TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

hihii. hauskaa luettavaa noi teidän autoilupainajaiset REPA ja MATAMI!! Eiköhän kaikki mee kuitenkin ihan mukavasti ja tenavat napottaa auton takapenkillä tyytyväisinä!!!

Meillä oli viimeyö jo huomattavasti parempi! Kävin pari kertaa tuttia laittamassa ja kahden maissa otin pojun viereen.. Siinä sitten nukuttiin melkein kasiin asti.. Tosin varmaan puoli tuntia poika oli jo kiskonu mua hiuksista jne.. Mutta poika paranee silmissä! Jaksaa leikkiä jo ihan normaaliin malliin.. Ja juttua + kiljahtelua riittää vaikka muille..

käytöksen muuttuminen: meillä poika on ruvennu vaatimaan ruokaa paljon äkäsemmin.. Nyt parin päivän ajan on vaatinu ruuan suoraan huutamalla.. ennen varotteli höhkimällä... Täytyy näköjään tän mamman pistää vauhtia hippuloihin ton ruokkimisen kanssa.

Maijoh tervetuloa mukaan!

aaoo: kiva kun merkin vaihto autto. Meillä ei oo puklailtu sunnuntain jälkeen (koputan puuta, jotta se puklailu olis loppu) . Röyhyjä kyl tulee mut ei pukluja!!! Loistohomma.. No kohta on varmaan taas lattiat lammikoilla...

Ihanaa uutta vuotta kaikille!!! Tänne on luvattu illaks kunnon pakkasia!!! Joten tarvii kattella ilotulitukset ikkunasta tai sitten kattella niitä vasta ku poika on nukkumassa ja itkuhäläri mukana...

 
Birdie...kiva kun poju on alkanut paraneen =) !!

Maijoh...ihanalta kuullostaa noi siun tytyn hiukset :heart: ...saa kaikkia prinsessakampauksii laittaa :D !!!....meijän neitil on jo karissut suurin osa pois :( ...saa pienen ponnarin päälaelle...mut on aika koomisen näköinen ;) ..
 
maijoh: juu mahtavan pitkiltä kuulostaa teidän tytön hiukset..meil ei saada viel edes pienen pientä ponnariakaan päälaelle..hitaasti on hiukset kasvanu, syntyjään tytöllä oli aika pitkä takatukka mut se karisi ajan kans pois mut eiköhän tuo joskus kasva..
 
Flunssan sitten hommasin itselleni jostain. Ei sinänsä ihme, kun heiluin joulun jälkeiset päivät hamosessa ulkona ja junassa, eikä mikään lämmin ollut kuitenkaan. Olin vaan niin innoissani kun pääsin pois kotoa ja pitihän sitä juhlia näteillä vaatteilla, kun kotona menee aina verkkareissa.

Mies siirtyi vierashuoneeseen nukkumaan. Häntä häiritsee kuulemma nuo Eevan yöheräilyt ja se, etten yksi yö kuumeessa jaksanut nostella edestakaisin meidän sängyn ja pinniksen väliä vaan jätin viereen nukkumaan. Ja mies sitten oli herännyt kokonaista 2 kertaa yön aikana ainakin siis 10 sekunniksi kerralla. Jumalauta. Entä minä?? Mä en jaksa kohta enää hokea, että mies on sairas eikä ole oma itsensä, kun ottaa päähän niin paljon. Hänellä on kyllä oikeus painua päiväunille ihan milloin huvittaa ja olla tekemättä mitään vauvan kanssa ja jättää kaikki mun harteille. Eikä sille tule mieleenkään, että mä voisin haluta myös nukkua joskus. Kun edes kerran hoitaisi edes vaikka puolet Eevan yöheräilyistä. Mutta ei, kun hän on väsynyt.

Jaha, Eeva heräsi. Johan se taas kokonaiset 3 minuuttia nukkuikin. Mahdottomaks huudoks mennyt kyllä, ja tosi lyhyiksi päiväunet.

Tervetuloa, Maijoh.

Ja niin, melkein unohtui kun itse en meinaa juhlia mitenkään.. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!
 
Birdie, jospa se refluksi (vai mikä se oli) pelittäisi nyt teilläkin, eikä tartteis siivota pukluja lattialta enää!

Maijoh: En minäkään enää kai tulis ilman sitä toimeen. Mä oon ihan urpo suuntavaistoineni. Asutko sä muuten täällä pk-seudulla? Jos asut, niin eiku kahvitteleen perjantaina Kamppiin!! Muuten, mun edesmennyt äiti on joskus manannut näitä vanhan ajan uskomuksia siten että jos lapselta leikkaa tukan ennen kahta ikävuotta, niin siitä tulee huonomuistinen :D

Mä meinasin tehdä illaksi nakkeja, lihapullia perunasalaattiaja ja sit vielä yhtä herkkusalaattia, joka on kai pelkkää kolesterolia :whistle: (makaronia, metwurstia, juustoa, suolakurkkua, omenaa, Felixin perinteistä salaatinkastiketta). Ton komeuden kun huuhtoo kokiksella alas, niin taatusti tekee semmoisen tulpan ja ähkyn et oksat pois!
 
Aaoo, Sörkästähän se Jorvi löytyykin :LOL: Mä en kyl tajuu miten sä tohon onnistuit... ehkä kaupungin läpi menossa? :LOL: Hyvä et Nanni autto :)

maijoh, meillä pientä untuvaa vaan päässä, ei toivookaan mitään pinnii tai ponnarii laittaa :( Siis kateellinen oon :D

Repa, myönnän olevani kans samanlainen hermoheikko :ashamed: Vaiks sen tietää ettei se sille tee mitään et huutaa vähän, mut omat hermot menee :whistle: Toisaalta muksu vaan oppii et huutamalla saa tahtonsa läpi :/ On tää monimutkaista tää lasten kanssa oleminen :eek: Meillä ainakin typy on oppinu et ääntä korottamalla tahdon saa läpi :(
 
Voi itku Marmotta! Pitäisköhän teidän puhua tuosta työn jaosta, jos mies aikoo kuulua teidän elämään? Ei oo reilua! Meillä oli riita joulun jälkeen tuosta asiasta. Vaikka toki mies osallistuukin hyvin, niin silti mä yleensä ehdin aina ensin syöttämään, pesemään ja muuten hoitamaan. Sitten mä leikin marttyyria kun itse vaan vouhotan koko ajan. Ei vaan haluis aina sanoa, olis kiva jos asiat tapahtuisi ilman käskemistä.

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE!!!
 
aaoo, toi on miehille pikkasen ongelmallista käsittää toi, että ne VOISI olla oma-alotteisia :whistle:
Sitten toinen, eikös Salovaaran ääni sanonu sulle, et tee laillinen u-käännös seuraavassa mahdollisessa paikassa? ;) :D No jos sulla on urpo suuntavaisto, ni mulla on urpo muisti :D

Marmotta
, kurjaa, et mies nyt sit noin, mut ehkä sillä on vähän sopeutumisvaikeuksia, vaikka tosin vois vähän sunkin kantilta asiaa kattoa. Ehkä se siitä lähtee tasaantuu, eihän toi reiluu oo :(
 
Tervetuloa Maijoh! :flower: Ihanilta kuulostaa hiukset =)

Voi ei Marmotta :| Kurja tilanne. Yksin kun olet aina Eevan hoitanut ilman miestä, niin se ei tajua että mitä se on. Tietysti sairauskin vaikuttaa, mutta varmaan muutenkin kaikki olis sille tavallaan uutta. Jaksuja sulle
:hug:

Yöheräämiset ja maidon lipittäminen yöllä on nykyään meidän elämää. Vauvana veteli sen 8-10 tuntia ja siihen päälle vielä tunnin pari. Nyt pyöritään, ryömitään ja tehdään vaikka mitä unissaan.
Profiilissa Pepistä kuva =)

OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!!
 
summer: ihana hymy pepillä tos kuvas =)

meil on nyt tän viikon A yöllä aloittanut nuo kuulut möngerrykset unissaan, ja useasti saa käydä kääntämäs takas selälleen kun kitisee ja yks yö oli jollain konstilla saanut ittensä ängettyä pinniksen toiseen päähän poikittain toinen jalka ja käsi pinnojen väliin..hassua sinänsä ettei päivisin osaa möngertää senttiäkään eteen tahi taakse päin..no sama se miten päin siel nukkuu kunhan nukkuu..

hih, meillä A kääntyi tänään ekaa kertaa masulta selälleen!!

marmotta: jaksamisia ja toivotaan että kunhan miehes kunnolla tervehtyy niin asiat normalisoituu entiselleen ja saat hoitoapua eevan kanssa :hug:

onpas meillä hiljaista..A on pinniksessään päikyillä..mies on esikoisen kans päikkäreillä meidän sängys..ei ihme että esikoinen on väsynyt kun heräs jo 6 aikaan..millos mä pääsen päikkäreille..?!

laitoin uutta kuvaa A:sta tonne kerhon puolelle!

niin ja hyvää uutta vuotta kaikille!!
 
Kurpitsa...söpö tyty siel köllötti....ja hieno juttu, kun käännyttiin =) !!

Marmotta..jaksuja sulle...olethan yksin hoitanut Eevan ja vaikka mies on siinä jo teijän kans...voi viedä aikaa, ennen kun alkaa osallistumaan....meil mies hoitaa tosi vähän neitiä....miä oon välil ihan piipus....ja hää saa kyl siitä kuulla, mut ei tehoo meil nalkutuskaan...ehkä vaan pahentaa, kun suuttuu....Jotkut miehet on sellasii, et alkaa viihtyy lastensa kans vasta, kun lapsillle tulee enempi ikää...eli meil on toivoa viel :whistle: ....kyl tuo tuota 6v kiikuttaa ja viihdyttää....

Summer...meil sama juttu...ennen nukku kuin tukki...nykyään pyörii ja heräilee ja saa laittaa tuttia suuhun :kieh: ...

Katrinainen..huhuu...mis olet ja tuletteko treffeille??

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2009 KAIKILLE :hug:
 
vyöhykehieronta auttoi onneks/ainakin toistaiseksi. ja oma iloinen hymyilevä poika palasi eilen iltapäivällä meille...johan sitä känistiinkin kovasti. nyt täytyy toivoo et masu toimii. eilen tuli rutkasti. tänään ei viel mitään...mut iloinen toistaiseksi.

kohta pääsee isommat rakettien kimppuun ulos. ja myöhemmin ammutaan isot raketit sit. syödään nakkeja ja salaatteja. tinat valetaan. siinä taitaa ilta mennäki. väsyttää nii pirusti mut eiköhän tästä selvitä iltaan asti.

hyvää uuttavuotta kaikille ja tuhat kiitosta kuluneesta vuodesta ja antamastanne tuesta kaikessa...kiitän ja kumarran. :hug: kaikille!
 
Summer,ihana hymy tytöllä!

Marmotta... jaksamista :hug:Ei meilläkään mies osallistu öihin,se ei kertakaikkiaan osaa tehdä mitään...
Niinkuin matami sanoi,että myöhemmin sitten on heidän vuoro antaa panoksensa ;) Meillä mies on nyt kyllä alkanut osallistumaan päivisin hoitoon,ihan sylivauvana ei juurikaan...

Nyt Hyvää uuttavuotta 2009!!!!! Ja kiitos kuluneesta vuodesta,kaikista tsempeistä ja haleista :heart:

Poika uinuu,me miehen kanssa tultiin just saunasta ja keitellään nakkeja ja peppasalaattia lisäks. Ja pullo kuohuvaa odottaa j.kaapissa.... =)
 
Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Olkoon ensi vuonna meillä kaikilla rauhallisia yöunia, hyvää ruokahalua ja terveyttä sekä tietysti ihanaa yhdessäoloa!

Uuden vuoden taian tein,
sen sylissäni ulos vein.
Tuulen mukana sulle heitin,
pehmeillä toiveilla hellästi peitin.
Ettei särkyisi taika,
vaan tulisi onnen aika!
Onnea vuodelle 2009

Ja kiitos kaikille tsempeistä ja neuvoista sekä myötäelämisestä!
 
Onnellista Uutta Vuotta kaikille ! :flower: - minulla on jotenkin olo, että on jäänyt kalenterista sivuja kääntämättä.. vastahan tuo pikkainen syntyi... :eek:

Luukas uinuu tuolla jo, hirmuinen pauke kuuluu ulkoa, saa nähdä kuinka levoton yö on edessä. Levottomia ne on kyllä olleet nyt edeltävätkin, neljäs hampi juuri tuloillaan ja yöllä kääntyillään ja vääntyillään niin jottei mitään rajaa..
 
weiss
Raketit on räjäytelty ja poikakin saatiin nukkumaan.

Halusin tulla kiittämään teitä kaikkia tästä vuodesta! On mahtunut niin paljon hyvää ja onnellisia asioita, mutta niin paljon sitä pahaakin. Onneksi tuo ihana poika on syntynyt tähän maailmaan, olen lapsistani niin kiitollinen.
Kiitos teille kaikille, että ootta jaksannu kannustaa ja tukea niinä vaikeina aikoina. Tästä mennään parempaan huomiseen ja parempaa uuteen vuoteen. Siellä se elämä hymyilee, nurkan takana ;) !! :heart:

Oikein ihanaa ja rakkauden täyteistä Uutta Vuotta Kaikille ja ison suuret halaukset!!! :heart:
 

Yhteistyössä