Jospa taas pitkästä aikaa jaksais kirjoittaa.
Kyllä ainakin vaun kirjassa minkä sai neuvolasta, lukee että ensimmäinen kolmannes loppuu 12+0 ja silloin keskenmenon riski pienenee. Ja näin mä olen muutenkin ymmärtänyt. Mutta näköjään eri paikoissa eri tietoa.
Väpä kyseli miehestä, alussa meinasi hermot mennä kun ei mies tuntunut yhtään tajuavan, että miten mulla muka koko ajan on huono olo yms. Mutta kyllä se nyt on ymmärtänyt että meille on oikeesti tulossa vauva. On ruvennut suunnittelemaan asioita, ja puhumaan vauvasta.
Pahoinvointi on ollut huomattavasti helpompaa jo viikon verran. Välillä joutuu oksentamaan vielä mutta enää ei ole semmosia 'kohtauksia' kun aikasemmin että ei mitään pysty tekemään.
Doppleri tuli viikko sitten, ja heti kuului sydänäänet pienen harjoittelun jälkeen. Melkein joka päivä on tullut kuunneltua, ihana kuunnella kun toinen potkii siellä kun ei tunne vielä. Ja ihanaa kun ei tarvi pelätä ultraan asti, että onko se pikkunen elossa! <3
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!
Itsellä tasan viikko niin pääsee katsomaan kuulumisia. No, äkkiä se aika on tähänkin mennessä mennyt.
Euphoric & murunen 12+0 <3
Ps. Nyt lähden merkkipäivän kunniaks ostamaan vaaville jotain kivaa.