Moikka taas pitkästä aikaa!
Lueskelin pikapikaa monta sivua kirjoituksianne, mukava seurata kuulumisia
Mulle on painoa tullut nyt sellainen reilut 10 kg ja kahdessa edellisessäkin raskaudessa tuli sen 20 kg, joten en jaksa ressata. Eiköhän se sitten imettäessä taas lähde pikkuhiljaa pois. Vaatteisiin ei kyllä meinaa enää mahtua, että se tässä harmittaa. En millään haluaisi ostaa hirveän montaa uutta vaatetta masua varten... pitkä matka tässä kyllä vielä on toukokuuhun
Masussa käy koko ajan aikamoinen jumppa, hauskaa
Tosin ulospäin ei liikkeet hirveesti tunnu. Mies ei ole vielä saanut yhtään tuntumaa jumpasta, kun jätkä sätkii koko ajan alaspäin ja sisäänpäin.
Sokerirasitus on tilattu, helmikuun lopulla vasta.
Vaunut käytiin eilen ostamassa. Kahden lapsen jälkeen pystyi jo hallitsemaan omia tarpeitaan... ihan hirveän montaa sataa ei viitsi vaunuista maksaa. Brion Kombit oli tarjouksessa, joten päädyimme niihin (499).
Pinnasänky on ostettu käytettynä, sitteri vielä jäljellä vanhemmista lapsista, samoin hoitopöytä.
Äitiyspakkaus tilattu.
Vinkiksi muuten teille, jotka kärsitte närästyksestä tai ummetuksesta. Mulle neuvolan täti ehdotti
Magnesiamaitoa. Auttaa myös suonenvetoihin (joita mulla tuppaa yöllä tulemaan sisäreisiin).
Tosin mulla ei oikein mikään tunnu tuohon ummetukseen auttavan, aineenvaihdunta on aivan jökissä. Välillä on sen vuoksi oikein huono olo. Ja sitten kun jotain saa aikaiseksi, niin tuntuu että koko maha pienenee puoleen
No, tää on loppujen lopuksi pieni murhe kuitenkin. Ja ohmimenevää.
Jotain mun piti vielä kommentoida, mutta en muista mitää... Tulee varmasti heti mieleen, kun lähetän tämän
Kivoja pakkaspäiviä teille kaikille :wave:
(niin joo, se kommentointi liittyi varmaan liikuntaan... ei tule harrastettua sitä juurikaan, raskaus kun alkoi ja syksyn pimeät, niin tein totaalisen stopin, ärsyttää itseäkin)
Hannele ja NelliKalle 24+2