TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

Alet jää väliin, pysyn tarkoituksella kaukana kaupoista. Meillä on ihan liikaa kaikkea, hirvittää se pakkaaminen taas. Tekis kyllä mieli ostaa jotain, mutta mitään en tarvi enkä halua mitään erityistä, tuhlata vaan.

Yöt on aivan karmeita, olisinkohan nukkunut peräti 2,5 tuntia parina edellisenä yönä. Miehestä ei ole mitään apua, se on sellaisella lääkityksellä että nukkuu kun tukki. Ja muutenkin on ihan väsynyt koko ajan, ei mulla ole sydäntä sitä sit potkia hereille öisin. Tai päivisin. Tossa se nyttenkin vetää sohvalla unia Reinot jalassa. Sai ne joululahjaksi mun vanhemmilta ja tykkää kovasti. Olis Eevallakin samanlaiset unenlahjat.. mutta ei, se nukkuu ihan koiran unta. Ja vierastaa isäänsä. Tunne on tosin molemminpuolinen, mies ei ole vielä kertaakaan ottanut Eevaa syliin tai koskenut siihen mitenkään eikä muutenkaan ole kovin kiinnostunut lapsestaan. Muutaman sanan saattaa joskus sanoa turvallisen matkan päästä. Ehkä se siitä ajan mittaan korjaantuu.

Käytiin eilen katsomassa kaveria joka on tosi raskaana, tuli haikea olo kun lahjoitin muutaman kassillisen Eevan pieniä vaatteita. Ja tänään pitäis tavata serkku, raskaana sekin. Voisin minäkin vielä joskus haluta olla.. :)
 
Olipas kiva olla vähän viihteellä :D Muutama siideri, kuunnella laatukaraokee ja kävin itekin pari kertaa laulamassa :whistle: Siitä sitten jatkettiin kantispaikkaan ja meno siellä ei ole muuttunut ollenkaan, toki uusia tuntemattomia naamoja oli paljon :| Pää oli kipee kun tulin kotiin (kolme säälittävää siideriä), no hyvin nukutun päivän ansiosta sitä on aika jees olo jo :D

Alennusmyynnit
, saapi mun puolesta jäädä käymättä. Tosin täytyy sen verran mennä, et jotain pitäis löytää häihin tammikuun lopussa ja sit helmikuun puolessa välissä :)

On se niin väärin, et neiti kiukkuaa ku mä laitan sitä nukkumaan ja tänään päivällä mies oli antanu sille sitterissä ruokaa ja sit se oli sammahtanut siihen heti tutinlaiton jälkeen :/ Juu ei mulle suostu noin tekee :whistle: No hyvä toisaalta et iskä saa helposti nukkumaan, suostuupahan nukuttamaan useammin :D
 
Edla: No mut kato kolmehan on paljon! :LOL: Hyvä kun muuten otit puheeksi, meilläkin olis hääkutsu ystävänpäivälle. Taitaa olla suosittu hääpäivä. Eikä mitään päälle pantavaa... Tosin ei ole vielä pojalle hoitajaakaan. Juhlat alkaa niin myöhään, et kaverin pitäs mennä jo yöpuulle siinä vaiheessa :)
 
Edla,meikä varmaan sammuis kolmesta sidukasta :LOL: Hyvä juttu,että oli kivaa riennoissa =)

Mun piti sen verran kuulumisia jatkaa,että meillä nää rytmit edelleen sahailee... kolmista päikkäreistä en nyt sit vielä oo lupunut,ellei poika nuku megapäikkäreitä kahtia. Se vaan on välillä niin hysteerinen iltasella,vaikka kuinka näyttäs että jaksaa valvoa,mutta kun iltatoimet alkaa niin ukko sekoo :x Joten suosiolla mennään nyt kolmilla unilla. Yöunille meno on siirtynyt tunnilla,eli nyt on menty varmaan viikon verran niin,et kasilta on unessa. Aamulla herätään edelleen 7 maissa mut eipä oo 6 pyrkinyt ylös...muutamana aamun aollaan saatu uinua jopa 7.30 asti. Tää olis hyvä rytmi mulle =)

