TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

jaaa päikkärit nro: 2 alkoi juuri. Ulkonakin taukos sade...jee! saa nyt nähä jääkö tyngäks nää unoset kun aamusta veti niin pitkät.

Juhliminen...ei oo tullut käytyä,eikä ihan kauheesti baarit houkuta. Jonkin verran kävin ennen raskautta,nuoruudessani kovastikkin,mutta onhan ne kuviot nähty. Enempi kaipailisin sellasia illanistujaisia tai keikoilla käyntiä. Mutta ei mulla nyt ois mahollisuuttakaan lähtee kupille kun täysimetys vielä. Ensvuoden puolella ehkä sit...
Kotona en pysty ottamaan yhtä siideriä/olutta tai viinilasia enempää tai alkaa nupissa heittää :D Mutta siis saunanjälkeen tulee otettua joku noista =)
 
Voi Repa meidan F nayttaa juuri teidan Kasperilta kun kurkistaa kulmiaan :D . Eevastakin kiva kuva.

Paa taynna rakaa ja olo ihan kurja. F huutaa melkein koko ajan ja siita on tullut syli lapsi :( . Tana aamuna en edes herannyt tytyn aantelyyn ja yolla kylla valvotti sen tunnin syonnin jalkeen. Nyt paikkareilla...

Juhlimisesta en oo kaynyt. Kerran shoppailu/ pubi kierroksella kavereiden kanssa ja silloinkin otin varovaisesti. Mulla rupes tulttn sydammen tykytysta humalan surauksena juuri ennen krapulan alkua joten en varmaan irroittele viela pitkaan aikaan. Pe ja la iltojen pahe on toi lasillinen/ kaks punkkua (sellainen 125ml vetoinen lasi, tuli mitattua kun pojotin painonvartioden ohjeella). Mutta kofeenitonta kahvia kylla lipitan kovasti

Naukuri Taitaa olla paras nayttamatta tuota videoo mun miehelle :D

Nyt selvitteleen paata tuonne makkarin puolelle, etta heraan kun tyty heraa.
 
Kiloklubiin päivitetty Marmotan saavutus.

Isommat lapset lähti mummolaan j apalaavat sunnuntaina. Mitäs kivaa sitä miehen kanssa keksis ;)

juhliminen: yksissä häissä oltiin ihan kahdestaan juhlimassa. Kotona tulee joskus viikonloppuisin otettua muutama siideri, lonkero tai viinilasi.

Kahvia juon toisinaan monta kertaa päivässä ja ihan itselleni keittelen. Nytkin on muki tossa vieressä. Sormet syhyy kovin avaamaan keksilaatikkoa, kun eskarissa on noita kakkutukun juttuja myynnissä jotta saadaan lapsille retki/teatterirahaa.

Jossu & K 5kk+risat
 
Juhliminen...tän paikkakunnan kapakat on joskus koluttu ;) ....täällä on nykyään vaan tylsiä paikkoja, ei innosta mennä :/ ...helsingissä on tullut käytyä bändien keikoilla paljon...Tavastia....rulettaa...tykkään elävästä musasta, mut täällä ei ole pitkään aikaan ollut mitään kunnon bändiä....paitsi von hertzen brothers :heart: ...ihan mieletön....mut en päässyt...alkoholi ei maita nykyään ( en kuiteskaan mikään absolutisti oo...)

Päikkärit....nyt tajusin, et Edith ei nuku kuin yhdet pitkät päikkärit päivässä :eek: .....mut niinä aamuina, kun voin antaa neidin nukkua....nukkuu 9 - 9.30 =) .....syö kyllä aikaisin aamulla tisua, mut jatkaa unia...ajattelin, et onkohan nuo ekat "päikkärit" jo =) .....illalla ottaa tirsat n. 30 - 40 minsaa....Juttelin tuolla muskarissa yhden mamman kans ( samanikäisen vaavin äippä)...sanoi, et tyttö nukkuu kahdet pitkät unet päiväs.....olin ihmeissäni....en kuiteskaan kysyny, mitä tarkoittaa pitkillä...2h vai...?? Meillä Edith nukkuu 3- 4h...eli melkosen pitkät unet....siks varmaan riittää....olipa tää taas sekava sepustus....äh

Kertokee hyvät immeiset, miten vaihdan profiiliin kuvan |O !!!????
 
Matamimimmi: Kasper nukkuu yhteensä tuon verran suunnilleen,että sama määrä unta varmaankin sitten tulee yksillä päikyillä kuitattuna. Meet siihen kuvakohtaan ja painat sitä selaa näppäintä ja valkkaat arkistoista kuvan ja tallennat. Missä kohtaa sulla ongelmia?
 
Jaa...mitäs jos tyhjäätte ekaks sen olemassa olevan kuvan ja sit haette uutta... ootko tarkistanut matami ettei se kuva komeile siinä profiilissa ja luulet vaan ettei se vaihdu :p no joo.... jos sivut ei pelitä,mulla oli eilen ongelmia kerhosivuille pääsyssä :/
 
pitäiskö järkätä ne treffit nyt Tampereelle ja Jyväskylään ja sit vaikka joskus myöhemmin yhteiset?
baarissa on parikertaa tullu käytyä.Muuten si kavereitten kans istuttu iltaa.Joskus viikonloppusin muutamat oluet/siiderit otetaan.
 
kiloklubi mulla lähtenyt sellaset -5kg yhteensä. Meidän vaan heitän vesilintuu. Mut kyllä tälläkin viikolla on lähteny jotain -700g :) Katsotaan miten tää etenee .. jouluun on viel aikaa.

aaoo voi pientä Aakee. Ihan hyvä et meette lääkäriin. Pikaista paranemista pikku miehelle.

:wave:
 
aaoo, hyvä että meette lääkäriin. Ite noudatan lasten kanssa linjaa että turhia käyntejä ei ole. Voi pientä :hug: Tuuhan kertomaan mitä sanovat. Vauvoilla tulee helposti nestehukka ja kuivumista sitten.

LC, ihana kurpitsa :heart:
 
Kiitti Hemuli, sinne siis läräämään. Ainakin sukkahousut pitäisi saada.

Kiitos kaikille lohdutuksista. Voi kun pystyis siirtämään itselle ton kurjan olon. Ressu kun ei osaa edes niistää :'( Oot muuten Summer ihan oikeessa, turhia käyntejä ei ole! Varmaan sanovat et jatkakaa suppolinjalla, mutta saapahan ainakin itselle vähän rauhan

Paranemisia myös LC:lle!
 
Mymmelis Oon jo unohtanu ton mahan valtavan koon - harmi ku ei tullu otettua viime metrien jumboa. Tosta juhlimisesta. Sillon "ennen vanhaan" mulla oli kans himo baanalle vaikka lapset oli ihan pieniä. Ehkä itelläni oli joku shokki päällä kodin ja lasten hoidon vaativuudestaa ja siitä tiskirätti tunteesta. Nyt ei enään jaksa lähtee, illan istujaiset on tosi jeeeeeees ja keikat tietty. Kivalla porukalla on aina mukavaa. Mutta anna palaa vaan jos siltä tuntuu! Ei sun tarvii olla jeesush maaria vaikka äiti oletkin. B)

Hienoja painonpudotuksia teillä - onnea. Toivoo: hän joka veteli juuri keksejä työn ohessa :saint:

 
aaoo: Pikaista paranemista ja hyvä, että lekuri kutsuu! Ja just tuolla Jumbon Jesperissä mä kävin eli on sielläkin alet.

Täällä takana ihana kahvittelutuokio mammojen kanssa. Poika nukkui vaunuissa 1h20min ja sit jaksoi sylissä ja lattialla seurustella toisen mokoman.

Juhlimisesta.. Joo, mieli tekee aina välillä ja pari kertaa oon päässytkin. Kapakat sinällään ei kiinnosta, mutta illanvietto ystävien kanssa on mukavaa :) Kerran oltu tyttöporukalla ja kerran miehen kanssa yhdessä. Ens viikonloppuna päästään taas yksiin pikkujouluihin, joihin tulee suurin osa ystävistä. Ihanaa! Mut kotona viikonloppuna otan viiniä / siideriä ruuan kans tai saunan jälkeen. Mut pari korkeintaan. Yhtenä lauantaina taisin juoda jopa kolme lasia viiniä... Hui ;) Mut nyt taas kahvittelureissulla sovittiin muiden mammojen kanssa, että lähdetään yhdessä viihteelle tässä joku marraskuun perjantai. Ihan mukavaa :)
 

Yhteistyössä