TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

Birdie..jaksuja sulle :hug: :hug: !!....vie lääkäriin, jos on flegmaattinen....kuivumisen vaara on, kun on noin pieni potilas kyseessä !!!...nuo miehet...mul sama lusikkajako mielessä varmaan joka ikinen päivä....väsyttää...tuntuu, ettei tuosta miehestä oo mitää apuu ....

Meil kakataan nyt vähän useammin, kuin ennen oli kerta viikkoon...määrä on kerral kyl tosi vähäistä...pottaan tehdään...
 
Marmotta: Meillä kakkaa tulee 1-3 kertaa päivässä et ei toi teidän neidin touhu mitenkään erikoiselta kuulosta :) Jospa ne vaan siellä Italiassa on niin hienostuneita jo vauvana, et kakkaa vaan kerran kuussa? ;)

Me oltiin vielä päivällä vaunuttelemassakin, kun oli niin ihana ilma. Pakkasta se -13 ja aurinko paistoi. Ihanaa!

Mä aina välillä toivon, et mies omatoimisemmin tekis pojan kanssa juttuja, mutta en siitä oikeestaan jaksa huomautella. On kuitenkin muuten aktiivisesti mukana pojan hoidossa, varsinkin viikonloppuisin. Tänäänkin syöttänyt kuudesta (?!? ) ateriasta neljä ilman et olen pyytänyt. Ja kohta menee pojan kanssa iltasuihkuun. Ja iltamaito + sänkyynlaitto on aina miehen puuhia. Sillon vaan ku päätä särkee, ni tekis mieli valittaa :saint:
 
Heips. Kotona taas :) IHANAA. Reissus oli kivaa mut kyllä kotiin on aina kiva palata. Mies oli siivonut koko huushollin et mikäs tässä ollessa. Saadaan naiset taas sekottaa paikat. :D

Birdie tsemppiä sinne. Ja pojalle paranemista.

Jenni Oikein paljon onnea pienelle prinsessalle. :heart: ja koko perheelle. Kyllä olet kovia kokenut ja mies on varmaan ollut sydän syrjällään kun sä olet ollut tajuttomana ja vielä sait ne keuhkoveritulpat. Suojelusenkeli sulla matkassa oli tosiaan. Hyviä vointeja sinne. :hug:

marmotta meillä voidaan kyllä kakata sen kolmekin kertaa. Et meillä ihan normaalia.

Mut nyt sauna kutsuu :wave:
 
Marmotta,Meillä ei kakattu aikasemmin kun kerta päivään jos aina sitäkään. Mut nyt tulee 1-3 kertaan päivässä,harvemmin kyl 3 mut 1-2 ihan normaalia meillä.

Meillä ei toi mies oikein pojan kanssa osaa muuta kun leikkiä, syöttää ja vaihtaa vaipat yleensä kyl mun pitää ns. antaa tehtäviä... leikkiin ryhtyy sentään omatoimisesti. Urheesti aina yrittää esim. rauhottaa poikaa kun herää kesken unien,mut kun lopputulos on se että poika herää kunnolla ja kestää sen jälkeen tunti saada takas taju kankaalle siltä,niin ei siitä oikein iloo oo. Ehkä sit kun poika on isompi alkaa luistamaan. Häiritsee eniten se et mies paljon poissa,siitä on kuitenkin paljon apua =)

Heh,poitsu nukahti kun isot lapset. Ei vastaan panemisia,ei kitinöitä... sinne jäi,käänty kyljelleen,ei ees tuttia huolinut. Hetken tapitti ja rupes uinuun. Saa nähä kuinka kauan.

Meil ei oo enää tuttia päiväkäytössä lainkaan ja kohta kai luopuu unitutistakin kun on yleensä syönyt vaan nukahtaessa..

Päivällinen otettiin menuuhun tänään ja upposhan sitä,ei paljoo,mut ihan kivasti kuitenkin ja iltapuurot maistu kaikesta huolimatta entiseen malliin =)
 
Tutti...meil Edith on alkanut rakastaa tuttii...niit löytyykin sit kaikenlaisii ja värisii...kun äitikin niist tykkää ;) .....meil poju söi viel yli kaks veenä :ashamed: ...

