TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA

TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA
KILOKERHO 1.8.-31.12.

PUDOTTAJA & TAVOITE & TILANNE 1.11.

katrinainen 8kg /-3,5kg
kriisi 18kg /-7kg
Carmen 11kg /-1kg
merika77 17kg /-9,5kg
birdie81 6kg /-4,5kg
naukuri 5kg /-2,5kg
Marmotta 5kg /-5kg (11.11)
Matamimimmi68 7kg /-2kg
Keilis 12kg
kurpitsa 5kg /-3,3kg
London Calling 10kg /-2,5kg
Jossu-71 24kg /+-0kg
santtra 4kg
eeti 8kg
hannanna 5kg /-1kg
weiss 6kg /-1kg
Böö-78 6kg
Edla-Mamma 20kg/-4kg
majj 5kg /-5kg (15.10), uusi tavoite 4kg /-½kg
Pipsa Possu 10kg
Annaliina73 10kg
liukumiina 5kg
poika04&08 10kg/-9,5kg
 
Tässä tämä sit olis siis uusi kuukausi ja uudet kujeet.

Ilmoitelkaa, jos jonkun kohdalla on kiloklubissa puutteita/virheitä.

Meillä nukuttiin taas koko yö heräämättä, mutta itse aiheutettua väsymystä on ilmassa, kun tuli ton ukkokullan kanssa kukuttu ja maailmaa parannettua.

Sää on syksyisen kolea, mutta lumesta tai edes rännästä ei ole mitään tietoa. Tosin meri lämmittää vielä onkin aikaa joten aivan turha toivoa lunta. Viime talvena meidän tiellä ei käynyt edes aura-auto kertaakaan niin vähissä oli lumet.

Nimimerkki on yksin kertaisuudessaan mun yks lempinimi ja syntymävuosi. Ei siis mitään suurta mielikuvitusta ole käytetty.

Jossu & K 5kk+risat
 
lunta sataa!!!! ihanaa..tulis vaan äkkiä maa valkoiseksi ja pysyis kans!!!!!

Nimimerkistä kaksi ensimmäistä tavua tulee molemmista isommista lapsista. ja viimeinen tavu tulee mun rakkaasta hevosesta, joka on jo vihreillä laitumilla. eli kolmesta erittäin rakkaasta "otuksesta". pojalla ei ollu varmaa nimeä viel sillo nii se edustaa vaan muuten hengessä mukana tässä.

repa: juu kyllä sitä uskaltaaki yhden ottaa hyvin vaiks imettää. mut ostan aina tonne kaappiin ja isäntä ne tuhoo loppujen lopuksi... jos tänään edes lasillisen malttais juoda. ostin jotain sherwoodin siideriä..en tiiä minkä makuista on. kai se on edes maistettava ettei ukko saa kaikkee

mut nyt syömään, pääsee sit hautausmaalle mummille viemään pyhäinpäivä kynttilää.
tänään olis ollu työpaikan pikkujoulut. mut en uskalla edes syömään lähtee ku toi tissi on nii rakas tuolle. on isäntä helisemässä täällä muuten...
 
Kiitosta Jossu uudesta pinosta :wave:

Herrasiunaa...se on jo marraskuu :eek: Joululahjoja todellakin pitäis alkaa miettimään,koska ton pojan kanssa ei tuu äkkiostoksista mitään. Ja toisekseen ollaan tänävuonna meillä jouluaatto niin muutakin järjesteltävää olis.
Mulla on synttärit 15 päivä,muistakaa sit onnitella :LOL:

Poika tokilla päikyillä ja mun pitäs jotain tehä tälle habitukselle et kehtais ulos mennä..ja syödäkin pitäs,voi voi :D
 
huomenta!
Syöttötuolissa meillä on istuttu jo jonkun aikaa. Istuuhan neiti jo ihan itekkin ilman tukea. Syöminen kyllä välillä on siinä aika säheltämistä. Usein on suurin osa rinnuksilla kun suussa |O

Nimimerkin kanssa mulla ei tota mielikuvitusta oikeen riittäny..oikee nimi vaan ja kun pelkkä sonja oli varattu,niin laitoin sit sukunimen ekan kirjaimen mukaan...

