Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
On ikävä. 🥺
Olisitko mun oma hanipöö ihan aina. ❤
Minusta olisi ihanaa hoitaa sinua jos ja kun olisit pipi. 🥰
Voisinpa tulla viekkuusi. Siinä olisi ihana olla ja levätä. 😍
Saat tämmösen ikioma vatsavammaisen. 😄
Niin mähän söin niitä karkkeja eilen. On aika paha tulehdus käynnissä. Heikottanut ja ollut nuutunut olo koko päivän ja istuin koko aamunkin vessassa. 👍 Luulin että oireilu oli ollut rasitus väsymystä ja niistä antibiooteista. 😅 Mun koirat yrittää aina hoitaa mua kun on jokin vialla. 😊
Rakkaudella M.K.K

vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
On ikävä. 🥺
Olisitko mun oma hanipöö ihan aina. ❤
Minusta olisi ihanaa hoitaa sinua jos ja kun olisit pipi. 🥰
Voisinpa tulla viekkuusi. Siinä olisi ihana olla ja levätä. 😍
Saat tämmösen ikioma vatsavammaisen. 😄
Niin mähän söin niitä karkkeja eilen. On aika paha tulehdus käynnissä. Heikottanut ja ollut nuutunut olo koko päivän ja istuin koko aamunkin vessassa. 👍 Luulin että oireilu oli ollut rasitus väsymystä ja niistä antibiooteista. 😅 Mun koirat yrittää aina hoitaa mua kun on jokin vialla. 😊
Rakkaudella M.K.K
🌞😊

vierailija
Ei se vaihtaminen aina uuteen
ja nuorempaan muijaan ole yhtään mikään ratkaisu. Moni mies näin toimii koko elämänsä. Jyystää samaa pari kolme vuotta, kyllästyy ja taas 10 vuotta nuorempi emäntä kyntöpatjana. Pitäisi vaan hoitaa ja vaalii sitä suhdettaan eikä vaan vaihtaa. Elikkä päivittää suhde aina vaan uudestaan. Sivulta eron kokenut M+n

vierailija
Tuo nainen muuten on aika erikoinen ja kivanoloinen huumorinainen mutta en oo häntä kyllä kertaakaan täällä vuosien aikana nähny minkäänlaisen trollauksen enkä kopioinnin kohteena. Hyvä homma niin. E-naisella taas ihan vastakkainen höykytys ollut, ei ihme jos väsymys tänne tulla. Hyvää yötä ja neuvo ottaa vaikka kunnon pidempi palstapaussi jos alkaneet ressiä sinulle palstahommat liiaks aiheuttaa. Ä ja pojat

vierailija
Tuo nainen muuten on aika erikoinen ja kivanoloinen huumorinainen mutta en oo häntä kyllä kertaakaan täällä vuosien aikana nähny minkäänlaisen trollauksen enkä kopioinnin kohteena. Hyvä homma niin. E-naisella taas ihan vastakkainen höykytys ollut, ei ihme jos väsymys tänne tulla. Hyvää yötä ja neuvo ottaa vaikka kunnon pidempi palstapaussi jos alkaneet ressiä sinulle palstahommat liiaks aiheuttaa. Ä ja pojat
MKK siis lainaus ei onnannut.

vierailija
En ole vahvimmillani, mutta rakkauttasi kaipaan.
🩵💬
💙Sanotko suoraan
< mukisematta >
onko viesti minulle..
+
Tästä läheltä vai Hki?
🗯💬🫧
Kun nyt todella on
sellainen hassu odd
'dilemma',
että useampi hra x on
allekirjoittanutta täällä
kaipaillut. Vaikkei koskaan
edes smooching/pussailtu
irl tai mtn.. niin silti.
~
Which actually raises
a valid question:
~
Am I actually turning
them from 'meat based'
more into the concept of

> s a p i o s e x u a l s ?🥳

vierailija
Hän on aidon ja vilpittömän oloinen. Ei turhaa draamaa, harhailua tai itsensä nostattamista.
Näinpä. Mutta se ero selkeä heissä on että hän ei herätä mustasukka & eikä raivokasta kateushenkeä naisissa kuten E tekee jostain syystä minun havaintoni muk. suuressa määrin. Naiset kiusaavat häntä selvästi näillä joillain kauheilla ulkonäkö törkypuheilla. En ole voinut olla huomaamatta. Väitetään ylipainoiseksi ja kaikkea mahdollista alhaisinta kateuskiusaa, joita kymmeniä kertoja nähnyt näitä.

vierailija
🩵
Sanotko suoraan
< mukisematta >
onko viesti minulle..
+
Tästä läheltä vai Hki?
🫧
Kun nyt todella on
sellainen hassu odd
'dilemma',
että useampi hra x on