TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

Matami,no huhuh,kauhee tilanne :eek: Toivottavasti nyt ratkee pian... :( Pidä ajantasalla....

Ihan hyvin jakso sälli valvoo,pikkasen alko käniseen ja hiukan etuajassa nyt meni nukkumaan,19.30. Parikertaa on jo huudellu,mut ihan hyvin sain jatkamaan unta =) Voi olla et tää uus rytmikin nyt sekottaa noita unia entisestään. Voipi nyt vaan herätä tavallista aikasemmin aamulla...

 
Edla: Nii niistä lapsimessuista. Mä oon perjantain ekaa kertaa "vapaalla" eli isovanhemmat halusivat pojan luokseen päiväksi. Tai ainakin vien pojan aamulla ja ajattelin hakea vasta iltapäivällä :LOL: Mut siis joo, oli eka kerta kun itse pyysivät et saisivatko joku päivä E:n kylään. Ja mähän innosta puhkuen annan!! Ihanaa :) Mut ajattelin kyl olla hyödyllinen ja vähän raivailla kaappeja ja tehdä pojalle pari pussilakanaa kirpparikankaista. Mietin kyl et lähtiskö messuille, mut en sit ehkä. Ilmoittelen jos mieli muuttuu ;)

Repa: Tosi kiva, että miehes haluaa nyt tosissaan yrittää tuossa nukutushommassa! Tsemppiä kovasti ja toivottavasti alkaa tuottamaan tulosta :) Uskoisin kyllä, että pienen reenailun jälkeen sujuu jo oikein hyvin! Tuli muuten hyvää siitä daim-kakusta. Ei yhtään liian makeaa. Onneks jätettiin ne sokerit pois!

Katris: Kiva, että tytön hoitoreissu meni hyvin :) Kyllä siitä jää itsellekin niin paljon parempi ja rentoutuneempi mieli, kun kaikki menee mukavasti.

Merika: Nauti viimeisistä kotipäivistä!! Menikös teillä tytöt sit tarhaan vai oliko joku muu hoitojärjestely?

Ihan kuin täällä yrittäis nuhaa pukata. Siis mulle. No, johan täs pari kuukautta olinkin terveenä... Toivottavasti menis nopsaan vaan ohi eikä yltyis. Mut nyt lukemaan :wave:
 
Tilanne on ohi...eikä mitää hätää ole enää =) ....eivät tienneet vielä mitä oli tapahtunut....no se selviää varmaan vasta huomenna....nyt tää mamma lähtee nukuttaa lapset...et pääsen viel hinnoitteleen noita kirppisjuttui...plääh, et innostaa...kerron sit huomenna tuon episodin teillekin.
 
Matami: hui! onneksi tilanne nyt onnellisesti ohi. kamalaa.

Pk-kahvit: Ei meilläkään hirveesti suunniteltuja menoja ole lähiaikoina, joten JOS pysytään terveenä, niin melkein milloin vaan sopii. Mut poika tuolla nukkuu jotenkin tosi levottomasti, et pelkään rassukan saaneen nuhan, ku olin kuulevinani krohinaa :( Toivottavasti ei. Vilmalle tais käydä ti-to ku esikko tarhassa? Vai kuis?
 
Matami,No hyvä juttu et kaikki ok!

Meil on nyt näemmä uus trendi et poika saa kauheen itkukohtauksen täs 22-23 aikaan... vääntää kontilleen unissaan ja missään ei o hyvä olla...ei ees sylissä. Joutunu ihan kunnolla herättään ja sit taas uudestaan tissin kautta unille. Supon panin...en tiiä auttaako mitään.

Naukuri,Hyvä et kakku onnistu..varmaan ihan fiksu olla laittamatta sokruu...suklaa on itessäänkin niin makeeta

Nyt unille :wave: =)
 
Hotellissa asutaan nyt toistaiseksi. oli sitten viemariputki se joka levisi (rakennusvirhe) ja kellarihan on taynna sitten sita ihan oikeaa kakkaa ja pissaa. Ovat tanaan tyhjentaneet, mutta taytyy tietysti puhdistaa ja elementteja vaihtaa. lisaksi piha saattaa olla saastunut. Niin kurjaa kun vaan olla voi. :(
 
MatamiSuomi on varsinainen villi länsi-ronald ja nancy, jatkuvasti kaikkea ikävää, hurjaa.

Puurot,viljatMeillä on ongelma, puurot ja vellit ei uppoo. Oon kokeillu riisi ja mannapuurot,nää tavis versiot...eieiei. Mitähän keksis noitten viljojen kans? Laittakaas tuleen puurovinkkejä.Leipää menee kyllä. Harmittelen hirveesti kun vellit ei kelpaa, olisivat niin mainio viljan lähde. Neito veti tänään pizzaa, leikkasin omastani muhkeen palasen niin namsnams oli hyvää.

 
Pk-treffit meil vähän toi pääsiäinen ja mun mutsin loma vaikuttaa noihin huhtikuun hoitopäiviin mut ens viikolla meille sopis ti tai to. Seuraavalla viikolla ti tai ke.

Ens keskiviikkona aijon olla kärppänä klo 8.05 Itiksen Stockalla ostamassa esikoiselle sitä Ticketin pukua :D :LOL: Pojat saa mennä mun vanhemmille hoitoon mamman shoppailujen ajaksi...
 
Pk-treffit, alkavalla viikolla meille sopis toi torstai ja sit seuraavalla viikolla molemmat vilman ehdottamat päivät käy. Mites hemppa-hemuli? Ootte kotiutunu jo lomalta? Tuutteks mukaan treffaileen?

Naukuri,
oi vitsit jos meillekin tarjottais tommosta -olis aika ihanaa :) Mä sanoisin kanssa et jee, kyllä käy! Kyllä sun kandee ehkä tarttua tarjoukseen, toki tietty oot messuilemaankin tervetullut :D

Mä oon ihan räkäpääpetteripunakuono tällä hetkellä, oon siis ihan tukossa ja likkakin on tuolla pariin otteeseen itkeny aika lohduttomasti et mietin et ei kai se yskä oo jälleen menny korviin. Ku musta se oli jo vähän parempi. Kummalliseks tän tekee se et tutti ei kelpaa eikä oikein juomakaan. Ruoan suhteen oon jo menettäny toivoni...

Ruoasta, miltä tää teistä kuulostaa, likka reilun viikon kuluttua 11kk syö päivän aikana:
4 tl puuroa
vajaa 1 prk 8kk lihapullamössöö
1rkl raejuustoa
80 ml puuroa + 100ml velliä
Maitoa päivän aikana menny 4dl
Onks toi riittävästi vai liian vähän? Tää on meinaan tän päivän ruoat mitä suostu syömään ja tää on musta ollu HYVÄ päivä.

Katris, voi eih... vielä sitä itteään... äyh! :x Nyt kyllä sit arvioit kunnolla yläkanttiin kaiken mitä siellä kellarissa on ollut.

Vilma me sit ehkä ke-aamun nähään siellä hulluilla.

Matami,
huhhuh et tilanne on ohitte... jäädään ootteleen et mistä olikaan kysymys.

Mua ärsyttää jo valmiiks nukkumaanmeno, ku nessu on ihan tukossa...argghhhhhhh!
 
Hirveästi tullut tekstiä, kun en eilen kerennyt koneella käymässä! Koitan tässä nyt saada luetuksi... :)

Kellojen siirtäminen, ei nyt varsinaisesti vaikuttanut mitenkää eilen illalla kyllä kl.18 alkoi olemaan jo väsynyt mutta sain pidettyä kasiin asti hereillä. Meillä yöt ovat taas muuttuneet levottomiksi tai herää yössä 2 kertaa, mutta molemmilla kerroilla saattaa olla tunninkin hereillä. |O

Matami: hui! :hug Onneksi asia kuitenkin jo hoidossa!

edla: Kyllä tua ruokamäärä ainakin mun mielestä kuulostaa ihan ok:lta. Meillä neiti kans tosi huono syömään, joskus menee pari lusikkaa vaan mut sit voi olla super hyvä päivä ja menee kaikki mitä annan!

Mitä kaikkea annatte lastenne syödä? Kun musta tuntuu että en uskalla paljoa mitään tarjota! Pelkään että tukehtuu tms.. :ashamed:
 
MajjKyllä tuo tukehtuminen aina mietityttää. Annan vihanneksia ja hedelmiä isompana palasena käteen. Leipääkin oon antanu samalla teemalla, tarvii vahtia vaan hysteerisesti sitä vaihetta kun suussa alkaa olla iso mössöklöntti niin sen otan tietty veks. Noi leivät yms pehmeet on siitä "huonoja" tukehtumisen kannalta että jos menee henkitorveen on vaikeempi rykästä veke kun ne turpoo kastuessa. Mulla tulee karsee automaatiorefleksi jos alkaa rykiin - nostan heti ylös, jaloista kiinni ja viistosti alaspäin niin tälläin henkitorvi pääsee aukeen. Oon aatellu tän vaiheen niin että kaikkee menee suuhun jokatapauksessa, varsinkin kun ulkona on niin paljon mielenkiintoista suuhun pantavaa, että hyväkin oppia toi nielemisrefleksi jollain tapaa.
 
