Repa: Ikäviä nuo nuhat, mutta onneksi teillä oli vissiin vasta eka menossa? Paranemista!! :hug:
Carmen: Meillä olis ens viikon lauantaina ihana oma päivä miehen kanssa. Ja yökin!
Sain joululahjaksi mieheltä hotelliyön ja ravintolaillallisen + leffan jos saadaan mahtumaan iltapäivään. Poika menee isovanhempien luo yöksi, joiden kanssa ei ole ollut paria tuntia kauempaa koskaan. Vähän jännittää että kuin siellä sit menee, mutta toivottavasti ihan ok. Ihanaa päivää teille huomenna! Tulee varmasti tarpeeseen
Vilma: Kiitos tyyny- ja peittovinkeistä! Meillä poika siirretään varmaan kesän jälkeen ns. isojen sänkyyn, joten sit varmaan vois tuon isomman peitonkin hommata. Katsotaan sitä tyynyä sitten myöhemmin.
Birdie: Ihanaa iltaa, nauti kovasti!!!!
aaoo:ta mäkin just eilen kaipailin tuolla mystisellä sivulla 34, kun muistelin, et onkohan jo menny töihin??
Ruoka-asiaa: Oletteko
pakastaneet perunaa muiden kasvisten mukana? Pysyykö hyvänä? Mä oon tähän mennessä keittänyt sen aina erikseen, mut nyt ajattelin viikonloppuna tehdä taas liha- ja kalapataa ja ainakin toiseen laittaisin perunaa joukkoon. Pysyyköhän hyvänä? Meillä on tänään
testissä he-ma-pa. Siis kokonaisina. Suuri askel meille
Poika saa metsästää niitä alustalta ja syödä jos uskaltaa
Katsotaan miten käy. Luultavasti menee kakomiseksi... Tosin yhtäkkiä vaan rupes syömään tavallista hiutalepuuroakin, että ehkä jotain edistystä on tapahtunut!
Miten muuten
Repa teillä tuon puuron kanssa menee?
Mä pääsen iltapäivällä hoitelemaan vähän
omia asioita, kun isovanhemmat tulee pariksi tunniksi vahtimaan poikaa. Ihan mukava päästä vähän hengähtämään, vaikken milleen ihmeelliselle asialle pääsekään
Pieniä iloja...
Paranemisia myös
kriisin Annalle!! :hug: