TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

majj: :hug: meillä menee päivät sylissä täysin viihdyttäessä..ja syytä ei myös löydy mikä mättää..hampaita veikkailin mut ei sieltä mitään näy..saadaan varmaan tekarit ostaa ku ei yhtään vielä ole tullut..

sit tää maankuulu kakka aihe...taas kovalla..johan se 6 viikkoa toimi mahtavasti. ja nyt on sit kovalla taas.. :headwall: huomenna vyöhykehierontaan jos taas auttaisi..en jaksa jos sama alkaa alusta. :'( ja silläki tietty voi kannatuttaa...voikoha noi joululaatikot tehä tuon.. :/

mut nyt laskujen maksuun ja ulos vielä pulkalla ajeleen sällin kans.
 
majj Kovasti jaksamista :hug: ! Se on rankkaa, jos pikkuinen ei nuku edes päivällä, että saisi äiti hengähtää :( . Meillä J nukkui kans jossain vaiheessa parisen viikkoa tosi huonosti, heräsi samoin 15min-30min välein. Syynä oli hampaat. Kirjoittelin siitä tännekin, että jonakin yönä olin noussut 18 kertaa sängystä yön aikana. Olo oli ihan höntti ja pinna kireällä. Toivottavasti teillä meno pian rauhoittuu.

nemika Toivotaan, että pikkuisen masu alkaa pian toimia normaalisti!

Meillä meni joulu mukavasti. Aikamoista vipinää oli pari päivää, mutta yllättävän hyvin J jaksoi. Eilen illalla alkoi kyllä olla selviä väsymisen merkkejä jo ilmassa, kun mummolasta lähdettiin. Ei mikään ollut hyvin, kiukun kanssa vaatteet päälle ja autoon. Unihan neidille tulikin sitten kymmenessä minuutissa, mutta normaali aikaa nukahti silti yöunillekin. Joulupukkikin kävi ja J hymyili pukille nätisti. Sylissä ei käynyt istumassa, mutta pari kertaa pukki jutteli tytölle lähietäisyydeltä ja piti kädestä kiinni. Selvittiin ilman itkuja :). Lahjoja J sai kamalan kasan, vaikka meilläkin oli sukulaisten kanssa puhetta, että J ei suuria tarvitse, koska ei lahjoista vielä niin ymmärrä. Lelujakin on nyt niin paljon, että en tiedä minne ne tunkisi :D. Uus lelulaatikko on hankittava, edellinen jäi kerrasta pieneksi. Taidan laittaa vanhimmasta päästä jo pois, jotta uusille tulee tilaa. Ihania vaatteitakin J sai paljon.

Mukavaa tapaninpäivää kaikille :)!
 
Majj...voi sinuu...jaksuja :hug: !!!

No, voiton puolella ollaan....ei enää kiinnosta nää joulut....hirvee ähky olo ollut kokoajan, kun ei elimistö ole tottunut sianlihaan....se ei yksinkertaisesti sula kunnolla vatsas :/ ....ja suklaata olen syönyt kielletyn määrän, vieläkin on kaapis kasa :( ....vaaálle ei varmaan kannata edes mennä |O ....pitää paastota muutama päivä ;)

Lahjoja tuli lapsille ihan kiitettävästi...ja pukki kyl oli ihan aito ;) ...muutenkin meni aika ihan mukavasti...pelailtiin ja leikittiin uusil leluilla...Edithin lempilahjat oli pehmoinen pinkki pupu, joka soi, kun hännästä vetää ja pilkulliset puiset marakassit, joita soitteli kyl ihan innoissaan...muutenkin neitin jalat alkaa nykii ja pää heiluu, kun tulee musiikkia, aika hellyyttävän näköistä :heart: ....Edith saikin vaan leluja, ei vaatteita...

Mie oon ihan väsynyt...tuli nukuttua aika vähän...kun tuon 17v:n kans valvottiin joka ilta yö myöhään....nyt sit kostautuu...ihan raato olo :eek:

Tapaaminen...se onkin jo ihan kohta iiiiik......jännää :D !!!!
 
Jep eiköhän nua yöt toivon mukaan pian ala helpottamaan!! :) toivossa on hyvää elää.. :whistle:

Repa: Muistan kyllä joo. Onneksi sentää sielä on pikkusen alkanut helpottamaan :)

marimint: Niin mä oon kans miettiny että hampaat täytyy olla syy, vaikka aina meillä on huonosti nukutti nää yöt vetää jo huippujansa!

nemika: toivottavasti taas pikkusen masu alkaa toimimaan. Meillä on kans välillä todella kovalla masu!