majj: sama täällä, en kans uskalla antaa tytölle kaikkea just sen takii ettei tukehdu..

edla:varmasti ihan tarpeeks jos tyttö ite on tyytyväinen..meillä tyttö syö yleensä päivän aikana 2dl puuroa, 1,5-2dl kasvis/lihamössöä, maitoa 4-6dl, hed.sosetta, tai jogurttia 1,5-2dl ja mä oon pähkäillyt että syö liian vähän..mut enempi tuo syö kuin poika aikoinaan..tyttö pitää kyllä sen aikaisen metelin jos nälkä iskee ettei ainakaan epäselväks jää kelleen mistä kenkä puristaa ;)

meillä on öihin tapahtunut muutos parempaan..viime viikolla nukkui 4 yötä heräämättä :) ikäkö rupee vaikuttamaan..toivottavasti muillakin alkaa yöt helpottamaan!!

pitäs tilata tytölle uusia housuja kun rupee nuo 68cm oleen lahkeista lyhkäsiä..kaapista löytyy kyllä 74cm housuja muutamat mut on taas aivan liian pitkiä kun ovat suoralahkeisia, pitää ostaa sellasia housuja joissa on lahkeensuissa resorit, pysyisivät jalassakin..

 
Huomenta...eilisestä episodista ei oo vielä tietoo...äiti varmaan jossain vaihees soittaa mega puhelun...

Ruokamäärä...meillä menee suunilleen samanverran hyvänä päivänä....ja jonain päivinä yksinkertaisesti en saa tuota neitii syömään mitään :/ ...tissiä syö...mut ihan hetken vaan...eli määrä ei voi olla kummoinen kerralla...no näyttää voivan hyvin....en jaksa murehtia...tänään on neuvola.....kasvanut ei varmaan ole paljoakaan :( ....katsotaan mitä sanovat siellä...en muuten ole vieläkään saanut mitään vastauksia niistä edithille tehdyistä tutkimuksista :eek: ....soitin osastolle aika päivää sitten ja tuttu hoitaja sanoi, et niis kokeis ei olisi mitää...mut olis kiva saada se lääkärinlausunto kuitenkin.

Katris....voi ikävyys miten pahasti teillä on ne putket pamahtanut |O .....onneksi on vakuutukset, eiköhän ne korvaa ihan kaiken....pienen kanssa on kyllä tylsä olla evakossa :( ....no jaksuja paljon, kyl te viel kotio pääsette :hug: :hug: !!!

kellojen siirto....olen aivan tööt :/ ...väsyttää...minuun vaikuttaa näköjään kunnolla...lapset nukku tänää 8 asti ja menivät eilen ennen yhdeksää nukkuun...eli ei mitää ongelmaa niillä....Edith kyllä sääti taas yöllä vhän välii ja yötissiä piti antaa |O ....ihme levottomuus vaivaa neitiä öisin....

Syömisistä...meil neiti on maistellut vähän kaikkee...eilen annoin pannukakkuu :whistle: ....ei tykännyt...eli olen kyllä antanut maistaa vaikka mitä....nyt napsii sormin raejuustoo ja ostin taas maissinaksuja....leipää, hedelmii ( annan n. vaavin nyrkin kokoisii paloja )....tomaattia pienin eilen...napsi paloja ja tykkäs kovasti...

Edla...yritähän nyt parantuu räkiksestä...miun kaveri sairastu jälkitautina keuhkokuumeeseen ja joutu sairaalaan....kolme lasta ja nuorin 4kk tissivaavi....imetyksen joutu lopettaa antibiootin vuoksi :( ....tosi ikävä juttu...kannattaa nuo taudit ottaa tosissaan ja levätä kunnolla :hug: !!...äläkä lähe minnee humputtelee puolikuntoisena ja villahousut jalkaan ;) !!
 
Heippa!

Olin lauantaista sunnuntaihin Tampereella äippäkaverin luona :). Miehet hoiti lapsia ja äipät sai rillutella. Oli mukavaa ja pikkuvapaa tuli tarpeeseen. Kamala väsy vaan jäi tuosta reissusta, kun tuli valvottua ihan liian myöhälle. Eiköhän täs pikkuhiljaa olo normalisoidu.

ruokamäärät Kyllä varmasti tuo ruokamäärä riittää, jos lapsi on tyytyväinen. Meidän neiti vetelee sapuskaa kyllä tosi paljon.
- Aamulla 2-2,5dl puuroa
- lounaalla 200g liha-kasvis-sosetta (tarkkaa määrää en ole mittaillut, kun teen ruoan itse, mutta syö kyllä koko 8kk purkillisen, jos sellaisen annan)
- välipalalla pikku purkillisen sosetta
- päivällisellä 200g liha-kasvis-sosetta
- iltapalaksi 2-2,5dl puuroa
- Lisäksi joka aterialla menee vähän vettä ja 100ml korviketta.

Mä myös pelkään tuota tukehtumista, niin kaikki sormiruoat annan kyllä tosi pieninä paloina. Olen muutenkin aika varovainen nyt uusien ruokien kanssa, kun tuo neidin masu on nyt viikon verran ollut normaali. Eilen sai eka kerran kahden viikon tauon jälkeen bonan jogurttivälipalan, vielä ei masu siitä ainakaan mennyt sekaisin. Tänään testaan raejuustoa uusiks, saas nähdä miten käy.

Päiväunista ja illalla nukkumaan menosta Meillä ollaan nyt siirrytty yksiin päiväuniin, koska illalla nukahtaminen on vaikeutunu ihan kamalasti. Viime viikolla testailtiin vielä, että miten käy jos nukkuu ne toisetkin unet päivällä. Ilta oli ihan kamala |O . Noh, nyt neiti nukkuu ainoilla unillaan max.2h ja silti illalla nukahtaminen on kauheeta taistelua. Neiti nousee väkisin seisomaan tai konttausasentoon ja kiljuu riemusta, kun meistä vanhemmista jompikumpi menee laittamaan takaisin makuulle. Ihan selvää rajojen testaamista, mutta huh huh kun meinaa mamman pinnaa kiristää. Eilen meni nukahtamisessa reilu tunti, kun reilu viikko sitten neiti nukahti viidessä minuutissa itsekseen.

Katris Voi ei, kun teillä on käynyt kurjasti! Toivottavasti saatte pian kodin kuntoon ja pääsette pois evakosta. Voimia koko perheelle :hug: .

Anteeksi oma napaisuus :ashamed: . Täytyy lukea vielä lisää teidän kirjotuksia, kun en viikonloppuna ehtiny, palaan sitten taas asiaan :). Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Tosta ruoan määrästä vielä: unohtu laittaa et yöllä vetää sit vielä 2-4dl maitoo eli sillähän se taitaa ittensä täyttää. :ashamed: :kieh: ja välipalat ei uppoo ollenkaan nyt... :/ Ja ku noi mitä tossa aiemmin laitoin, ni oli hyvän päivän satsi.

Majj, kyllä muakin välillä pelottaa ku kakominen alkaa mut meen vasta auttaa kun ei parin yskäsyn aikana helpota. Mut skarppina oon koko ajan ku itekseen jotain syö. Mä oon antanu kurkkuu, hedelmiä ja marjoja(uskomattoman sotkusta puuhaa :eek: ), porkkanaa, leipiä, rusinoita, raejuustoa, herneitä, maissia ja pizzan reunaa on kerran saanu. Kerran nappas pöydältä salmiakin ja se vasta kamalan makusta olikin :x ja eilen oli isänsä sylissä ja nappas pöydältä suklaapalan ja sitä tyytyväisenä siinä mutusti ku mä aloin kattoo et mitä ihmettä se vetää. Voi sitä kiukun määrää ku se herkku otettiin pois :kieh: :LOL:

kurpitsa
, ihana et teillä nukutaan ja majjlle, meillä taas vähän sama meininki -ei toki tuntia kerrallaan ylhäällä mut riittävästi kiljumiseen... perskules sentään! :(

Voi että mua tympi toi mies tänään aamulla. Ollaan sovittu et osan öistä nukkuu likan huoneessa (neiti nukkuu siis meidän makkarissa vielä ) et saa rauhassa nukkua eikä meidän yözembalot häiritse. Saatiin illalla likka kymmenen aikaa nukahtamaan ja mä kyselin sen aamun aikatauluja. No joskus siinä kasin aikaan vois alkaa heräilee kuulu vastaus. Mä sanoin et toivottavasti sit joka kerta sammutat sen herätyskellon nopeesti ettei likka herää siihen turhan aikasin. Mies kuuluu siihen kastiin et torkku soi ainakin puolen tunnin ajan sen viiden minuutin välein ennenku saa ittensä ylös. Täähän raivostuttaa mua koska mä nousen aina heti, torkku saa mut vaan vihaseks. Mä olin jo ite hereillä ku miehen kännykän herätyskello napsahti soimaan ja se soi ja soi. No toi neiti tietysti heräs siihen ja oli pystyssä samoin tein. Lähdettiin tytön kanssa hakee maitoo ja huusin toiseen huoneeseen et me sitten herättiin siihen kelloon. Vastas siihen et sammuttaa sen nyt :headwall: ihan ku siitä olis enää meille mitään hyötyä! :kieh: No mitäs sitten? No sieltähän alko kuuluu kuorsaus ja siinä vaiheessa mulla palo pinna. Kävin tempasee sen peiton ja vein sen meidän sänkyyn toiseen makkariin ja totesin samalla et sen herätyskello soi jo aikaa sitten, ME herättiin siihen, joten se saa luvan nousta itekin. :D Liukkaasti mies nousi koska vihaa et on kylmä :D Hemmetti ei tarvii meitä herättää ja sit jatkaa ite unia :kieh: Okei, mä oon ite nukkunu surkeesti viime yön, ni v**utuskäyrä on suht korkeella. :whistle: Kamala aamukiukku mä oon :D
 
Katris meneekö kauankin että pääsette kotiin, tiedättekö yhtään? Nauti nyt ainakin hotellin tyynyistä, ne on aina niin ihania. :)

Päikkärit nukutaan kahdesti. Kokeiltiin yksillä, mut Eeva ei iltapäivästä nuku kun sen vajaan tunnin, vaikka ne olis ainoat päiväunet. Ja se ei riitä, nyt menee aamupäivästä 1-2 tuntia ja iltapäivällä 30-45 minuuttia, jaksaa paremmin.

Tukehtuminen hirvittää niin paljon, että esmes leipää en anna kun pieninä paloina ja yhden kerrallaan. Grissineitä annan kyllä ihan sen kokonaisen tikun, kun se on niin kapea ettei siitä saa kerralla liian isoa palaa. Muuten tuo kyllä tunkee järkyttävän paljon kerralla suuhunsa ja sit hampaat yhteen etten saa mitään ulos. Muuten on maistellut kaikkea gorgonzolasta asti. Ainoa mistä ei järin tykkää on oliivit. Isäänsä tullut siinä, mä syön oliiveja purkkikaupalla. :)

Miten olis ne Keski-Suomen treffit, kokeiltaisko taas? Tuli mieleen kun tuossa tota pk-tapaamista järkkäilevät..
 
Meillä neiti on nyt sit 10kk :heart: hapanmaitotuotteet raejuustoa oon kokeillut ja vähän antanut jugurttia maistaa. Katsotaan mitä muuta keksitään. Piimää vois kokeilla vaikka laittaa vähän ruokiin ja sit ihan kokeilla juomana.

majj en mäkään hirveesti anna. Porkkanakin on pannassa kun siitä saa liiaks irti. paahtoleivän murenii oon antanut, isomman raksuja ja varrasleipää. Maissia ollaan kokeiltu ja banaani olis ok -mut kun se on niiiiiiiiiin suttaavaa. Meillä 8 pikku helmeä ja aikast hyvin osaa niitä käyttää. Esikoiselle annoin tässäkohtaa jo vaikka mitä. Mut ehtiihän sitä.

Tytöt on sulkeutuneet tonne makkariin -pitää käydä tarkastaa tilanne. Kiva kun leikkivät keskenää -pikkunen oikein krikottaa kun on niin hauskaa :)

Mukavaa maanantaita kaikille! :wave:
 
Matami, joo mä koitan ottaa tässä kovin kovin rauhallisesti :) Finrexiniä juon ja höyryhengittelen :D Tää on oikeestaan aika hauskaa koska mulla ei tämmöstä puhdasta vilustumista ookaan aikoihin ollu et nokka tukossa, aivastelen jatkuvasti ja pää täynnä räkää, siis toi aivastelu on hauskaa ku niitä tulee koko ajan :D Mun pitää tänään viedä iskä silmälääkäriin. Soitin aamulla sinne ja koitin siirtää sitä aikaa, mut olis menny kesäkuun puoleen väliin se uus aika joten aattelin et josko sinne sit menis ja ottais muuten ihan rauhallisesti. Vauvauinti jää suosiolla väliin.
 
Edlalle parantumisia :hug: Mulla on ollu vähän samoja antipatioita miestä kohtaan...herättää aina kellolla pojan ja minut tietty ja sit saattaa kruunata tilanteen kuorsaamalla :kieh:

Kaikille yökukkujille joita nyt levottomuus häritsee :hug: Meillähän on tällähetkellä n.2-3h nukkumaanmenosta huutokohtaus johon ei auta mikään... kuulemma normia,sanoivat neuvolasta. Ja näkeehän sen kun toisen aivot käy tuhatta ja sataa ;)

Neuvolassa mitat 9040g ja 75,5cm =) Päänympäryksen kasvu taittunut,nyt 44,7cm...mullahan henk.koht on mitattu päänkasvua vauvana tarkkaan..oon pienpäinen ;) Joten täti ei sit ollu sen kuullessaan ollenkaan huolissaan...eikä kasvussa muutenkaan ollut mitään jyrkkää laskua...tietty vaan nyt jäi sit vähä pyöriin mielen päälle... muuten esitteli hienosti taitojaan ja jutteli,mut väsy ihan totaalisesti ja meni jo päikyille...eli kahdet unet tänään =)
Hapanmaitotuotteista sano et pitäs paljaaltaan antaa,et se hedelmä siinä lisänä olis jotenkin "huono" asia...tivasin et miks,niin kun on hedelmäsokerii :eek: Siis hedelmähän on terveellistä mun järjen mukaan.... en tiiä kyl luulikohan sit et meinaan sokeroituja soseita..no oli miten oli,niin en minä paljaaltaan rupee antaa,ellei se nyt osottaudu herkuks. Tavismaidosta oli sitä mieltä et vasta kun on 1vee,sitä ennen ei ees ruokaan... no kyl miä uskalla ruoan seassa,esim.makaroniloota antaa...mut eipä sit juomana olekkaan kiirus antaa,kun toi tissikin toimii :p Suolastakin oli tosi tiukkana,ei raejuustoo ja leipääkään ei muka :eek: :eek: No myöhästä jo :D Ja raejuustookin saa kokeilla...ei kai se 1vee nyt mikään maaginen päivä oo et suola yhtäkkiä käykin siitä eteenppäin,eikä tippaakaan ennen... joo,humpuuks sanon minä :D
Pieruista sit jubailtiin enimmäkseen,yllätys. Mennään ke lääkärille tsekkaan toi pojan pyllyreikä,kun punottaa ja siinä on joskus aavistus sellasta vaaleeta peitettä. Ei kyl oo aina,et voi olla et hukkareissu...se lekuri ei meinaan oo mitenkään hirveen ammattitaitosen olonen muutenkaan. Mut tarkotus olis et siitä näytettä otettaisiin jos sitä peitettä näkyy..

Kirsikkatomsku,mites,söiskö maija jotain vähäsuolasta leipää aamusella? Ootko kokeillu hirssiä,meillä poika tykkää.... jotain kiisselii kylkeen,sillai reilusti. Sithää on niit piltin soseita missä kauraa ja ruista seassa,mut tiedä onko niissä loppujenlopuiks kauheesti kuituu :/
 
moikka pitkästä aikaa!

Ensiksi onnittelut katrinaiselle plussasta :heart: ja pahoittelut vesivahingosta.

Niin ja Jennin tytölle onnea nimestä.

ootte reilussa viikossa ehtineet kirjottaa hirveen määrän tekstiä. mä oon taas ihan pihalla kaikesta :D

me tultiin eilen viikon hiihtolomareissusta. Kivaa oli. Hiihdettiin paljon ja poika pääs laskemaan mäkeä. Ainut mikä harmittaa on se, että pojalla on taas ripuli, nyt jo viidettä päivää. Mä en ymmärrä mikä pöpöimuri toi lapsi on. lisäks hänel on tosi punaset posket koko ajan. olisko paleltumaa tms??? Laitatteks te jotain rasvaa ku meette ulos?

meil on päikkyrytmi vähän sekasin.. tänään poika nukahti kesken lounaan,mutta nukku silti vaan tunnin unet. en tiiä miten tita rytmiä muokkais.

mukavaa viikkoa
 

Yhteistyössä