TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HUHTIKUUSSA

TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 huhtikuussa


TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008
KILOKERHO 1.8.-31.12. 2008
1.1.2009 --->

PUDOTTAJA & TAVOITE & TILANNE

katrinainen 8kg /-3,5kg
kriisi 18kg /-9kg
merika77 17kg /-12,4kg
birdie81 2,2 KG/- 2,2kg (20.2 uusi tavoite) 3kg / -1,7kg
Marmotta 5kg /-5kg (11.11)
Matamimimmi68 7kg /-3kg
Keilis 12kg
kurpitsa 2,5 kg / - 1,2kg
London Calling 10kg /-3kg
Jossu-71 24kg /- 4,7kg
santtra 4kg
eeti 8kg /-5kg
hannanna 5kg /-1kg
weiss 6kg /-1kg
Böö-78 6kg / -3,5 kg
Edla-Mamma 20kg/-4kg
majj 5kg /-5kg (15.10), uusi tavoite 4kg /-4kg (25.4)
Pipsa Possu 10kg
Annaliina73 10kg
liukumiina 5kg
poika04&08 10kg/-9,5kg



uudet tulokkaat 2009

LASKETTU AIKA

Jenni pikku neiti syntyi 11.1.

Iina72 17.8
Naukuri 4.9.
Carmen 26.9.
Sonja R 4.11.
Uskonpuute 26.11
Katrinainen 2.12 (27.11)



1v. synttärit Onnea pikkuisille

Jenni 13.3.

Nemika 21.4.
Katrinainen 24.4.
Summer81 30.4.
poika04ja08 30.4.

Marimint81 5.5.
Weiss 7.5.
Edla-Mamma 7.5.
Naukuri 8.5.
London calling 10.5.
Carmen 12.5.
sonja R 13.5.
Jossu-71 20.5.
Kurpitsa 21.5.
Hemuli79 21.5.
Vilma 22.5.
Matamimimmi68 24.5.
Marmotta 26.5.
Repa 26.5.
Uskonpuute 26.5
Iina72 28.5
Heinuli81 29.5.
Puliina 30.5.
Merika77 30.5.

kriisi 7.6
Majj 9.6.
 
Tänks Jossu pinosta :wave: Ja hyvää aprillipäivää :flower:

Meil on tänään se lekuri,ei yhtään kiinnostas etenkin kun on just päikkäriaikaan ja poika tossa jo leveesti haukottelee,niin mahtaa olla väsy 1.5h päästä |O

Poika nukku yli 3h putkeen eilen!! Mut sit heräs kyl pieruun... sen jälkeen nukkukin aika levottomasti...kokoajan menee mahalleen/kontilleen ja möyrii unissaan |O Mut parempaan suuntaan ehdottomasti...mikäli nyt jatkuu tää suunta ;)

 
jossulle kiitos pinosta!

Mihis kaikki on hävinneet?? Hulluille päiville???

Meillä oli viime yö ihan super levoton. Äh. mä oon niin väsynyt. no ehkä tää tästä helpottaa.. Mikä lie teki pojan unista niin levottomat.

ei mulla mitään asiaa ollu.. kuhan vaan aikaa tappaakseni täällä roikun.
 
Jossu...kiitti pinosta =) !

Repa...ei huomenna päästä tulee :( ...tuuhan kertoo lääkärijutut....Onko se sama lääkäri taas :/ ?...meille tuli viralliset vastaukset eilen....ei löytynyt mitää tutkimuksista...kasvuseurannassa on vielä =) !

Birdie...olitkos lomal vai vapail?...kun en taas muista mittää ;) !!!....ihanat kelit ulkoiluun ja miä möllötän sisäl....pitää alkaa hommiin...plääh noi kirppistavarat :eek: !!

Kilot....vois laittaa miulle -3kg...eli kilo on tippunut :ashamed: :kieh: ....ihan uskomaton tahti :LOL: !!!

Miä oon sen verran hullu, et minuu ei voi päästää hulluile päiville....tulisin vielä hullummax... :D ...ei todellakaan ole miun juttu vaikka sais ilmaiseksi tavaraa |O !!

Aprilliä....mietin juuri ketä huijais :whistle: ...en oo vielä keksinyt mitää kivaa ideaa...olis kyl ehkä pitänyt teitä naruttaa....vaikka raskaudella tai jotai muuta uskomatonta ;) !!
 
Meillä on täällä ihan omat hullut päivät, tarvii lähteä mihinkään.. :D

Eeva aloitti aamun kiskomalla kattilakaapin sisällön lattialle ja oli suuntaamassa laatikostoja kohti kun sain kiinni. Kirkui ja rimpuili siihen suuntaan harvinaisen kauan, yleensä se kyllä unohtaa nopeammin.. Puurot piti päristellä pitkin pöytää ja lattiaa ja sitten itkeä kun ei saanut mun kahvia. Ja kostoksi siitä se heitti mun myslit lattialle. Leluksi ei kelvannut kun kosteusvoidepurkki, joka ei ehkä ole se maailman terveellisin imeskeltävä kuitenkaan. Ja sit ohimennen raapi vielä mun silmäkulman verille. Nyt se tuhoaja on unilla, saa nähdä kuinka kauan ja millä tuulella herää..
 
Kiitos uudesta pinosta ! :flower:

Yö meni aika levottomasti ja nukkui näin meidän vieressä koko yön, mutta vaan kerran piti antaa maitoa. Aamulla käytiin ottamassa se letku pois, oli ihan 5min juttu onneks eikä j:kään nii hirveesti itkustanut. :) Nyt ei toivon mukaan tarvitse ainakaan hetkeen mennä mihinkään tutkimuksiin, ens viikolla lääkäri sit soittaa tuloksia ja kysyy samalla siitä soijasta miten on mennyt. Sit kun saadaan maito asia kuntoon, alkaa vielä vilja-rumpa eli kokeillaan viljat yksitellen..
Käytiin myös pitkästä aikaa muskarissa, ei olla varmaan 5 viikkoon päästy kun se on aina keskiviikkosin, ja just keskiviikkosin ollaan oltu sairaalassa...


Sain muutes myytyä tänään J:n vanhan reiman kevät/syys-haalarin ! :) Talvihaalarin ajattelin säästää samaten ku meillä on yks pieneks jäänyt fleece haalari...

Merika: Hienosti sulla on centtejä ja painoa lähtenyt! Onnea ! :)

Kilot: Mulla on jumittunut paino tähän samaan... Haluaisin vielä kyl pari kiloo pois! Mua alkaa oikeesti v*tuttaan kun nään kuinka hyvin mun muut mammakaverit saa painon alas :LOL: :LOL:

marmotta: Meillä kans neiti joskus "leikkinyt" käsirasva purkilla kun muut ei oo kiinnostanu ja on noussut kauhea meteli kun oon sen rasvan siltä ottanu pois! :D
 
Kiitos Jossu uudesta pinosta! :flower:

Repa, mäkin ole ruuhkakammoinen. Meripäivien avajaiskulkueen seuraaminen ja siellä väenpaljoudessa käveleminen AHISTAA niin paljon! Mut tuossa meidän Stockalla ei itseasiassa ole juurikaan ruuhkaa edes hulluilla päivillä. Keskustassa on ihan eri meininki, mutta Jumbossa saa olla aika rauhassa.

Meillä poika on kotona ihan mahdoton; huutaa ja kitisee vaan jatkuvasti :( Oppis jo konttamaan!!!!!!!!!!!!!
 
summer: No sulla vaikutti ihan asialliselta se työkkärin nainen. Mulla nyt ei suoranaisesti olis pelkoa, et heti jostain huudeltais oman alan töihin, mutta mietin nyt kuitenkin. Eilisen illan surffasinkin mol:in ja työttömyyskassan sivuilla. Melkoinen paperirumbahan siinä olis edessä...

Edla: Paranemisia!! Me käytiin pojan kanssa heti aamusta pyörimässä ja jotain tarttui mukaankin. Huomenna pitäs mennä uusiks, kun siellä on sit legoja, joita pojalle haluisin (1v lahjaksi ).

Aprillipilasta: Mies oli laittanu kavereilleen viestiä, et saatiin tietää, et meillä on tulossa kaksoset :D Johan rupes viestejä satelemaan ja onnitteluja! :LOL: Saa nähdä koska tuo malttaa kertoa, et aprillia, aprillia... Heh, tai sitte osuu omaan nilkkaan ja rakenneultrassa näkyykin kaks :LOL:
 
Meillä leikitään aina noilla rasvapurkeilla yms. en oo edes ajatellut käydä tappeleen asiasta :whistle: Kiinnihän se purnukka tietysti on... oon vissiin vähän huoleton muutenkin sen suhteen mitä annan ton pojan tutkia :ashamed:

Marmotta,aika hurja pimu :LOL:

Matami,Harmin paikka :( No toivottavast kuitenkin lähiaikoina pääsette tai jotain muuta senssiä =) Oltiin siis terveyskeskuslekurilla ns. neuvolalääkäri... joopajoo,turhakäynti. Määräs jotain kihomatonäytteitä ja hiivanäytteen otettavaks,kiikutetaan siis ne ulostusnäytepurnukat sinne...

Kasperille on pukannu yhtäkkiä karstaa päänahkaan,tuohon aukileen kohtaan ja sen lähimaastoon. Pikkuvauvanahan sitä ei oikeestaan ollut,mut nyt kun on paksuuntunut toi tukka niin on ruvennut tuleen. :/ Täytyy koittaa rasvata ja rapsuttaa...niinkuin toi nyt antais niin tehä :LOL:
 
Naukuri,Meillä oli just toi ilmiö et poika alkaa kitiseen ja natiseen kun ei pääse liikkumaan niinkuin haluis...nyt kun oppi konttaamaan ja nouseen pystyyn on viihtyny uskomattomia aikoja itekseen...mut ootasvaan kun alkaa ahistumaan siitä että käveleen pitäs päästä :x
 
Rasvapurkeista: Meilläkin poika leikkii lähes kaikki vaipanvaihtosessiot milloin milläkin omalla rasvapurkillaan/tuubillaan ja niitä on paljon :D Siellä pyörii kosteusvoiteet ja hydrokortisonit, mutta ei se niistä tuubeista mitään suuhunsa oo saanu. Annan kans leikkiä aika monilla jutuilla joista ei mun mielestä ole vaaraa :)
 
Repa: Joo huomaan ihan selvästi et viime aikojen kitinät johtuu turhautumisesta. Haluais nousta, kontata yms, mutta ei osaa/pääse. Kovasti nyt koitetaan treenata, kun toinen tykkää siitä niin kovasti, mutta ilmeisesti hiljaa hyvä tulee.
 
Kiitokset Jossulle uudesta pinosta! :flower:

Hulluilta Päiviltä kotiuduttu. Esikoinen sai kaks Ticketin pukua saa nyt nähdä ehdinkö täs viedä toisen takaisin vai pidänkö molemmat :whistle: Kävin ensin aamulla kasilta ostamassa yhden ja sit parin tunnin päästä toisen kokoa pienemmän kun kaveri hukkui siihen isompaan :LOL: Ensimmäisellä kerralla pääsin ulos ilman heräteostoksia mut toisella kerralla näin Edlan ja meille tarttui molemmille FP;n tuolit hihaan :LOL: :LOL: Sellainen aivan turha kapine mut kun halvalla sai ja Edlakin ostin niin pakkohan se oli :LOL:

Pk-Treffit 7.4 Kuka on tulossa? Nähdäänkö Sanomatalossa vai Itiksessä? :wave:
 
Kiitos uudesta pinosta :)!

Meillä oli yö vähän normaalia levottomampi. Kolme kertaa neiti heräs seisomaan sägyssään ja viimeisellä kerralla aamu seiskalta otin viereen. Nukuttiin sit viekukkain kasiin asti.

Tuntuu, että omaa tahtoa tulee päivä päivältä lisää. Samoin tuntuu, että neiti ymmärtää paljon enemmän puhetta. Eilen J sai raivarin mm. siitä, että lauleskelin yhtä kylpylorua ja J naureskeli sille. Lorun loputtua J osoitti kylppäriin päin, kylpyyn olisi halunnut keskellä päivää. Hirvee huuto, kun hain pois kylppärin ovelta takaisin olkkariin leikkimään. Ei enää kylpyloruja meillä muualla kuin kylvyssä :D. Toinen raivari tuli iltapäivällä, kun näki apinanokkamukinsa tiskipöydällä, muki oli likainen. Olin ottanut muumimukiin vettä, mutta nyt oliskin pitäny saada se apinamalli. Voi vitsi sitä huutoa, kun neiti ei saanu tahtoonsa läpi. Nakkasin mukin tiskialtaaseen pois silmistä :D, johan alkoi ruoka maistua ja muumitki oli taas kivoja.

rasvapurkeista Täällä leikitään myös niillä.

J heräs, ei nukkunu ku reilun tunnin. Saa nähdä miten loppupäivä menee, taitaa joutua ottaa toisetki unet. Nyt täytyy mennä, lähdetään ottamaan passikuvat.
 
Kiitos uudesta pinosta! =)

Meidän neiti kanssa kerkiää...niinkun oli marmotan Eevakin kerinny. Varsinkin jos erehdyt vastaamaan puhelimeen; sillon käytetään se aika täysin hyväksi. Tänäänkin levitti vessankaapin siinä ootellessa.....tampaxi paketit ja kaikki ihan levällään ja maisteli sitten kaikkea mahollista mitä sieltä löytyi :/ Selvästi huomaa että nyt on hyvä tilaisuus tehä mitä vaan. Ja eilen kun meillä oli vakuutusmyyjä kaksi tuntia! Voitte vaan kuvitella mitä noi kaks teki...ei kyllä mun tarvinu pahemmin kuunnella sedän tarjouksia.

Kauhee kakkapylly tuo! Sen viis kertaa vääntää hyvinkin kakit....kolmet jo tänään. Ei se kuralla ole, mutta aina on ollut kova kakkimaan.

Eka päivä työttömänä mennyt kohta...samanlailla kun aina ennenkin. Soittelin liittoon ja kyselin miten kovat jonot siellä on noissa käsittelyissä, niin 2-3 viikkoa onneks vaan. Kun oon kuullut että joissakin on monta kuukauttakin :eek:
 
Rasvapurkeista, täällä kans leikitään ja tutkitaan mitä millonkin. Katon et korkki on kunnolla kiinni, ni sit ei oo vaaraa :)

Hullut päivät,
juu semmonen hassu soiva tuolihan sieltä lähti mukaan:D Ja juu, vilmankin sain semmosen hommaamaan :D Mä ostin pari bodya ja verkkarit tulevaisuuden varalle, vähän kylpyleluja, sit sen paljon puhutun Ticketin. Tulin tulokseen et takin tarviin likalle enivei, ni sit se on ihan sama ja siellä oli pinkkinä ysin aikaan enää kaksi kappaletta jäljellä. Illalla sit huutonetissä... :kieh: Huomen vielä aattelin käydä hakemassa sadehatun ja -hanskat.

Meillä oli kans häsläys yö ja mä oon ihan poikki sekä kipee edelleen. Mieskin vielä lähti työreissuun, tulee siis huomenna takas -toivottavasti :/

Niin, mites ne pk-treffit? Saiskos naukurilta ja hemulilta jotain kommenttii paikasta?

Meillä olis muskari tossa puolentoista tunnin kuluttua, sinne siis pitäis pyrkiä :)

Marmotta
, kuulostaa joo todella omatahtonaiselta Eeva. Italialaista temperamenttiä sanoisin minä kans, vaikka kyllä nää suomalaismukelotkin osaa ku sille tuulelle tulee... :whistle:
 
Pk-treffit: Äh, koko ajan unohdan kommentoida. Mutta siis tiistai sopii ja Sanomatalo mieluummin ku Itis. Hoidellaan sit samalla muitakin asioita. Monen aikaan? Puolilta päivin?

Edla: Saman Ticketin mäkin sieltä sitten ostin, kun huomasin et siinä luki rainwear. Luulin et on vaan tuulipuku. Kävelin rekin ohi ja reunassa oli vihreä ja oikea kokokin :D Ostin koon 86cm niin menee ens syksynä ja varmaan vielä keväälläkin. Ihan mukavan tuntuinen sadeasuksi, en olis uskonu et pitää vettä. Tosiaan monilla oli niitä kasoittain käsissä! Ihan hullua. Ja tarttui sieltä vähän muitakin vaatteita; pojalle ja tulevalle pikkuiselle ;) Miehellekin hain farkut, saas nähdä sopiiko vai meneekö palautukseen :)

Meilläkin olis muskari, mutta jää nyt väliin, kun molemmilla on tää köhä. Siellä on niin pienet piirit etten viitsi mennä tartuttamaan. Ja kun on vasta pari päivää ollu tämä, niin lienee tarttuvaakin vielä. Varsinkin kun poika nuolee siellä kaikkea ja kaikkia :D

Apua, meillä poika vedelly kohta 3h päikkäreitä :eek: Hullut päivät teki tehtävänsä :D Tai sitten tunnin mittainen huutelu aamuyöstä... Toivottavasti jaksais kuitenkin yöllä nukkua. Meillä nuo pitkät päikkärit kyllä verottaa yöunien laatua. Mut ehkä on nyt nuhaisena vaan väsyneempi.
 
Yritän olla taas vaihteeksi paremmin paikalla ja päivitellä tota ekaa viestiä. Korjailkaa ihmeessä jos on ihan pielessä, kun kulla on jotain 6-7 sivua viel lukematta maaliskuun pinosta.

Meillä sairastelu kierre jatkuu. Mies oli viikonloppuna vatsataudissa. Nyt esikoisella nuha yskä ja kuumetta.

10kk neuvolassa pikkumies oli 77cm, 9620g ja pipo 48cm.

Isäntä lähti iltavuoroon.

Palailen taas illemmalla uudelleen, kun eihän mulla täällä ole kolmen ipanan kanssa illalla muutakaan tekemistä :kieh:
 
Jossu meillä 1 vuotispäivät 7.6.
Täällä kamala flunssa ja morkkis + polven nivelsiteet rikki, ei oikein jaksais mitään. Annakin röhii ja köhii, isoveli vaan jaksaa bilettää.
Näin ompussa vanhan koulukaverin, mun kaiman, odotteli 7. lastaan. Mulle riittää nää 5 mainiosti ;)

Pitäkää kaikki hauskaa! ilmat on sairaan kauniit, siksi tää sisällä kökkiminen kipeänä ottaa vielä enempi aivoon.
 
Kyllä mäkin italialaisuutta tosta menosta syytän. Siis eihän minulta voi tollainen periytyä. Ja kun se on vielä niin kovaääninenkin ja juttua riittää vaikka muille jakaa. Kerran kaupassa törmäsin kaverin äitiin, ja se sanoi että monen hyllyrivin päähän kuului vauvan papatus ja huutelu. :D

Kakkaa löytyy vaipasta kyllä ihan koko ajan. Vähintään sen 5 kertaa päivässä niinku Summerillakin. Oon yrittänyt sanoa, että jos pari kertaa sellainen kunnon kasa eikä sit koko ajan pienempiä.. mutta ei se usko minua.

Keski-Suomen treffit, ketkä sanoikaan joooo. Minä, Summer ja birdie?
 
Onpas noita tauteja liikkeellä taas...niinkun aina. Paranemisia kaikille isoille ja pienille! No hö...inhottavaa Kriisi tollanen polvihommakin.

Marmotta, sulla on tiedossa ihana oma vapaapäiväkin =) Mitäs meinaat tehdä siellä helsingissä? Kärrytelkää/ajelkaa vaikka ens viikolla joku päivä/ilta käymään. Kiva seurata noiden kahden ikiliikkujan touhuja :D Eeva oli niin ihana kun ihmetteli Pepin tukkaa ja nosteli sitä sillai sormilla =)
 
Marmotta, meillä kans kiljutaan minkä ehditään... tänäänkin puoli kauppakeskusta kuuli missä mennään ja iskäkin suunnisti meidän luokse pelkän kiljumisen avulla :ashamed: Hyvät keuhkot, ei voi muuta sanoa :D

Naukuri,
mä sain kokoo 74 mut laskeskelin et nyt ei oo liian iso ja syksyllä vielä ainakin takki menee... Olisin ottanu 80 mutku ei ollu... huoks...

Pk-treffit,
oiskos ne sitten sanomatalossa? :) Hemulii? mitä mieltä?

Kakkaa, meilläkin useamman kerran päivässä ja yleensä ihan kunnolla kans :)

Ruokailut, aamupuuroo meni 4 lusikallista, hedelmäsosetta 6 tl sekä varsinaista ruokaa meni sit sen 4-5 tl... et just joo... :ashamed: banaanii annoin just käteen, et saas nähä kuinka käy... vähänhän toi on...

Kriisi, täydet sympatiat sairasteluun, juuri kolme päivää neljän seinän sisällä.
 
Edla...meijän neitit taitaa olla samanmoisia tuon ruokailun suhteen :kieh: ....et meil tänään mennyt muutama lusikka puuroo, muutama lusikka lihasössöö, puolikas maissinaksu ja 1/2 prk hedelmää :eek: ....

kakkagallup.. :D ...meillä kakataan yleensä kerta päivään....mitähän edes kakkais enempi, ku ei syö juuri mitää :eek: ....ihanaa kotona miul kakkajutut....sekä töissä myös....en pääse niistä koskaan eroon :LOL: :LOL: !!

Kriisi....jaksuja :hug: !!!
 

Yhteistyössä