Oliko kukaan alennus myynneillä? Itse käytiin ja löysin jopa yhden paidan ja vyön.. :D
 
Stressaava joulu takana... Onneksi härdelli on nyt suurelta osin ohi ja ens jouluun on piiiitkä aika :xmas:

Treffit :wave: tulossa ollaan!

Hampaat toinen ala etu hammas on puskemassa ikenen läpi, viel en ole huomannut et se aiheuttaisi kitinää mut odottelen kuitenkin kokoajan ;)

Alessa kävin aamupäivällä. Mukaan tarttui itselle kolme paitaa ja farkut. Oon ihan äimissäni et mahduin h&m farkkuihin koko 32 (tuumaa) :eek: Taitaa olla koko merkinnöissä vähän eroja kun kaapissa olevat saman tuumakoon farkut eivät mene kiinni edes makuuasennossa :LOL: |O Miehelle löysin kauluspaidan ja pojille vähän jotain pientä :whistle: Olen ihan tyytyväinen päivän saldoon! :D

Liikkuminen meillä poika 7kk ja pari päivää ja tänään sit paineli menemään jokin laatikon kanssa. Nousi laatikon sivulle seisomaan ja se lähti liikkeelle ja kaveri meni mukana. Hienosti otti tasajalka askelia. Ja tietysti kamerassa oli just muistikortti täynnä :headwall: Kaivoin sit Brion taaperi kärryn esiin ja mies asensi sen niin et pyörän on aika jäykät. Nyt kaveri vaan seisoo kärryn kanssa onnellinen hymy naamalla :D
 
joulu vietetty ja vieraat syötetty..kaukee häslinki yhden joulun takii..kauhulla odotan uutta vuotta ja sitä kamalaa pauketta..mihin sitäkin pääsis pakoon..pitäs sitä varten rakentaa joku äänieristetty koppi. eli uusi vuosi menee koko yö valvoessa kun en metelissä kyllä nuku...

lahjat: tyttö sai monta pehmonallukkaa ja pari nukkee, vaatteita ja yhden ihanan punaisen juhlamekon oikein tyllihameella yms.

hampaat: tos aikaisemmin kerroinkin että hammasta pusketaan ja nyt siellä suussa komeilee kaks alaetuhammasta ja yläikeneet pullottaa jo siihen malliin että lisää on tulossa..

varmaan pitää ottaa esikoisen takia uudelleen yhteys lääkäriin..sil oli taas joulupäivän aamuna oksennuskohtaus ( oksensi kaks kertaa ) ja valitteli pääkipua, kohtaus meni ohi muutamassa tunnissa eli ei johdu nyt ainakaan ummetuksesta..käsken vaikka ultraamaan pojan päästä varpaisiin jotta saan selvyyden mistä nää johtuu..koko ajan saa olla käskyttämässä leikkimään..muuten vaan kiukkuilis ja mököttäis ja istanököttäis sohvalla..eiks nykyajan lapset osaa leikkiä..?!mun mielestäni poika ei oo edelleenkään kunnossa..

 
kurpitsa eihän teidän esikolla vaan olis migreeni? Tuo kuulostaa vaan niin samalta kuin mulla itselläni oli (äidin kertoman mukaan) lapsena. 2-vuotiaana tuo todettiin silloin mulla, aiemminkin oli aina silloin tällöin saannut "vaisuus" kohtauksia (ei jaksanut leikkiä jne.) ja oksennellut ilman syytä... Olin niin pieni vielä tuolloin etten osannut tarkkaan sanoa mikä vaivas...

Täällä takana ihanan rauhallinen joulu, ilman stressejä. Oltiin ihan kolmestaa, oman perheen parissa. En olis tän mahan kanssa jaksanutkaan häärätä mitään. Kyllä on ihana viettää joulu omassa uudessa kodissa eikä suurella porukalla.

Lahjoja tuli ja paljon. Neea on ajellut taaperokärryllään jo kovasti. Onhan tuo kävely aika hurjan näköistä...tarttee kokoajan olla niin liki että saa kopattua neitin jos meinaa kaatua. Mutta kun ei se millään pysy enää tuolla maassakaan. Kaikkea pitkin pitää yrittää kivuta ja kävellä. Ylä hampaista 3/6 on jo puhjennut läpi, kolme on sillä hilkulla. Yllättävän rauhallinen on neiti kuitenkin ollut, tosin olen kyllä antanut panadolia päivittäin.

