Höpö höpöJa ennustaja täältä on yksi niistä vauvan megapoiatelijoista.
Joku joksuja vihaava se poistelija on, kun poistaa kaiken uuteen levyyn liittyvän.Ja ennustaja täältä on yksi niistä vauvan megapoiatelijoista.
Lainaan nyt näin kun vaikutti että lainaus menisi päin honkia tavallisella tavalla.Mun mielestä kyse on siitä Miten argumentoi, eli jos on v-mäinen ja alentuva, sellaisen kommentin itsekin leimaan trollaukseksi.
On totta mutta syytä ei kai kukaan tiedä.onko muuten totta, että Damon on poistanut joksujen higtlightin instasta
Mä puhuin myös vauvasta.Lainaan nyt näin kun vaikutti että lainaus menisi päin honkia tavallisella tavalla.
Itse tarkoitin että täällä ei ole ollut hyökkäyksiä siihen malliin kuin vauvalla jos on eri mieltä.
Mä oon enemmän Ilkka Remeksen ystäviä.Arto Paasilinna on suosittu monessa muussakin maassa. Käännöskielten määrän perusteella on siellä suomalaisten kirjailijoiden kärkiporukassa, käännetty yli 30 kielelle. Käännetyimmät Paasilinnat on Jäniksen vuosi, Ulvova mylläri ja Hurmaava joukkoitsemurha. Tove Jansson ja Mika Waltari olivat jossain vaiheessa kärjessä, en ole varma, miten nyt. Mulle noi Paasilinnan kirjat eivät ole jääneet mieleen suurina lukuelämyksinä, mutta siitä on paljon aikaa, kun oon joitakin lukenut. Pitäisiköhän ottaa joku uusiksi.
Nacen kirjoittama tai keksimä biisi sanottiin discordissa.No nyt menee mielenkiintoiseksi tää Joksujen levy vai että James Bond intron tyyppinen on Lips oon nyt jodelissa nähnyt pari hehkutusta ja nyt twitterissä. (Jodelissa joku saanut kaverilta biisin kuunneltavaksi ja varmaan toinen asuu siellä missä levy saatavilla.
Siinäkö syy siihen, että se on sille merkityksellinen vai onkohan tyyliin säveltänyt sen tai jotainNacen kirjoittama tai keksimä biisi sanottiin discordissa.
Tai siis luki, että Nacen tekemä biisi, minun puhelin ei sitä artikkelia suostunut kääntämään.Nacen kirjoittama tai keksimä biisi sanottiin discordissa.
En ole varma kuinka tää on, voi olla esim. säveltänyt.Siinäkö syy siihen, että se on sille merkityksellinen vai onkohan tyyliin säveltänyt sen tai jotain
Oho, alkoi kiinnostaa nyt vielä entistä enemmän!No nyt menee mielenkiintoiseksi tää Joksujen levy vai että James Bond intron tyyppinen on Lips oon nyt jodelissa nähnyt pari hehkutusta ja nyt twitterissä. (Jodelissa joku saanut kaverilta biisin kuunneltavaksi ja varmaan toinen asuu siellä missä levy saatavilla.
Joo Nace suurimmilta osin tehnyt biisin. Bojan varmaan sanoittanut.Siinäkö syy siihen, että se on sille merkityksellinen vai onkohan tyyliin säveltänyt sen tai jotain
Okei... mut miten ihmeessä täs pitäis malttaa vielä vähän alle 7 tuntia odottaa?!!??En ole varma kuinka tää on, voi olla esim. säveltänyt.
En tiedä ketä tarkoitat, mutta sun kommentti on tosi tekopyhä. Loukkaannut heti ja syytät trolliksi, jos joku sanoo, ettei pidä B:n persoonasta ja ulkonäöstä. Sillä ei ole mitään tekemistä eilisen hajukeskustelun kanssa. Mm. Sadieta, Härtsää ja Krisiä on nähtävästi ok arvioida ja arvostella aika rumastikin, mutta B:n kohdalla pahoitat sen mielesi. Ota pää jo pois sieltä pensaasta.No niin, selvästi B:tä inhoava trolli siellä on nyt aktivoitunut kun uusi levy on tulossa. Eilen hajujuttuja, nyt sitten kehiin vähän hyväksikäyttöä ja muuta B:n arvostelua. Saattepa nähdä että tuota jatkuu koko päivän.
