Painon nousussa taidan voittaa kyllä minä tässä kohtaa :ashamed: Raskauden alusta on tullut painoa + 12kg. Todella masentavaa, vaikka syön mielestäni todella vähän, enkä mitään makeita herkkuja ollenkaan, kun yritän pitää painoa hallinnassa. Tämä on ihan painajaismaista, täytyy kenties karsia hiilihydraatteja ja rasvaakin ruokavaliosta. Edellisessä raskaudessa tuli yhteensä +18kg. En tahtoisi sen menevän nytkään yli tuon, koska laihduttamisessa kesti vuosi. Byhyy.... Mutta mulla onkin jättimäiset vauvat ja liikaa lapsivettä ja turvotusta joka paikassa, vaikka suola-arvot ja verenpaineet on matalat. Mun maha on todella masentavan kokoinen. Tuskin kellään on tällaista edes synnärille mennessään..: /
Sentään lohduttaa kuulla, että muillakin keho käyttäytyy näin omituisesti raskaana ollessa. Tsempataan toisiamme! Ja toisaalta kuulosti ihanalta, kun joku sanoi, ettei välitä, koska paino tippuu kuitenkin ajallaan pois! Ja eikä tätä vaihtais pois, koska palkinto on niin ihana!
Magnesiumista oli hyvä muistuttaa! Se auttaa viemään turhia supistelujakin pois, lihaskramppeja pois ja auttaa ummetukseen. Myös sokeriton Activia-jogurtti on mun suosiossa tällä hetkellä.
Tsemppiä kaikille myös sokerirasituksesta selviämiseen! Pyytäkää päästä makuulle, jos tuntuu heikolta/huonolta!!!
Kukkalie ja poika rv 22+6
Sentään lohduttaa kuulla, että muillakin keho käyttäytyy näin omituisesti raskaana ollessa. Tsempataan toisiamme! Ja toisaalta kuulosti ihanalta, kun joku sanoi, ettei välitä, koska paino tippuu kuitenkin ajallaan pois! Ja eikä tätä vaihtais pois, koska palkinto on niin ihana!
Magnesiumista oli hyvä muistuttaa! Se auttaa viemään turhia supistelujakin pois, lihaskramppeja pois ja auttaa ummetukseen. Myös sokeriton Activia-jogurtti on mun suosiossa tällä hetkellä.
Tsemppiä kaikille myös sokerirasituksesta selviämiseen! Pyytäkää päästä makuulle, jos tuntuu heikolta/huonolta!!!
Kukkalie ja poika rv 22+6