TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

Päiviä! Nopeasti väsään jotain ennenkuin Anna taas tipahtaa jostain. Näkyy seisoskelevan pallokoneen kanssa taas (F&P stand up ball blast, veikan eka joululahja). Anna ei sitten oppinut koskaan syömään soseita kunnolla. Suussa on nyt 7 hammasta, ylhäällä neljä isoa alhaalla kolme pienempää. Tyttö vetää perunat, porkkanat, tonnikalat, jauhelihat ja hedelmät paloina naamaansa (tai ainakin sen lähistölle) ja ihan itse. Koko keittiö menee pesuun joka aterian jälkeen, mutta tämä on ainoa tapa saada neiti itsepäisyys syömään merkittäviä määriä kiinteää ruokaa.

Aamulla oltiin taas rokotetutkimuskeskuksessa, onneksi ei vaikuta nyt hirveän kärttyiseltä. Mulla tuli jouluna 3kg takaisin, kun olen saanut opetella tätä täys-yh elämää ja releet on palaneet lopullisesti. Toki lasten takia pitää jaksaa pysyä hyvällä päällä ja "huvitella", mutta eipä sisäisesti juuri naurata enää. Kampaajallakin mulla oli molemmat mukana, että kehtasin näyttäytyä ukkelin lapsettomien sukulaisten edessä (siis kellään ei ole pieniä lapsia ja useimmilla ei ole ollutkaan). Ukkeli on vahtinut Annaa viimeksi 13.12. 45min, kun vedin liikkaria itse (siis eihän meillä lasketa). Eikä näemmä ole aikomustakaan tarjoutua auttamaan missään asiassa, kettuilee kyllä mun painosta, syömisistä ja siitä etten osaa kasvattaa lapsia, syötän niille kaikkea törkyä, nukutan vieressä, en laita joka kerta siivoamaan jälkiä jne. Siis sanoo ihminen joka käy kylässä meillä korkeintaan yhden illan viikossa, nykyisin ei sitäkään.
Tää on enimmäkseen syynä, etten jaksa täälläkään käydä, kun siitä tulis vaan tällaista avautumista jatkuvasti enkä haluu tartuttaa pahaa mieltä kellekään. Onneksi uhmis on taas melkolailla oma ihana itsensä ja Anna flirttailee kaikille minkä ehtii. Ihmettelen vaan kuinka olen niin sinisilmäinen aina ja ikuisesti. Opettelen taas pärjäämään ilman apua, niin sitten olokin helpottaa, kun ei edes kuvittele/odota mielessään pääsevänsä lepäämään tai salille tms.

kriisi ja Anna kohta 7kk
 
matami: me käytetään koko ajan hajusteettomia, allergiatestattuja pesupulvereita kun esikoinen sai ekasta hajusteellisesta pesuaine kokeilusta allergisen reaktion päästä varpaisiin niin palasin takaisin sit noihin hajusteettomiin..

mä ajattelin nyt ottaa taas niskasta kiinni itteäni ja pyrin lähtemään useana iltana pitkällä lenkillä ihan yksin ja mies saa silloin hoitaa/vahtia lapsia, en mä muuten näitä kiloja saa pois ja tuolla tavalla saan kävellä omaan tahtiin eikä aina tarvi olla raahaamas vaunuja mukana ja saan hetken sitä omaa aikaa ihan itelleni omine ajatuksineni, pieni irtiotto tekee terää...

 
Matami, Omon sensitive on täällä käytössä meidän kaikkien pyykeissä ja huuhteluaine on ihan tavis tuoksullinen. Mä oon vähän sillä kantilla et nyt käytetään normituotteita ja jos jotain oireita ilmenee, ni sit vaihdetaan testatumpaan tuotteeseen.

