TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

Huomenta ! Nyt oli sit taas vielä levottomampi yö |O Annoin tytölle eilen ensimmäistä kertaa maissia, ja epäilen että se pisti pienen mahan kiertämään kun koko yön päästeli pieruja. muutenkin oli tosi levoton :(

Tänään tulee toivottavasti kiva päivä, meen ehkä kaupungissa käymässä ja illalla mennään J:n kanssa mun ystävän luo kylään :)

Täällä satoi myös yöllä jotain rännän -ja lumen tapaista. TULIS JO KESÄ :LOL: :LOL:
 
mäkin ootan sitä ihmettä-LUNTA sais laitettuu neidit lumeen makaa johonkin metsänreunaan. Tulis niin kivat joulukorttikuvat kun olis lunta. Täällä kun lunta ei tule jouluksi -lapsi ei osaa sitä edes kaivata. Itsekin olen luopunut jo toivosta -ja toivon nykyään et olis edes pakkasta ja sellanen kirpee ilma. Kait se ilmasto on sit oikeesti lämmennyt ja ne lapsuuden maisemat on historiaa. Nauttikaa ensilumesta :wave:
 
lunta sataa!!!! ihanaa..tulis vaan äkkiä maa valkoiseksi ja pysyis kans!!!!!

Nimimerkistä kaksi ensimmäistä tavua tulee molemmista isommista lapsista. ja viimeinen tavu tulee mun rakkaasta hevosesta, joka on jo vihreillä laitumilla. eli kolmesta erittäin rakkaasta "otuksesta". =) pojalla ei ollu varmaa nimeä viel sillo nii se edustaa vaan muuten hengessä mukana tässä. =)

repa: juu kyllä sitä uskaltaaki yhden ottaa hyvin vaiks imettää. mut ostan aina tonne kaappiin ja isäntä ne tuhoo loppujen lopuksi... :LOL: jos tänään edes lasillisen malttais juoda. ostin jotain sherwoodin siideriä..en tiiä minkä makuista on. kai se on edes maistettava ettei ukko saa kaikkee :D

mut nyt syömään, pääsee sit hautausmaalle mummille viemään pyhäinpäivä kynttilää.
tänään olis ollu työpaikan pikkujoulut. mut en uskalla edes syömään lähtee ku toi tissi on nii rakas tuolle. on isäntä helisemässä täällä muuten... :|
 
Huomenet taasen...

Syöttötuolista: juups, meillä on ollut käytössä jo ainakin kuukauden verran. Siitä voi säätää selkänojaa, niin ei selkä väsähdä. On muuten ihan loistava vehje, korkeuttakin kun saa säädettyä, niin on samalla tasolla kun esim. sohva. Minä rullailen sillä aina keittiön ja olkkarin väliä.

Kuume ei hellitä, 39,5 oli taas. On sitkeessä tauti, voi hemmetti. Tuli tuossa yön pikkutunteina mieleen, että tietääkö joku voiko virus muuttua bakteeriksi? Ajan tällä nyt sitä takaa, et voiko tavallisesta virus-pöpöstä tulla esim. keuhkokuumetta yms. tauteja, joita bakteerit yleensä aiheuttaa. On tainnut olla bilsan tunnilla parempaa tekemistä, kun ei muistu mieleen... :whistle:

Tänään olisi poropaistia ruokana. Mies sai sen jostain työhommista lahjuksina. Laitoin marinadiin. En ole ennen tehnyt, joten jänskättää miten onnistuu. :p

Leppoisaa lauantaita teille!
 
Lunta...voi, kun olen kade :'( ....täällä ei tuu varmaan koko talvena :( ...kun olen sieltä keskeltä suomea kotoisin, niin se on yksi asia mitä kaipaan....toinen on järvet =) !!!

Nimimerkki....meijän koiruuden nimi on Mimmi ja mie olen sellanen matami....eli ne yhdistettynä.... :D .....no 68 te tiedättekin ;)

Syöttötuoli.....välillä kokeilen istuttaa...mut ei vielä neiti istu kunnolla.....

Peruna, olisin kysellyt, et voisiko soseet aloittaa jollain bataatilla eikä perunalla? Mitens voisiko perunan aloittaa porkkanaan sotkettuna....meinaa pelkkä peruna+keitinvesi sössö maistuu suoraan sanottuna p#skalle..... :eek: ....en söis...eihän mekään syödä pelkkää pottuu!!! Varmaan makean äidinmaidon jälkeen peruna suorastaan yököttää :/ .....oppiihan muksu syömään sen perunan muun ruuan seassa....onko mun ideassa mitää järkee??!! Me aloitetaan soseet siten 6kk....silloin voi varmaan melko tiuhaan tahtiin aloittaa uusia makuja....jos ei ilmene allergioita?? En taas yhtään muista, mitä noille pojille olen antanut, iik mikä mamma....kai ne jotain ruokaa on saanu, kun on kasvaneet :ashamed: ;) ....

Mukavaa pyhäpäivää :heart: !!!
 
Ainiin....nyt mullekin tuli joku Libero kortti, jolla voi noutaa sen paketin....odotan innolla =) !! Repa....haitko paketin jo?? Meillä jäi se tietokonejutska kesken eilen....en päässy koneelle, kun mulla oli vieraita....täytyy vielä kokeilla sitä kuva hommelii tänään....jos ei onnistu....niin luovutan :( !
 

Yhteistyössä