
|O kauhee väsy on. Kahdet puolen tunnin päikyt neiti nukkunut taas ja on ihan väsy kanssa. Miksei se voi pisempiä nukkua. Kerran nukkui kahdet 1,5 tunnin unet ja se on tosi paljon meillä. Mieskin on myöhään töissä ja ei tarvii ootella kotiin vielä moneen tuntiin.

Lelut kaikki kielletty on in. Joskus hetken malttaa tutkia omia leluja, mutta ei ne kauheesti kiinnosta. Veikan huone, takka, puuteline, keittiön kaapit, johdot, pöydän alla konttaminen jne on suosikkeja.

Kyllä saa aina pelätä kun kiivetään kanssa joka paikkaan ja tehdään kaikkea hurjaa. Veikan kanssa painivat ja kaikkee riehumista.

Kauhee kun on aivot aina narikassa :whistle: Kun välillä pitää jonnekin yhtäkkiä tietää päivä ja muuta, niin oon ihan pihalla. Oon joskus laittanu lappuihin suunnilleen kaikki väärin....päivän, kk ja vuodenkin.... Kotiäiti :saint:
 
Kauheasti hampaita jo monilla pienillä. Meillä nuo 2 alahammasta ollut jo 3kk :eek: Eikä enempää näy. Oliko jollain muullakin samanlailla?

Kurpitsa, no teillä on mielettömän aikaset herätykset! Pystytkö ite nukkumaan päikkärit vai meetkö sitten tosi aikasin nukkumaan?
Meillä on aamuvirkut lapset kanssa, mutta eivät onneks kuitenkaan viideltä herää.
 
Lelut meilläkin kaikki kielletty on in. Tai saahan meillä vähän leikkiä kaukosäätimillä. :D puhelin, miehen pelikoneet ja ohjaimet(toimiva vain kelpaa -kun isäntä yrittää tarjota toista kun pelailee), kyllä omatkin lelut kelpaa sellaset mitkä pitää aantä tai mitä voi hyvin pureskella.

mahtaako meidän mimmi oppii koskaan konttaamaan? tällä hetkellä kiipee -seisoo polvillaan aina ja joka paikassa. Yritys on kova ja ylös pitäs päästä. Konttaaminen onnistuu takaperin ja pääsee liikkeelle on kuin pikku hyrrä -mut eteenpäin ei ryömi ei konttaa. Koskakohan hoksaa --pitää laittaa kaikki tekniikka sopivan matkan päähä, josko se houkuttais :)

konttauskypärä se on kyllä aikast kätevä jos pikkunen kiipeilijä alkaa kovasti kaatuilee ja päätään kolauttelee. Meillä esikoisen kanssa ei tarvittu -mut katsotaan miten nyt käy.

Mut nyt lähden saunaan, kävin testaamassa uusia suksiani---mun pitäs kyllä mennä johonkin hiihtokouluun kun oon tällanen sunnuntaihiihtäjä--mut hyvää se 5,5 km lenkki kuitenkin teki. :wave:
 
summer: en pysty /voi nukkua päikkyjä ja valvon silti sinne 22-23 asti joten vähille jää unet jos on yötkin pelkkää herätystä mutta kummasti sitä jakselee..mun on pakko haalia sitä omaa aikaa sitten illasta..ei meillä onneksi aina 5 herätä, yleensä saadaan nukkua 5:30-6 asti =)

pakko laittaa esikoinen nyt yöunille, itkee koko ajan ja tuntuu vähän kuumeiselta..

mut joo nyt pienempikin kitisee joten tää mamma lähtee nyt hoitopuuhiin :wave:
 
Summer...meil vasta tuli ensimmäinen hammas läpi :D !

Merika...meillä opittiin kaikki asiat parin viikon sisään, eteenpäin ryömiminen, konttaus, seisomaan nouseminen ja kiipeily =) !...eikös teijän mimmi ole nuorempi kuin meijän Edith...kyl viel ehtii oppii...p.s. kannattaa käydä välillä huhtikuisten palstalla...tsekkaan valaisee liikuntapuolta ;) ..eli ei mikää kiirus...
 
Hammasmäärä Jessillä on jo kuusi hammasta. Kyllä Summer niitä hampaita alkaa teidänkin pikkuiselle varmasti pian putkahdella :).

Merika J oppi menemään konttaus- ja karhunkävelyasentoon jo n.7kk iässä, mutta lähti konttimaan vasta viime viikon ti ja pari päivää ennen sitä nousi myös seisomaan elikkäs n. 9,5kk ikäisenä. Ryömien liikkui siihen asti. Pitkään meilläkin siis odoteltiin, että neiti lähtis konttien etenemään. Odottele rauhassa :).
 
