TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

Weiss;Ei pitäs käyttää niin hepposesti tota yh-sanaa,pitäs muistaa kuinka hyvin on asiat kun on tukea vanhemmuudessa.... Mut se ei tee susta ollenkaan huonompaa,tietenkään. Pelaat niillä mitä sulle on annettu ja lapset ei ehkä osaa kauheesti kaivata sellasta mitä heillä ei oo. Ja kukatietää ...ethän välttämättä tuu aina olemaan yksin ;) Musta oot urhea ja hyvä äiti kun jaksat pyörittää arkea kaikesta huolimatta :hug:

Birdie,koita saada poika juomaan... ja ittes kanssa,se on ehdottoman tärkeetä. Apteekissahan on sitä nesteyttäjää..osmosal?? vai mikä lie... estää kuivumista tehokkaasti. Hyvä merkki jos poika on pirtee...heti kun alkaa vaikuttaa että ei oo,niin lääkäriin,vaikka suoraan ensiapuun :hug:

Poika,Huh,mehän kutsittiin kans silloin muinoin ambulanssi kun poika alko vaan kakomaan... muistan sen kauhun tunteen :'( Toivottavasti ei uusiudu ja onneks kaikki nyt hyvin :hug:

Meillä ipana on sitte mummunsa perään.... :LOL: Yleensä hinkuaa mun syliin kauheesti,etenkin jos on joku "hätä". Mut kun mun äiti tulee kylään,niin äippäkin unohtuu samantien. Eilen oltiin molemmat äidin kanssa lattialla ja Kasper pohti pitkään,et kumman syliin menis... ja valitsi mummun :D Ei pitäs olla ongelmaa jättää hoitoon...mutta kun on :ashamed:

Poika meni kerrankin suht rauhallisesti päikyille... olivat heränneet iskän kanssa aamulla,tää äippä sai nukkua B) Yökin meni suht ok,aamuyöstä oli vähän levoton.
Räkä vaan valuu meillä kaikilla,mies läks just työterveyteen...

Toipumisia kaikki sairaat :hug:
 
Weiss Samoilla kannoilla tosta sanan käytöstä. Tietenkään kukaan ei tarkoita sillä mitään herjaa - vaikka kyllähän siinä kuitenkin minimaalisesti herjataan - laitetaan toi kategoriaan "untuvikot" keskustelee - olisko tää tällänen pehmeä vasta isku ;)
 
Jennille paljon :flower: ja onnentoivotuksia! Hurja synnytys kyllä on sulla ollut ja mitkä jälkiseuraukset....! Hyvä, kun ne ovat jo takanapäin, jotta voi ottaa katseen eteenpäin ja tulevaisuuteen. Keskityt nyt vauveliiniin ja tietty Neeaan ja unohdat imetyksen kokonaan vaikka se harmittaakin. Muista levätä aina kun tunnet lepoa tarvitsevasi! Oikein paljon voimia uuteen vauva-arkeen (vaikka onkin aluksi sairaalassa )!

Me palauduttiin reissusta perjantaina. Oltiin Vantaalla miun äitin ja veikan luona viikko. Käytiin samalla mp-messuillakin. Ihan heti en lähde messuille vaunujen kanssa. Ensinnäkin matka Vantaalta Messukeskukseen oli pitkä, kun ei tullutkaan uusia ratikoita ja lopulta piti ängetä vanhanmalliseen ratikkaan vaunuineen ja reppuineen. Ja kuinka ollakaan, edeltävästä ratikasta oli joutunu kaikki pellolle varmaan siitä syystä, kun oli ollut liian täysi tai jotain ja kaikki sit änkes samaan ratikkaan kuin minä. :headwall: Onneksi sieltä väentungoksesta pääsin ulos vaunuineni ja reppuineni ja joku ystävällinen mies vielä auttoi. Huh huh!

Meillä taitaa hampaita tehdä. Tytön alaikenet olivat pullakat viime ke ja silloin yöllä alkoi nenä mennä tukkoon. Siitä lähtien nenä on vuotanut silloin tällöin, kuumetta ei ole. Ruokahalu on mitä on, vähemmän syö nyt kuin esim. pari viikkoa sitten. Tänä aamuna sitten huusi 45 minuuttia! :eek: Missään ei ollut hyvä olla, ei pitkällään, ei kyljellään, ei mahallaan, ei sylissä, ei istuen.... Tissikään ei maistunu, tutista puhumattakaan... Nokkiksesta suostui ottamaan vettä ja onneksi oli nannia kaapissa, annoin sitä ja sit panadolia. Sitten vasta rauhottui ja suostui ottamaan aamutissiä. Puuroa ei mennyt kuin pari teelusikkaa. Kasilta simahti vaunuihin ja nukkuu edelleen!!!! Oon jo pari kertaa käynyt tsekkaamassa, että onhan kaikki hyvin. Taitaa olla niin hyvä nukkua pikkupakkasessa makarin sisällä. Onneksi huomenna on 8 kk neuvolalääkäri. Kuuntelee kuitenkin sydämen ja keuhkot ja varmaan tsekkaa korvatkin. Pitää samalla sanoa, että katsoo suuhun. Yöt on kuitenkin menneet hyvin (toistaiseksi), mutta päivisin on sitten kiukkua ja ruokahaluttomuutta.

Ja kaiken huipuksi, onnistuin värjäämään neitin valkoiset vaatteet vaaleanpunaisiksi toissa päivänä!!! :headwall: Ja miten inhoan koko väriä!!! Oon kyllä pessyt A:n vaatteet aina sekaisin eli valkoiset ja värilliset, mutta nyt varmaan oli jäänyt 60 asteelle ja sit villapaita antanut värin. Onneksi kloriitin voimalla valkoinen väri palasi. Puhdistupahan ja desifioitui pesukone samalla!

Täytyy varmaan ruveta pikkuhiljaa herättelemään tuota tyttöä... On meinaan nukkunu neljä tuntia.....
 
Neiti on nyt ihan selvästi mun perään kun mies on ollu niin paljon poissa, mut ku iskä on kotona ni kyl sitä katseella seurataan koko ajan. Lauantainakin oli moneen kertaan katellu ympäriinsä kotona ja ollu vähän hämillään et mihin se äiti on menny... :/ Mut joo, Weiss, mä tiiän ehkä mut vaan osaks miltä susta tuntuu. Mä tunnen itteni koko ajan myös yh:ksi, kun mies on ma-pe sen 16 tuntia veke, tulee kotiin, syö ja menee nukkuu et jaksaa herätä aamulla. Viikonloppusin on sitten vaan 11 tuntia pois. No sit on nää kitinällä saadut vapaat. Me ei ees nukuta samassa makkarissa tällä hetkellä paitsi vkonloppusin ku se nousee arkena niin aikasin. Oli hienoo et otit asian puheeksi, mä juuri eilen mietin tota samaa asiaa, mut sit jäi mietinnän asteelle, et jos mies olisi illat kotona sekä viikonloput, niin kyllähän siinä aika katastrofin ainekset olis jos siihen tottunut et toiselle lykkää lapsen kello 17 ja viikonloppuna on paljon omaa aikaa, et yhtäkkiä joutuukin hoitaa yksin sen 24/7. Kyllä mä nostan sulle pipoo et hienosti jaksat ja vielä kahden kanssa, oot kyl kans semmonen arjen sankari ja vielä vieraalla paikkakunnalla jos en ihan väärin muista :hug:

Loma, ai että se olis ihana juttu. Jonnekin lämpöseen olis ihana päästä esim. teneriffalle. |O No joo, eiköhän toi loppuviikon reissu Ikeaan korvaa tän lomahaaveilun.... onhan sielläkin lämmintä |O

Pitäis alkaa peseen pyykkiä. Meinasin vetää aamukahvit väärään kurkkuun kun kattelin meidän ikkunoita tuossa auringonpaisteessa, huomaa et meillä on kohtuu iso tie tossa vieressä.... :headwall:
 
weiss
Ette arvaa millainen kivi putosi taas sydämeltä.. ihan itku tuli, kun luin mitä kirjoititte. Pelkäsin oikiasti taas niin paljon, että millainen sanasota tästä asiasta tulisi. En ole ehkä päässyt kaikkien asioiden yli, kuten varmaan moni huomaa. Ja kyllä vieraalla paikkakunnalla ei ole helppoa joutua yhtäkkiä yksin. Mutta onneksi on täälläkin jo todella hyviäkin ystäviä joille voi ihteänsä purkaa.
Mutta te täällä ootta ylitsemuiden!!! Pelastitte taas yhen äipän päivää vain olemalla siellä ruutujenne takana! :hug:
 

Yhteistyössä