Neiti sai tänää uuden lelun...tuollaisen mustan lampaan...pullea kuin pallo ja kun vatsasta painaa määkii omituisesti....Edith alkoi matkii tuota ääntä...eli örisee myös omituisesti :LOL: :LOL: ....siit vaan lähtee jotain nöyhtää...ei oo mikään vauvalelu :ashamed: ...yritin sitä neitilt ottaa pois...HIRVEE HUUTO.....no syököön nöyhtät :whistle: ...periksi oli annettava :D !
 
Onneksi olkoon Jenni toisesta prinsessasta :flower: , kyllapa myrkyt lykkasi sinulle kun viela veritulpatkin sait. Onneksi olit tosiaan sairaalassa ja oli fiksuu hoitohenkilokuntaa lasna kun vointis alkoi hiipuun! Muista nyt tosiaan etta hiljaa hyva tulee ja ota apua vastaan jos se vain on mahdollista. ja ihania hetkia sinne koko perheelle uuden tulokkaan kanssa.

Kakka
2-3 kertaa paivassa.

Meilla ei kylla tuu mitaan tunnisettavia sanoja viela. Ein tunnistaa ja nauraa horottaa kun kiellan tekemasta jotain ja sit itku kun siirran tai otan pois kielletyn asian.

tutti meilla tutti on unilelu, ei laita suuhun vaan pelaa silla kasillaan ja puree reunoja, tuttiosaa ei oikeen laita suuhunsa kuin joskus harvoin.

Nyt hyvat sunnuntait!
 
Huomenta! Illalla oli taas 38 kuumetta, näin aamulla ei ole. Tyttö on kuitenkin pirteä ja jääräpäinen, etten oo vielä lääkäriin vienyt, toivon mukaan tänä iltana jo helpottaa. Just nyt puputtaa kuin papupata tässä sylissä. Tietäs vaan mitä selittää :)
 
Höh,onpas meillä taas hiljaista...

Viimeyökin meni hyvin,vain pari maitokertaa... ainoo,etten ite saanu unta ennen puoltayötä :headwall:

Mut nyt poika on ollu tosi kiukkunen tämän päivää... sylissä vaan pitäs olla kokoajan ja meikä kun katoaa maisemista alkaa huuto. Äsken hirveellä huudolla sain pojan puettua ulos päikyille :/ Mikä lie siinäkin nyt ettei sais yhtään pukea.... Räkä on muuttunu paksummaks et jospa oli paranemaan päin :saint:

Ja sama nuha tuntus tarttuneen mulle ja miehelle... molemmilla on kurkku hiukan kipee ja pikkasen nenä vuotaa :snotty:

Poika tekee ihme juttuja lattialla.... nousee kylelleen ja pynkää peppua taakse sen olosesti et haluis istua,sit kellahtelee selälleen... ja parkuu tietty :D

Tilasin kengät netistä :whistle: Mulle on tullu joku himo ostaa kenkiä yhtäkkiä.... :eek: Ei kovin kiva,kun tota rahaa tuloo aika paljon nykyjään :p :ashamed:

LC,Meil on sama homma tutin kans... ehkä maks 5min syö ennenkun simahtaa,nyt nuhasena ei oo syöny sitäkään... mut kisailee kyllä sen kanssa ja tiputtelee pinnojen välistä ja just kalvaa reunoja ja narskuttaa imuosaa :D

Meinasin täräyttää pullataikinan tossa,kun mies kinuu korvapuusteja....
 
Kriisi,No hyvä et tyttö on pirteenä... ei sillä sit mitään hätää varmasti oo =) Kasper on tosiaan melko syliasteella vaikka on vaan nuhaa... voipi se kyllä olla ihan yleistä eroahdistustakin...
 
Mul ihana herätys...koiruus oli pissinyt olkkarin maton :kieh: ...väsyttää ja kiukuttaa heti aamusta..seinän naapurit saunoivat klo: 1.00 yöllä...eilen muuttivat...saunan ovi vaan paukkui niin kovaa, et Edith...pomppasi joka kerta...enkä ymmärrä montako saunojaa oli...kun tuntui , et ainakin sata kertaa pamahti |O ...lievästi v#tutti...toivottavasti jatkossa saunovat vähän aikaisemmin...ihan pikkunen muksu heil on...

Repa...taidan tulla teille pullakaffeelle....kun korvapuustejakin ois...vois tää v#tutuskin hävitä :LOL: :LOL: ....meillä Edith on aina sellaisessa kummallisessa kylkiasennossa ja heiluttaa ylempää jalkaansa...hauskan näköistä...melkein siitä on välil pyörähtänyt istuu, mut ei ihan..samoin tuo punnertaminen on hupaisaa....mut ei vahingossakaan lähde eteenpäin konttii, vaik on konttiasentoon noussut jo kauan...edelleen pyörii omituisesti ja menee takaperin pitkiä matkoja :D !!

Pulkkailee pitää tänään mennä vähäksi aikaa...toivottavasti, siel on lauhtunut...olin aamul niin kiukkuinen..etten edes havainnut minkälainen sää kun tuota pissistä ( koiraa ) vein ja postii hain ;) .....

Kriisi...hyvä juttu, jos tyttö on pirtee...lapset yleensä 38 asteen kuumeessakin ovat ihan ok....ja miä oli ihan puolikuollut raato, kun mul oli yli 38... :ashamed:
 
Nyt tulee palsta minunkin uniin. Viime yona Naukuri oli muuttamassa Centoon tohon vahan matkan paahan ja koska tiedan sielta yhden suomalaisen aidin, jarkkailin heille treffeja tanne palstalle. Unissa oli myos Postman Pat, mutta se on toinen juttu jo. :D

Tutti on unikaytossa, lahinna nukahtaessa. Ma en nae sita tarpeelliseksi muuten. Heratessa se on sit lelu, hopisee sangyssa yksinaan ja napertaa tuttia. Yolla niita on sanky taynna, pitaa heratessa saada akkia yksi kateen ja Eevan suuhun etta hiljenee.

Tv on alkanut kiinnostaa hiukan entista enemman. Suomessa katsoi ainoastaan mainokset, mutta taalla ne on niin tylsia (puolialastomia naikkosia makoilee sohvalla ja kehuu miten on hyva sohva), etta ei mene ne enaa. Teletappeja, Hello Kittya, Tractor Tomia ja Postman Patia katsellaan yhdessa. Ma jaksaisin paljon kauemmin kun Eeva. :D Taalla nakyy Skyn kautta reilu 15 lastenkanavaa ja muutan kielen aina englanniksi. Nonna ei tykkaa, mutta Hello Kitty tai Postman Pat dubattuna italiaksi on minusta jotain ihan jarkyttavaa.

:hug: sairastelijoille ja pikaisia paranemisia!
 
Kiitos kaunis ja kumarrus onnitteluista teille kaikille. Neea kävi unille joten nyt on hetki aikaa kirjoitella ennen kuin lähden sairaalaan toisen tytön luokse.

Niin synnytystarinaa aian tavataan täällä kirjoitella. Tästä tulee pitkä jorina joten en kyllä ihmettele vaikka kukaan ei jaksais lukea loppuun. Mutta kirjoitan nt kuitenkin, käy hyvin terapiasta B) . Eli menin to 8.1 synnytysvastaanottoon kun verenpaineet alkoi kohota reippaasti, samoin paino (tosin luulin sen johtuvan joulun syöpöttelystä). No paineet oli luokkaa 120/180..Eikä muuta kuin osastolle sisälle. Pissassakin oli valkuaista kolmen plussan verran. Osastolla meni päivä ja sain mitä kummallisimpia lääkemääriä joilla yritettiin paineita laskea vaan ei mikään auttanut. Eipä mitään, mut siirettiin synnytyssaliin tiputukseen, tiputtivat suoraan suoneen verenpainelääkettä ja se alkoi sitten purra joten siirryin takas osatolle. Päivän verran siellä katseltiin tilannetta ja paineet läksi taas nousuun joten ei muuta kuin takas taas synnytyssaliin tippaan. Ja taas saatiin paineet laskemaan järkevälle tasolle. No soitin salista miehelleni että siirryn osastolle takaisin niin silloin alapäästä alkoi vuotaa suoranaan verta...hälyyttelin kätilön paikalle ja hän kutsui saman tien lääkärin. Lääkäri ultrasi mut ja totes että istukka on alkanut irrota ja lapsivedet mennyt, synnytys siis alkoi itsestään. Onneksi lapsen sydänäänet oli kokoajan vakaat ja hyvät joten lapsella ei ollut hätää, siksi ei menty varsinaiseen hätäsektioon. Soitin takas miehelle että nyt olis aika lähteä äkkiseltään kohti sairaalaa jos synnytykseen mielii mukaan. No eihän tuo kerrennyt, 5 minuuttia myöhästyi leikkauksesta. Tyttö syntyi 20.20 illasta, pisteitä 6/8, hyvin rääkäisi kun napanuorakatkaistiin

