Silikoninen pullasuti myös täällä kova sana
Nemika...joo,rippikouluiässä sitten |O
Syötöt kestää vartista puoleentuntiin,riippuen onko ruoka herran mielestä pahaa vai ei
Minä yritän saada huijattua ees parilusikallista suuhun,mut luovutan aika nopeasti jos ei vaan mene... useesti saan kuitenkin jonkin verran sisään kun annan mielenkiintoista tutkittavaa käteen. Jos ei kelpaa,etenen niinkuin silloinkin jos syö..eli tissiä tajoon normisti ja seuraavalla ruokakerralla sit tarjoon mitä vuorossa on...
Poika syö sit 2 kertaa tissiä päiväsaikaan
ei vaan maistu,ottaa kiinni mut päästää heti irti... mitenkähän sit kun haluais yösyötöt vähemmälle tai jos alkaa vaikka itekseen niitäkin karsimaan,eikä silti syö päivälläkään...niin mites sitten turvataan
riittävä maidonsaanti. Mietin muutenkin et jos vuoden ikään hissukseen lopettaa,niin imetyskertojahan pitää vähentää pikkuhiljaa. ´Niin mitenkäs sit se maito korvataan?
Lisäsin sit iltapuuron ohjelmaan kun sille oli selvä tilaus... poika jotenkin tuntus oottavan että saa ruokaa kun päikkäreiltä herää...siis ruokaa,ei tissiä :kieh: Ja kun me syödään,niin kattoo että missäs hänen ruokansa on
Joten sai tänään pienen satsin iltapuuroa,hyvin uppos =) Oli tarkoitus alottaa 4 ruokaa vasta kun 7kk plakkarissa,mutta tuntu jo jonkin aikaa että olis jo hyvä aika.
Pojan nukutus oli taas tuskaa,kahdesti oon käynyt rauhottelemassa...
Uusin juttu on nyt huutaa sellasta
pakokauhuhuutoa kurkku pitkänä
Heräs päikyiltäkin päivällä samaan huutoon...
Sain pestyä saunan,hyvä minä! Huomisen ohjelmaan ajattelin sisällyttää piparkakkujäädykkeiden teon
=)
Nyt hyvvee yötä :wave: