Huomenta vaan. Tää äiti oli häissä eilen ja vaikka perhe haki mut pois ajoisaa ei se silti tarkoita sitä etteikö mulla olis pää kipeenä
Oli kyllä muksat bileet
Konttaamisesta, joo täällä mennään jo vauhdilla eteenpäin et huh... eipä sitten ryömitty meillä olleskaan
ja tosiaan polvilleen nousee heti ku pysähtyy. Nytkin se tossa repii omia DVD:eitään (ollaan saatu lastenleffoja aika paljon) hyllystä
Tv, meillä kans mainokset on ihan pop. Tunnistaa jo ainakin maikkarin pimpelipompelit ja katse kääntyy samoin tein siihen suuntaan
Muumit myös, mut nyt eilen kun taas katso, ni pelästy mörköä tosi pahasti
äidinkään sylistä ei uskallettu kattoa tai siis katottiin ja alettiin huutaa heti ku mörkö tuli näkösälle, et eieieieieieiei, mee pois!
Jennille onnea pikkukakkoslikasta :heart: oli kyllä aika hurjaa toi mitä sulle ittelles sattu
kuten joku jo tossa sanoki ettei oo helpolla sulle lapsia annettu :/
Birdielle voimia ja paranemista, sekä myös
kriisin ja pojan pikkusille !
Naukuri, miten te hoiditte peseytymisen ja lapsen puhdistuksen sen maalaussession jälkeen. Juttelin muuten sen meidän vetäjän kanssa ja hää sano mulle, et koitapas sit joku kerta saada isä mukaan, ku lapset on vähän riehaakkaampia ku tekee sitä hommaa iskän kanssa. Aattelin tän tiedon jakaa sun kanssas
Nuha, täällä kans taas
Aamusella tuossa kuuden kieppeillä neiti heräs ja oli maailman kiukkuisin pikkulikka ku nenä oli tukossa ei tahtonut suun kautta hengittää. Niin noh, ymmärtäähän sen, miten sä voit hengittää suun kautta ja syödä tuttia samalla? Mulla itellä on kans tukkonen olo. Sopii toivoa et menis nyt ohitte, et uskaltais mennä huomen uimaan. Nyt on kuitenkin ihan pirtee ja siirtynyt tyhjentämään sohvapöydän alatasolta lehdet lattialle.... huoks |O
Jahas, siin ei sit ookaan riittävästi virikettä.... kutsu käy....