Naukuri
, kiva kuulla et muillakin ollaan koiranpentuja. Mä jo ehin miettiä et onkohan toi tyyppivika? :LOL:

Kriisi, käy täällä vaan avautumassa, se helpottaa eikä siitä kukaan saa pahaa mieltä. Jaetaan me muutkin täällä niin ilot ku surutkin. Älä siis sitä pelkää, pysyt mukana vaan :hug:

Hiustenlähtö, mulla onneks on loppunu toi pahin tuppojen tippuminen -onneks! Mulla ku on muutenkin kovin vähäinen tää hiusmateriaali mun päässä :/

Aaoo, kuulostipa oireet tutuilta, meidän isännällä oli viikonloppuna samainen tauti. Tänään oon sit likalta vaihtanut NELJÄT plörövaipat -JO! Olisko kiukkuaminen sit sitä et on kurja olo?

Hemuli, ooksä tulossa perjantaina?

Muakin vähän jänskättäis jo, tosin mulla on jo monta tuttuu naamaa siel kyl :D

Jahas, sedän kassissa oleva pleikkari taitaa kohta saada kyytiä. Pitäisköhän pelastaa se, ettei tarvii iskän illalla kiljua ettei viikkorahaa tuu ainaskaan viiteen vuoteen ku pleikkarin rikoit... ;) :LOL: No miehet... kukakohan sen on tohon olkkarin lattialle kassiin jättäny.... :whistle:
 
matami: Mä käytän Omo Coloria ja LV:n hajusteetonta. Jos pyykissä on sekaisin aikuisten ja vauvan vaatteita ni Coloria ja jos pelkästään vauvan, niin sitte LV:tä. Vähän samoilla linjoilla kyl muuten ku Edlakin, et niin kauan kun hyvältä näyttää niin en erityisesti kiinnitä asiaan huomiota ja vaihdetaan sitte kaikki, jos jotain tulee. Huuhteluaine on Omon sensitive, mut sitäkin käytän vaan silloin tällöin.

 
Joulun jälkeistä aikaa kaikille ja uusi vuosi tulla jollottaa! :flower:

Viime viikko menikin alusta touhutessa jouluvalmisteluja ja sitten loppuviikko sukulaisissa käyden ja äiti ja pikkuveli tulivat sitten viikonlopuksi meille. Ei ollut tekemisen puutetta, ei! Käytiin hakemassa iskän luota halkoja tapaninpäivänä ja oltiin tultu noin 15 minsaa kotia päin, kun alettiin ihmettelemään, kun takana oleva auto vilkuttelee valoja. Melkein samassa alkoi hirveä tärinä ja vedettiin sivuun. Noh, peräkärryn rengas oli sitten räjähtänyt! :eek: Onneksi pysyttiin tiellä siitä huolimatta! Lähimmälle bussipysäkille ei ollut pitkä matka, joten sinne siis. Ja eikun iskälle soittamaan, että tuus apuun. Noh, hän sitten toi miut ja tytön kotia ja onneksi täältä kotoa löytyi rengas kärryyn, ettei tarvinnut lähteä ympäri ämpäri sitä etsimään. Olipas meillä tapaninpäiväajelut! :/

Lahjoja tuli ihan riittävästi. Mutta onneksi tuli ns. tarpeellista tavaraa, esim. sellaisia leluja, mitkä on kehittäviä yms. ja kirjoja tuli useampi, joten riittää lukemista. Ei tarvitse junnata äippäpakkauksen lorukirjaa koko aikaa. :LOL:

Pesuaineista oli kanssa puhetta. Meillä käytetään Omo Color Sensitiveä ja huuhteluaineena oon tähän mennessä käyttänyt Comfortin Purea, mutta ostin kokeeksi Aloe Veran tuoksuista, eikä ainakaan vielä ole tullut mitään iho-oireita.

Hitsin hitsi, saatiin kuivausrumpu joululahjaksi ja se tahtoo kuivata pyykit välillä kuiviksi ja välillä jättää kosteiksi. Liekö siinä rajoilla se kilomäärä, että kumpaa "ohjelmaa" se käyttää, vaikka onkin aina ollut se yksi ja sama ohjelma mitä olen käyttänyt. Siis jos on 3 kg, niin kuivausaika on lyhyempi ja jos on 6 kg niin pidempi.

Kriisi: tsemppiä arkeen! Päivä kerrallaan eteenpäin, vaikka välillä tuntuisi ettei jaksa! :flower:

Mulla loppui hiustenlähtö, kun lyhensin näitä ja aloin käyttämään Cutrinin Nordic Balancen Rescue Maskia kerran pari viikkoon. Meinaan tulee hiuksista silkkisen tuntuiset ja kiilto palaa takaisin! Pitäisi taas kyllä päästä kampaajalle, kun lyhyistä hiuksista tulee epäsiistit, kun ne kasvaa.

Meillä ei vielä ole hampaita. Kovasti pitää kaikkea kyllä jyrsiä, joten taitaa ikeniä kutittaa... Ja aamupuuro on pitänyt aloittaa, vähäsen menee. Eli aika lailla viisi ateriaa tyttö syö. Imetän vielä 6-8 kertaa/vrk, yksi on yösyöttö.

Taisi tulla sitten kirjoitettua romaani... Hih! Nyt suihkuun, ja sitten katsomaan Täydellisiä naisia.
 
Iltaa...

Alet koluttu,ihan hirveetä puuhaa,mutta pakko oli löytää housut ja farkut tarttu matkaan,sekä normi hintanen paita. Pojalle housuja ja bodyja... Pitäs mennä myöhemmin vielä ihan itekseen...

Kriisi :hug: Koita jaksaa... eihän toi reilulta kuulosta,että joudut itse kantamaan vastuun kaikesta ja toinen käy sit syyttämässä ja kertomassa miten "pitäs" toimia :kieh: Käy vaan avautumassa tänne,käy terapiasta...

Naukuri,pitää keittää tomskua... käytän vaan aika paljon paseerattua niin sillä tuli mieleen,mutta en taida uskaltaa.. Toivottavasti teidän maha taas alkais toimimaan :/ Meillä kans melko kovalla,tänään yritti pusailla mut ei näkynyt toimitusta enkä saanut auttamalla tulemaan. Oli kuitenkin hyväntuulinen joten ehkä ei sit kuitenkaan niin kovasti vielä vaivaa...

Edla,koirameininki tai ehkä pikemminkin kissa on täälläkin,miukumista ja maukumista... :D

Matami,mulla erisanin pesuaineet,eikä huuhteluaineita ollenkaan...Ne on nyt rantautuneet teillekkin ne levottomat yöt... toivotaan ettei kuitenkaan pahana :saint:

Vierastaminen, Meillä naureskellaan äitin sylistä kyllä,mutta vieraaseen syliin jouduttaessa saattaa alahuuli alkaa väpättää... pitkällisen tutustumisen jälkeen kuitenkin onnistuu sylittelykin. Mun pitää myöskin olla näkyvissä koko ajan tai iskän =)

Marmotta,meille ei tullut joulupukkia lainkaan just sen takia että poika ei kuitenkaan tajuu sen päälle ja olis alkanut itkemään kuitenkin... ens vuonna ehkä =)

Poika on ruvennu väsyneenä ihan hysteeriseks,kikattelee ja hohottelee kaikelle silmät ristissä ja käy "riehumaan"... nukahtaminen kesti taas 40min,omineen sängyssä veivas ympyrää viimeseen asti.... kerran kävin tuttia tuossa laittamassa.

Nyt itsekkin unille,huomenna meillä neuvola... tuun kertoo mitat sitten :wave:
 
vierastaminen: on tosi kovana nyt. armoton huuto tuli ku mun sisko kävi pitkästä aikaa ja otti syliin. ja tosi varauksellinen vieraita ihmisiä kohtaan.

kitinä: löytyy rutkasti täältä....oon iha puhki kohta jatkuvaan viihdyttämiseen.
ja väliin tuntuu et turhaa narisee. tänään käytiin vyöhykehieronnassa ja siellä oli nii tyytyväinen ja iloinen muksu..ja kun kotiin päästiin nii narinaaaaaaaa narinaaaa!!!!!
en tiiä onko sillä joku 8kk kriisi menossa. ja sylissä kannatuttaa koko ajan..ei kai toi liikkeelle opi ikinä tällä menolla.
mut kaikesta väsymyksestä huolimatta päivääkään en pois vaihtaisi. aivan kultainen muksu.
mut natinaa sais olla vähemmän. silmistään ei päästä ja äidin sylissä pitäis olla koko ajan.
ja kauheeta viihdytystä koko ajan. onneks tuo hieronta laitto sen lykkimään kakkaa edes paremmin. vaikka kovalla onkin viel. tänään tosin vasta käytiin tuolla apua hakemassa. täytyy toivoo et helpottaa.

kriisi: tuu vaan tänne takas kirjottelemaan. mä olen katos yhensortin murhekryyni ku narisen aina olostani ja meidän narinasta... jaksamisia kovasti. :hug: :hug:

ukko aivastelee ja sälli meinaa tikahtua nauruun...ja het ku hiljenee nii kauhee natina..ihme tapaus... :eek: nauraa ja kitisee sekaisin...

ja paranemisia kipeille :hug:
 
weiss
Moikka pitkästä aikaa!

Lukemassa olen koittannu ehtiä käymään. Täällä itiksessä vielä ollaan vanhempien luona ja luultavasti tännepäin ens kesänä myös takaisin muutellaan. Ihanaa olla kotona!
Allergia asiat menee etiäpäin hiljalleen, mutta eteenpäin kuitenkin. Kaurakin on saatu ruokavalioon luumun ja bataatin seuraksi.
Viisi hammasta tulla tupsahti kuukauden aikana ja kuudetta ootellaan. Kipeinä ollaan oltu viimoiset kaksi viikkoa.
Nyt pojulla on niin kauhia yskä, että TAAS huomenna mennään lääkäriin, jottei hinkuyskää olisi. Juur sellasta yskän puuskaa ja vaikia on hengittää puuskan jälkeen. Kuumetta ei enää ole. Yksi antibioottikuuri ollaan syöty keuhkoputkentulehdukseen, mutta ei siis kauhiasti auttannu.
Joulupukkikin kävi, eikä poju edes vierastannu, mönki syliin, taisi tunnistaa vaariksi.. Esikoinen ei tunnistannu, ehkä jännittikin pikkusen enempi. Paras lahja oli taaperokärri, jonka kanssa mennään ympäriinsä kulmat kolisten.
Kävelyharjoitukset on hieman rauhottunnu, (mikä on erittäin hyvä!!!) muutaman kunnon kolahuksen jälkeen. Pieniä askeleita ottaa, mutta onneksi siihen on jäänny.
Omaa tahtoa on selvästi alkannu tulla ja varsinkin syödessä saattaa "päättää" olla avaamatta suutaan, kuitenkin hetken päästä suu ammottaa auki. Kiukutteluakin, jos jokin ei heti onnistu. Pinkku poppoo on ihan ykkönen telkkarista, eteen ei saa missään nimessä mennä, silloin mies oikein suuttuu!
Yksi kunnon sanakin on opittu.. äiti!

Halit kaikille!!!! Aika omanapaista, mutta palailen paremmalla ajalla!

Ja hyvää UUTTA VUOTTA 2009!!!!!!!
 
weiss: Mukava kuulla kuulumisia pitkästä aikaa!

