Repa: Mäkin olen kaks purkkia pojalle antanu tuollaista Muksun 4-viljan puuroa ja ihan hyvin meni. Meidän poikahan reagoi kans aika helposti vatsalla kaikkeen. Sain babybiosta lahjuksena ja annoin ennen ku menivät vanhaksi. Musta tuntuu, et se Muksun valmispuuro on aika mietoa... ainakin verrattuna hiutaleisiin, jotka on ihan ehtaa tavaraa. Mä ostin just Myllyn Parhaan 4-viljan hiutaleita. Pitäs hienontaa joku päivä. Meillä menee nyt muutama lusikallinen ihan normaaliakin puuroa, mutta ei yhtä paljon kuin hienonnettua. Jatkan siis hienonnetun antamista ja kokeilen taas joku päivä hiutaleista. Mutta kyllä nua meidän poijaat vielä joku päivä syö ihan normaaliakin puuroa hyvällä halulla! Näin uskon
Tuo meidän nassikka
liikkuu kyllä hassusti
Kierii ja "ui" eteenpäin. Näyttää siis ihan kroolaukselta, ku kauhoo käsillään ja heiluu puolelta toiselle. Niin ja liikkuu 2cm
Mutta yritys on NIIN kova, että pääsee sitten sillainkin eteenpäin ja sivuttain. Sohvan alle peruutti eilen. Mut konttauksesta ei mitään tietoakaan... Oppii varmaan kävelemäänkin joskus 2-vuotiaana
Edla: Kiitsa! Eiköhän se sitten sellanen mummilaan hankita. Koskas teillä on lähtö? Ja kauan sit olette? Ihanaa reissua teille! Ja toivottavasti pikkuneidin masu helpottaa ennen reissua. Mun kaverin pojalla oli kans maha ihan löysällä ja peppu ruvella, kun söi antibiootteja korvatulehdukseen. Toinen ei pystyny ees istumaan
Tiukkaa tavaraa siis.
Panostin tänä vuonna
lahjojen paketointiin oikein kunnolla
En siis rahallisesti vaan ulkonäöllisesti ja "vaivallisesti". Laitoin pakettinaruiksi nättejä nauhoja ja koristeiksi niitä taikataikinasta tehtyjä maalattuja kuvioita. Löysin myös kauniita papereita. Nyt on ihania paketteja, joita ei raaskis pois antaa
No, ens vuonna sitten kierrätyshengessä ja sanomalehtien hyödyntämistä. Niistäkin saa tosi nättejä paketteja.
Äh, tuli vähän huono omatunto, kun ei nyt sit oo
pojalle mitään lahjaa... Kaikille muille on, mut ei E:lle. Missään paketissa ei lue, et "toivoo äitee ja isi". Tiedän, että poika tulee saamaan ihan tarpeeksi paketteja muilta, mutta silti. No, vielähän tässä ehtii, jos siltä tuntuu. Brion punainen paloauto olis niin hiaaano!
Nyt se on hyvää yötä leidit! :wave: