TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA

TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA
KILOKERHO 1.8.-31.12.

PUDOTTAJA & TAVOITE & TILANNE 31.12.

katrinainen 8kg /-3,5kg
kriisi 18kg /-7kg
Carmen 11kg /-1kg
merika77 17kg /-9,5kg
birdie81 6kg /-6kg (14.1) uusi tavoite 2,2kg
naukuri 5kg /-3,7kg
Marmotta 5kg /-5kg (11.11)
Matamimimmi68 7kg /-2kg
Keilis 12kg
kurpitsa 5kg /-3,4kg
London Calling 10kg /-3kg
Jossu-71 24kg /+-0kg
santtra 4kg
eeti 8kg /-5kg
hannanna 5kg /-1kg
weiss 6kg /-1kg
Böö-78 6kg / -3,5 kg
Edla-Mamma 20kg/-4kg
majj 5kg /-5kg (15.10), uusi tavoite 4kg /-3½kg
Pipsa Possu 10kg
Annaliina73 10kg
liukumiina 5kg
poika04&08 10kg/-9,5kg
 
Tuli tässä suurinta pauketta odotellessa tehtyä meille uusipino uuteen kuukauteen ja uuteen vuoteen.

Hyvää Uutta Vuotta teille kaikille ja toivottavasti porukkamme pysyy yhtä tiiviinä ja aktiivisena myös vuonna 2009

Jossu & K 7kk+11pv
 
Kiitti Jossu uudesta pinosta :flower:

Me oltiin tossa pihalla kattomassa raketteja ja korkattiin kuohujuoma ;) Jee, edelleenkin kiitos kaikille kuluneesta vuodesta 2008 sekä hyvää alkanutta vuotta 2009 ?

Mitäs luulette kuinka hyvin tuo sihijuoma nousee mun päähän, jos hedari tuli kolmesta säälittävästä siideristä? ;) :LOL:
 
Hyvää alkanutta vuotta! Mulle tuli krapulankaltainen kahdesta desistä Cavaa. Unohdin värkkää Annalle puuron, joten syötin sitte koko yön, jipii. Tämä vuosi alkoi 8kg kevyempänä kuin 08 ja 16 kg kevyempänä kuin 07. Enää 1,5v tavoitteeseen siis =) Nyt koirujen kanssa tohon karmeeseen pakkaseen.
 
Treffit huomenna Laittakaas viel aika ja paikka. Mistä kerroksesta se kahvila löytyy?

Mä ensin ajattelin et jos en tuliskaan, mut kun mies lupas maksaa matkan niin mikäpä siinä. Hänellä oma lehmä ojassa :) saa pelata koooooooooooooooooko päivän jos emäntä ei oo kotona. Toki esikoinen jää kotiin, mut kuitenkin. Elikkä käyn katsoo seuraavaks aikatauluja, jos vaikka tultais linkulla se tulis suoraa sinne Kämpin alakertaan.

Kilothuomenna meen vaalle ja katsotaan miten on käynyt -kyllä muutama kilo on varmaan tullut pyhistä. Mut sit alkaa taas kuntoilu ja TAVOITE on edelleen sama kuin ennenkin. Herkut vähemmälle KARKITON tammikuu --kuulostaa hyvälle. Tsemppiä kaikille.

Uusi vuosi ja uudet kujeet --mitä se mahtaakaan tuoda tullessaan -- ainakin uusia vauvoja tähän pinoon( Jennille ja oliko Iinalle oikein ihanaa odotusta) :)

Mut nyt pitää mennä pelaamaan muistipelii :wave:
 
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE! :flower:

Nyt alkaa kuume laskemaan 3 päivää oli lähemmäs 40 astetta, ja nyt on onneksi enään pientä lämpöä + kauhea flunssa. J meni sit vielä viime yöks mun vanhemmille koska ei tuosta hoitamisesta oikeasti ois tullut yhtään mitään! :( Tuntuu ihan oudolta kun toinen on ollut nyt näinä päivinä paljon hoidossa!

No neitipä olikin heräillyt äidillänikin 5-8krt yön aikana ( no sehän on meillä normaalia ) , ja pullosta ei ollut huolinut kertaakaan. :/ Maanantaina varmaan soittelen neuvolaan päin, pakkohan joku keino keksiä noihin öihin.. Muutenkin neidin pallo masu on hävinnyt, ja vähän huolettaa tua neidin syöminen varsinkin maidon juominen kun maitoa ei suostu juomaan!
J:lle on myös noussut flunssa ja yskä , toivottavasti ei tälläinen kuume nousisi.