Itselleni paras joululahja on ollut lepo. Mies on hoitanut Neeaa koko joulun, syöttänyt, nukukttanut, kylvettänyt jne. Mä olen saannut kirjaimellisesti olla vaakatasossa sohvalla mahani kanssa. On kyllä tullut lepo tarpeeseen ja mies taas kuulema vaan nautii kun saa rauhassa puuhata tyttärensä kanssa eikä ole ollut kiire minnekään.

 
Hei täältäkin!

Kotona ollaan pitkästä aikaa ja joulu meni ihanan rentouttavasti. Oltiin mun vanhemmilla ti-la ja siellä sai lötkötellä ja nauttia lomasta. Ei ollu turhaa häslinkiä. Poika sai ihan kivasti lahjoja, leluja pääasiassa. Mutta hyvin oli myös uskottu, et ei tosiaan noin pieni tarvi paljoa.

kurpitsa:
Meillä mummi bongas kans pojan pullottavat yläikenet ja kyllä sieltä hampaat näyttäis kuultavan läpi. Tiedä sitten koska puhkeavat. Vielä on ainakin suhta rauhallista menoa. Alahampaitahan tuo huusi kuukauden yöt läpeensä... Syöminen nyt tökkii vähän, en tiedä enteileekö sitten niitä hampaita.

summer:
Mä kävin alessa tänään. Tosin vain kahdes kaupas ja sieltäkin mentiin mun äidin kans katsomaan pojalle vaatteita. Oli name it:n vaatteet -50% ja ihan kivoja löytyikin. Itelle en nyt ees halua ostaa mitään, kun tuli taas yllättäen syötyä liikaa ja se näkyy vyötäröllä :ashamed:

Mutta juu, nyt purkamaan laukkuja. Jäivät päivällä keskelle eteistä :saint: Ja sithän ne saakin maanantaina taas pakata uusiks, kun lähdetään mökille keski-suomeen :D
 
Heips kaikille!

Kilot eihän lopeteta tähän jouluun vaan jatketaan kevääseen. Mulla jämähti johonkin tää painonpudotus, mut onneks ei ole tullut lisää jouluna vaikka mässäiltyä tuli suklaata ja juustoja :p mut tästä on hyvä jatkaa.

Meillä eka korvatulehdus Neiti huusi kahtenä yönä 1-1,5h ihan kamalaa vikinää. Eikä rintakaan auttanut. Tapanina vein neidin lääkäriin - -luulin et hukka reissu, mut toinen korva oli tulehtunut :| nuhaa ollut koko joulukuu. Hyvä et saatiin lääkkeet. Jännää miten ne oireet ilmenee vain keskellä yötä. Ei päivällä ollenkaan. Onneks menin. Viime yön neiti nukku tosi hyvin. paranemaan päin.

ALE siel kävin piipahtaa ---tyhjensin Pentikin ja ostin ens jouluks vaikka mitä kivaa. Tuplapeiton löysin myös edullisessti. Tytöt sai niin paljon vaatteita et ne jätin väliin vähän vaan hypistelin :)

Mut nyt pitää taas mennä

:wave:
 
jenni: migreeni munkin mielessä on käynyt, jos se sitä on niin olis hyvä saada diagnoosi että sais lääkityksen siihen, nyt mä oon antanut pronaxenia kun kovasti välillä päänsärkyä valittaa..tuo lääke kyllä auttaa.. miten se sulla silloin lapsena todettiin, puheiden perusteellako vain vai tehtiinkö jotain kokeita?

naukuri: siellä reissataan oikein urakalla :) pitkäänkö aiotte olla mökillä?
 
kurpitsa: Ajateltiin olla ti-pe. Ystäväpariskunta vauvansa kanssa lähtee mukaan. Heillä on samanikäinen poika kuin meillä :) Mun miehellä on nyt pari viikkoa lomaa, joten pitää hyödyntää ;) Tuonne mökillekään ei talviaikaan viitsi vaan viikonlopuksi mennä, kun kestää matkoissa ja lämmityksessäkin hetken. Tuollanen 3-4 päivää on kiva aika. Voisitko hakeutua muuten vaikka yksityiselle tuon migreeniepäilyn vuoksi? Jos ei siis tk:n kautta selviä mitään. Olisi varmaan helpotus, jos noihin oireisiin saisi helpotuksen ja ennen kaikkea syyn. :hug:

edla: Oli mukava kuulla, että teidän reissu meni hienosti! :)
 
heipsan!

mukava kuulla että ihmisten joulut on menneet noin mukavasti!

Meidän joulu meni kanssa mukavasti. ensin oltiin pari päivää mun vanhemmilla ja nyt sitten ollaan oltu muutama yö miehen porukoilla. eilen nähtiin kavereita, meillä oli illanistujaiset jossa oli vauvat mukana. Oli tosi mukavaa!! Ja ihanaa kun sai ottaa lapset mukaan! nuorin osallistuja oli vasta 5 viikkoa!! Ja hurmaava pakkaus! Voih.

Lahjoja poika sai ja paljon.. onneks ei olla ostettu itte leluja, niitä kun tuli paljon.. vaatteita hän sai jenkeistä saakka muovikassillisen, ja kummeilta ja sukulaisilta vielä muutaman kappaleen. Täytyy tehä ens viikolla inventaario, jotta mitä poika oikeasti tarvii. vaatteita siis... Mä taas sain hiustuotteita ja rasvoja!! kiitos niistä.. Mutta mieheltä en saanu mitään.. se siis toteutti uhkauksen ja laivalta ostettu tuoksu jonka sain jo marraskuussa oli sen ainoo lahja.. vähän on naama mutrulla, mutta enköhän mä selvii.. nyt haaveilen merkkilaukusta.. josko laittais rahaa vähän palamaan.. tuleehan sitä sitten helmikuussa ku menee töihin.-

MAJJ: kurjaa että teidän yöt on olleet rikkonaisia!! Niin täälläkin!!

Meillä ollaan huudetttu pitkin yötä nyt tiistaista lähtien. Viime yön saldo oli 10 tutin laittoa!!! Mä en käsitä mikä tolla pojalla on. Önisee unissaan tosi paljon.. Me ei saada nukuttua ja poika hiljenee vaan kun käy laittamassa tutin... Ikenet tsekattu ja ei hampaita näkyvissä.. alkaa tää mamma oleen vähän väsy.

ALE: en oo viel käyny. ens viikol aattelin mennä. sukset pitäs hankkia.. ne on ihan must.. alusvaatteita haluisin kanssa.. miehen kanssa käytiin huonekaluliikkeissä tänään., metsästettiin sitä keittiönpöytää.. nyt alkaa hiukka hahmottua mitä halutaan.

ihanaa huomenna pääsee kotiin!! vaikka kivaa reissussakin on ollu..

 
naukuri: tk:hon en aio mennä mut miehel on tuo tyksin lastentautien lääkärin numero niin pirauttaa sille mahdollisesti loppuviikosta tai heti seuraavalla viikolla, hän kun viime käynnillä sanoi jotta jos päänsäryt/oksentelut jatkuu niin lupasivat tutkia tarkemmin, joten uskon että asia selviää..
 
merika: oliko teil lenssua ku tuli korvatulehdus? meillä viime yönä kauhea tunnin huutokohtaus. mikään ei auttanu ja kauhean kitsa ollut monta päivää. :|

tänään k'vin alessa...kengät ostin ja tietenkään ne ei ollu ales. ihan järkky hinta kunnon talvikengillä..119 euroo :headwall: :headwall: mut on ne tosi hyvät kyl.

mut jätkä heiluu niin paljo et ei tuu mitään kirjottamisesta... :wave:
 
merika: Just edellis päivänä lueskelin netistä vauvojen korva tulehduksista, ja sielä sanottiin että makuu asennossa "korva tuntuu" kipeämmältä, ja siksi vauvat yleensä itkee makuu asennossa enemmän.

birdie: Joo just tommosta meilläkin on, että tissillä vaan rauhottuu ja nukahtaa. Kuitenkin taas pian herää. |O

Nyt kun neiti on roikkunut yötä päivää tissillä huomaa kuinka maito on noussut taas hyvin rintoihi.. Ja munhan on tässä jo pitänyt viimeset 2kk lopetella imettämistä :whistle: Mutta minkäs teet jos tissi tuntuu olevan toiselle niin rakas... Syö varmaan rintaa vielä koulu iässäkin, ottaa aamulla parit imut ennenkun lähtee kouluun :LOL: :LOL: ..jos nyt ei kuitenkaan! :D
 
kurpitsa: No hyvä juttu! Toivottavasti asiaan tulee jotain selkoa. Ja hyvä, että teillä on yhteystiedot asialliseen paikkaan.

