TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

Siis mulla ei toimi toi sivu 34.. toimiiks muilla!!

te ootte kyllä niin ihania, kun jaksatte aina tsempata yms!! Mä voisin ton kriisin nimimerkin pölliä. Mähän se täällä oon kellä on aina kriisi päällä..

carmen: kuulostas siltä että teiän tytöllä vaikuttaa noi päiväunet yöuniin.. Meillä ollaan koko viikko herätty klo 7.. eli poika on aikastanu heräämistä puolella tunnilla.

naukuri: mimmonen se värijutska oli???

nyt selvittelemään pojan päivähoitokuvioita syksyä varten.
 
Ei toimi mullakaan, vaikka oon jo tassa pidempaan koittanut sinne rapeltaa. Kuitenkin porukka sinne kirjoittaa ja mua ahdistaa kun en nae.

Carmen, meilla olis paalla sama vaihe. Pidemmat paikkarit ja aikaisempi heratys aamulla, ihan sama mihin aikaan kay illalla nukkumaan. Yleensa kylla siina 19:30 aikaan kutsuu nukkumatti, mutta vaikka menis myohempaankin niin kylla se heratys tulee yhta aikaisin silti. Ja aina ihan vasy jo tunnin hereillaolon jalkeen. |O

Sais kylla herailla neiti jo unilta, taa haluaa ulos. Ihana ilma, aurinkoa ja lamminta. Kavin aikaisemmin postissa hameessa ja paksuhkossa villapaidassa, oli ihan hyva niin. Sisalla on niin kylma ettei ulkona tarvii olla kun plussan puolella niin tuntuu lampoisemmalta..
 
Ei toimi mullakaan sivu 34. Hämärää. Mitä salaisuuksia siellä kirjoitellaan?? ;)

birdie: Siellä vauvat sai maalata erilaisilla soseilla ja marjoilla (kokonaisilla ). Eli käytännössä meillä oli iso pahvi jokaisella ja vauvat ryömi, läiskytti, nuoli ja vouhotti siinä pahvin ja soseiden päällä :D Ohjaaja toi vuorotellen eri soseita siihen sotkettavaksi. Sotkusta hommaa, mutta selkeäti vauvojen mieleen. Ja olihan se kiva, kun joku muu siivos jäljet ;) Kotona en ehkä kovin usein tuollasta jaksais, kun kaikki pitäs suojata tai sit tehdä kylppärissä.

majjlla oli joka tapauksessa kiva kuva neidistä siellä profiilissa. Jos ei siis tullu viestini tuolle s. 34 perille.
 
Sivu 34 katosi...mystinen juttu :/ ....

Meil mennään edelleen nukkumaan 21-21.30...ja tänä aamuna neiti nukkui melkein yhdeksään...ihan on äitin tyttö ;) ...siis erittäin aamu-uninen...kyl nyt on yleensä herännyt ennen kahdeksaa...eli aikaisemmin kuin vähän aikaa sitten....ekat päikyt nukkuu sit ennen 11:sta....aamul, jos nukkuu pitempään toiset päikkärit venyy tosi myöhään...ja myös ruoka ja iltapuuro :( ....välil on hankalaa nää aikataulut, just noiden syömisten kans :/
 
Kysymys tyynystä: Te joilla on vanhempia lapsia, niin milloin olette alkaneet käyttämään tyynyä lapsella? Tai miten muut on ajatelleet? En nyt vielä ole ajatellut tyynyä laittaa pitkään aikaan, mutta tulipa mieleeni. Et vieläkö jossain vaiheessa pitää hankkia sellainen minivauvatyyny vai onko eka hankinta sit sellainen ns. lasten tyyny? Entä peitto, meneekö tuo äp-kokoinen peitto järkevästi kuin pitkään? Siis ettei varpaat vilku ja kaveri näytä ihan hassulta pienen peittonsa kanssa :D Kuulin kaverilta, et sellaseen ns. lasten peittoon (120x160cm) ei ole juurikaan tarjolla pussilakanoita eli kantsiikohan sellaista ees hommata missään välissä vai suoraan aikuisten peitto?

Hirveesti kysymyksiä eikä ees ajankohtasia, mutta kunhan kyselin, kun kerrankin muistin :LOL: Kiitos jos joku jaksaa vastailla!
 
Heh, mä jupisin varmaan jotain ja sivu pimeni :D

Naukuri, kiva kuulla et siellä värikylvyssä oli mukavaa. Me meinaan alotetaan se viikon kuluttua lauantaina :)

Mekin ollaan opittu uusia juttuja :heart: Ei kyl vilkuttamaan :( (kattoo ku hölmöjä ku sille vilkutetaan ja sit nauraa päälle et mitä idiootteja :D ) MUTTA Me otettiin tänään ekat varovaiset konttausaskeleet eteenpäin! Ei taida neiti ryömiä ollenkaan :/ ja sit me osataan nousta tukea vasten polvilleen :) Hjärttaslaagin meinasin saada ku menin hakee neitoa päikkäreiltä ku se roikku kädet ulkona pinnarin laidasta. Pohja siis laskee alas hetimiten :eek:

En muista mitä muuta sinne salattuun tekstiin jupisin, mut paljon kaikkea.... ehkä myöhemmin...

Naukuri,
mulla on vauvatyyny olemassa, ei tosin sängyssä. Oon miettiny sen käyttöön ottamista ku neiti aina välillä nukkuu ensipupun päällä et olisko se vinkki et tyyny olis kiva. Osaiskohan mokoma sitä ees käyttää? :D

Me tykätään muumeista :heart:
 
birdie irti mun nimimerkistä :saint: On vaatinut kohta 43 vuotta jatkuvaa kitinää ansaita tuo nimimerkki, plus että etunimi niin kätevästi vääntyy tuohon muotoon. Tosin kohta mä menetän varmaan nimeni, kun ikä on pyöristänyt särmät pois ja kohta lähes kaikki on nähty, niin ei pikkujutut jaksa hetkauttaa.
Meillä on ollut aika hyvät kaksi viikkoa, vaikka vaavi on ollut aika flunssassa, lääkäri kuunteli keuhkot ja sain varoiksi Ventoline-reseptin, jos ei ala aukee putket. Uhmis oli tänään avoimessa niin nätisti, että muutamat uudet kyseli: "kauanko menee, että lapset alkaa olla noin rauhallisia ja omatoimisia" :LOL: Onneksi avoimen työntekijät osasi vihjata, että eiköhän nää ole niitä hyviä hetkiä, minä en naurultani kyennyt.
No, annuska väänsi taas tuoreet housuun ja tuli tähän vaatii vaihtamista. Hän muuten kävelee jo yhdestä kädestä taluttaen ja pysyy muutaman sekunnin seisomassa ilman tukea.
 
Tulin vielä iltasella teitä moikkaamaan! :) Nyt on lähes kaikki tavarat pakattuna mitä reissuun tarvitaan ja neiti yö unilla! :) Huutokonsertin säestämänä sinne meni... Mulla on niin kipee pää kun oon stressannut koko illan vaikka mistä.

En pääse myöskään 34 sivulle.. :/

Eipä mulla oikeastaan mitään asiaakaan ollut :D joten taidan tästä mennä vielä hetkeks tv:n luo rauhoittumaan!

Nähdään maanantaina! :wave: :p
 
majj: Hyviä juhlia! Nauttikaa vapaasta viikonlopusta!!!! :D

Edla: Ai tekin ootte menossa? No kiva :) Me ainakin tykättiin tuosta ekasta kerrasta tosi paljon. Toivottavasti seuraavatkin menee mukavasti.

Ny soffalle Kodin kuvalehden ja teen pariin.... :wave:
 
Ei toimi 34 sivu mullakaan, voi kökkeli! :( Ärsyttää, kun en pääse lukemaan mitä ootte sinne kirjotellu. Höh!

majj Mukavaa vapaata viikonloppua ja reissua :)!

Edla Hienoa mitä teillä on opittu :). Tuo on mun pahin pelko, että meidän J oppii nousemaan seisomaan tai polvilleen sängyssään, pohja ei ole vielä alimmalla tasolla. Kauheeta olis herätä siihen kopsahdukseen, jos neiti muksahtais sängystään lattialle :| . Hyvä, että teillä oli neiti pysynyt kuitenkin laitojen oikealla puolella.

Mä odotan lauantaita, että pääsen ostamaan itelleni uudet farkut. Kaikki vanhat on jollakin tavalla ärsyttäviä...joko liian löysiä, liian pitkiä tai muuten vain ei miellytä. Inhoan housujen ostamista, kun saa sovittaa miljoonat ja mikään ei tunnu sopivan, mutta nyt on kyllä pakko löytää jotkut. Samalla reissulla täytyy ostaa J:lle muutama 80cm vaate. Tässä pikkuhiljaa saa alkaa pukea neidille taas isompaa vaatetta päälle, eikä tuon kokoisia paljoa ole vielä kaapissa.

Uusia taitoja Meillä J alkoi tänään haukkua kuin koira :LOL: . Meillä on semmoinen lelu, jossa on neljä eri eläintä, jotka pomppaavat kukin omasta luukustansa nappia painaessa. Koira haukkuu samalla, kun hypähtää näkyviin. Jessi leikki sillä ja haukkui aina, kun koira pomppasi :D. Yrittää muutenkin matkia kaikkia kuulemiansa ääniä, kunnon sanoja ei oo vielä tullut. Sitten J keksi miten laatikot saa auki. Tv-tason ja keittiön laatiokoston alimmat laatikot on jatkuvasti auki. Odotan sitä päivää, kun neiti ylettyy tyhjentämään ne :/ ...

Nyt nukkumaan, viime yö meni ihan viturallensa :wave: . Hyvää yötä!
 
Voi käimä...oon ihan ulkona jutuista kun toi edellinen sivu jäi vallan näkemättä...

Ipana meni puoli kasi nukkumaan ja on sit tasasin väliajoin huudellu... nokka ihan tukossa :snotty: Laitettiin nasoliinia mut ei vissiin tipat osunu kohilleen kun oli kauheeta vääntöö niiden laitto,ei ainakaan kuulostanu siltä et röörit olis auki. Eli tuskin mitään hyvää yötä tarjolla... taaskaan |O Muuten kyllä touhuaa normaalisti. toivottavasti ei nyt mitään kuumetta nosta.

Meil on kans opittu laatikoiden avaus :D

Tv:tä poika näkee melko harvoin...joten sit klun näkee niin kaikki vangitsee ja tuijottaa vaikka uutisia monttu auki haltioituneena :LOL: Eli mitään lemppariohjelmia ei tosiaan oo... niin,me siis vaan ei pidetä töllöä auki yleensä kun vasta sit kun poika nukkuu,eli ei mikään periaatekysymys B)

Majj: Hyvää matkaa :wave:

Minäkin kömmin nuhanenän viereen,jos ees vähän sais koisittua. Miehellä huomen illalla treenit ja lauantaina keikka,eli ihan kahteenpekkaan saan taas poitsun kanssa olla viikonloppuna :/

Hei,mites se menikään...oliko kaikilla teillä otettuna se influenssa rokote? Mua pelottaa et poika saa sen,kun myöhästyttiin sen otosta :ashamed:
 
Repa: Toivottavasti poika paranee pikaisesti! Voimia sinne viikonlopuksi :hug: Heh, meillähän mä taistelin sen influenssarokotteen pojalle kynsin ja hampain :D No, toivotaan nyt että jotain suojais, sen näkee sitten.
 
Joa sanoi eilen ensimmäisen kerran ihan selvästi Äiti :heart: :heart: :heart: Viime yönä sen sit mieskin kuuli kun kaveri huusi yöllä äitiä antamaan ruokaa :LOL: Aivan ihanaa joskin tosi hassua kun esikoinen oli reilu vuoden ikäinen kun sanoi ensimmäisen sanansa. Tosin meil on aikaisemmin tullut paljonkin möngerrystä jonka vois tulkita milloin miksikin sanaksi ja sit usein myös ei ei ei. En vaan halua ajatella et meidän pikkuisen eka sana olis ei :whistle:

Ja toinen opittu asia on laskeutuminen. Nyt ei enää tarvi juosta pojan perässä ja ottaa kiinni kun kaveri päästää irti :D Hienosti laskeutuu ensin toisella polvella maahan sit tulee käsi ja lopuksi leveä hymy kun tajuaa osaavansa, sit voikin taas nousta uudelleen ja aloittaa laskeutumisen taas alusta...

Tyyny ja peitto esikoinen sai tyynyn reilun vuoden ikäisenä se oli sellainen tosi littana. Sen jälkeen ostin olisko ollu Finnlaysonin lasten muumi tyyny ja peitto pakkauksen. Poika oli silloin pari vuotias, siihen asti käytti sitä äippäpakkauksen peittoa (ja nukkui pinniksessä ). Ostin jo odotus aikana alesta Joallekkin samallaiset. Pussilakanoita ja tyynyliinoja oon löytäny ihan samoilla kuoseilla kun aikuistenkin kokoja. Meil löytyy esikoiselta 5 eri settiä mm. Muumeja. Oon ostanu ihan Stockalta, Cittarista ja Anttilasta.

Majj mukavaa matkaa!
 
Huomenta!
Peitto meillä on ollut jo kauan isompi kun äp-peitto. Veikalta jäänyt, niin otin käyttöön.
Meillä osataan kanssa laskeutua polvilleen; ei mennä enää aina pää edellä. Kaikkee tuo kyllä osaa; ( ihan niinku koira) heiluttaa ku sanotaan hei hei, tanssia ku sanotaan tanssin tanssin, taputtaa käsiä kun sanotaan hyvä hyvä......kuulostaa kyllä niinkun olis koirasta kyse :LOL: Nii ja ei sanotaan, niin pyörittää päätä...
 
Huomenia...

yö oli taas räkäpäänkanssa aikamoinen :snotty: Mut energiaa tuntuu riittävän,joten tuskin mitään vakavampaa tulossa =)

Meil ei kyl taputeta eikä vilkuteta...mut nauretaan jos joku niin tekee :D

sylikissa kampes taas syliin.... taidan palata paremmalla ajalla..

missäs aaoo???
 
Annalla nousi kuume yöllä 39 asteeseen. Nyt tuli vähän erilainen päivä kuin ajateltiin. Mulla on sekä tytön että omat koirat, en tiiä yhtään miten pääsis viemään ne ulos. Uskallankohan ottaa Annan rinkkaan sen verran?

 
Hei! :flower:

Sivu 34 tosiaan on täysin blanko :/ Ärsyttävää, kun ei pääse lukemaan teidän tekstejä :kieh:

"Kiva kuulla", että muidenkin muksut heräävät kukonlaulun aikaan B) Ts. lähinnä, että on yleistä eikä pimulla vaan ole mikään huonosti! Tänään tosin nukkui 6:20 asti, joka meillä on ihan normaali ja inhimillinen ylösnousuaika, mutta silti oli ihan väsynyt ja kitisevä heräämisestä saakka :/ Aamu-unille nukahti 09.

Nyt on pakko hehkuttaa.. Mies vies minut huomenna kaupungille, syömään ja leffaan, ja ehkä eksytään Stockkallekin ;) Mun vanhempani tulevat ensimmäistä kertaa hoitamaan Neaa - ei siis tosiaan ole koskaan ollut hoidossa! - ja saadaan aikaa kaksin peräti 11-18 :D Ilta-aikaan en tohtinut olla pois vaan saa Nea totutella äidin ja isin poissaoloon näin aluksi päivällä. Iltatreffit saa siirtyä hamaan tulevaisuuteen ;)
Ja lisäksi kaverit soittivat eilen ja ehdottivat päivää Tukholmassa mun 3-kymppisten kunniaksi ja sinne lähdetään 20.pvä :D JEEEEEEE! Ihana päästä kavereiden kanssa kunnolla reisuun! Mies kai vähän hyvittelee, kun oli just itse poikien kanssa Alpeilla 9 vuorokautta B)

Mutta nyt lepäämään, on ollut vähän oksu olo parina päivänä :x
 
Carmen: kylläpä teiän suunnitelmat kuulostaa hyvälle. Kunpa munki mies hoksais jotain tommosta... Mä oon koittanu vihjata että tehtäskö yhessä jotain.. turha toivo.. huomis illalle varas lätkätreenit. eli se siitä yhteisestä ajasta.. ja töihin lähtee kukonlaulun aikaan ja tulee viideltä.. huoh.

mulla on tänään VIHDOINKIN vapaa ilta!!! Päästään kavereiden kanssa syömään ja voin ottaa pari lasillista viiniä. Ihanaa!!!

kriisi: älä pelkää.. en mä sun nimimerkkiä pölli.. Ajattelin olla kriisitön tästä eteenpäin (jos se vaan on musta kiinni... ) Tänään en ainakaan stressannu painosta.. Hyviä lukemia meinaan... Ja muutenkin.. koitan ottaa rennosti. montakohan kertaa ootte tänki kuullu..

poitsu nukku taas täyden yön. Tais olla vaan aiemmin liian kuuma.. ja me pahvit ei tajuttu sitä vaan ihmeteltiin levottomia öitä. Käytiin tossa korvien jälkitarkastuksessa ja puhtaat oli. Meidän tk- lääkäri on kyllä tosi kiva..

nyt tekemään risottoa jotta päästään pojan kanssa tänään ulkoilemaan ja keinumaan.
 

Yhteistyössä