Tämon nyt pakannut tsiljoona nyssäkkää mökkireissua varten. HUH! Tuo pikkumies tarvii muka niin paljon kaikkea mukaan... No, kun mökille mennään niin sinne pitää ottaa niin paljon sellasta mukaan mitä mummulasta löytyy muutenkin. Sit tuntuu et raijaa puoli maailmaa mukaan. Mutta kivaa talvista pakkassäätä on luvannu ja mä kuvittelen, et siellä Keski-Suomessa on luntakin...??? :D

Poistun nyt siis takavasemmalle ja toivottelen ihanaa uutta vuotta kaikille!!! Nauttikaa! Ja ennen kaikkea pitäkeehän hauskaa siellä tapaamisessa perjantaina :) Ja ottakaa taas kuva, pliish!! :wave:
 
Heissuli kaikille täällä ilmottautuu ylensyönnyt poika.

Ihana oli kun saatiin valkea joulu ja joulupukkikin löysi meille. Ei poika pelännyt yhtään istu vaan sylissä ja katteli.

Alessa Kävin pikasesti mutta täytyy mennä uudestaan ilman miestä. Lapsille pitäisi vaatetta ostaa..pitää ekaksi inventaario pitää

Meillä meno on niin mahototonta et saa kokoajan pelätä et laittaa suuhunsa jotain kun häviää ihan hetkessä..opittiin itse nousemaan istuma asentoon siinä on mukava kiljua taputtaa ja vilkuttaa.

=)
 
naukuri: kyll täältä keski-suomesta lunta löytyy.. Ei mitään ihme nietoksia, mutta maa on valkeana! Ja pakkasta on loppu viikoks luvattu reilusti.

Viime yö oli jo hiukka parempi ku edelliset.. kolmen aikaan yöllä heräiltiin antamaan pojalle maitoa ja suppo.. Sen jälkeen nukku meidän välissä aamu 7 asti. toivottavasti ens yö menis vähintään yhtä hyvin.. Saatin mekin miehen kanssa nukuttua viis tuntia putkeen.. Ihanaa..

mun pitäs ruveta tekemään laukku-inventaariota.. ajattelin että yritän myydä noita laukkuja huuto.netissä.. en mä kuitenkaan käytä ku paria laukkua, niin loput joutaa pois.. Ja seuraavaks ostan jonkun, joka miellyttää pitkään.. Eli nyt loppu tän mamman turhakeostot laukkurintamalla..

aleen pitäs päästä lauantaina. sovittiin miehen kanssa että meen sillon YKSIN ostoksille.. Saan sitten toivottavsti ostettua ne sukset, rintsikat ja pojalle vähän bodeja ja sisähousuja. tommosia hienompia vaatteita onki sitten paljon.

täällä ollaan kanssa ylen syöneitä (ja näkyy myös vaalla..).. kaapissa olis vielä yks konvehtirasia, geisharasia, suklaalevy ja pöydällä konvehteja... eli jahka ne on tuhottu niin jatkan taas laihduttamista...

Kriisi: tsemppiä arjen pyöritykseen. Tuu tänne ihmeessä kertomaan kuulumisia ja purkamaan sydäntä.

nyt poitsu heräs päikyiltä. tarvii mennä
 
Kriisi Voihan nenä. Hurja tilanne. Mies on täysi kakkapipo - täydellinen sosiaalipsykopaatti. Hän yrittää murtaa sut kaikin mahdollisin tavoin. Kunnioitus lienee hänelle täysin tuntematon käsite. Sulla on takuusti oksettavan paha olo. Hankippa käsiisi kirja "Naamiona terve mieli" - saat ehkä sieltä itsellesi monia oivalluksia ja käsität asioita, mitkä hän aika taidolla tekee. Ja palstaileen tuut - täällä saa olla juuri sellainen kun elämä ja persoona on! Hirveesti halauksia :hug:
 
Kriisi: Kaiken keskelle :hug: , melkonen tapaus on tuo mies taikka voiko tuota mieheksi sanoa |O
Hurjasti voimia sulle sinne arjen keskelle kovasti toivoisin sulle apua ja omaa-aikaa...

Weiss: kiva sä oot kans kirjottanut :heart: mä oon ihan happy meidän ppojalle kokeilin porkkanaa ja se ei helahtanut pienestä se ilo tulee :heart:

On tuo pieni söpöli ihana :heart: :heart: :heart: ja iso veikka on mailman paras veikka niin kiltti ja oikea mussukka
 
Weiss,kiva kuulla teistä..mietinkin että ei ole kuulunut aikoihin =)

Käytiin neuvolassa,mitat 72.5cm ja 8330g,pituuskäyrä menee nätisti ylöspäin mutta painokäyrä loivasti alaspäin... ei ollut huolissaan,mutta öljyä käski lisätä hepun ruokiin =)
Maidosta sanoi että pari imetyskertaa riittäis jos syö kahdesti kunnon satsin puuroa (ainakin 1.5dl),siis sellaista missä on maitoa. Olin kyllä hiukan ihmeessä että niinkö vähän. Oli muutenkin sen sorttinen ajatusmaailma hällä että korviketta vaan pikkuhiljaa kehiin ja tissi pois... :/ Muuta ei sit juuri kattonutkaan,öihin kommentoi että koska ovat taas rauhottuneet niin varmaan ihan normaalia. Tarkkaillaan nyt kuitenkin niitä kohtauksia jos vielä tulee... en usko kyllä että niissä mitään on.

Täytynee nyt sit ostaa sitä korvikejauhetta puuroon... tissin haluan kynsin ja hampain pitää kuvioissa vielä niin kauan kuin suinkin onnistun,mutta viimeyönä poika jätti ekan syötön väliin... siitä ne yösyötötkin varmaan vähenee..
Tuttiakaan ei oo päiväunille huolinut enää.... saas nähä jääkö sekin samaan syssyyn :eek: No iltasella se on kyllä mainio rauhottaja nukkumaanmennessä,tosin vasta sit kun on ihan viittä vailla,siihen asti leikkii sillä :ashamed: No ihan hyvä jos se itekseen jää...

Oon aika järkyttynyt tosta tissin hylkäämisestä... nyt jo :'(

Onko muuten moni vauva vielä pysynyt terveenä? Olis mielenkiintoista tietää että oisko syytä siinä kun on esikoinen,eikä sisarukset kannan pöpöjä esim. tarhasta...vai ollaanko niin vähän missään ihmisten ilmoilla :D Miehellä kyllä jatkuvasti nuhaa,mut ihme ettei oo saanut... Turha kuitenkaan tuuletella,eiköhän se kohta iske eka flunssa meillekkin :/
 
repa: meillä on tyttönen ollut vielä terveenä..koputtaa puuta..meillä esikoinen oli marraskuuhun asti päivittäin hoidossa pph:lla mutta nyt käy 2-3 pvänä viikossa hoidossa, kyllähän se sieltä aina välillä pöpöjä laahaa mukanaan mutta eihän niitä pysty loputtomiin välttelemään ja mies raahaa loput pöpöt töistä...kaikki me muut ollaan oltu nuhas ja kurkkukivus ja yskäs mut ei oo onneks tarttunut, mitä kyllä ihmettelen..
 
repa: nyt koputan puuta heti...ollaan terveinä oltu vaikka kaksi isompaa sisarusta.
mut pöpöt pysyny onneks pois.

hampaista: pojalla alaalla kulmahampaiden kohdalla kauheat patit. ja se ei oo muita hampaita viel tehny. et tekeeköhän tuo tosissaan kulmahampaat ensin. :eek:
on se niin kiukkunen ollu jo reilun viikon kyllä. et itku tuli jo aamulla iteltäni ku sama narina alko melkein heti :'( ja lattialla ei viihdy yhtään nyt. sylissä pitäis viedä ja siinäki kitisee jos ei hurjan kivaa tekemistä ole samalla. :'( oon nii väsyny nyt. tulis äkkiä ne hampit esiin :'(

ja omaa painoa ei uskalla kohta vaakasta kahtoa..tippuu tippumistaan. oon ihan luuta ja nahkaa kohta jos tää ei lopu. :ashamed: imetyksen lopettamista mulle ehdotettiin et asettuisi toi painon lasku mut siihen en halua lähteä. ku ei toi ymmärrä pullosta mitään ja en muutenkaan imetystä halua edes lopettaa. mut nyt loppu tää oman navan vatkaaminen..jaksuja kaikille.
 
Kriisille haleja ja voimia. Kurjaa, et joudut kuuntelemaan moisia ilkeilyjä. Taitaa olla itsellä paha olla tai huono itsetunto, jos käyttäytyy noin. Ei varmaan tunne itseään vuoden isäksi :/ Ehkä sinulla olisi arvostelemisen aihetta enempi!

Onko jollakin tullut tuttelista masu kipeeksi tai mennyt sekaisin? Mä luulen et meidän ukkeli reagoi korvikkeeseen ripulilla ja ehkä vähän vääntääkin, kun on niin kiukkuinen. En usko et enää mahatautia olisi, kun muilla on mennyt niin nopsaan ohi. Mulla olisi tuolla Nania, pitänee kokeilla sopisiko se paremmin..

Mitähän sitä keksisi uudeksi vuodeksi? Miehen isovanhemmat tarjoutui olemaan pojan kanssa, mutta ei oikein huvittaisi lähteä mihinkään. Voisihan sitä tehdä jotain hyvää syötävää ja nautiskella tässä kotosalla.

Meille tulee perjantaina hoitotäti kokelas käymään. Yksi tuttu suositteli tätiään, on kuulemma tarkka ja hyvä hoitaja. Katsotaan nyt kuis käypi.. Olisi se vaan hyvä jos saisi tähän kotiin jonkun, niin ei tartteis noin pienenä vielä viedä hoitoon.
 
aaoo, eihän se täti perjantaina tuu meidän treffien aikaan?

Hemulii, ooksä hollilla ollenkaan?

Mä kävin tuhlaamassa mun viimeiset huomenna vanhaksi menevät liikuntasetelit, heh... :D ei ollenkaan viime tipassa :D

Meillä on molemmilla nyt sit se ripulihässäkkä... ei oo kivaa ei :(

 
Heipä hei!

Mulla nousi sit illalla melkeen 40 asteen kuume ! Anoppi haki J:n hoitoon kun mies oli ilta vuorossa. Ja äsken kun mies lähti töihin vei J:n siskollensa hoitoon. Nyt ei mittari näytä kun 37,6 mutta tuntuu että kuume alkaa taas nousemaan ja pää kauhean kipeä. Taitaa olla sitä influenssaa. Menee kyllä uuden vuoden suunnitelmat ihan uusiks, alun perin piti lähteä hetkeksi aikaa ystävien kanssa iltaa istumaan.. Se siitä. :/
Kun ei nyt J:lle tarttuis tämä!

aaoo: Jossain muistaakseni sanottiin että nan:i on masu ystävällisempää kuin tutteli. Joten koita ihmeessa nan:i! :)

Kriisi: Ei voi muuta sanoa kuin jaksuja sinne! Ja tule ihmeessä avautumaan tänne vain! :hug:

nemikalle: myös :hug: Meillä kans varmaan nua kitinät johtuu hampaista, yks etu alahammas jo on, mutta ainut paikka mihinkä näyttäis tulevan seuraava on kans ala kulma hammas, ainut kohta missä ien pullottaa ja vaalea.

Nyt sohva kutsuu! :wave:
 
nemikalle kans myötätunto :hug: Meillä ollaan myös koko ajan kiipeämässä kinttuja pitkin syliin. Yksin ei huvita mikään muu kun vessaleikki. Siellä se istuu ja ihmettelee itsekseen. Tämä alkoi hampaiden puhkeamisesta ja siitä lähtien onkin ollut aina jokin tilanne päällä (joko kipeenä tai tissivieroitus).

Oli se imettäminen vaan ihanaa ja ihmeellistä. Miten helppoa se olikaan ja se läheisyydentunne minkä siitä sai, voih.. Mua harmitti ihan hirveesti luopua siitä, mut nyt se on tehty. Jannulla alkaa kohta hoito ja tulisi liikaa uusia kuvioita, jos ajoittaisi kaikki samaan aikaan. Mietin et töihin lähdettyä olis imettänyt iltaisin, mut ei siitä ois mitään tullut, kun aake oli niin tissiriippuvainen, et ei suostunut nukkumaan kun tisun viekussa. Hoitotäti tuskin kaivelisi omaa poveaan luputeltavaksi. Pitää vaan suhtautua sillä tavoin, et aika aikaansa kutakin :'(
 
Edla: Juu, täti tulee vasta 17 jälkeen ;)

Kiitti Majj vinkistä. Kokeillaan ensitilassa josko tuo Nan toimisi paremmin. Yritä parannella siellä, jotta pääsette uuden vuoden viettoon!

Täällä taas Tm testaa; jätin pojan yksin pinnasänkyyn päikkäreille. Vielä ei ole kuulunut pihahdustakaan. Mahdotonta tuo nukuttaminenkin nykyään, hilluu vaan kun oon vieressä. Ekaksi on olevinaan niin väsy, et ei jaksa mitään, mut kun päästään sänkyyn, niin sit kyllä leikittäis ja tehtäis vaikka mitä :/ Kummallisia nuo vauvat!
 
Siis ei ole totta! Siellä se vetelee sikeitä ja omassa pinnasängyssä!!! Kaikkee muuta ollaan jo kai kokeiltu paitsi tuota omaa sänkyä :whistle:

Repalle piti vielä kommentoida et meillä ei olla oltu muuten kipeitä kun rokotuksista ja hampaista johtuen. mitä nyt toi vatsatauti, mut se kai tarttuu ku rutto. Voi hyvinkin olla perää, et ei ole esikoisia tartuttamassa.
 
aaoo: onkoha tos vessassa jokin oma juttunsa..meillä pojan lempipaikka on vessa ja pesuhuone. missä saa aina sen hiljaiseksi.. :eek:

äske murjastiin melkone kasa sontaa..eilinen vyöhyketerapia tekee tehtävänsä varmaan. mut kärttyä riittää. vähän parempi valvontapätkä tämä kuin aamuinen.
sais rauhottua tää kohta ku alkaa olla nii piipussa..

kiitoksia haleista... :ashamed:
 
Kaikki rehveille tulevat,olkaa terveitä... :whistle: ;) Syytän sit teitä jos mun pojalla ilmenee ripulia tai flunssaa sen jälkeen :LOL: :LOL: :LOL:

Piti sanomanivielä,että täällä järkätään unikoulua jossain ensi ja turvakodissa,jonne sais soitella ja kysyä vinkkejä mikäli ei ala iän myötä yöt paranemaan ja tietty muutenkin... En vaan tajunnu puh.nroa pyytää... no sitä pitää kattoo kun nyt herra lähestyy 1v... koska noihin levottomuuksiin tuskin kauheesti kukaan voi mitään sanoo,mutta siinä kohtia pitäs jo rauhottua.

Matami,soitellaanko torstaina??
 
aaoo, noinkin yllättävään paikkaan nukahti sitten ;) :whistle: Katos mokomaa :LOL: Hyvä niin :D

Me ollaan oltu kipeenä vaikka ollaan vaan me. :/

Käytiin aamulla uudestaan lääkärissä ja korvat on puhtaat, et iltahuutojen syyt on nyt sit jossain muualla, ehkä vatsassa ehkä hampaat kutittaa niin paljon et hermostuttaa. Tai sit meidän hyväntuulinen pikkupimu on vaihtunut jossain vaiheessa jonkun toisen äkäseks akaks ;) :D Tossa päikkäreiltä herätessä ei ollu mikään hyvä.

Mä täällä :headwall: :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä