TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

iina: onnea ensiaskeleista!

nokkis: meillä on mam-taikamuki mut likka ei halua/osaa juoda tulpan kanssa mut ilman menee. sit löytyy joku en tie merkkiä sellanen pehmee nokkanen ja se on ihan jostain revitty..kumpikaan ei oo osannut juoda siitä..

jaahas huutoa ilmassa ja ruoka aika lähenee..
 
Repa sulle :hug: ja voimia pojan musuvaivojen kanssa. Mitens se sun mies -yritä vaan antaa poika hänelle joku yö -niin oppii auttamaan sua et et vaan itse väsy liikaa.

poika kuulostaa pelottavalta :hug: sinne.

Nokkamuki meillä käytös tupperi -ostin just. Tosi kätevä. neiti osaa juoda itse -eikä se falskaa vaikka ei taikamuki ookaan. Suosittelen. Se siin on hyvää et on pehmee nokka.

Kurpitsa kuulostaa hyvälle kun oot energinen. onko sun olo muuten parempi?

palstailu tää on kyllä kivaa puuhaa -kun tänne kerkii. kirsikkatomaatti kiva kun säkin päätit jatkaa.

birdie mitäs sulle kuuluupi ? Mä oon nyt yrittänyt liikkuu neljä kertaa viikossa. Su olin puntil ja eilen hiihtämäs -tänään ei kykene kuin ehkä hiihtämään. Paikat ihan jumissa sunnuntaista. Vitsit mä oon ilonen kun oon löytänyt tän liikunnan ja oikeesti päässyt eroon raskauskiloista ja muutamasta muustakin. Kiloklubi sinne en oo jaksanut laittaa ruokii ylös, mut liikuntaosion ja edistymistä tättelen. :)
 
Meillä nokkamukina Aventin tuttipulloon laitettava nokka. Sellainen kumisen tuntuinen, pehmeä nokka. Laitetaan pulloon tutin sijaan ja kahvat saa kans siihen mukaan. Oon antanut vettä tuosta systeemistä 4kk iästä lähtien ja hienosti menee. Tosin omissa käsissä muki pysyy vähän valikoiden... Mutta ei falskaa. Tosin pitäähän tuostakin tietty imeä sitä vettä, että läpi tulee, mutta nokka on kuitenkin mukavan pehmeä. Tavallinenkin nokkis on pitänyt ostaa, mutta en oo vielä muistanut. Sellanen vippamuki varmaan tulee. Onkohan ainun.
 
poika: jäin kans miettimään mitä teille on sattunut...suuren suuri :hug:

merika: hassua kyllä olen ollut paremmalla mielellä sen mummila reissun jälkeen, itekin oon ollut ihan hämmästynyt..onko sit kevättä rinnassa, no nautin olostani nyt kun ei tiedä kauanko tätä hyvää oloa kestää.. =) oonko sit asennoitunut jotenkin tähän kaikkeen uudella tavalla..tiiä sitten..kylläpäs mun olotila vaihteleee laidasta laitaan..oonkohan sittenkään masentunut?!jospa kaikki johtuis vain ylirasittumisesta..nyt en oo viikkoon edes halunnut tappaa ketään..positiivista sekin :LOL:

meillä likka on ollut tekemäs ilkeitä..repi mun viherkasvia tos eteises, veti johtoja seinästä ja nyt hakkaa kaksin käsin kirjahyllyn lasivitriinin ovia, ihmettelee kun ei pääse käsiksi lasiesineisiin.. :D ja sehän pistää kiukuttamaan..ketterä se on vaikkei ryömi mut jotenkin se saa ittensä liikkeeseen pelkillä käsivoimilla ja jalat raahautuu peräs turhina kapistuksina..
 
Poika.... :hug: :hug: :hug: !!

Repa...olit sit kahveistakin kirjoitellut...enhän edes vaivautunut vastaamaan...meillä on edelleen nuhanenä..mut on kestänyt jo niin kauan, et tänää käytiin muskarissa...en jaksa olla enää pois ihmisten ilmoilta :eek: !!...jotain allergista kyllä teillä täytyy olla...kun on noita masuvaivoja :/ ...

Majj...Edith oli 9kk 68.2cm ja 9070g...eli aika samankokoisia ovat =) !

Nyt kyllä katkes ajatus...kun oli tullut niin paljon uutta asiaa...apuva...enpä kommentoi enempää :ashamed: ....kiva dementia...juu ja miul armoton väsymys :( ....Edith valvotti koko viime yön...ihan vähän välii annoin tuttii :/ ...niin, et tänään meinaa suu revetä haukotuksista bueno |O !!
 
Jep,soittelin neuvolaan ja tuntu kyl ihanalta kun tää täti on aika hyvä kuunteleen vaik onkin sellanen hiukan mairee tapaus... Meinas et koitetaan ottaa viljat pois omatoimisesti ja senjälkeen jos ei mitään,niin pitää harkita laajempaa ruokavalionrukkausta ammatti-ihmisen opastamana...