Ok. Tajusin väärin että sinä tarkoitit että trolleja oli enemmän vauvalla ja minä tarkoitin että hyökkäävää kommentointia eri mieltä oleviin oli enemmän vauvalla.Mä puhuin myös vauvasta.
Luen tämän päivän viestejä juuri läpi ja tein saman huomion. Mielummin luen vaikka pieru juttuja, kuin tämän yhden B:hen pakkomielteisesti suhtautuvan paasausta ja päällepäsmäröintiä. Kuulostaa siltä sunnuntai saarnaajalta.En tiedä ketä tarkoitat, mutta sun kommentti on tosi tekopyhä. Loukkaannut heti ja syytät trolliksi, jos joku sanoo, ettei pidä B:n persoonasta ja ulkonäöstä. Sillä ei ole mitään tekemistä eilisen hajukeskustelun kanssa. Mm. Sadieta, Härtsää ja Krisiä on nähtävästi ok arvioida ja arvostella aika rumastikin, mutta B:n kohdalla pahoitat sen mielesi. Ota pää jo pois sieltä pensaasta.
Voisi keskustella vaikka Joksujen levystä, mut te yhdet vaan etsitte trolleja ja jankkaatte jostakin eilisestä keskustelusta.Ok. Tajusin väärin että sinä tarkoitit että trolleja oli enemmän vauvalla ja minä tarkoitin että hyökkäävää kommentointia eri mieltä oleviin oli enemmän vauvalla.
Oon puolustanut muitakin näillä palstoilla, mm. Damonia, Härtsää ja nimeltämainitsematonta. Jos mä jostain valitan täällä, niin se on juuri se, jos joku saa kuraa niskaan ihan turhaan. Yksittäisiin kommentteihin en puutu, mutta jos jotain aletaan enemmän ryöpyttää niin puutun. Puhun rumasta arvostelusta, en asiallisesta keskustelusta. Niin puutun oikeassakin elämässä jos moista näen.En tiedä ketä tarkoitat, mutta sun kommentti on tosi tekopyhä. Loukkaannut heti ja syytät trolliksi, jos joku sanoo, ettei pidä B:n persoonasta ja ulkonäöstä. Sillä ei ole mitään tekemistä eilisen hajukeskustelun kanssa. Mm. Sadieta, Härtsää ja Krisiä on nähtävästi ok arvioida ja arvostella aika rumastikin, mutta B:n kohdalla pahoitat sen mielesi. Ota pää jo pois sieltä pensaasta.
Mitäs biisejä ootatte eniten? Nyt ton hehkutuksen jälkeen Lips on alkanut kiinnostamaan mua ja sit tietty ako toga viśe neće biti koko biisi! Toki muutkin, mutta nuo nyt enitenVoisi keskustella vaikka Joksujen levystä, mut te yhdet vaan etsitte trolleja ja jankkaatte jostakin eilisestä keskustelusta.
Mä oon sun kanssasi ihan samaa mieltä. Jos täällä joku puuttuu haukkumiseen niin haukkujat aina uhriutuu ja alkaa poru.Oon puolustanut muitakin näillä palstoilla, mm. Damonia, Härtsää ja nimeltämainitsematonta. Jos mä jostain valitan täällä, niin se on juuri se, jos joku saa kuraa niskaan ihan turhaan. Yksittäisiin kommentteihin en puutu, mutta jos jotain aletaan enemmän ryöpyttää niin puutun. Puhun rumasta arvostelusta, en asiallisesta keskustelusta. Niin puutun oikeassakin elämässä jos moista näen.