Maitoasia nyt hiukan ressaa..... pitäsköhän ostaa sellasta korvikejauhetta? Kauan ne kestää avattuna??? Vois laittaa sitä pojan puuroihin yms. Vaikka noissa jauhopuuroissa sitä on omasta takaa... Tänään oon sentään saanut "jo" 2 kertaa huijattua tissille,ja yöunille mennessä sit varmaan syö kolmannen kerran =)

Hulinaöistä kärsiville iso :hug: Meillä tosiaan nyt hiukan helpompaa ollut... mut melko varmaan tilapäinen helpotus :/
 
naukuri, onhan se kolme jo melkein litran verran ja kyllä nyt litrasta 4,7 volttista pitää yks hedari tulla vaikka sitten yöllä jos ei malta oottaa seuraavaan päivään :LOL: ja ystävänpäivästä hääpäivänä, ens vuonna on varmaan kaks sellaista suosituinta hääpäivää, juurikin toi 14.2 ja sit toisena 080808 :whistle: jotain tarttis löytää :D
 
repa: hyvä että siellä saatte nukkua jo pitempään aamulla. mullekin kelpais vallan mainiosti 7 herätykset mut on tyydyttävä nyt 5-6 välisiin herätyksiin |O meilläkin nukutaan kolmet päikyt ja varmaan aika pitkään vielä..

tyttö on syönyt tänään kuin hevonen, en tiiä johtuisko siitä ettei yöllä saanut 2dl maitoa niin kuin aiemmin vai mistä tuo syöpöttely johtuu mut on kyllä hienoa että ruoka maittaa..

tein tänään kalasoseita pakkaseen ja ajattelin huomenna tarjoilla ekaa kertaa seitä, toivottavasti maistuu..
 
Edla, kolme on varmaan 2 enemmän kun mä kestäisin. :D Joulupäivänä kippasin hotellin aulabaarissa 2 isoa punkkua ja aivan karmea päänsärkyhän siitä tuli. Saa nähdä miten käy Italiassa kun ruoan kanssa 'pitää' taas alkaa juomaan lasi-pari. Kestohiprakka. :D

Korvikejauhe säilyy avattuna kuukauden.
 
Edla...no johan elämän risaiseks laitoit....kolme huh, huh ;) :D ...miä otin joulun vähän punkkua...mut en saanut päänsärkyä...oli niin vähäinen määrä...olis mennyt enemmän....oli tosi hyvää vinkkuu mies löytänyt :p

Alet...ei jaksa kiinnostaa...ehkä jossain pitää käydä kurkkaamas...Edith tarviis jotai housuja, muttei paljon muuta...kampaajalle menen tiistaina, mut päätin hiuksien antaa vähän kasvaa taas..niin sais mallia muutettua...joten varmaan värjätään ja hiukan napsitaan...onneksi pääsen ennen tapaamista...miä oon ihan harmaapäinen |O :kieh: ...aika karmeeta...

Meillä Edithin syöntihommat edelleen pelkkää leikkimistä :( ....alkaa pikku hiljaa jo kärsivällisyys loppuu...mut enpä sille mitään voi :/ ...jospa neiti keksis, et syöminen on kivaa joku päivä...tississä roikutaan edelleen antaumuksella ;) ...ja ruokailun jälkeen puraistaan ikenillä tooosi kovaa kiitokseks :kieh: ....onneksi ei ole hampaita...onko viel muita hampaattomia pienokaisia??....on kai ne tullu jokaiselle...ettei hampaattomaksi voi jäädä ;) ...

marmotta..ihana, kun pääsit oikein hotelliin nautiskeleen...miä oon eilisen ja tän päivän roikkunut netis katselemassa matkoja :whistle: ....tekee ihan mahdottomasti mieli lähteä jonnekin...ja olla oloneuvoksena jossai hotellissa B) .....

Päikkärit...Edith nukkuu yhdet parin tunnin ja yhdet tunnin...ei kovinkaan paljon...sais vielä nukkua enempi...mut nukkuu kyl yöt hyvin...ja usein aamul pitkään, jos ei tarvitse herättää...selvästi tullu äitiinsä...ihan aito aamuntorkku :LOL: !!
 
matamimimmi: täällä on hampaaton 8kk vielä..et pian tekareita teettämään :LOL:
tosin meillä noille kahdelle aiemmalleki tullu vasta 10kk eka hammas.

meil sälli uinuu ulkona viel..täytyy äkkii karata saunaan ku ukko on vahdis :D
 
Tervehdys!

Maitoa en lämmittele yöllä, mutta päivällä lämmitän. Levotonta on yöt ja päiväunet edelleen lyhyitä. Noin kolmet unet nukkuu päivän aikana ja yleensä 1/2 tuntia- tunti kerrallaan. Joskus jopa pisempäänkin.

Alessa poikkesin ja mukaan tarttui Pepille paita, Kasperille pyjama missä on batman-viitta, mulle neulepaita ja jotain pientä lisäks. Sehän tässä vaan huvittaa, että puolet ostetuista oli vaan alessa
:D

Kauhea meno on päivät ( ja yöt). Ryömitään jumalatonta vauhtia joka paikkaan ja vähän jo kontataankin. Ryömimällä vaan pääsee hullusti nopeampaa.
Meillä alkoi keittiöremontti ja nyt syödäänkin meidän pienessä olohuoneessa. Hauskaa. Sitten Peppiä kiinnostaa kauheesti, että mitähän se isi siellä tekee ja sinne pitäis päästä vaikka väkisin.

Meillä on tuo isompi lapsi ollut aina tosi ujo ja arka. Alkoi vierastaakin puoli vuotiaana ja on muutenkin aina ollut sellanen luonteeltaan. Peppi on ainakin vielä ihan erilainen. Oikein aina vaan alkaa pelleillä, kun huomaa että hei mullehan nauretaan. Eikä vielä ole vierastanut yhtään kertaa. Joulupukin sylissäkin vaan istu ja nappas parrasta kiinni. =)

Poika04ja08, kyselit joskus että joko tapellaan. Nyt on alkanut olla sitä, että peppi kiusaa...peppi ottaa...peppi ei anna mun leikkiä...peppi raapii jne.
Ja noi pienet lelut! Koko ajan saat kytätä, että onko jostain löytänyt jotain ja tunkenut suuhun. :/ Isoveli kyllä kauheesti tykkää siukusta, mutta vähän on jo alkanut näkyä mitä tuleva saattaa tuoda tullessaan.

Marmotta, toivon kovasti että teillä alkaa sujua hyvin ja miehesi alkaisi toipua hiljalleen. Mutta hurjasti kyllä vaatii sulta, että jaksat ymmärtää että toinen on vielä toipilas. Raskasta kuitenkin yksin hoitaa Eevaa. Erittäin hienoa että tilanne on kuitenkin jo parempi ja muisti jo palaillut.
 
kurpitsa: Jep minäkin joskus syksyllä koitin tarjota jossain autossa tai jossain huoneen lämpästä maitoa ja ei huolinut. Mutta viileä/haalea vesi kyllä maistuu. muutenkin vesi tuntuu olevan aika pop nykyään! :D

Repa: Joo minä oon nyt laittanu aina vanhan t-paidan tytölle yö rätiksi ja kummasti se vaan vielä rauhottuu. Raukka kun voi vielä tollai huijjata toista! :D :saint:

Edla: Meillä kans 31.1 Häät ja jotain päälle pantavaa olis kiva löytää! Varsinkin kun tää miehen sisko ja sen mies vihitään jäälinnassa , niin ei mitää viime kesän ohutta kesä mekkoa vittis laittaa! :D
 
matami meillä ei oikein maistu muuta kuin puurot ja hedelmä soseet. No pääasia et jotain syö en pidä niin kiirettä. Toi oli hyvä se sun ohjeistus et 3 ateriaa +tissittelyt. Ei millään ehtis viel viittä syöttään. Nirso on neidist tullu..suu aukee kuin linnunpojalla kun on herkkuu tarjolla. :) Mut meillä neiti niin potras kunnos et ei niin haittaa vaikka joku korvataankin tissillä--sitä kun meilläkin niin rakastetaan.

Onko teidän vauvoilla "virkayskää" silloin kun haluaa tissiä ja ootte lähellä tai vauva näkee teidät. Meillä ihan selkeetä röhinää ja köhinää. Aika söpöö ja niin selkeesti ilmasee mitä haluu. Mitens teillä joiden vauvat saa pullosta?

Me lähdetään huomen laivalle.. kivaa ja sit mä pääsen kampaajallekin huomen. oon kyllä jo sen tarpeessa. Mulla on lähtenyt hiuksii ihan kauheesti.. ihan kun olis sellasii ohentuneita kohtii.. ehkä vaan kuvittelen ja se on värin puutetta.Koska tää hiustenlähtö loppuu??
E:llä kohta ikää 7kk ja varmaan 2kk näit on koht lähtenyt.

Mut nyt meen saunaan ihan yksin. :wave:
 
Hiukset lähtee tääläkin edelleen |O Ja en ees pääse kampaajalle ennen tapaamista :whistle: Et voitte varautua että mulla on kauhee reuhka... pitteis varmaan väriä laittaa ettei nyt ihan käpälästä lähe...

Hitto,oon jotenkin luovuttanut noiden omatekoisten soseiden kanssa :ashamed: Tulee vaan annettua kaupan omia ja sit niihin lisäilen kasviksia pakkasesta... pitäis kyllä enempi yrittää tarjota,mut ikävä kun ne ei uppoo ja sit saa heitellä pois :headwall: Ootteko jo antaneet ns. samaa ruokaa? Mietin et voisko antaa esim. jauhelihakastiketta? Ja mitens toi tomaatti puoli,voiko antaa paseerattua sellasesta tetrasta vai luetaanko se säilykkeeks? Seitä meinasin kyllä tässä maistattaa kanssa lähipäivinä.

Poika nukahti sit heti eikä oo vielä huudellut :eek: reilun tunnin jo koisinut... Söi kyllä aivan mahdottoman satsin puuroa ja maidot päälle..

Onko Kasper ainoo ipana kuka hylkii päivätissiä?,kun on muka parempaakin tekemistä :eek: Illalla kyllä otti huikkaa ennen ja jälkeen päikkyjen ja vielä unille mennessä,mutta päivällä ei millään...
Merika,meillä käännetään pää sylissä istuessa tissiin päin ja ollaan suu auki jos haluaa maitoa,mut eipä tuota oo aikoihin tapahtunut kun öisin ja silloin siis aukoo vaan suuta kuin kala kuivalla maalla :D
Syliin halutessa ryömii nilkkoihin ja maukuu ja vikisee :LOL:

Summer,kuulostaa melkoselta menijältä Peppi.Meillä poika on hassusti samaan aikaan varovainen,harkitseva ja herkkä ja taas toisaalta kauheen rämäpäinen ja aktiivinen touhuaja :D

Nyt hyvvee yötä...

Ai niin,piti vielä sanomani,että sekin ehkä lyhensi nukutuksia kun otin pehmusteen pinniksestä pois. Siinä oli nallepuhin kuvia ja niitä oli sit kiva tiirata ja naruja repiä :kieh:
 
Repa: Purkkitomaatista en tiedä, mutta mä annoin viikolla tavallista tomaattia. Keitin ja otin kuoren pois. Söi mielellään naudan jauhelihan ja kasvismössön kanssa. Tai mielellään ja mielellään. Meillä on nyt hösäämisvaihe menossa ja ruoka tökkii ja unet on levottomia. Tavallista ruokaa suositellaan muistaakseni siinä 10kk iässä aloittelemaan. Mut toki jos teet kastikkeesta vauvaystävällisen niin voihan sitäkin antaa.

Meillä kans poika on vähän varuillaan kun näkee uusia ihmisiä ja on kova tutkiskelemaan kaikkea. Mut toisaalta samaan aikaan jalat heiluu ku heinämiehellä ja kovasti haluis päästä eteenpäin. On kyllä ollu aina enemmän sellanen tarkkailija. Tosin nyt on alkanu virnistelemään kaikille ja kaikelle: nyrpistää sillai hauskasti nenäänsä ja hymyilee. Selvä virnistys :)

Meillä huutoa menossa vähän väliä. Maha vissiin vaivaa :(
 
Arkiaamu ja onpas hiljaista täällä.... :eek:

