Moikka, keskusteluun mukaan tauon jälkeen:
Influenssarokotteita ei meillä otettu loppupeleissä kenellekään, ei pidetty tarpeeksi tarpeellisina. Kaikki ohjelmaan kuuluvat ollaan otettu ja kannatan niitä itse lämpimästi, mutta osin laiskuutta nämä jää nyt väliin.
Tavallista
flunssaa olen minäkin sairastanut, olin to ja pe pois töistäkin. Hemmetti, kun ei voi vetää napaa täyteen lääkkeitä, niin ainakin minä jään nyt "helpommin" kotiin, kun olo on helposti kurjempi. Oon kyllä laittanut yötä vasten nenäsumutetta ilman huolen häivää, mut en hölvää niitä pitkin päivää (vaik mieli tekisi).
Nenänhuuhtelukannu on ja jees ja todella paljon edullisempi käytössä kuin apteekin NaCl-tipat! Mitä se pieni pullo tavan suolavettä maksoi litrahinnaltaan, jotain ihan pimeetä! No olihan siinä kait jotain aloeveraa mukana...
Hankintoja en oo tehny, kaverilta oon vaunut "varannu", jos he eivät keväällä enää itse tarvitsisi. Toki esikoisen jäljiltä paljon valmiina. Ja niin, ostinhan mä heti plussan jälkeen Maitotyttö-imetyspaidan
Miten te ootte pystynyt olla
tähän asti kertomatta töissä?!! Ei ois onnistunut mitenkään. Multa kysytään suoraan, että koska jäät äitiyslomalle ja onks yks vai kaksi kasvamassa. Sinänsä ei haittaa, kun on niin selvä vauvamaha, en enää näytä yhtään epämääräisesti lihonneelta, vaan homma on selvä ensivilkaisulla
mutta jännä, miten ollaan niin eri mallisia.
Oksettaako vielä? Mä oon päässyt siitä, mutta kova heikotus voi iskeä ja tosi ahdistava olo yhtäkkiä. Johtuu kyllä tasan siitä, jos ei oo juonut ja syönyt fiksusti. Innolla (tai kauhulla) odotan tiistain neuvolaa, verenpainetta ja hemoglobiinia. Sokerirasituskin kiinnostaa, vaik se on aika ällö ja eihän sitä vielä tehdä.
Ylimääräisiä ultraääniä en meinaa enää ottaa itse, jos sitte rakenneultrassa määrätään, niin toki osallistun. Esikoinen narahti rv20 ja sitten kävinkin 2vkon välein ja terve pieni poika sieltä syntyi tasan laskettuna :heart: Yksityisellä kävin nyt pahoinvointien ja uteliaisuuden takia ennen np-ultraa.
Minä olen aivan kypsä koko raskauteen ja haaveeni yhteensä kolmesta lapsesta on käynyt mietityttämään. On ollu olevinaan jotenkin tosi rankkaa vaik kaikki sinänsä hyvin... Oma väsymys (ja peilikuva) harmittaa ja samalla mua ihmetyttää nää mun omituisen negatiiviset fiilikset, kun itse lasta odotan tosi innolla ja on tosi toivottu juttu. Noh, kyllä tämä tästä, mutta outoa, kun viimeksi leijuin pilvissä ja jaksoin työn lisäksi urheilla tosi paljon, niin ei mee ihan samaa rataa! Eipähän ainakaan synnytys jännitä, kun toivon vain, et raskaus loppuis - mut ei tietenkään vielä!!!
Viikonloppuja,
sallamaria 17+0, POkS :heart: