Edlalle parantumisia :hug: Mulla on ollu vähän samoja antipatioita miestä kohtaan...herättää aina kellolla pojan ja minut tietty ja sit saattaa kruunata tilanteen kuorsaamalla :kieh:
Kaikille
yökukkujille joita nyt levottomuus häritsee :hug: Meillähän on tällähetkellä n.2-3h nukkumaanmenosta huutokohtaus johon ei auta mikään... kuulemma normia,sanoivat neuvolasta. Ja näkeehän sen kun toisen aivot käy tuhatta ja sataa
Neuvolassa mitat 9040g ja 75,5cm =) Päänympäryksen kasvu taittunut,nyt 44,7cm...mullahan henk.koht on mitattu päänkasvua vauvana tarkkaan..oon pienpäinen
Joten täti ei sit ollu sen kuullessaan ollenkaan huolissaan...eikä kasvussa muutenkaan ollut mitään jyrkkää laskua...tietty vaan nyt jäi sit vähä pyöriin mielen päälle... muuten esitteli hienosti taitojaan ja jutteli,mut väsy ihan totaalisesti ja meni jo päikyille...eli kahdet unet tänään =)
Hapanmaitotuotteista sano et pitäs paljaaltaan antaa,et se hedelmä siinä lisänä olis jotenkin "huono" asia...tivasin et miks,niin kun on hedelmäsokerii
Siis hedelmähän on terveellistä mun järjen mukaan.... en tiiä kyl luulikohan sit et meinaan sokeroituja soseita..no oli miten oli,niin en minä paljaaltaan rupee antaa,ellei se nyt osottaudu herkuks.
Tavismaidosta oli sitä mieltä et vasta kun on 1vee,sitä ennen ei ees ruokaan... no kyl miä uskalla ruoan seassa,esim.makaroniloota antaa...mut eipä sit juomana olekkaan kiirus antaa,kun toi tissikin toimii
Suolastakin oli tosi tiukkana,ei raejuustoo ja leipääkään ei muka
No myöhästä jo
Ja raejuustookin saa kokeilla...ei kai se 1vee nyt mikään maaginen päivä oo et suola yhtäkkiä käykin siitä eteenppäin,eikä tippaakaan ennen... joo,humpuuks sanon minä
Pieruista sit jubailtiin enimmäkseen,yllätys. Mennään ke lääkärille tsekkaan toi pojan pyllyreikä,kun punottaa ja siinä on joskus aavistus sellasta vaaleeta peitettä. Ei kyl oo aina,et voi olla et hukkareissu...se lekuri ei meinaan oo mitenkään hirveen ammattitaitosen olonen muutenkaan. Mut tarkotus olis et siitä näytettä otettaisiin jos sitä peitettä näkyy..
Kirsikkatomsku,mites,söiskö maija jotain vähäsuolasta leipää aamusella? Ootko kokeillu hirssiä,meillä poika tykkää.... jotain kiisselii kylkeen,sillai reilusti. Sithää on niit piltin soseita missä kauraa ja ruista seassa,mut tiedä onko niissä loppujenlopuiks kauheesti kuituu :/