Kriisi: Sulta on hyvin tippunut paino!! :p

Kilot: Mun paino sahaa +2kg / -2kg nyt koko ajan.. Noin oli syksylläkin, ja sit siitä lähtikin sit pian paino tippuun, jospa menis nytkin niin.. eli 1-3kg tavote painoon.. :) Tosin jos vielä 5kg sais pois niiin oisin aika ilonen! mut en tiedä sit oisko jo liian laiha..
 
moikka!

JA HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2009!!!

uusi vuosi on alkanut vähän flunssasissa tunnelmissa.. Jäseniä kolottaa ja pää on ihan jumissa... Voipi syy olla yli 12h yöunien! Heräsin tänään vasta klo 11 ! Rakas mieheni anto mun nukkua oikein kunnolla ja hoiti kaikki pojan aamutoimet.. tosin poikakin nukkui aina klo 9 asti.

Yö meni mukavasti. Poika nukku omassa sängyssä ja tuttia laitettiin pari kertaa..

mä oon täällä kuolannu laukkuja. mun veli lupas tuoda mulle jenkeistä jonkun merkkilaukun, jos vaan toivomani laukku sieltä kohtuuhintaan löytyy.. Mun elämän sisältö on siis nolla kun hehkutan jotain tulevaa laukkua.. mutta koittakaa kestää..

Pääsen huomenna onneks salille tuulettumaan ja sitte vähän ostoksille.. mies lupas hoitaa poikaa, jotta saan vähän vedellä happea.

kiloista: en jaksa tänään murehtia niitä.. eilen tuli syötyä herkkuja hirvee kasa.. ja vieläkin on laatikollinen konvehteja kaapissa.

Aateltiin uskaltautua vähän happihyppelylle jahka poika herää päikyiltä.. Pakkasta on vähän alle 10 astetta.. joten vielä varmaan uskaltaa pojan kanssa ulkoilla..

PALJONKO ON PAKKASRAJA VAUVOJEN ULKOILULLE???

nyt netin ihmeelliseen maailmaan.
 
Merike...kerros 5 Café Johto klo: 11.30....toivottavasti ehditään täält maalta...älkää ihan heti kadotko sielt....

Meillä kiva viime yö...naapurit sit keksi tulla paukuttaa meidän ikkunan alle keskiyöllä |O :kieh: ...no voitte arvata, et Edith tietenkin heräs :kieh: ...meteli oli kamala :eek: ...no miähän sain h#lvetinmoiset pultit ja säntäsin ulos karjuu pää punasena...latelin kaikki osaamani kirosanat :kieh: ....kyl häipyivätkin kauemmaks....ei oo tänään näkynä viel...se siitä naapuri sovusta :whistle: ....miun mielest pitäs olla aikuisil ihmisil senverran järkee, ettei rivitalon pihas toisten ikkunan alle tuu räjäyttää...vaan menee hiukan kauemmaks :kieh: ....olen kyl varmaan ihmisten ilonpilaaja :ashamed: ...mut ei voi minkään, kun pinna käryää :( !!!

Meil pottailu jatkuu edelleen..eilen saldona kolmet pissit pottaan...ja tänää aamupissit =) ...ei mene edes kauan...melkein heti lirahtaa :D ...jospa viel sen isomman hädän sais jossai vaihees onnistuu :whistle:

Kilot..en tiijä yhtään...pitää jossai käydä puntaril....luultavasti ei oo kyl tippunut yhtää, kun tuli syötyä jouluna kaikkea lihottavaa :( ..kriisi...hieno saavutus painon pudotukses siul :hug:

Jossu...kiitos taasen pinon päivityksestä =) !

Hui huominen lähestyy...ja jännitys kasvaa....no helpottaa kun jo Repan näkee aamul tääl ;) !
 
Päiviä.... nopee käynti kun pitää sälliä viihyttää ohessa.

Jossulle
kiitosta uudesta pinosta!

Matami,Ihan hyvä kouluttaa ajattelemattomia naapureita :kieh:

Kasper nukku tosihyvin,etenkin alkuyöstä,loppuyöstähän tietty oli perinteiset ilmavaivat yms. levottomuudet.... Täälläkin paukku tosi kovasti,mut ei tuntunut häiritsevän :D

Tylsää,väsyttää... ei oikein keksi mitään viihdykettä pojalle :/ Mies äänittämässä treenikämpillä..ties kuinka kauan |O

Ketäs kaikkii on huomenna tulossa :attn: ?! Jaksaako kukaan päivittää mulle :ashamed:

 
tervehdys!

kiitos jossu uudesta pinosta!

kriisi: aivan mahtava painon pudotus sulla!

majj: onneks siellä ollaan jo paranemaan päin

birdie: onkohan -10 astetta?! meil ei tyttö suostu nukkumaan pitkään ulkona jos pakkasta rupee olemaan yli 6 astetta..en tiiä miks kuitenkin on ihan lämpöinen ettei kyllä viluakaan kärsi..mut jos pakkasta on alle tuon niin vetelee sen 3h ihan heittämällä. tänään kävin vaunulenkillä ja pakkasta oli n.7 astetta niin tyttö nukkus matkalla vaan sen 45min.

matami: no johan on naapurit sulla..no oppivahat ainakin kerrasta etteivät tuu teidän ikkunan alle enää paukuttelemaan ;) :)

).( paukuttelu oli onneks aika vähäistä.. paukuttelu hiljeni kokonaan jo joskus 00:30, ihan kiva juttu, esikoinen ei meinannut saada unen päästä kiinni paukuttelun takia ennen kuin 22:30 ja aamulla heräs jo 6:lta..mut joo tänään saakin mennä jo ajoissa nukkumaan, ei jaksa kuunella tota kitinää..
A nukkui hyvin koko yön, oli nyt toinen yö kun nukkui ilman yösyöttöä.

kilot: no kävinpäs aamulla puntarilla ja +2kg oli joulun aikaan tullut takaisin ja nyt liityin kiloklubin sivuille..en tiiä auttaako mut ainakin sais vähän osviittaa miten pitäs syödä ja kuinka paljon. ainut mitä ihmetten on tuo mun tavoite kalori määrä päivässä..siis 2000kcal pitäs saada syötyä :eek: kuulostaa hurjalta määrältä...
6kiloa pitäs saada pudotettua, nyt painoindeksi on 22,8 joten normipainossa mut silti läskiä liikaa.. :ashamed:

 
Hyvää uutta vuotta vielä täältäkin!

Meidän postiloota oli räjäytetty paskaks. Vähänkö ärsyttää. Kesäkuussa muutettiin tähän ja ostettiin stalan teräksinen postilaatikko just noiden pommien ja kurkkijoiden takia. Nyt se sit on tuusan nuuskana ja uusi maksaa muistaakseni 150? :kieh: Jos oisin saanut kiinni tekijän, niin oisin kantanut niskavillosta poliisille!

Edla: Juu, kyllähän se ääni yritti tuputtaa jotain käännöksiä, mut sit kun itse tietää olevinaan paremmin, niin laittaa äänen kokonaan pois..

Huomenna sit nähdään :) Kivaa tavata taas! :saint:
 
aaoo: juu, tulee kalliiks nää uudet vuodet..meilt räjäytettiin viime vuonna sellanen muovinen postiloora ja ostettiin sit tilalle sellanen teräksinen ja viel on onneks ehjänä..

pitäkäähän hauskaa huomises tapaamisessa!!
 
Hyvää Uutta Vuotta!

Oltiin sit kotosalla kun kaverin luona minne piti mennä iltaa istumaan oli lapset kipeinä :/ Menihän se niinkin ihan kivasti. Joa nukkui ihan rauhallisesti paukkeesta huolimatta mut esikoinen ei. Hän meni nukkumaan kuulosuojaimet päässä :LOL: No olihan ne vähän epämukavat nukkumiseen ja hän sit heräsi yhdentoista aikaan itkien. Torkkui sit mun sylissä olohuoneessa puol yhteen ja sit mies kantoi hänet sänkyyn ja unia jatkoi yli ysiin.

Treffit terveinä ollaan ja kovasti tulossa :D Mietin vielä otanko auton vai tulenko dösällä suoraan ovelta ovelle. En ole ikinä menny noissa pitkän matkan dösissä rattaiden kanssa. Pähkäilen viel varmaan aamullakin kun se on niin uskomattoman vaikea päättää... ;)

Mä sain yllätävän puhelun mun ex- pomolta eilen. Ensin tietty kyseli kuulumiset ja rupateltiin kaikenlaista lopulta päästiin asiaan ja hän kyseli tulevaisuuden suunnitemia helmikuusta alkaen. Tarjosi vuoden määräaikaista ja sit vakkariks. Mun oli pakko sanoa kiitos mut ei kiitos. Toisaalta harmitaa kun duuni on ihan jees ja työkaverit ihan huippuja MUTTA kun ei ole hoitajaa Joalle enkä ole ajatellut palata työelämään vielä ainakaan vuoteen. Tää puhelu olis saanut tulla vuoden päästä... Lopuksi kuitenkin sanoi et kun olet palaamassa työelämään soita hänelle.

Jossu kiitokset jälleen kerran uudesta pinosta!
 
Kiitos Jossulle pinosta!

Meillä oli täällä hiljasta. Naapurista vaan kuului vähän pauketta. Kauheeta olis asua jossain missä paukkuis koko yön. En nukkuis yhtään varmaan, kun oon muutenkin herkkä uninen.

Meillä kontataan ja noustaan tukea vasten ylöspäin. Koko ajan saa kytätä ettei kaadu.

Hauskoja treffejä!!!!
 
Johan miekin pääsin toivottamaan kaikille KAUNISTA JA IHANAA UUTTA VUOTTA! (kokeilin pari kertaa aiemmin, mutta en päässy kirjautumaan... )

Me oltiin ihan kotosalla kolmisteen. Käytiin katsomassa lasten ilotulitus ja A oli aivan ihmeissään moisesta jutusta. Katseli silmät ymmyrkäisenä taivaalle sinkoilevia raketteja ja kuunteli ääniä. Oltiin aika kaukana varsinaisesta ampumispaikasta, mutta kyllähän kova pauke niistä kuului. Tosi kiva juttu, kun kaupunki oli järjestänyt myös lapsille ilotulituksen.

Meillä mentiin tänään hieman sivusuuntaan masullaan, kun oli kiva lelu sivulla. :) Vasta opittiin selältä masulleen kääntyminen, mutta kova hoppu olisi jo eteenpäin päästä. Kovasti jalat vippasee kun on sylissä tai kun mennään kylpyyn. :heart:

Hienoa kuulla, että Weissin pojalle on löytynyt uusia makuja! Jospa alkaisi löytymään pikkuhiljaa muitakin ruokia pojulle. Tsemppiä arkeen teille! :flower: Ja kiva, kun lapsukaiset ovat alkaneet tervehtyä! Paitsi, että nyt taitaa aika moni äitiliini olla kipeänä... Me ollaan vielä toistaiseksi säästytty flunssalta, vaikka viimeisen kuukauden on itellä ollut milloin kurkku karheana, milloin nenä tukossa.

Illan jatkoja!

Hokasin vasta tiistaina, että maanantaina meidän tytölle tuli 7 kk täyteen! Ajatella... Nopsaan aika kyllä menee. :heart:
 
Iltaa :)

mä olin ahkera ja lenkkeilin tänään vaunujen kanssa mun vanhemmille. tunti ja risat siinä meni nopeesti. pakkasta täälläkin oli et ihanan kirpee ilma.

Huomisesta pienellä varauksella viel. Mut mies kovin kyselee koska lähden. mut jos tuun niin tuun myöhäsemmäl linkulla joka on siel Kampis 11.25 et pikkasen myöhäs siis olen. Laitan kuitenkin aamul viestii tuun tai en. Mut, mut viimeks me lähdettiin silleen 10min varotusajalla.

birdie kaikilla meillä on omat intohimomme. Mäkin tykkään laukuista mut ihan tavallisist expritin ja mexxin merkkisist. Tällä hetkellä mä sekoon lastenvaateista ja niitä löytyy. Olis kyllä tervettä itsellekin saada välil jotain kivaa ja sainhan mä just joulupukilta vaikka mitä. :) Musta pakkasraja olis sellanen -15 astetta enpä tiedä. Mut meillä esikoinen nukkui kovemmilla tuulikaapis ovi auki kun sisäl ei nukkunut. :)

Mut nyt pitää mennä antaa neidille puuroo :wave:
 
Kolmas kerta toden sanoo. Meidän kissa rontti valtaa näppäimistön ja sain sen vihdoin pois pöydältä. Kaksi edellistä kirjoitelmaa se ehti poistaa..

