Kääks miten huomenna voi jo olla torstai?
Lauantaina poksuu jo 12+0 ja maanantaina Nt-ultraan!
Mua
supisteli tänään kun oltiin tuohuiltu pojan kanssa ja sitten lähdettiin heti käymään kaupassa. Kävelin aika reipasta tahtia ja matkaa vain 100m suuntaansa. Perillä helpotti kun kierreltiin kauppaa hissuksiin. Mutta kun lähdettiin ja taas kävelin reippaammin niin johan oli taas inhottava olo :/ Mulla ei ollut pojasta missään viheessa harkkasupistuksia, mutta tuolta ne taitavat tuntua. Oli kyl erilaisia kun ne ihan oikeat supistukset.
Tajusin tänään että mun tekee mieli kaikkea hapanta mm. viili, maitorahka.Mandariinitkin on mun makuun riittään happamia, enkä syö niitä muuten ikinä! Mutta ihanaa että vihdoin löysin jotain mikä maistuu.
Hankintoja en ole veilä tehnyt, enkä tee ennen maanantaita vaikka niin kovin tekis mieli
Esikoista odotin yksin ja nyt mun on jotenkin hankalaa totutella että tässä kaikessa onkin se toinen mukana. Toki se on todella ihanaa, mutta taas ihan uusi juttu mulle.Mua niin harmittaa kun mies ei pääse ultraan, kun on itsekkin omilla asioilla sairaalassa
Ottaa hyvin huomioon, tuo juotavaa ja muutenkin huolehtii mun voinnista ja jaksamisista