MARMOTTAA! Hei, minkäs kokoseen vuokaan oot ne browniesit tehnyt minkä ohjeen tänne laitoit? Aattelin tänään tehä niitä ku tulis illalla vähän vieraita
Poika, kuulostitpas nyt huolestuttavalta. Jäi tosiaan vaivaamaan toi. :hug:
Me lähdetään kauppaan ostamaan
hapanmaitotuotteita
Neiti on tossa matolla koko ajan karhunkävelyasennossa eli peppu pystyssä
Hassua ku menee maton toiseen päähän, mut ei osaa kääntyä, laskeutuu, kääntyy, nousee ja lähtee toiseen päähän
Meillä on muuten sitteri käynyt turhaksi, se tulee sieltä pois alta viiden minuutin jos ei nappaa olla. Onneks unipussi vielä auttaa tässä
Nokkis, meillä on Emman ihan tavis-nokkis, joka on hyvä ku siinä ei ole sitä ilmareikää... sit ku sitä pitää väärtepäin ni sielt tulee jonkun verran vettä mut se lakkaa sit. Toinen mikä on, on NUKin pehmeänokkainen ja siihen kahvat. Hienosti neiti osaa juoda, siis jos suinkin vain tahtoo, ni itse. Samoin eiliset iltamaidot piti sängyssä sen vaipanvaihdon jälkeen juoda itse ja hienosti meni. Oikein työnsi mun käden pois siitä :ashamed: Iso tyttö
Kattelin eilen Stockkalla
ensikenkien hintoja... HUH mitä ryöstöä!
Jo on materiaaleilla kalliit kg/m-hinnat
Kuutta kymppiä suunnilleen... huhhuh... Onneks tulee kesä ja voi pitää sandaaleita neidillä. Luulis, et ne maksais vähän vähempi ku niissä on vielä vähemmän materiaalia
Mä suunnittelin tässä kevätreissua Tallinnaan, ehkä vaan vaiks päiväks likan kans tai sit hotellii. Shoppailee
Mua kiinnostais tutustua niihin Huppa-tuotteisiin
Ja sit ku olis noita Tallinkin pisteitä niin hurjasti säästössä ettei matkasta tarttis maksaa mitään.
Jaa, jospa me lähdettäis sinne kauppaan ennenku lumisade taas jatkuis. Neiti mussuttaa mun hiirimattoa tässä vieressä ihan tyytyväisenä....