Merika,Meillä Kasper kanssa treenailee melko kauan ennenkuin sit toteuttaa aikeensa... konttaustakin suunnitteli 2kk ennenkuin sit lähti,mut sit tulikin noi kaikki kerralla,yhden päivän aikana...seisomaan nousu,istuminen ja konttaus =)

Summer,meillä on kans noi kaks hampia ollu 6kk iästä lähtien...poika nyt siis muutaman päivän päälle 9kk,mut yläien kyllä pullottaa...ja hampaan rajat näkyy ja kuultaa ikenen läpi,samoten alhaalla näkyy valkonen täplä. Noi ylähakut on ollut sen näköset et puhkee ihan just jo kauan,mut ei vaan tuu läpi :eek:

Johan alko poika viihtymään kun isänsä tuli kotio... jännä juttu kyl. Mies meni tupakalle ulos,niin samantien alko kitinä ja jalkojen juuressa nyhjäys...mut kun isukki tuli takas sisälle,niin taas viihty lattialla :| Kasper käy aina tarkistamassa,kun joku poistuu paikalta,et menikö se vessaan :D
 
Heips taas! :)

Ja kiitos Merikalle uudesta pinosta :flower: Mulle voi laittaa LA 4.9. ja poistaa tuosta kilokerhon pinosta :D Veikkaan ettei vähään aikaan mitään tipu :LOL:

Onnea kovasti Sonja R!! Ihania uutisia :heart:

Carmen: Voi pikkuista :( Toivottavasti ette joudu putkia laitattaan vaan paranis ilmankin. Mukavia reissuja sulla ollut!

Edla: Käytiin katsomassa Benjamin Buttonin uskomaton elämä. Tykättiin tosi paljon! Suosittelen! Jos siis joku joskus pääsee leffaan :D

Hammastahnasta meille sanottiin siellä hammastarkastuksessa, et kun poskihampaat on tulossa/puhjenneet ja muistaakseni puhui jotain 1,5 vuoden iästä noin. Sinne asti siis odotellaan. Muuten harjataan aamuin illoin nuo kaksi kunnollista ja kaksi juuri tullutta hammasta :) Ennen siitä tykättiin hullun lailla, mut nyt pitäs vaan saada itse harjata eikä äiti tai isä saa koskea lainkaan...

summer: Meillä tuli alahampaat 5-6kk iässä ja nyt melki 10kk iässä kaks ylähammasta. Eli aika pitkä tauko oli välissä.

Liikkumisesta: Ei edelleenkään muuta kuin ryömitä. Ei istuta, ei kontata, ei mitään muuta. Mut en ressaa :)

Leluista parhaat olis tosiaan kaikki kielletty; johdot olis ihan parhaat. Muuten kaikki mistä lähtee ääntä; kolinaa, rapinaa tms. Paperin repiminen on täällä kans ihan huippua :D

Hapanmaitotuotteita en oo vielä antanut. Meil oltiin muutenkin vähän ruokalakossa tuossa viikonloppuna. Viilillä aloitetaan tässä joku päivä. Pelkään vaan hullun lailla, et kaverin maha heittää häränpyllyä, kun tuli siitä vauvajogurtistakin silloin peppu punaseks. No, vähän kerrallaan.

Ny meen lukeen vikat jutut helmikuun pinosta :wave:
 
Noniin, helmikuu tsekattu ;)

Kirsikkatomsku: Hyvä, ettet jättänytkään meitä! :flower:

Onhan tämä porukka kyllä aika paljon kutistunut. Ja sillai hassua, kun mä en odotusaikana edes paljon kirjoitellut, lueskelin lähinnä vaan päivittäin, mut sit ku poika syntyi niin jäin ihan koukkuun ja ny en irti pääse :LOL: Hauska oli silloin, ku alettiin kertomaan tästä raskaudesta, niin mieskin kysyi melkein heti, et joko sä oot niille sun palstalaisille kertonut :D No TOTTAKAI!!! :LOL:

En mäkään tiedä mistä mä tän ajan tänne revin :) Päikkäreiden aikana ja tällai iltasella. Ei poika mun anna koneella istua, jos on hereille, eheii... Nyt on niin tiukkaa äiti-kitinää ihan joka päivä, et melkis pää hajoaa. Nyt taitaa jo sanoa oikein tarkoituksella "ätii, ätii". Aiemmin ehkä tullu vaan vahingos, mut nyt aika monta kertaa mun perään huudellu ätii.

majj ja matami: Mun ihqut Quinny Buzzit saapui aamulla!! Aivan ihanat :heart:
 
Onnea Sonja R :flower:
Teitä uudelleen odotajia onkin täällä jo muutama.Saas nähdä kuinka monta on kesään mennessä!!!Pysykäähän ehdottomasti tällä listalla ja kertokaa kuulumisia.Luen kyllä jokapäivä,vaikken aina ehdikkään kirjoittelemaan omia kuulumisiani.

naukuri meilläkin poika huutaa koko ajan tuota äitiii ja roikkuu kiinni lahkeessa.Yritin sanoa tänään,et huuda välillä isiii,mut äippä on nyt numero yksi.Kitinää riittää kaikesta ja siksi olenki järkänny meille ohjelmaa 2-3 kertaa viikossa,ettei mulla ihan pää hajoaisi tässä touhussa :LOL:
 

Yhteistyössä