Heippa ja oikein hyvää uutta vuotta kaikille!
Me vietettiin uusi vuosi mun veljen perheen kanssa yhdessä heidän kotonaan. Leppoisaa yhdessäoloa, saunomista, syöntiä ja pitihän miesten saada ampua muutama rakettikin. J ja minä saatiin ti-ke yönä nuha :/ . Mä olen jo ihan kunnossa, mutta J:n nenä vuotaa ja ainakin nukkuessa kuulostaa tukkoiselta. To illalla tultiin kotiin, niin tytölle nousi kuumekin. Onneksi se kesti vain sen illan, joten eiköhän tämä tästä. Mies on kovan nuhan sairastanut jo joku aika sitten, joten taitaa tämä olla sitä samaa pöpöä.
Majj Pikkuiselle Julialle paranemisia!
Katrinainen Avalle ja sinulle pikaiset paranemiset!
Jenni Voima :hug: !
Marmotta Hienoa, että miehesi alkaa pikkuhiljaa huomioida enemmän Eevaa
. Ja onneksi sängystä putoamisesta ei tullut pahempaa kolhua, semmoista sattuu.
nukkuminen J nukkuu n.13-15h vuorokaudessa. Yöt on välillä härdelliä. Tutti tippuu ja sitten neiti piristyy. Välillä ei suostu nukahtamaan, ennen kuin tarjoan käden posken alle. Tästä tavasta haluan päästä pian eroon. Jollakin epätoivon hetkellä annoin käden ns. halittavaksi, kun ei meinannut rauhoittua ja sekös heti jämähti neidin mieleen. Höh!
Santrra Onnea plussasta! :flower:
Uudet palstalaiset Tervetuloa!!!
Vastauksia Carmenin kysymystulvaan
suuremmat palaset Joskus kakoo, joskus taas ei. Soseuttimella yleensä pyöräytän niin lihakasvissoseet kuin puurotkin, mutta jätän pieniä sattumia. Syöminen on muutenkin J:n himohommaa
, joten ruoka kuin ruoka maistuu.
Puurot Nallehiutaleista olen tehnyt riisi- ja ohrapuuroa ja kaurapuuron elovenasta. Valmiita puuropurkkeja en ole tarjonnut koskaan, enkä kyllä vauvoille tehtyjä hiutaleitakaan ole kokeillut. Hyvin on uponnut noista tavallisista hiutaleistakin tehdyt puurot.
Korvike J:lle annan Nan2:sta. Semperiä tarjosin tosi pitkään, mutta sitten aloin laittaa merkille, että neiti pulautteli lähes joka ruokailun jälkeen useita kertoja. Päätin kokeilla korvikemerkin vaihtamista ja se vähenti pulauttelua todella paljon. Nyt J on saanut Nannia jo useamman viikon. Olen myös kuullut, että Nan2:ssa olisi rautaa enemmän kuin 1:ssä.
Vieroitusvalmiste En ole varma, mutta olisiko vieroitusvalmisteessa osa tavallista maitoa :/ ...?!?
8kk neuvola on meillä ensi torstaina, sitten saadaan tuoreet mitat neidistä. Tällä hetkellä käyttää 74cm vaatteita. Arvioisin, että painaa n. 9kg ja pituutta on varmaankin 70-71cm.
Mukavaa viikonlopun jatkoa!