vierailija
En ole siis vielä lasten saannin jälkeen ollut kunnolla työelämässä, korona-aika meni vauvataaperoaikana kotona ja nyt opiskelua, jotain satunnaisia keikkoja ollut. Eli toisella lapsella nepsyhaasteita, ja niihin liittyviä käyntejä tulee kaikenlaisia. Miten olette saaneet töissä sovittua jos on paljon lapsiin liittyviä menoja, fysioterapiaa, toimintaterapiaa, puheterapiaa, palautekeskusteluja, vasukeskusteluja, neuvolaa, hammashoitoa, lääkärikäyntiä ym? Tohon päälle vielä normaalit flunssat, mahataudit ja omat migreenit. Jos näitä tulee säännöllisesti viikoittain tai parikin niin ei varmaan ole kovin mielissään työnantaja. Jos käynti on aamulla tai iltapäivästä niin silloin tietysti ehtii joksikin aikaa mutta onko se osapäivä siitä palkatonta ja onko joku raja miten paljon näitä voi olla ennen kuin tulee kenkää? Aina ei voi itse vaikuttaa vaan tulee aika keskellä päivää. Lisäksi olen huomannut että kodinkoneiden huolto ym asiat on yleensä sovittavissa vain päivällä ja itse on oltava kotona, noita nyt ei montaa vuodessa ole mutta mitä tossa voi sanoa työnantajalle jos lomapäiviä ei ole ehtinyt kertyä, mulle tulee tiskikonehuolto ja pitää saada vapaata?