Pakkanen aiheuttaa myös meillä päiväuniongelmia. Raukka kun ei sisällä nuku kuin puolituntia, mutta ulkona menee helposti kolmekin. No huomenna on uusi päivä.

Pitkä tukka vauvalla on tosi söpö, mutta myös työläs. Sinne eksyy yllättäviäkin herkkuja ja jemmoja. Nyt onneksi saa jo harjata hyvin aamuin ja illoin eikä enää kitise koko ajan.

Valitettavasti tapaamiseen me ei nyt tulla vaikka Pirkanmaalta ei olekaan pitkä matka, katsellaan sitä sitten tulevaisuudessa. Me yritetään nyt päästä lomailujen jälkeen takaisin rytmiin, kun koko ajan on ollut jotain toimintaa.

Mulla on ollut nyt vähän aikaa hakusessa oman alan työt (tulkki). Tavoitteena olisi saada edes vähän keikkaa iltaisin ja viikonloppuisin niin pysyisi taito yllä. Kovasti kyllä tekee myös mieli töihin vaikka olenkin vasta valmistunut. Toisaalta kotona on kyllä ihana löhötä koko päivä yöpaidassa ja leikkiä tytön kanssa. :D
 
VOI JESTAS minkälainen päivä on ollut.. :/ Luukas on ihan yliärtsynä, eikä missään ole hyvä, inisee ja kinisee.. Nukkumisesta ei tule mitään, tänään on ottanut vaan 3x40 minuutin unet. Nyt illalla oli aivan JÄRKYTTÄVÄ itkukohtaus, ikään ole noin tuo pikkainen itkustanut.. hyvä, että henkeä enää sai, aivan hysteerisenä nikotteli ja itki. Vein parvekkeelle sylissä että saa raitista ilmaa, se ihan hetkeksi rauhoittikin sen hysteerisimmän itkun, mutta valtava itku oli siltikin vielä.. Sylissä ei rauhoittunut (mikä yleensä tepsii aina) ja sitten sisällä yriteltiin vaunuissa heijailla.. eikä rauhoitu.. hytkyy ja nostaa peppua ylös ja huutaa.. :(

Sitten isin sylissä alkoi vähän tahti hiljenemään ja lopulta siitä sitten rauhoittui tissille ja kainaloon ja uneen tuonne meidän sänkyyn.

Aloin jo miettimään korvatulehdusta, vaikka lämpöä eikä tukkoisuutta ole.. toista korvaa haroo hieman, mutta väsyneenä saattaa tehdä sitä muutenkin. Hampaita puhkesi juuri 2 ylös ( ennestään löytyy 2 alhaalta) ja tänään kun sain hiukan kokeiltua ( ei meinaa millään enää antaa suuhun kajota) sivummasta ikeniä, niin poskihampaat mielestäni tuntui muhkuraisina ja isi tuossa illalla huomasi, että ylhäällä kulmahammas kuultaa jo.. Koko kalustoko sieltä nyt kerralla tulee ? :eek:

Ehkä tuo itkukohtaus ja päiväiset kitinät ja huonot unet menee nuiden hampaiden piikkiin..? Tuntui NIIIN voimattomalta oma olo toisen niin hysteerisesti itkiessä.. :'( säikähdin kamalasti. Josko huomenna sujuisi paremmin..


PULIINA & LUUKAS 7kk ja 2 päivää
 
Moi piiiiiiitkästä aikaa! =)

Kirjoitin viimex kun poika oli varmaan jotain 4kk.. :ashamed: Nyt jo 3.1 tulee 8kk.

Kilokerho: -3,5kg.

Me on tässä vaihdettu paikkakuntaa välissä ja olin melkein kk:n nettipimennossakin. Poika osaa jo kävellä taaperokärryn avulla nopeesti asuntoa päästä päähän. Ja vieläkin nukkuu vieressä. Ja vain tissimaito kelpaa.. Ja tuntuu et oon ihan minikokoinen.. :eek: Meni sille just vasta 62cm lappuhaalarit ja oli ihan sopivat. :/ Toivottavasti on kuitenkin kasvanu pituutta ja painoo ku muuten tulee neuvolassa sanomista. :/

Mutta nyt nukkumaan niin jaksaa aamulla lasten kans heräillä samaan aikaan. =)

t: Böö ja Sisu
 

Yhteistyössä