Mä sain itse kans ihania lahjoja, mutta kaikkein paras oli yks miehen lahjoista: hän on varannut hotellin, pöydän ravintolasta ja lastenvahdin pojalle :) Ihanaa! Oli myös hankkinut Sofi Oksasen kirjan omistuskirjoituksella. Ootan mielenkiinnolla et pääsen lueskelemaan Puhdistusta. Itse asiassa taidettiin miehen kanssa saada enemmän lahjoja kuin poika :D No, niinkuin arveltiinkin, niin paperit kiinnosti enemmän kuin itse lahjat :LOL:
 
Nemika meillä nuhaa on ollut ja välillä mennyt pois. Mut huomasin ensin siitä et ei maistunut oikein kuin rinta ja yöt oli tissillä roikkumista ja heräili useesti vain öisin.(ajattelin et on joku tiheenimun kausi) Sit kahtena yönä itki ihan sydäntä särkevästi -et korvat ne sit oli. noist pienist on niin vaikee ottaa selvää

Edla teillähän oli just korvatulehdus -annoitko antipiootin kans jotain maitohappo tippoja tai mitä ne nyt on et maha ei menis sekaisin. Meille ei sanottu mitään niistä esikoinen kyllä sai sillon tabletin päiväs. masu on jo sekasin :(
Toivottavasti teillä korvat jo kunnossa.

Kurpitsa ota ihmees yhteyttä siihen samaan lääkäriin. Toivottavasti selviää mikä vaivaa. Mä oon kans miettinyt eikö lapset osaa leikkiä -tv ja pelit ne on pahasta jos liikaa niiden kanssa puuhaa. Mä oon aina ihan onnessani kun tyttö alkaa leikkimään..menee kouluun, uimaan, leikkii nukeilla tai remuaa naapurin pojan kanssa pihalla mitä millonkin. Ehkä sit kun pikku sisko kasvaa tytöt alkaa leikkimään yhdessä vaikka ikäero onkin suuri.

majj meilläkin se rinta tuntuu tulevan vaan rakkaammaks -ja nyt kun siinä on kans roikuttu oikein tiuhaan niin maitoa piisaa täälläkin. mä ajattelin jatkaa kyllä sinnen vuoteen ainakin vaikka töihin olenkin menossa --- kunhan mua ei purra kovin usein niin sit saa neiti tissitellä viel pitkään. :)

Lahjoista meillä niitä oli kans PALJON. Mut vaatteita, pyyhkeitä, pussilakanoita yms. hyödyllistä ei niinkään leleuja. Mä sain ihanan espritin kellon mieheltä -olin kuulemma lukenut jotain mainoslehtee ja sanonut et tosi siisti kello :) ihana se olikin.

Nyt pitänee keskittyä sohvalla loikoilemiseen.. oon nukkunut niiiin pitkään aamulla et ei uni tuu viel ja muutenkin olen nukkunut hyvin. Miehellä 3 viikkoa lomaa joten aamuisin mä saa nousta vikana sängystä :)
 
Kivaa, vähän eloa tänne palstallekin tullu.

Naukuri, osaahan se sunkin mies yllättää, ihana homma tollanen :)

Ihme iltakiukkuaja toi meidän likka :/ tänään nukku päivällä kiukkuamisen saattelemana kahden tunnin päikkärit ja sitten illansuussa puolen tunnin päikkärit vaunuissa. Sit se tohotti 17.45 tohon kymmeneen asti kiukuten.. pöh.

No tää äippä lupas lähtee vanhojen kaiffojen kanssa karaokee :D Jaa-a, saas nähä kuinka ilta venyy :LOL:

Majj, meillä likka halusi nukahtaa sitteriin korvatulehduksen aikana, ei suostunu millään sänkyyn nukahtamaan.

