TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

Tervehdys kaikki! :flower:

Kiloklubin päivityksen voin toki tehdä, vaikka itse olenkin epäonnistunut surkeasti herkkulakossani :ashamed: Voisihan sitä kiduttaa itseään aamulla ja käydä vaa'alla, mutta kyllä minä vaan ihmettelen miten surkea itsekuri sitä voi entisellä urheilijalla olla! Tai ehkä juuri siksi, kun on joutunut niin monta vuotta kieltäytymään herkuista ja elämään kurinalaista elämää niin nyt ei enää halua moista touhua sietää. Vaan kivahan se olisi joskus mahtua vielä vanhoihin vaatteisiinkin...

birdie Hyvinhän Nirppu sinne omaan huoneeseen kotiutui (tosin pimennysverho jouduttiin hommaamaan, kun meidän makkari on paljon hämärämpi ja oli tottunut sinne nukahtamaan), mutta äidillä on ollut vähän vaikeuksia.. Nukun meinaan nykyään pimun huoneen lattialla ja vasta aamuyöllä hipsin omaan sänkyyn, jos/kun neiti syö :ashamed: Mies tuossa kyseli jo, että eikö se napanuora veny edes neljää metriä, että voisin nukkua hänen vieressään yöt :LOL:

Löysin muuten hyvän pinon ensikenkien hankkimisesta, jossa ainakin itselleni oli paljon uutta tietoa! Tässäpä siis se:

Ohjeita ensiaskelkenkien hankintaan

* Piirrä lapsesi jalan ääriviivat paperille hänen seistessä sen päällä. Lisää piirrokseesi varpaiden puolelle kasvu- ja käyntivaraa 0,5-1 cm. Leikkaa irti ja ota mukaan ostoksille.
* Mittaa kengät apuna käyttäen piirrostasi.
* Osta kengät uutena, käyttämättöminä.
* Kenkien tulisi olla pehmoista nahkaa, hengittävät, liukumattomat, ohutpohjaiset ja nilkkapituiset. Nauhoituksen, solkien tai tarrojen tulisi ulottua varpaisiin saakka.
* Pohjan tulee taipua vain päkiän kohdalta.
* Kärkiosassa on oltava tilaa korkeus- ja leveys-suunnassa.
* Kantaosan on oltava kapea, tukeva ja mielellään kupitettu.

Nyt pesulle ja tutimaan (vaikka pahoin pelkään, että kukin taas yömyöhään sen typerän BB:n takia :ashamed: Ihan kauheeta pas**kaahan se on, mutta jollain perverssillä tavalla kiinnostavaakin katsoa miten ihmiset tekevät itsestään ihan pellejä :p )!
 
matamimimmi :hug: kyllapas naita syopia nyt kovasti.
kilokerhoon mulle saa laittaa -3 kiloa. hyvinhan tama on lahtenyt kayntiin.
ava nukahti jo puoli kahdekalta, mutta mies on kipeana joten ei mitaan parisuhde-elamaa muuta kuin kipean hoitoa.
menkat mulla ei ole tullut viela ollenkaan. johtuukohan minipillereista vai pitaako raskaustestia tekemaan?
 
Katrinainen Mullakaan ei vielä ole menkat ( jossain määrin onneksi ) ole alkanut! :)
Ja kilokerhoon voi laittaa nyt -1kg, mutta silti tavoitteena on saada vielä ainakin -5kg! Mä painoin keväällä 2007 sitten tästä painosta tasan -10kg että..!! :LOL: :kieh: mut se -5kg vielä on tavote.
 
Kuulin aamulla kauhea asian :'( tutun 8vk vanha lapsi (syntyi rv.34 ) on viety tampereelle teholle tiputukseen, munuaisten ja suoliston vajaa toiminnan vuoksi, ja niiden takia lapsi oli ns. kuihtumassa kun oksensi heti kaiken syömänsä :'( :'(
 

Yhteistyössä