Poika :hug:

Matami,tuutte sit heti kun edithillä nokka lakkaa valumasta :wave:
 
Repa: ISO :hug: sinne ! Toivottavasti pojan masu alkaisi oikeasti pian antamaan periksi!

Matami: Jep! :)

Nokkamuki: Sellanen mam:in tuttipullon näköinen missä on sellanen kumipää sellänen löytyy siinä on just se "tippa lukko" ja sit sellanen ihan tavallinen pikku myy nokkamuki. Molemmista osaa kyllä ihan imeä oikein jos vaan sille päälle sattuu. :)

 
Marmotta, kävin siellä kaupassa pyörimässä ja en sitten ostanu mitään :/ Mietin että mikäköhän teillä on ja kattelin sitä nuk:in....mutta siinä on pehmee nokka ja sitten en tajua niistä mikä on sellanen et joutuu imemään ja mikä ei....no täytyy mennä uusiks. Välillä voi tehdä asioista kauheen vaikeita....

Kurpitsa, hyvä että on parempi olla =)
 
Summer, meillä on ehkä se yksinkertaisin. Kova punakantinen missä on kirahveja tai jotain. Siitä ei joudu imemään ja testailin tossa itsekin, ettei sieltä kyllä kovin paljon kallistamalla tule, siis niin että olis joka paikassa sit vettä. Mut ihan tarpeeks kuitenkin.

Keilis, mä sekoitan jauhetta veteen vähän miten sattuu, en tiedä tarkkaa määrää. Enemmän kuitenkin kun mitallinen/30ml vettä. Löysytän sillä sit jo valmiin puuron, riippuu ihan kerrasta kuinka paljon sitä menee. Musta veteen tehty puuro maistuu tympeältä, siksi lisään maitoa. Helpompaahan se olis kai ihan nestemäistä korviketta lorauttaa sekaan, mut käytän muutenkin aina jauhetta. Tai sit teen puuron kauramaitoon ja annan puuron puurona ja maidon maitona.

Naukuri, teilläkö se Aventin muki oli? Meillä on sama, se pehmeä. Onko se pysynyt ehjänä? Meillä Eeva on alkanut järsimään sitä rikki! Jotenkin se aina saa hampaat iskettyä siihen sellaisella voimalla, et pelkään sen saavan ihan paloja irti kohta. Mietin, et jos se ei saa tarpeeksi ruokaa kun pitää mukiakin jo syödä.. :D
 
Meillä nokkamukina Aventin tuttipulloon laitettava nokka. Sellainen kumisen tuntuinen, pehmeä nokka. Laitetaan pulloon tutin sijaan ja kahvat saa kans siihen mukaan. Oon antanut vettä tuosta systeemistä 4kk iästä lähtien ja hienosti menee. Tosin omissa käsissä muki pysyy vähän valikoiden... Mutta ei falskaa. Tosin pitäähän tuostakin tietty imeä sitä vettä, että läpi tulee, mutta nokka on kuitenkin mukavan pehmeä. Tavallinenkin nokkis on pitänyt ostaa, mutta en oo vielä muistanut. Sellanen vippamuki varmaan tulee. Onkohan ainun.
 
MARMOTTAA! Hei, minkäs kokoseen vuokaan oot ne browniesit tehnyt minkä ohjeen tänne laitoit? Aattelin tänään tehä niitä ku tulis illalla vähän vieraita :)

Poika,
kuulostitpas nyt huolestuttavalta. Jäi tosiaan vaivaamaan toi. :hug:

Me lähdetään kauppaan ostamaan hapanmaitotuotteita :)

Neiti on tossa matolla koko ajan karhunkävelyasennossa eli peppu pystyssä :D Hassua ku menee maton toiseen päähän, mut ei osaa kääntyä, laskeutuu, kääntyy, nousee ja lähtee toiseen päähän :LOL: Meillä on muuten sitteri käynyt turhaksi, se tulee sieltä pois alta viiden minuutin jos ei nappaa olla. Onneks unipussi vielä auttaa tässä :)

Nokkis,
meillä on Emman ihan tavis-nokkis, joka on hyvä ku siinä ei ole sitä ilmareikää... sit ku sitä pitää väärtepäin ni sielt tulee jonkun verran vettä mut se lakkaa sit. Toinen mikä on, on NUKin pehmeänokkainen ja siihen kahvat. Hienosti neiti osaa juoda, siis jos suinkin vain tahtoo, ni itse. Samoin eiliset iltamaidot piti sängyssä sen vaipanvaihdon jälkeen juoda itse ja hienosti meni. Oikein työnsi mun käden pois siitä :ashamed: Iso tyttö :D

Kattelin eilen Stockkalla ensikenkien hintoja... HUH mitä ryöstöä! :eek: Jo on materiaaleilla kalliit kg/m-hinnat :D Kuutta kymppiä suunnilleen... huhhuh... Onneks tulee kesä ja voi pitää sandaaleita neidillä. Luulis, et ne maksais vähän vähempi ku niissä on vielä vähemmän materiaalia :D :LOL:

Mä suunnittelin tässä kevätreissua Tallinnaan, ehkä vaan vaiks päiväks likan kans tai sit hotellii. Shoppailee :D Mua kiinnostais tutustua niihin Huppa-tuotteisiin:) Ja sit ku olis noita Tallinkin pisteitä niin hurjasti säästössä ettei matkasta tarttis maksaa mitään. :)

Jaa, jospa me lähdettäis sinne kauppaan ennenku lumisade taas jatkuis. Neiti mussuttaa mun hiirimattoa tässä vieressä ihan tyytyväisenä.... :eek:
 
Edla, sellainen ohje missä oli mantelirouhettakin? Mulla on sellainen noin 20x30cm vuoka mihin oon tehnyt sillä taikinamäärällä.
Meillä muuten just se sama nokkamuki, Emman. Mäkin tykkään, kun ei ihan suihkuamalla tule vettä..
 
10kk neuvola. kasvukontrolli oli paino huimat 6845g ja pituutta oli 68,7 cm.
mut käyrillä tasaantuu toi paino jo et ei huolta. ollaan vaan pieniä ja pippurisia :LOL:

mut luen paremmalla ajalla lisää :wave:
 
Marmotta, joo just se ohje. Hyvä tietää minkä kokoiseen sen taikinan lykkää, et tulee kutakuinkin browniesin näkösiä eikä pannaria :D Joo, mun kaveri suositteli sitä Emmaa juuri sen takia et lapsi sitä ravistelee kumminkin kun sen käteensä saa :)

Nemika, kovin on köykänen tuo sinun pikkunen, mutta varmasti pippurinen :D Meillä on ylihuomenna kasvukontrolli

No niin, me maistettiin Bulgarian jogurttia luumusoseen seassa. Oli sellasta herkkua et kiukku tuli ku purkki loppu :eek: :D
 
Ihkuu...kun saatte jo antaa noit happamia :D ...meillä vielä vähän odotellaan...ja enpä usko, et uppoo nekään..kun tähän mennessä ei oikein mikään :'( ....ruokailu ja siitä puhuminen on mulle vieläkin oikein punainen vaate :ashamed: ...

Nokkis...löytyy joka sorttii...toi Emman on yksi ja sit on sellainen, josta imetään kuin tisusta...se on oikein hökötys...lastentarvikkeen tehomyyjä puhui mut ympäri...muki on melko suurikokoinen...joten kömpelö ja painava :/ ....sit on ihan tavallisii mukeja...merkkii Ikea ym...tarjoilen kaikista....itse neiti on juovinaan...ei oikein ole haka siinä...kun ei tuosta vedestäkään kauhiasti välitä :whistle:

Edla...anteeksi maalaisuuteni, mutta mitkä Huppa-tuotteet :whistle: :ashamed: ...??

Ensikengät...kattelin nettikaupasta...törkeitä hintoja :eek: ....ihania oli kyllä...varsinkin Kavan kengät....
 
Matami, siis se on kans tämmönen virolainen vastine reimatecille/jonathanille ja niillä on aika kivoja kuoseja. Noi sivut vähän tökkii, mahtavat varmaan päivittää tai jotain... Tallinnassa niillä on oma liike.
http://www.huppa.eu/eng

Laitaks linkkii missä katoit niitä ensikenkiä?
 
Oon miettiny noita kenkiä kanssa...että millasethan sitä ostais?! Kun ne on kalliita, niin ei viittis hirveän montaa paria ostaa...yhdet mielellään ja sitten sandaalit. Mutta ensi kuussa täytetään se 1v, niin olis kiva sellaset mitkä menis kevään ja kesääkin :/ En mä mitään talvikenkiä ala eka ostaan ja sitten kevät...jne loppuu kotihoidontuki lyhyeen! Saa mennä toppatöppösillä siihen asti että voi kevätkenkiä pitää......On meillä huopikkaat =) Siniset, mutta mitäs sillä värillä väliä....
:wave: Hyvät yöt!

Poikaa, mä mietin ja varmaan tulee mun uniinkin.... :|
 
Matami, muutamat ihanat löysin minäkin. Laitoin kokohakuun muistaakseni 19 ja jo tuli :D Ainoo vaan, et mites noiden kenkien sovittaminen? tilaa muutamaa kokoa kotiin ja palauttaa ne mitkä ei sovi? :LOL:

Ps. kopioi ja liitä se osoitekenttä, linkki tulee sit tohon automaattisesti :D
 

Yhteistyössä