TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

Repa...laitan yv:n sulle mun numeron...soitellaan to...varmaan pitää lähtee sielt teilt jo 9.30 ajeleen....hiukan kyl jännittää miten matka menee...kun ei olla tuon neitin kans missää viel oltu :eek: ...ja mun pitää jossai sit tissittää....kun tuo neiti ei syö sössöi :/ ....pitää varmaan ettii sielt Kampist joku lastenhoito mesta...et voin ruokkia tai autos...kun pitää olla melko rauhallinen paikka ;) ....voipi olla aikamoinen reissu...varmaan Edith kirkuu koko matkan tai jotai....no pitää jo alustavasti suhtautuu asioihin huumoril...niin eiköhän selvitä :D ...ootteko te autoillu paljon?
 
Matami, Kampin 3. kerroksessa on Bebes-liike jossa on baby VIP-tilat :D Eli lastenhoitohuone löytyy sieltä :) ja sielt löytyy myös sohvaa jossa voi imettää, et jos ei taho tissiä julkisesti antaa :)

Ja mukelot nukkuu varmasti suurimman osan matkasta ku autos on tasanen hurina ja lämpö. Mut toisaalta kyllä voisin nähdä repan istumassa kahden kaukalon keskellä ja molemmissa huudetaan naama punasena :D No joo, leikki sikseen, hyvin se matka menee (pakko sanoo näin, ettette Loviisan kohalla käänny takas :D )!

Kivaa ?
 
Edla koetetaan tulla pe.Mihis aikaan se nyt olikaan ja onko paikka vielä se kahvila?Meillä ollu kamalaa kitinää muutama päivä ja unirytmi täysin sekaisin...jos vaan ollaan nukuttu hyvin toi to-pe yö,niin suuntana keskusta =)
Nyt on sitten kolme kaveria saanu vauvan peräkkäin ja nyt ois viel yksi,joka tuskailee,et poksahtaako nyt vai 2vk päästä.Ihanaa,vauvojaaaa!!!Kaivoin justa pussillisen pojan vanhoja vaatteita kiertoon kaverille ja sain siltä pussillisen isomia takasin.Näin tämä toimii :whistle:
 
Matami: Ei toi pitempi autoilu oo Kasperinkaan suosikkipuuhia... yks pitkä reissu tehtiin kun poitsu oli n.3kk ja tulomatka oli aika piinaavaa... Mutta nyt toi aika sattuu kivasti Kasperin päikkäriaikaan joten oletan että nukkuis kivasti menomatkan. Tulomatkasta ei sit tiiä...
Mua huolestuttaa vähän kans pojan jaksaminen.... vihaa muutes liikennevaloihin pysähtymistä :D
Niin ja mietin mitä pukis päälle,kun autossa kuitenkin lämmin...
 
Edla...joo mentiin kaappiin :LOL: ...mietin, et mitä jos myöhästytään :eek: ...älkää nyt heti kadotko sielt...ja mitens hoksataan toisemme....naukurin tiijän..mut eihän se tuu....

Tuo autoon pukeminen on aina tosi vaikeeta...meinasin fleecehaalarin laittaa...ja pitää ottaa ulkohaalari mukaan...kun en tiedä miten paljon ulkona joutuu kärvisteleen siel pääs....kun se parkkipaikka on viel suuri kysymysmerkki???...annatteko viel muutaman vinkin...minne auton tunkee...hinnasta ei oo välii, kunhan on helppo tulla sinne kamppiin ja mieluiten mahdollisimman lyhyt matka ;)
 
Matami, Kampin keskuksen alla iso parkkihalli :) Kun sinne löydätte, ni ootte jo pitkällä eli sit ei ulkona tarvii juurikaan olla :)

Joo, ei me kadota mihinkään. Suuntaatte vaan sinne missä on paljon rattaita ;) Kyllä me sit ongitaan eksyneen näköset tyypit :D
 
Luulen kans et me löydetään ratasöykkiö aika helposti... Taidan laittaa tollasen kevyemmän toppishaalarin ja panen sit autoon sen auki,kun en viitis ees taas ruveta autossa pukemaan,siitä ei tuu mitään.... jos lähtään siitä että ulos ei pahemmin mennä :D
Mihinköhän aikaan ollaan takasin... :saint: Kaikkeen sitä ihminen ryhtyy :LOL:
 
sairastelu meil ollaan sairasteltu vaikka esikoinen onki :( tosin ollaan kyllä reissailtu pitkin ja poikin, jotta johtuisko siitä.. Nyt oli pojalla 2. kerta kun kunnolla kipee (sitä yhtä kertaa ei varmaan lasketa, kun oli varmaan siitä mansikasta) . Mietittiin tossa isännän kanssa, josko tosta vauvauinnista tulis sitten noita korvatulehduksia.. Ettei pojan korvat kestä painetta.. No tarvii kattella ens keväänä, tuleeko tulehduksia taas..

kertokaa sitte kuulumisia sieltä tapaamisesta.. Harmi kun ei tällä kertaa satuttu helsinkiin..

MAJJ:lle tsemppiä sairasteluun!!

Mä kävin tänään reippailemassa salilla. Kyllä teki hyvää!! Sen jälkeen kävin kaupassa ja oli muuten hitusen paljon porukkaa... Miten voi olla PRISMAN kokosesta paikasta leivät loppu??? Ei ymmärrä...

JepJEp. taidan mennä kohta nukkumaan siltä varalta että edessä on jälleen rikkonainen yö.
 
Hei!

Täällä pukaa uutta namaa kehiin, toivottavasti mukaan mahtuu. Meillä kotona neiti vetelee sikeitä ja mies töissä. Televisio ei näytä mitään ja kotityöt ei kiinnosta. Taidan olla kaukana täydellisestä kotiäidistä ja vaimosta kun nyt ei pullat paistu tai pyykkikone laula. :saint:

Elämä hymyilee kun pääsin tänään lenkille ihan yksin, nyt saa suklaan syönti riittää. Tytsi sai joululahjaksi kaksi hammasta, mutta oli yllättävän iisisti. Eniten sitä taisi vaivata löysä vatsa kun sai kylässä kaupan ruokaa. Onko muilla samoja kokemuksia?

Siihen mulla loppuikin ajatuksen juoksu. No joku toinen kerta enemmän tekstiä.. :wave:
 
Heips ja ekaks Hyvän uuden vuoden toivotukset!

Meillä ollaan jo terveempiä. Joulu meni "piikoessa" mummilassa kun äiti oli tosi kipee kun sain F:n suu ja sorkkataudin (tai siis sen enterorokon). Oli ihan ookoo kun muuten äiti ois sairastellut kuumeensa kanssa pitempään. Joulupukkikin kävi ja F istui serkkunsa kans pukin sylissä =) .

Kriisi :hug:

:wave: yritän tulla sinne kamppiin silloin 2.1, mutta nyt näyttää että meille on suunnteltu toisetkin reffit samaan aikaan :eek: .

nyt täytyy mennä nukkuun kun yöt on menny niin repaleisiksi...

niin ja MAijohille tervetulloa vaan joukkoon sekalaiseen!
 
maijohille tervetuloo porukkaan mukaan!meil tuli kans tytölle kaks hammasta heti joulun alla ja pikkuista kitinää oli eikä olisi viihtynyt lattialla yksikseen oikein lainkaan ja tääkin mamma on just alkanut lenkkeilemään iltasella yksin että sais nää syödyt suklaat ja herkut sulatettua..

 
Tervetuloa joukkoomme sekalaiseen Maijoh Millonkas teidän neiti näki päivänvalon ja minkä kokoinen pienokainen oli mailmaan tullessaan?

Eikö tää flunssa koskaan hellitä mulla särkee kokoajan päätä ja tuntuu et räkää on pää täynnä..

Tääkin siirtyy nyt pudonneitten vauvojen kerhoon meillä on eritasossa kaksi huonetta niin poikapa otti ja kieri toiseen huoneeseen kun sekkunniksi selkäni käännin ja laitoin roskia roskiin niin isäntä olikin jo olohuoneessa mutta onneksi säikähdyksellä selvittiin...toivottavasti ainakin...pitää portti asentaa tuohon kohtaan..

Hei ja me ei syöty viime yönä kertaakaan annoin vaan tutin ja silitin....sit 6 aamulla annoin maitoa ja nukuttiin viellä 8 saakkka luksusta ssanoisinko :D mulle kelpais tämmönenkin et riittäs tutin laitto mut ei tartteis syöttää...tällaiselle hätähousulle on ihan hyvä et poika herää ja ilmottaa olevansa kunnossa kun kuiteskin tarkistaisin.
 
Huomenta!

Pakko tulla vähän hehkuttaan jo aamusta....oon kertonutkin, et meijän neiti on ollut jo pitkään yökuiva...ja päikkäreidenkin aikana vaippa pysyy kuivana....joten tänä aamun kokeilin potalle istuu ja sanoin, et pis, pis....ja mahotonta pottaan tuli isot pissit :D ....kyl äippä oli ylpee neitistä :saint: ...nyt ajattelin, et kokeilen aina aamuisin ja päikkäreitten jälkeen pottailuu...jos neiti jossai vaihees hoksaa mitä tapahtuu ;) ...

LC...älä ny vaan missaa vuoden 2009 ekoja supermammojen treffejä ;) :D !!!

Maijoh....tervetuloo porukkaan =) !!
 
Repa ja Matami, eihän niille lapsille mitään käy vaikka ne vähän joutuiski huutaamaan :D Ja se jos mikä väsyttää et joutuu kurkku suorana rääkymään ja mitään ei tapahdu, sit onkin hyvä nukahtaa :D

Mut onhan se rasittavaa kuunneltavaa :whistle:
 
Edla...juu en mie pienist säikähdä...et jos vähän huutavatkin...Edith on nyt noin viikon ajan ollut hiukan kitisevä...ikää tulee ja osaa jo kyl vähän kiukutella ;)....eli ennen oli aina tyytyväinen...nyt alkaa luonne muuttuu...komentaa, kitisee, karjuu...jos ei saa huomioo :whistle: ....ihan kuin äitinsä ( mies sanoi eilen ) :LOL: ..
 
Matami, sama täällä :wave: ja samoilla sanoilla mieskin :) Ja vielä kaupan päälle mutisi kahdesta kitisevästä naisesta kotona.... :eek: Tosin se jupisi siihen perään, et se pienempi on kuitenkin NIIIIIIIIIN paljon helpompi vaikkakin äänekkäämpi :whistle:
 
Tervetuloa Maijoh :flower:

Tää mamma on nyt tosi iloinen, Nan tepsi kun häkä! Ei kakan kakkaa koko yönä. Edellisen vuorokauden aikana sai pestä ainakii 15 satsit pöksystä pois. Joka pierulla lörähti tavaraa vaippaan. Yölläkii ainakii kolmesti piti vaihtaa vaippa ja käydä pesulla. Pylly alkoi punottamaan, jos ei heti huomannut pestä. Masussa kyllä kuplii vielä ja sitä pitää kitistä. Mut kaippa se johtuu siitä kun imee pullosta ja saa horastua ilmaa joka väliin.

Toivottavasti ei tule kovia pakkasia perjantaille... Minä tässä mietin tulisinko autolla vai bussilla. En oo käyny ennen kampissa autoillen, niin voin löytää itteni ihan mistä vaan. Kerran olin menossa Peijakseen navigaattorin kanssa ja löysin itteni Sörnäisistä. Kaiken huippu oli et olin käyny siellä aikaisemmin kolmesti :whistle:
 
Ihanaa, kohta on tämä vuosi päätöksessä. Meillä on nyt yht äkkiä hirveä hulina kun ollaan menossa kylään ja samalla meille on tulossa yövieraita. Onneksti on uusi ja iso tupa, kun muutettiin kesällä.

poika04ja08:Tyttö syntyi loppujen lopuksi 9.5 klo 8:42, aika työn ja tuskan takana ja lopulta leikkaussaliin mentiin. Strategiset mitat 52 cm ja 4110g, meillä kulkee suvussa isot vauvat. Ulkonäöltä ei olisi uskonut vastasyntyneeksi kun oli niin jäntevä ja tummatukkainen. Tajuton peikonpoikanen, hiusta oli paljon eikä se mihinkään pudonnut. Alkukuusta käytiinkin jo parturissa kun en halunnut enää virittää ponnaria kiusaksi. Nyt on söpö otsatukka ja takatukka lähes lapaluille asti.

aaoo:Meillä on navigaattori(Tomppa) aivan ehdoton. Löytäisin itseni ilman sitä aina Pietarsaaresta. Tarkoitus oli muutama vuosi sitten menna kalajoelle, mutta eteen ei tullut samanlaista risteystä kuin kartassa oli. Kyllä mies hieman säikähti kun näki edessään ruotsinkielisiä kylttejä.

Nyt hipsin alakertaan kuulostelemaan jokos elämänilo olisi hereillä..
 
Tervetuloa Maijoh!

Edla,Matami,mun täytyy sanoo,et en oo oikein hyvä kuuntelemaan itkua... käy stressaamaan ja hermolle :ashamed: Joten jos vaan voin jotenkin hiljasena pitää,niin kaikkeni teen. Tosin sellasta kitinää nyt on tottunu kuuntelemaan harva se päivä....

Tulikin pikanen visiitti,pitää lähtee kohta ulos ja oon vielä alkutekijöissä...

Meinaan muuten vähentää nyt soseiden määrää jos maito maistuis paremmin ja siihen asti tarjoon yöllä maitoo ainakin...
 

Yhteistyössä