Hmm, onkohan mulla sitten vielä pieni maha, kun musta tuntuu, et kaikkia ä-vaatteita pitäis pienentää. Nytkin yhdet housut pitää kaventaa uusiksi, kun en ekalla kerralla ottanut tarpeeksi. Kyllähän tuo kupu tuosta varmasti vielä kasvaa ja paljon, se on varmaan niin yksilöllistä, et mitä vauhtia se kasvu tapahtuu.
Vaa'assa en ole käynyt minäkään pitkilleen, ensi vkolla on nla, joten ehdin järkyttyä siellä -vaikka kyllähän sen painon pitäiskin nousta sen 200 g/vko. Edellisessä odotuksessa mulla notkahti paino alaspäin ihan loppuvaiheessa, mitä ei pidetty hyvänä. Mulla vaan hävis ruokahalu, kun oli hirveet helteet, niin ei sit tullu väkisinkään syötyä.
Kelan hakemukset laittelin viime vkolla, pitäis vaan muistaa toimittaa vielä se th:n todistus -mä en keksinyt miten sen olis voinu skannata sen sähköisen hakemuksen liitteeks, tosin muistin koko lapun vasta siinä vaiheessa kun olin hakemuksen jo lähettäny.
Potkut on muuttuneet viime aikoina selvästi terävämmiksi, jamppa on varmaan vahvistunut ja vaihtanut asentoa, koska nyt tuntuu kyljissä aika tujakasti.
Hohhoi, kyllä tässä vaiheessa alkaa jo laskea, montako työviikkoa ja -päivää on vielä ennen ä-lomaa. Tekemistä olis kyllä vaikka miten paljon, mut kaikkea ei varmasti ehdi.
Ollakovai..? ja 28+0 poks