Lapset menee tänään yökylään mummolaan ja me lähdetään halloween naamiaisiin :LOL: [
 
Kiitos Jossu uudesta pinosta! :flower:

HALLELUJA!!!!! Joku kävi vaihtamassa meidän vauvan yön aikana!!! Poika heräs ärsyttävän aikaisin klo 6:15, MUTTA sitten alkoi ihmetys. Ei kitinää, ei huutoa, ei itkua. Mentiin alakertaan, ei kitinää. Vaihdettin vaippa, käytiin pesulla yms. Ei kitinää. Mentiin aamupuuron valmisteluun ja poika makasi YKSIN lattialla ja näpersi jotain. Ei kitinää. Menin jo katsomaan et onks se vielä siellä ku oli niin hiljaa. No siellä se edelleen näperteli helistimen kanssa :D Siis pikkumies on ollu niin aurinkoinen tänään ja viihtyy jopa yksikseen eikä huuda heti kun äiti/isä häviää näköpiiristä! IHANAA!! :heart: Olisikohan tää parin kolmen viikon kitinäkausi nyt ohi..?!?!? Kunpa. No nyt ainakin nautitaan :D Ei edes aikainen herätys ja muutama yöherääminen haittaa, ku tuollainen Herra Hymy on meidän seurana.

Mulla nuhaa. En päässy jumppaan. Se vähän harmittaa. Valivali ;)
 
Jossu, kiva, et avasit uuden pinon ja voisitkos laittaa tonne kiloklubiin mulle -4kg (eiliseltä aamulta)?

Nimimerkistä, tein joskus sukupuuta ja nimi edla-elisa käveli vastaan sieltä tosi hassun sukunimen kanssa. Mä ihastuin nimeen ja sit ku yritin pelkkää edlaa, ni johan se oli jollain muulla käytössä joten sit mä lisäsin siihen raskaushöyryissä mamman perään :D

Mulla oli eilen ihan kamala migreeni, oksensin vaan koko päivän ja vielä illankin sekä osan yötä. On muuten helvetin kiva olla yksin lapsen kanssa kotona, mä epäilin et se kestää koko viikonlopun mut huhhei ettei. No onneks päivä meni, et maattiin likan kanssa meidän sängyllä mulla kylmää otsalla ja aina ku likka hermostu vaihdettiin uuteen leluun ja sitä taas hetken malttoi tutkia. Onneks:) Nyt on pikkasen hutera olo, on varmaan kaikki nesteet lähtenyt... hmmmm... pitäsköhän käydä vaa'alla uudestaan? ;)
 
aaoo: kyselit virus juttua..siihen voi tulla bakteeritulehdusta mukaan varsinkin kun pitkittyy..et jos ei hellitä mee vaa uusiksi lääkäriin jos siltä tuntuu. toivottavasti pian hellittää teidän tauti. :hug:
 
Mukavaa marraskuuta, arvon mammat! :flower:

Lumi - mitä se on? :LOL: Ikäni Etelä-Suomessa asuneena en osaa edes talvea kaivata vaan olen oppinut rakastamaan sateista ja synkkää syksyä B) Kevät on toinen suosikki, mutta kesähelteet taas kauhistuttavat jo valmiiksi.

Me olemme täällä anoppilassa viikonlopun vietossa ja kivasti on mennyt. Ainakin saa vapaapäivän kotihommista, vaikkei muuten osaisikaan rentoutua :whistle: Vauvanhoitoon sen sijaan saa taas pyytämällä pyytää mieheltä apuja, kun on tavallistakin "kädettömämpi", kun ei olla kotona ja tavarat tutissa paikoissa :whistle:

Palataan taas :wave:
 
Meikäläinen on sitkeetä sorttia...mulla oli silloin kun valitin outoo oloo,pikkasen kurkku kipeenä. Se meni päivässä ohi ja nyt on 2 päivää ollut sellasta semi nuhaa... aivastuttaa ja sit pikkasen pitää niistää mut muuten ei valu,ei oo räkänen olo eikä muutenkaan flunssanen. Kurkkua kutittaa niin et on välillä pakko yskiä,mutta sinne ei satu eikä oo sellanen tunne kun yleensä jos on ihan yskä. Eilen vaan sattu yskä kohtaus just kun poikaa nukutin,et toivottavasti ei tänään käy samoin |O
Eli olo on kuin flunssa kiertelis ja kaartelis mut ei pääse iskeytymään kunnolla :p Oon ollut tosiaan parivuotta ilman mitään nuhia yms. mielenkiintoista milloin mun suojani murtuu :LOL: Kohta tietty makaan jossain 40 asteen houreessa :eek:

Poika nukkunut nyt 1.5h kohta varmaan heräilee,kerran kävin laittamassa tutin kun itkeskeli ja menin kattomaan,niin iso pieruhan sieltä pärähti. Sit jatko tyytyväisenä :D Äitee tulloo kohta kyläilemään ja mennään varmaan pienelle kävelylle poitsu rattaissa =)

Palataan illalla asiaan,meikä katoo hetkeks että luulisitte et mulla on omaakin elämää :LOL:
 
Joku sais tulla vaihtamaan meidankin vauvan. Herasi koko ajan yolla, joko muuten vaan kitisemaan tai sitten huutamaan ihan suoraa huutoa. Pieruahan se siina huusi. Tunnin verran sain aina sita kaannella ja vaannella ennen kun tuli ulos. Ja taas vannon, etta loppuu imetys. Mitaan ongelmaa pierujen kanssa ei ole kun annan korviketta. Musta vaan tuntuu etta rinnat rajahtaa jos olen koko paivan imettamatta ja sitten pitais viela yo menna.. ei onnistu, sattuu. Mutta ei toisen voi antaa sen vuoksi itkeakaan.. harmillista.
 
Marmotta: Jos siltä tuntuu, niin voisithan halutessasi alkaa vaikka vähitellen vähentämään maidon tuloa? Annat vähemmän rinnasta ku aiemmin? Onhan ihanaa, että saat imetettyä, mutta kurja jos se on tosiaan se, josta Eeva kärsii. Niin ja meni meidänkin yö huonosti, mutta päivä mennyt mukavasti. Ja se on paljon se! :)

majj: Meille tuli sellasesta kaupan valmismaissisoseesta hurjat ilmavaivat! En ole sitä sen jälkeen antanutkaan. Maissivellistä ei sellasia tule, vähän ehkä kuitenkin siitäkin. Tais olla ainakin se purkkimaissi niin tuhtia tavaraa, että siks tuli ilmavaivoja. Toinen ihan huusi, kun vatsaa väänsi niin kovasti. Onneks tosin päiväsaikaan, mutta silti.
 
Mie sitten tohkeissani äsken kirjoitin tuonne lokakuun pinoon pitkän rimsun :kieh: .....ei jaksais uusia...

Lumi...olen kade, kaipaan lunta, kun olen sieltä keskeltä suomea....ja myös järviä =) !!

Soseet...mie ajattelin et voisikos aloittaa bataatilla eikä perunalla? Perunan voisi sitten aloittaa yhdessä porkkanan kanssa...pelkkä peruna+keitinvesi maistuu p#skalle...en söis itsekään :eek: ....eihän me tosiaankaan syödä pelkkää pottua....ja makean äidinmaidon jälkeen varsinkin yök pottu :x !!! Meillä aloitellaan 6kk nuo soseet, joten uusia makuja voi antaa varmaan tiuhaan tahtiin, jos ei ilmene allergioita?

Libero kortti saapui meillekin eilen....odotan innolla mitä paketti sisältää....Repa, kävitkös jo hakeen sen?? Meillä jäi eilen se tietokonejutska kesken, mulle tuli vieraita.....mut ahdistelen taas joku päivä sua....kun sulla tänään on omaakin elämää ;) :LOL:

Yökitinät...meillä on...tuttia tungen suuhun vähän väliä...illalla ei neiti millään meinaa käydä nukkuun...potkii peittoa, sylkee tuttia, kitisee, höpisee eli tekee kaikkea muuta mut ei nuku :kieh: .....mun illat on ihan p#llystä....oon ihan naatti :kieh: !! Mie olen tullut siihen tulokseen, että on joku levottomuusvaihe päällä...iän vuoksi...enpä tiijä varmaksi :/ .....
 
Matami: Me alotettiin bataatilla. Sitten otettiin mukaan porkkana, kukkakaali, parsa, kesäkurpitsa ja vasta sitten peruna. Just tuosta samasta syystä, kun eihän se yksistään maistu miltään! Ja hyvin uppoaa kaikki kasvikset vaikka marjat ja hedelmät oliskin herkkua :)
 
Lumi joo katselin ulos tassa eraana yona ja aattelin et ihan kuin nayttais rantaa tulevan veden seassa ja niihan se oli luin seuraavan paivan lehdesta etta Lontoossa oli satanut lunta eka kerran lokakuussa vuoden 27 jalkeen tai jotain... Koittakaahan pidella sita lunta nyt maassa me tullaan kuukauden ja 10 paivan kulttua :D

Nimimerkki
Olin aikaisemmin (2006 alkupuolella) kirjautuneena mun lempinimimerkilla, mutta en muistanut enaa tunnuksia joten kirjauduin uudelleen. Ja euroviisuistahan tuo tulee kun misut soittelee tuloksiaan niin ne sanoo ensin kaupungin nimen ja sit calling... ensin ajattelin et "terviesia lontoon kirkolta", mutta on hieman pitka...

Summer ihku vauva- vitsi nauroin oikeen aaneen :LOL:

Matami :wave: Aloitettiin myos bataatilla ja sit porkkanaa peruna seuras parsakaalen kanssa. Viimeksi kokeiltiin mangoa joka oli tosi herkkua :p

Mies on hoidellut tytyn tanaan, mina vaan antanut rintaa, josta on vahemman ja vahemman kiinnostunut, kotin eilen sita riisivellia jotta sais edes jotain nestetta, vetta menee hiukan ehka joku 20-30ml... Mulla nousi kuume sitten eilen illalla ja jai viikottainen punkku lasikin juomatta, voisinkohan jo lammittaa glogia (alkoholiton Ikeasta ostettu), nyt olen paassyt vasta ylos syomaan hieman puuroa ja juomaan mustaherukka mehua... Taitaa jalleen sanky kutsua. Mies lahtee iltapaivasta ulos kavereiden kanssa, tulee jo kotiin 10 maissa (kun kuulemma toiset menee katsoon lauantain futiskoostetta joka alkaa 22. Mihin taa maailma on menossa :eek: , kun mennaan vaan alkuillaksi baariin)

Nyt unta palloon!
 
No on hiljasta :| Eilinen oli omituinen päivä meidän neidillä; tosi väsynyt ja kiukkunen. Ilmeisesti siitä influenssa-rokotteesta. Tänään ollut ihan oma ittensä.
Tuli mieleen että missä on Eeti ja Toukonuppu? Jäi sillon sectiolaisista mieleen.
LC, paranemisia :hug: Vauvan kanssa onkin ikävä sairastaa, mutta hyvä että mies on auttanut.
 
Joo-o, todella on hiljaista. Ehkäpä kaikki perheilee kun on pyhäpäivä :/ Meillä iskä lähti mökkeilemään kavereiden kanssa eilen, joten meillä on todella hiljasta täällä... tai hiljasta ja hiljasta, naukuri se teidän känkkäränkkä muutti tänne ja MÄ EN TAHDO SITÄ! Olikos se kolme viikkoa ja sit saan hyvillä mielin siirtää sen jonkun muun riesak..hmmmph.... luokse kyläilemään? :D

Me aloitettiin kanssa bataatilla, sit kukka- sekä parsakaalit, porkkanat, kesäkurpitsat ja sit pottua peliin. Nyt lihat sekä kalat ollaan käyty läpi ja ens viikolla aloitetaan sit ilta- ja aamupuurot. Loppuu toivottavasti toi tolkuton vellinhalu*pudistelee päätään*

Meillä ei sitten enää katota töllöä nukuttaessa. Se ei enää ollu mikään vahinko vaan se kerta toisensa jälkeen nostaa sen suojan ja alkaa tuijottaa töllöä... et addikti täälläkin paitsi aamulla ku yritin saada itte nukkuu pikkasen pidemmälle ja laitoin töllöön muumeja, ni juu, ei sit pätkääkään kiinnostanu, pah!

Kyllä on vitsit NIIIIIIIIN tylsä päivä ja ilta :(

Vieläkin vähän kummalliselta tuntuu päässä mut onneks jo voiton puolella :)
 
LC: Koita parantua.... :hug:

Matamimimmi: Juu,hain paketin...mun mielestä ihan ok ilmaiseksi. Siellä oli vaippoja,siteitä,sukat,kosteuspyyhkeitä,käsinukke,jotain esitteitä jne...
Oon heti valmiina tukihenkilön ominaisuudessa...kyl luulen että et vaan paina sitä tallenna nappia :D

Voi pyhä sylvi mikä nukutus,poika melkein nukahti tissille ja havahtu kun nostin sänkyyn...siitä sitten yritti jatkaa unia,mutta ei onnistunut,niin tuli parku mikä koveni ja koveni sitä mukaa mitä kauemmin yritti nukahtaa onnistumatta siinä. Pakko oli ottaa syliin ja siihen rauhottu,mutta sit taas kun koitin laittaa takas säpsähti johonkin ja taas parku :headwall: Ja eikun syliin... no sit jäi sinne...toistaseksi.
Sen ei pitäis olla noin väsy että melkein tissille uinahtaa,mutta lähdin tosi ajoissa viemään poikaa kylpyyn yms. :eek:,et en osannut aavistaa että noin poikki oli toinen. Ennen jakso valvoo kauemmin viimesten päikkyjen jälkeen. Nyt oon huomannut että väsähtää tosi nopeesti...melkeimpä tunninpäästä on jo valmista kauraa. Miksköhän? Täytyy ruveta tarkemmaks,ettei tulis tota yliväsykohtausta :ashamed:

Tissi+ilmavaivat..voiko todella olla mahdollista että imettämisestä on noi kaikki pierut kotoisin? Eli siis tekniikasta millä poika imee,hotkien.... Jotenkin harmittaa että tää tissittely on mun mielestä ollut niin mukavaa vaikka ongelmia on ollut alusta asti ja poikakin tykkää.,et sit siitä on mahdollisesti aiheutunut tää kaikki :eek:
 
Hihhei, mutkin on nyt hylätty. Mies lähti varpajaisiin. Saatiin poika just unille ja sit mies lähti. Nyt on hetki aikaa itselle :) Tosin tuntuu koko ajan flunssaisemmalle olo, joten voi olla, että sammun ku lyhty ennen ysiä :D

Edla:
no pöh. En kyllä toivois kenenkään vieraaks sitä känkkäränkkää joka meillä oli tuon 2-3 viikkoa. Sori... Tai eihän ne pari viikkoa mitään känkkää ollu, mutta sitä vaativaa komentelua ja kitinää, jos hävisin näkyvistä. Tää viikko oli sitte känkämpi. Tää päivä oli tosiaan suorastaan helppo. Poika jaksoi hymyillä ja nukkui päiväuniakin peräti 4,5h yhteensä. Toivottavasti ei ollut nyt vaan tää päivä vaan pysyvämpää.

Löysin ihanan lelukaupan netistä: www.lelutalo.fi :heart: Mee Edla sinne surffaan jos ei oo muuta ;)

Miks mä en nää missään profiilissa mitään kuvia??
 
Repa, kyllähän sä itekin kärsit ilmavaivoista jos syöt hotkien ja kiireellä :D ja vielä röyhtäilet kunnolla päälle :)

Ilmavaivoista, juu se kaupan maissipönttö voi jessus sentään, miksi sellaisia lapsille ylipäänsä on tarjolla. Tollanen kuuden kilon pakkaus töräyttelee ku aikamies, jää iskäki kakkoseks neitipieruillaan :LOL: Maissivellikin aiheuttaa jonkinlaista hajuhaittaa mutta ei niin pahaa ku toi kiintee maissi. Mutta joo, vähentyneet on kovasti ainakin meillä :)
 
Soseista,miks kaikki aloittaa bataatilla? Onko siihen joku selitys? Meillä nlan täti totes vaan että kasviksilla aloitetaan ja mies kysy että käykö kesäkurpitsa vaikka ekana,niin kuulemma oikein hyvä aloitus maku...nyt kun kattelen mitä ootte laittanna,niin ei oo teillä ekojen joukossa kesäkurpitsaa :p Ajan tällä siis takaa,että ihanko vaan ootte arponeet tuon maistatusjärjestyksen vai onko joku logiikka,kun mun maalaisjärkeni sanoo että se on ihan sama mitä ekaks antaa :ashamed:
 

Yhteistyössä