Iltaa,
Onpas täällä rauhallista taas
Me oltiin touhuumassa päivällä. Käytiin MLL:n paikalliskirppiksellä ja sit käytiin tutustumassa siihen uuteen leivontaliikkeeseen mikä tohon lähelle tuli. Aikas oli hienoja kaikkia juttuja siellä oli. Mulla on tossa dekolteessa nyt sitten aurinko polttanu paidan aukon mukaisen ruokalapun :kieh: Ääh

Ja posket on saanu kans kunnolla väriä. Nähtiin myös tuon reissun aikana kaikki likan serkut ja täähän oli ihan täpinöissään ku serkut ilveilivät

Maistoin siellä kaupassa sellasia pieniä suolapaloja, mitkä oli tosi hyviä. Pakastealtaasta kuulemma marketeista ja paketissa on 32 kpl neljää eri makua. Olikohan pinaatti-ricotta, ruohosipulituorejuusto, tomaattijoku ja sit joku neljäs. Aattelin hommata niitä likan synttäreille, ni ei tarvii tehä mitään piirakkaa

koska ne oli aikas nam
Lumesta, eilen näin ku tuolla merenrannalla taapersin niin yhdessä kohtaa oli rantaviivalla jäätä, mut tänään se oli kokonaan jo sulanu. Vielä on maa vähän märkä ja haisee, mut muuten on jo ihan kevät
Onnea
Ava 1-vee ?
Majj, hieno saavutus toi kokonaine yö, ihanaa

Meillä syödään edelleen suht heikosti päivällä vaikka parempaan mennäänkin, ni luulen et yöpullosta luovutaan eskari-iässä sitten... eli ei ihan vielä
Summer/marmotta, musta ainakin oli kiva seurata tota teidän pingisotteluanne aiheesta metsätie
Marmotta toi sun eilinen teksti katkeruudesta oli herättävä. Mä luulen et aika ajoin mulla käy ihan sama fiilis (katkeruus nostaa päätään ) et jotain vois tehdä ja sit lähettää lasku. Tosin tuolla äijäkkeellä on se tilanne etteipä sillä ole yhtään ylimääräistä. Kyllähän se varmaan muuten maksais. En mä tiiä.
Katris, tsemppiä, tsemppiä kohta se paha olo loppuu, sanoo hän joka likasta voi pahoin viikolle 17 asti. Mut mä en maalaile piruja seinille, sä toivut paaljon aikasemmin

:hug:
Repa, mulla on nyt ollu välillä pelkkä huppukin päässä mut ei siis nukkuessa. Tai sitten ihan kunnon pipo ilman kypärämyssyä tai sit pelkkä kypärämyssy. Mä en tykkää yhtään miettiä vaatetusta koko ajan et onko sillä liian kylmä tai kuuma vai hyvä, hankalaa :kieh:
Hohhoh, pitäis siivota vielä