Meillä on neidillä nyt vissiin masu vähän kuralla. Iskä oli viikonlopun kipeenä ja mulla oli kans eilen vähän kurja olo (saattaa kyl johtua niistä kolmesta säälittävästä siideristäkin :/ :LOL: ), mut kaks tuntia huusi illalla, mikään ei ollu hyvä. Sit tarpeeks huudettuaan suostu juomaan velliä ja nukahti samantien, höh :eek: Aamulla kokeilin hampeja, niin kyllä kummallakin puolella alhaalla tuntuis kulmalegot. Niit on kielen takii vaan kovin vaikee nähä :D Tiiä sit mikä oli illalla, mietin jo korvatulehduksen uusiutumista. Kai se voi uusia näinkin nopeesti, siis jos ab ei tehoa... ?

Kitinää kitinää kitinää.... Rakastaako toi omaa ääntänsä niin paljon, et koko ajan pitää pitää meteliä... jos ei muuta niin sellaista koiranpentumaista ininää ja valitusta... Siis jos jää yksin, alkaa heti tuommonen... huoks... Ihan on parissa viikossa muuttunu tommoseks...

Vierastus, meillä ei kyllä vierasteta. Aletaan hymyilemään ihmisille todella nopeasti ja syliinkin menee istumaan, mut jos äiti katoaa johonkin kauemmaksi, ni sit kyl alkaa tolkuton suru :D Eli mulla on rohkee likka niin pitkään ku mä oon paikalla :LOL: Ja kovin on utelias :)

No nyt alko taas toi äähhäähhäähääähhääähhää.... :|
 
huomenta.

Viime yö
meni taas ihan reisille!! pojalle nousi kuume 38,7 kainalosta! Varasin tk:n ajan. Saavat kattoa onko korvissa taas jotain.. kovin on poika taas räkänen.. oksentaa maidot ulos kun on niin paljon räkää rööreissä.. Niin ja kauhee yskä. Mä en ymmärrä miten toi voi koko ajan olla kipeenä.. Sitä nää viikon levottomat yöt näköjään meinas.. jotta kipeeks tultiin.. Viime yö sitten taas valvottiin ja tää äiti on tosi väsy.

Ihmettelen tässä että millä hemmetin ajalla ehdin niitä suksia käydä kattomassa kun tota poikaa ei voi viedä nyt yhtään minnekkään.. On tää äitiys niin ihanaa..

vierastaminen ei juurikaan harrasta... Miehiä saattaa kattella hiukka totisena, mutta syli ku syli kelpaa.. Ja äitiä ei oo ikävä ollenkaan... Eli voin huoletta olla pois näköpiiristä ja ei tuu itkua.. Pitäskö huolestua...

maito: huoneen lämpönen menee mainiosti.

hemmottelu: vitsi teiän miehet hemmottelee teitä. Ei oo näkyny täällä päin.. kovasti koitan sille vinkkailla että tarttis muakin hemmotella välillä... kukkia sain sillon viimeks ku poika oli kipee, mutta jouluna ei sitten hemmoteltu yhtään.... Mä niin haluaisin meille yhteistä aikaa ja kivoja juttuja.. mutta pojan sairastelu vie kaikki mehut.

mä koitan piristää itteäni haaveilemalla merkkilaukusta ja suksista.. ehkä joku päivä..

tänään ketuttaa ja ankarasti..

mutta kerronpa taas kuulumisia jahka selviää mikä tolla lapsella on..
 
tervehdys helsingista!

On ollut niin kiiretta etten ole nettiin ehtinyt. Ava on sairastanut oikein kunnolla ja samalla koko muu perhe, jouluna jaksoi kuitenkin innoissaan paketteja repia. Nyt aletaan tervehtymaan joten paastaan tapaamiseen, jota odotankin ihan hirvealla innolla
vatsakivuista ja ripulista on ollut meilla tassa kaupan paalla koko viikon vaihtelevasti. Mistakohan johtuu ja milloin laakariin? Tosin nyt alkaa olemaan ohitse. Olisiko hampaista, kun nekin tulee tahan samaan syssyyn. Huh.

Toivottavasti kaikilla oli hyva ja ihana joulu. palaan asiaan paremmalla ajalla. halaus kaikille!
 
huomenta!

Nopeesti tulin lukemaan uudet jutut, oon varmaan itse tulossa nyt kipeäksi pää, niska, hartiat + selkä ja käsi lihakset ihan jumissa ja muutenkin voimaton myös flunssa on löytänyt tänne päin ja kurkku kipu! Vaivoja siis löytyy ;) Toivottavasti ei nyt kuume nousis siskon pojat on nyt ollut jo 4pv korkeassa kuumeessa ( yli 39 ) ja mun omat vanhemmat makaa kuumessa..

Hiuksia lähtee myös täällä! :wave: tosin ei enää niin paljon kun aluksi.

Yöt menee vieläkin huonosti, ei tosin syö enään mutta haluaa tissiä koko ajan = pitää mua tuttina kait :ashamed:
 
Hiuksia lähtee täälläkin :eek: Lähtenyt siitä asti ku poika oli 3kk eli pian 5kk:n ajan... JA PALJON! Tosin nyt on vissiin kilpirauhasen syytä, joten en usko et synnytyksestä johtuu enää. Lääkitys ei vaan ole kohdallaan.

Onpa täällä nyt paljon sairastelevia :( Tosi kurjaa. Pikaista paranemista birdie, edla, majj, katrinainen ja muut! Me lähdetään huomenna mökille, toivottavasti ei saada myyräkuumetta...

edla: Joo, meidänkin poika kuulostaa enemmän koiranpennulta kuin vauvalta :D

Sylissä viihtyy kyllä meidänkin nassikka ja erityisen hyvin silloin, jos äiti on näkyvissä. Muuten saattaa hermostua. Tosin ei välttämättä. Meilläkään ei siis nyt vielä vierasteta, onneks! Meillähän oli se kova vierastus jo silloin 3-4kk iässä. Siitä sai jo tarpeekseen, ku kaikki naamat laittoi pojan huutamaan.

Birdielle vielä voima :hug: kun on noin kurja päivä!

Meillä mies menee vasta loppiaisen jälkeen töihin, joten ihanaa, kun saa porukalla täällä vaan lusmuilla :) Poika huusi eilen illalla ja vähän aamustakin, en tiedä vaivaako masu vai näkikö painajaisia, mutta nukkuikin sitten klo 8:30 saakka!!! :eek: Meni päikkärijärjestys ihan uusiks, mutta onhan tuo taas vedelly ulkona 1h 20min. Katsotaan koska herää.

Kivaa päivää ja alkanutta viikkoa kaikille!!! :flower:
 
hiljentynyt on palsta..

hiukset: hassua mutta mulla on nyt vasta alkanut lähtemään hiuksia tukottain, parhaiten sen huomaa suihkun jälkeen kun alkaa harjaamaan ...johtuu varmaan stressistä..

vierastus: lievästi vierastetaan täälläkin, no eipä ihme kun meillä ei vieraita pahemmin käy ja aika vähän ollaan nyt ihmistenilmoilla oltu, vierastaa isovanhempia vaik näkeehän tyttö heitä kuukausittain, menee varmasti ohi kasvaessa, esikoinenkin oli kovin ujo ja arka siihen asti kun meni hoitoon ( 1v7kk ) ja sielläkin vielä ekan ½ vuotta kulki pph:n vieressä ennen kuin uskalsi mennä muiden joukkoon mut nykyään mennä touhottaa joka paikassa eikä ujoudesta tietoakaan ja tosi sosiaalinen tapaus..niin ne lapset muuttuu =)

käytiin lapsien kans pitkästä aikaa lenkillä ja kyllä on kankiat nivelet mut hengis selvittiin ;) pitäs taas ruveta enempi liikkumaan kun on koko joulu tullut mässäiltyä herkkuja ja suklaata ja pipareita ja kinkkua ...huoh! vaa´alle en uskalla edes mennä, näyttää viisarit kaakkoon mut eiköhän se tästä nää kilot ja läskit sula..joskus sitten :|

paranemisia kaikille sairasteleville :hug:

viime yö meni ilman maitoa edelleen, vesihörpyt tarjosin joskus 2:30 tietämillä. vesilinjalla jatketaan.. =)
 
Hiukset...lähtee edelleen...miul edellisestä 6v. synnytyksestä hiusten lähtö vaan jatku runsaana :/ ..eli kun aloin odottaa Edithiä, niin hiusten lähtö loppu ja nyt taas jatkuu :eek: ....eli ei varmaan lopu ikinä :kieh: ...hiukan voi kyl vähentyä jossain vaihees...toivotaan, ettei sisuskumi ala paistaa |O :LOL: !!

