Tämä äiti kyllä käypi lukemassa, mutta pitää silleensä kirjoittelusta taukoa
.
Meillä neiti on hyvä nukkumaan. Eli täytyy myöntää, että olen rauhalliset vauvat osannut synnyttää. Kerran en ole koskaan joutunut kärsimään yövalvomisista. En oikeastaan edes tiedä mitä ne semmoiset on. Alussa heräs sen 2 kertaa yössä, mutta jaksoi sen. Milka menee nukkumaan klo 21-22 (joskus harvoina kertoina klo 23) ja herää 7.30-8.30.
Maissivelliä annan aamulla ja illalla 1dl+1dl maitoa.
Neiti on kova nauramaan ja ei pahemmin itkeskele. Hyvin aurinkoinen on. Tuttia ei vaan suostu syömään. Hyvin harvoin rupeaa tuttia huolimaan suuhunsa. Milka kääntyy melkein selältä mahalleen. Hänen pitäisi vain älytä vielä päänsä kääntää niin, että on kokonaan mahallaan. Ympyrää liikkuu lattialla, joten ei enää sohvallekaan uskalla pahemmin jättää. Ja nyrkit olis suurinta herkkua välillä.
Maotao: Ihanat hiukset prinsessalla!
kuunkulta: Meidän pikku neidin suusta tulee ei ei ei.. En sitten kyl tiedä mitä sil tarkoittaa
tietämätön: Kylläpäs pienokainen topakasti pitää jo päätään ylhäällä! :heart:
sanse: Onnistahan on pitkä mies tulossa!
Turvakaukalo on Recaroa, joten seuraava istuin on myös recaro:n. Ja sellainen jo löytyykin.
Meillä esikoinen saa Milkan nauramaan ääneen ihan mielettömästi. Siis se on mieletön naurukuoro.
Mie olin maanantaina rintaleikkauksessa. Oikeaa rintaa paranneltiin vielä 2 vuoden takaisesta rintaleikkauksesta. Leikkaus harmittaa sen puolesta, kun en pääse ladyline:lla käymään. Olen kuukauden siellä käynyt. Ma+ke+pe bodypump ja sali, torstaina ja perjantaina salilla. Olen jäänyt tuohon bodypumppiin koukkuun, joten nyt pelottaa, kun ens kuussa sinne menen takas, että jaksanko enää mitään tehdä.
Mie haluaisin olla raskaana, mutta vasta sitten, kun saan viimeiset 12 kg pois, että olen samoissa mitoissa kuin ennen esikoisen syntymää.
Ja sitten jos huomenna kuuluu työpaikasta jotain (olin ti työpaikkahaastattelusa), niin olen saanut työpaikan. Tuskinpa sitä tapahtuu, mutta ainahan sitä saa haaveilla.
Tänään tein jauhelihapasteijoita ensimmäistä kertaa ja kohta menen ne pakastamaan. Jätän odottamaan esikoisen 5-vuotis synttäreitä varten, jotka olis ens kuussa.
Mutta nyt Milkalle antaa maitoa! :wave:
Rinzessa: Kyllähän sinut muistetaan ja sinua on kaipailtukin moneen otteeseen! :hug: