K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Arto Paasilinna on suosittu monessa muussakin maassa. Käännöskielten määrän perusteella on siellä suomalaisten kirjailijoiden kärkiporukassa, käännetty yli 30 kielelle. Käännetyimmät Paasilinnat on Jäniksen vuosi, Ulvova mylläri ja Hurmaava joukkoitsemurha. Tove Jansson ja Mika Waltari olivat jossain vaiheessa kärjessä, en ole varma, miten nyt. Mulle noi Paasilinnan kirjat eivät ole jääneet mieleen suurina lukuelämyksinä, mutta siitä on paljon aikaa, kun oon joitakin lukenut. Pitäisiköhän ottaa joku uusiksi.
Mä oon enemmän Ilkka Remeksen ystäviä.

vierailija
vierailija
vierailija
No niin, selvästi B:tä inhoava trolli siellä on nyt aktivoitunut kun uusi levy on tulossa. Eilen hajujuttuja, nyt sitten kehiin vähän hyväksikäyttöä ja muuta B:n arvostelua. Saattepa nähdä että tuota jatkuu koko päivän.
En tiedä ketä tarkoitat, mutta sun kommentti on tosi tekopyhä. Loukkaannut heti ja syytät trolliksi, jos joku sanoo, ettei pidä B:n persoonasta ja ulkonäöstä. Sillä ei ole mitään tekemistä eilisen hajukeskustelun kanssa. Mm. Sadieta, Härtsää ja Krisiä on nähtävästi ok arvioida ja arvostella aika rumastikin, mutta B:n kohdalla pahoitat sen mielesi. Ota pää jo pois sieltä pensaasta.

vierailija
En tiedä ketä tarkoitat, mutta sun kommentti on tosi tekopyhä. Loukkaannut heti ja syytät trolliksi, jos joku sanoo, ettei pidä B:n persoonasta ja ulkonäöstä. Sillä ei ole mitään tekemistä eilisen hajukeskustelun kanssa. Mm. Sadieta, Härtsää ja Krisiä on nähtävästi ok arvioida ja arvostella aika rumastikin, mutta B:n kohdalla pahoitat sen mielesi. Ota pää jo pois sieltä pensaasta.
Luen tämän päivän viestejä juuri läpi ja tein saman huomion. Mielummin luen vaikka pieru juttuja, kuin tämän yhden B:hen pakkomielteisesti suhtautuvan paasausta ja päällepäsmäröintiä. Kuulostaa siltä sunnuntai saarnaajalta.

vierailija
Oon puolustanut muitakin näillä palstoilla, mm. Damonia, Härtsää ja nimeltämainitsematonta. Jos mä jostain valitan täällä, niin se on juuri se, jos joku saa kuraa niskaan ihan turhaan. Yksittäisiin kommentteihin en puutu, mutta jos jotain aletaan enemmän ryöpyttää niin puutun. Puhun rumasta arvostelusta, en asiallisesta keskustelusta. Niin puutun oikeassakin elämässä jos moista näen.

vierailija
Oon puolustanut muitakin näillä palstoilla, mm. Damonia, Härtsää ja nimeltämainitsematonta. Jos mä jostain valitan täällä, niin se on juuri se, jos joku saa kuraa niskaan ihan turhaan. Yksittäisiin kommentteihin en puutu, mutta jos jotain aletaan enemmän ryöpyttää niin puutun. Puhun rumasta arvostelusta, en asiallisesta keskustelusta. Niin puutun oikeassakin elämässä jos moista näen.
Mä oon sun kanssasi ihan samaa mieltä. Jos täällä joku puuttuu haukkumiseen niin haukkujat aina uhriutuu ja alkaa poru.

Yhteistyössä