Mutta nyt tää lähtee, hih :D
 
naukuri: ihana lahja sun mieheltäs, huomaavaista =)

mites edlan ilta karaokes meni?

merika: tuota mäkin ootan että kun tyttö tosta hiukan kasvais niin lapset leikkisivät yhdessä..ja hyvä että siellä alkaa korvatulehdus paranemaan.

tää mamma päätti viime yönä että yömaidon litkiminen loppuu nyt..illalla tyttö söi 18 jälkeen iltapuuron ja meni unille 19 aikaan ja sit 22:30 heräs ja yrittelin ½h tutin kanssa nukahtamaan mut vaati maitoa jota en antanut vaan hain vettä ja tyttö joi ihan antaumuksella 20ml kunnes tajus ettei se ookkaan maitoa..viel muutaman hörpyn otti ja laskin tytön takas sänkyynsä ja kas parissa minuutissa tyttö oli unessa ja heräs aamulla vasta 5:30! joten ekan yön vieroitus onnistui hyvin ja mä olen itekin paljon virkeempi kun sain nukkua yhtä soittoa kuutisen tuntia =)

moniko muuten vielä lämmittää korvikkeen?
 
kurpitsa: Menipäs se hienosti! Pitäs meidänkin ruveta testaamaan. Nyt vaan poika on syönyt ihan minimaalisesti koko viikon, joten maha sillä kurnii sit öisin. Viime yö oli muutenkin pitkästä aikaa levoton, joten olisko nyt taas wonder weekin fussy period tai hampaat. Molemmat olis mahdollisia. Mä en ole lämmittänyt korviketta enää pariin kuukauteen. Huoneenlämpöisenä annan.

Nyt kotihommiin :wave:
 
Kurpitsa: Mä oon kans koittanu antaa illalla tytölle vettä jos herää yö unien aikana jo esim. ennen klo.12.. Parit imut ottaa ja nukahtaa! Niin ja meillä lämmitetään korvike vielä, ei huoli huoneen lämpöistä maitoa. Varmaan tottunut siihen että saa vähän lämpösempää.
 
majj: meillä lämmitetään kans maito, joskus monta kuukautta sitten yritin tarjota huoneenlämpöistä muttei suostunut juomaan enkä oo sit sen jälkeen tarjonnut. hassua että juo kuitenkin kylmää vettä joten luulis viileämmän maidonkin menevän..

naukuri: turhan helposti kävi vierotus kyllä, no ans kattoo miten ens yönä käy... mul on kyllä periaate että kerrasta poikki ja periks ei anneta :whistle: tosin ei aina niin helposti toteutettavissa mut yritys hyvä kymppi ;)

ootan tääl vesi kielellä :p kun mies on hakemas pizzaa..rupes tökkii nuo jouluruuat jo..

jaahas tyttö heräilee toisilta unilta..pitää mennä..
 
Heippis!

Pikaisia kuulumisia ennenkuin laitan pojan unille..

Joulu meni hyvin,joskin melkosta pyöritystä pojalle,kun reissas sylistä toiseen,mut ihan hyvin tuo siitä selvis =) Nukahti molempina iltoina hyvin ja itseasiassa oliko se Majj keltä pöllin kikan laittaa käytetty t-paita yörätiksi? Toimii meinaan kuin häkä..rauhoittuu paljon paremmin =)
Muutamana yönä alkanut 3 maissa piereskely,mutta muutes on nukuttu kohtuu hyvin. Tissiä syödään yöllä noin kolmesti,mut päivällä ei sit mee kun ehkä 2 kertaa :( Voisin millon tahansa lopettaa koko imetyksen näköjään... siis päiväsaikaan,mut en kyllä haluais...
Munaa maisettiin eilen,hyvin maistui... lihasoseet tökkii pojalla edelleen,mut jos maustaa luumulla alkuun niin sit saa menemään. Ja menee ne välillä ilmankin,niinkuin tänään. Muuten syö hyvin.
Kauhee vouhotus naureskelu ja uudenlainen juttelu tullut kuvioihin...

Joululahjat: Poika sai muutaman pehmolelun ja lelun ja kirjoja... ei vaatteita. Meille aikusillekkin tuli aika paljon. Sain keittokirjoja ja leivontajuttuja,lahjakortin,lakanoita...

Alet: Mennään huomenna kattoon jos löytyis jotain. Tarviin akuutisti housuja,kun kaikki suorat housut lököttää ja farkut isoja tai muuten vaan uusimista vailla...

Mut nyt pitää panna poika unille :wave:
 
Repa: Mäkin oon lukenu jostain vinkin, et joko laittaa lapsen sänkyyn oman vaatteen tai pitää pari päivää omassa kainalossa / vieressä esim. nallea tai harsoa ja antaa sen sitten vauvalle. Äiteen tuoksu rauhottaa.

kurpitsa: No toivotaan, että pääsisittekin helpolla :) Mukavahan se olisi.
 

Yhteistyössä