Synnytyksen jälkeen mut siirrettiin tehotarkkailuun korkean verenpaineen/ rajun raskausmyrkytyksen vuoksi. Jo tuossa vaiheessa hengitys ahdisti ja sanoinkin siitä hoitajalle, mutta hän van totesi että kurkussani varmaan on vaan limaa, kuuluu kuulema kuvioon, Yritin kovasti kakoa kurkkuani sen minkä haava antoi periksi, mutta ei se auttanut. Nukahdin siinä sitten kipupumpun voimalla. Yöllä heräsin tunteeseen että tukehdun. Koitin kakoa kurkkuani niin kielen päälle tuli sellainen mielestäni golfpallon kokoinen möykky (ei se nyt oikesti ollut niin iso)ja kun hengitin sisään se tukki taas henkitorvea. Pyysin hoitajaa katsomaan kurkkuuni ja hän viimein suostui sen tekemään. Näin heti hoitajan ilmeestä että nyt kaikki ei tod ole hyvin. Hän painoi samantien hälytyksen päälle. Päivystävä lääkäri tuli paikalle, katsoin kurkkuun ja sanoi että nyt lähdetään heti teholle. Kitapurjeeni oli turvonnut niin isoksi että se liki tukki hengitystiet...Teholla mulle sitten laitettiin intubointiputki, toimenpide johen en enää toivottavasti ikinä joudu, oli todella kamalaa. Onneksi kuitenkin saivat putken, muuten olisivat joutuneet tekemään reiän mun kurkkuun, lääkäri jo varoitti mua siitä. Sen jälkeen lääkäri soitti miehelleni mun tilanteesta ja pyysi sairaalaan. Tuon jälkeen mut onneks nukutettiin, ette arvaa kuinka pelotti! 32 tuntia tuon jälkeen mut sitten heräteltiin kun turvotus oli saatu viimein laskemaan. Kyseessä oli joku bakteeri joka oli aktivoitunut leikkauksen aiheuttamasta stressistä. Kaikkea sitä voi sattua...
 
jatketaan vielä, mutta varmuuden vuoksi pistin jutun kahteen osaan ettei katoa bittiavaruuteen...

Hengitys alkoi tosiaan helpottaa tuon nukutuksen jälkeen. Tunsin kuitenkin edelleen ahdistusta mutta se meni alkuunsa tuon turvotuksen/ kurkun operoinnin piikkiin. Hengittäminen kuitenkin hankaloitui kokoajan ja rintakehää välillä puristi oikein syötävästi. Pulssikin nousi korkealle, luokkaan 120 kertaa minuutissa. Taas pyydettiin lääkäriä paikalle. Mä olin jo ihan vauhkona muutenkin, en ollut oikein selvinnyt edellisestäkään kokemuksesta vielä. Pelotti enemmän kuin ikinä. Oli sellainen fiilis että en halua lääkäri paikalle koska se taas löytää jotain pahaa, ja niinhän se tekikin. Musta otettiin viipalekuvat ja molemmista keuhkoista löytyi tulppia, ei onneks isoja, mutta kuitenkin. Eikä muuta kun verenohennuslääkitys käyntiin ja totaallinen liikkumiskielto. Oli aika nöyryyttävää tehdä vessa asiat alusastiaan, muutenkin oli olo jo sitä luokkaa että ei enää mitään kiitos! No nt kuitenkin olen kotona ja lääkkeitä menee päivässä kourallinen. Sen hinnan nyt tästä joudun "maksamaan" että en voi imettää. Osa lääkeistä on sellaisia että niiden kanssa ei saa imettää ja joudun niitä syömään vielä 3kk-6kk. Kurjalta tuntuu, mutta täytyyhän munkin parantua. Onneksi uusi tulokas saa osastolla luovutettua äidinmaitoa ja hyvinhän tuo Neeakin kasvoi korvikeellakin. Silti tuntuu pahalta...
 
Huomenta vaan. Tää äiti oli häissä eilen ja vaikka perhe haki mut pois ajoisaa ei se silti tarkoita sitä etteikö mulla olis pää kipeenä :LOL: Oli kyllä muksat bileet :)

Konttaamisesta
, joo täällä mennään jo vauhdilla eteenpäin et huh... eipä sitten ryömitty meillä olleskaan :D ja tosiaan polvilleen nousee heti ku pysähtyy. Nytkin se tossa repii omia DVD:eitään (ollaan saatu lastenleffoja aika paljon) hyllystä :D

Tv
, meillä kans mainokset on ihan pop. Tunnistaa jo ainakin maikkarin pimpelipompelit ja katse kääntyy samoin tein siihen suuntaan :D Muumit myös, mut nyt eilen kun taas katso, ni pelästy mörköä tosi pahasti :( äidinkään sylistä ei uskallettu kattoa tai siis katottiin ja alettiin huutaa heti ku mörkö tuli näkösälle, et eieieieieieiei, mee pois! :D

Jennille
onnea pikkukakkoslikasta :heart: oli kyllä aika hurjaa toi mitä sulle ittelles sattu :eek: kuten joku jo tossa sanoki ettei oo helpolla sulle lapsia annettu :/

Birdielle voimia ja paranemista, sekä myös kriisin ja pojan pikkusille !

Naukuri, miten te hoiditte peseytymisen ja lapsen puhdistuksen sen maalaussession jälkeen. Juttelin muuten sen meidän vetäjän kanssa ja hää sano mulle, et koitapas sit joku kerta saada isä mukaan, ku lapset on vähän riehaakkaampia ku tekee sitä hommaa iskän kanssa. Aattelin tän tiedon jakaa sun kanssas :D

Nuha, täällä kans taas :( Aamusella tuossa kuuden kieppeillä neiti heräs ja oli maailman kiukkuisin pikkulikka ku nenä oli tukossa ei tahtonut suun kautta hengittää. Niin noh, ymmärtäähän sen, miten sä voit hengittää suun kautta ja syödä tuttia samalla? Mulla itellä on kans tukkonen olo. Sopii toivoa et menis nyt ohitte, et uskaltais mennä huomen uimaan. Nyt on kuitenkin ihan pirtee ja siirtynyt tyhjentämään sohvapöydän alatasolta lehdet lattialle.... huoks |O

Jahas, siin ei sit ookaan riittävästi virikettä.... kutsu käy....
 
Laitetaan nyt vielä kolmaskin osa tekstiä.

Mä olen ihan "hukassa" täällä kotona. Mies oli Neean kanssa nämä kolme viikkoa ja heillä on ollut omat tavat ja päivärytmikin on muuttunut. Mä joudun kyseleen mieheltä että mitäs Neea tähän ja tähän aikaan tekee, mitä syö jne. Osat kääntyi :LOL: Mies on saannut opetettua tytön syömään oikein kunnolla, kaikki ruuat menee alas mutinoitta, istuu nätisti tuolissaan ja syö kuin isot tytöt. Tuen kanssa Neea kävelee jo pitkin kämppää, ihan ajan kysymys koska kävellään ilamn tukea, niin tasapainoista meno on. Ja nätisti tuo laskeutuu maahankin seisovasta asennosta, oikein varovaisesti. Miten paljon lapsi muutuukaan ja lyhyessä ajassa! Miehelle täytyy nostaa hattua, hän sompaili kuitenkin kodin ja sairaalan väliä päivittäi, hoiti Neea ja kotia. Toki lastenhoitoapua oli toisina päivinä että mies pääsi välillä sairaalalle ilman Neea mua ja toista tytärtään katsomaan. Ei ole tämä aika ollut helppoa hänellekään.

Edla-Mamma Joo ei meillä nää lapset helpolla tule. Ja Taysin lääkäritkin sanoi että varsin huono on tuuri kun Neea syntyi keskosina täysin eri syistä kun nyt tämä nuorempi tyttö... Miten voikin sattua yhdelle kaikki komplikaatiot. Mutta sen verran sanon että meidän perheen pääluku on nyt täynä. En usko että kolmas tulisi enää yhtään sen helpommalla. Harmi, olen haaveillut isosta perheestä, mutta tämä on ihan hyvä näinkin. Meillä on kaksi ihanaa tyttöä.
 