Hiljaista on kyl...älkäähän nyt kaikki kadotko jonnee....apuva kamala ajatus :whistle: ...

Paranemista ja jaksuja sairastuneille :hug: ....harmi katrinainen, että teijän perhe on ollut kipeenä, kun tänne asti olette tulleet :( ...toivotaan et helpottuu ja pääset Avan kans meitä tapaamaan =) !!

Meillä kaksi yötä ollut levottomia..koko ajan neiti on herännyt...mut onneksi tutilla rauhoittunut....en tiijä mikä vaivaa :/ ...tissiä annan kerran yössä edelleen, kun tuo syöminen on niin huonoa...äsken ei mennyt kuin pari lusikkaa sössöö....kaikki on siel kaula kaukalos...vaik luulen syöttäneeni neitin suuhun...sylkee ne pois :LOL: :kieh: ...siksi siirryin siihen muoviseen kaukaloon, helpompi putsata...

Ostin vahingossa tavallista pyykinpesuainetta...ja neitille on tullut ihoon näppyjä :( ...käytättekö viel hajusteetonta pyykkiainetta?....miä yleensä Omon sensitiveä, on ollut ok.
 
naukuri, meillä on joo Tuttelin jauhe. Kumma että niissä on niin paljon eroa säilyvyydessä. Tosin meilläkin menee paketti aika vauhtia, ehdi paljon kaapissa pyörimään. :)

Vierastaminen alkoi jouluaattona joulupukista. Sen jälkeen vierastanut vähän kaikkia. Ja siis se joulupukki oli kyllä sellainen shokki, että Eevahan huusi kurkku suorana sen jälkeen kun näki mun siskon punaisessa paidassa. Värin vaihto auttoi asiaa. Ei tule joulupukkia kylä ensi vuonna jos se noin traumatisoi. :D
 
moikka!

kiitos kaikille tsempityksistä!!!!

Pojalla oli sitten (taas) korvatulehdus ja jonkin sortin hengitystieinfektio. Saatiin ab-kuuri ja läjä suppoja. näillä mennään! Tosi hyvin pääs tk:n ja oli vielä mukava lääkärikin.. Toivottavasti tää tästä lähtis helpottamaan.. Pojalla oli tossa päivällä 39,2 kuumetta ja huus ku syötävää.. ja vaipan vaihdon yhteydessä täris ku missäki horkassa.. Kamala kattoa ku pieni sairastaa..

pyykinpesuaine: tavallista käytetään

nyt meen hoivaamaan itkevää lasta...

niin muuten. laittakaapa kuvia sitten tapaamisesta
 
Moiks kaikille!

Joulu on vietetty ja paluu arkeen on edessä. ihan hyvä niin.

Meillä on podettu joulun jälkeistä krapulaa. Saatiin joulureissusta vatsatauti. Ekaksi tuli pikkumies ja sit me aikuiset. Ihan kamalaa, vatsaa vääntää, paska lentää ja ipaha olo, han kun ois kunnon kestokankkunen. Eilen sit saatiin vielä sota miehen kanssa aikaiseksi. Nyt vietetään mykkäkoulua :/ Varmaan liian monta päivää kateltu toistemme naamoja, kun alkaa kaikki ärsyttää..

Edla: Tarkoitus olisi tulla treffeille, jos tästä kuntoudutaan. Onhan tuonne vielä onneksi aikaa. Ei haluis tartuttaa ainakaan keneenkään, on tää niin kurja pidettävä.

Me on harkittu tuota kyrärää. poitsu nousee tukea vasten ylös ja on koko ajan kolhimassa päätänsä milloin mihinkin. Mut katotaan nyt vielä..
 

Yhteistyössä