Jenni, kyllä vitsit vaan voi haukkoa henkeä ku tota lukee, hoh :eek: Joo-o, noiden kokemusten jälkeen en kyllä itekään uskaltais lähtee kokeilemaan kolmatta. No sulla on kumminkin vaikeuksista huolimatta kaksi ihanaa pikkuneitiä, joten ei noi kärsimykset turhia olleet, tosin olisivat kyllä saaneet jäädä kokonaan pois. Hyvin se pieni kasvaa korvikkeellakin, tärkeintähän on että äiti on hoitamassa. Nyt vaan parannat ittes ja nautit likoista, loppu hyvin kaikki hyvin :) Lapsen muuttumisesta nopeasti, joo kolme viikkoa on todella pitkä aika kun tuntuu et päivässäkin tapahtuu paljon saati sitten tommosessa ajassa. Miehes on muuten oikee teräsmies kun on ton tilanteen handlannut :)

Matami, toivottavasti kettuuntuneisuus on jo laimennu ja sukkanauhat löystyny ees vähän?
 
Huh, huh Jenni! :hug: Ei kyllä voi mitenkään käsittää, miten olet joutunut noin hurjasti käymään läpi tyttöjesi vuoksi! :eek: Mutta ihanaa, että mies pärjäsi hienosti Nean kanssa ja toivottavasti saat nyt jotenkuten rauhassa parannella itseäsi. Äläkä tosiaan soimaa itseäsi siitä imetyksestä!! Voimia ystävä :heart:

Edla: No siellä oli kaks isoa lavuaaria, joten ensin puhdistuspyyhkeillä suurimmat veks naamasta ja käsistä ja sit vaatteet pois ja vähän pesuja sen mukaan mitä tarvi. Sit uudet vermeet päälle. Ne uudet vaatteet on ihan kiva muistaa ottaa mukaan ;) Meillähän tuo kurssi on arkena keskellä päivää, joten mies ei harmi kyllä pääse sinne mukaan millään kerralla. Pöh. Hyvä että oli kivat juhlat! Meillä olis ollu 14.2 häät, mutta ei saatu lapsenvahtia ku kaikki sopivat on siellä häissä... Daa. No ei voi mittään.
 
Marmotta: :D Ah, voisin kyllä Italiaan joksikin aikaa muuttaakin. Sillai et siellä olis lämmintä ja mukavaa ;)

Meillä on tutti tiiviissä käytössä nukkumisen yhteydessä :ashamed: Yöunet ja päiväunet ni tutin tarvii nukahtaakseen. Joskus saattaa nukahtaa superväsyneenä päiväunille ilmankin, mutta ei yleensä. Mut ei meillä kyllä muuten tuttia pidetä. Siis hereillä ollessa. Otetaan se aina "yhdessä" pois, kun poika herää. Sanon, että otetaanpa tutti pois ja poika sylkäisee sen joko syliinsä tai kaaressa lattialle :D

Repa: Meillä uppoaa kans puuroa ihan hyvin, vaikka söis päivällisen vaan tuntiakin aiemmin ku puuron. Ihme homma, mutta hyvä niin. Puustit olis kyllä niin ihania... Mutta emmää jaksa leipoa. Tein just meille ja pojalle oman karjalanpaistin ja sit vielä uunilohta, niin saa luvan riittää :)
 
Tutti, meil kans niinku naukurilla, et yöllä ja unilla saa pitää sitä sekä kun on vaunuissa, mut ku herätään se jätetään sänkyyn oottaa seuraavia unia. Mut on meillä olkkarissakin varatutti niinku tulppa-apuna, et jos hermo menee ni se saa auttaa :D

Syömisestä
, meilläkin on alkanu menee pikkasen enempi ruokaa, mut se vaatii joka kerta et on jotain mielenkiintoista tutkittavaa tai sitten käsi puurossa/soseessa/ruoassa et se suu aukee. Jos siis on tylsää niin vaikka omassa toisessa kädessä olis lusikka, ni silti tartutaan sillä toisella kädellä mun lusikkaan ja ruoat hutastaan siinä sit lattialle :headwall: No ehkäpä joku päivä se suu aukee ihan syömisen ilosta eikä väkipakolla huijaamalla. Ai niin, me ei myöskään tykätä vedestä yhtään, yök! :x

Naukuri,
mulla on seuraavat häät sillon 14.2. ja oon kaasona. Ne tosin ovat pienet häät, ihan vaan vihkiminen ja tyyliin kakkukaffet sen jälkeen, joten aattelin ottaa likan mukaan. Sit siitä seuraavana viikonloppuna meillä onkin 5-kymppisbileet joihin mennään. Sit ens lauantaina on mun bileet :) Joten on tää helmikuu yhtä juhlaa :D

Jaa-a, vois taas jatkaa siivoomista ku pääkipukin hellitti. Mies oli eilen illalla imuroinu ja pessy lattiat täällä, joten vois olla mun vuoro tehä jotain... :saint: Se oli se imuri ollu se motivaattori tohon konttaamiseen, ku jumpe se oli näyttäny ja ennenkaikkea kuulostanu mielenkiintoselta ja ihan itekseen liikku eteenpäin, ni pakkohan sitä oli vähän seurata ;) :D
 
Hei...on hiukan hellittänyt....aamuinen kireys ;) ...tultiin just edithin kanssa ulkoo, käytiin kokeileen uutta pulkkaa....ei nyt kyl mitenkään neiti hihkunut innosta :/ ....väänsi kokoajan itsensä kummalliseen asentoon ja tuijotti taivasta :LOL: :LOL: ...noo punaiset omppuposket ainakin saatiin :D !!

Jenni...no olihan tarina...onneksi nyt hyvin ja ihana mies sinulla on onneksi =) !! Yrittäkäähän jaksella...onhan se aika vilskettä kahden pikkuisen neitin kanssa :heart: !

Edla...siähän nyt pääset bilettää....ihan urakalla :D !!

Miä jo tänää meinasin tilata meille matkan ensi talveksi...mut mies toppuutti....täytyy nyt vielä katella...aurinkomatkoilla ei ole vielä myynnissä...sieltä otettiin viimeksi matka....kaksi viikkoo Thaimaas olisi tarkoitus viettää....tuntuu vaan niin hölmöltä matkan tilaus jo nyt....
 
Jenni Olen sanaton - miten voikin osua samaan perheeseen kaikki nuo komplikaatiot! Pääasia kuitenkin on, että asiat ovat nyt hienosti ja olette kaikki selvinneet koettelemuksista voittajina. Onnea toisesta tyttärestä! :flower:

Meillä oli miehen kanssa eilen kiva päivä kaupungilla ja isovanhemmatkin olivat pärjänneet hienosti - mitä nyt olivat antaneet nukkua puoli viiteen päikkäreitä ja vaipat olivat väärinpäin päällä :LOL:
Mutta äsken kun mitattiin niin Nealla on kuumetta 38,3c (pyllystä) :eek: Ei mitään muita oireita, siis flunssaa tms., mutta mies huomasi vauvan olevan kuuma ja punaposkinen. Ja nyt kun miettii niin onhan tuo vähän kitissytkin tänään ja nukkunut huonosti päikyt :/ On eka kerta, kun pimulla on lämpöä ja nyt oonkin ihan pihalla, että mitän tehdään :/

Nyt etsimään ohjeita kuumeisen lapsen hoitoon :ashamed:
 
Jahas...mitäköhän tapahtui... lähetin kirjotuksen ja yhtäkkiö en muka ollut ees kirjautuneena :eek:

No tiivistettynä...

Matami,Hyvä et veetutus helpotti ilman puustejakin,on meinaa syöty lähestulkoon.... :D

Jenni, Aivan hurjia juttuja oot kokenut,onneks kaikki on nyt hyvin. Keskity vaan täysillä tyttöihin ja unoha imetykset :hug:

Edla,sama homma... parhaiten suu aukee kun on jotain tutkittavaa käsillä. Joka kerta pitäs olla uutta :headwall:

Carmen,voisko olla joku vauvarokko tms. Jos oireita ei ilmesty ja kuume jatkuu,niin kannattaa tarkistaa ettei oo pissatulehdus... toivotaan että menee ohi :hug:

Mulla vuotaa solkenaan nenä nyt... onkin melko kauan et on ollu kunnon nuha :snotty:

Nyt pojalle puuroo ja kylpyyn kun eilen unohtu :whistle:
 

Yhteistyössä