Heissan!
Enpäs ole päässyt koneelle toviin, tuntuu taas että koko ajan on jotakin töpsöttämistä... Miehen kanssa on ollut pientä kränää, mulla menee hermo kun toinen vaan pelaa eikä nää yhtään että mä oon esim iltasin ihan poikki ja rikki. Ei tajua auttaa, minä hoidan kaikki neljä muksua nukkumaan solo mio. Miehellä taas palaa pinna millon mistäkin, viimeksi pari tuntia sitten Artturin kengistä... Nyt mies on isompien poikien kanssa jäähallilla ja minä vauvojen kanssa kotona- ja mulla morkkis päällä meidän riidan takia. :ashamed: Vaikka en minä sille nyt mitään just voi että en satu muistamaan mihin olen pojan toiset kengät laittanut... Mutta tällästä tää on, myötä- ja vastamäkeä.
Pikkuväki yllätti viime yönä, menivät yöunille klo 22 aikaan ja Wilma heräsi syömään vasta klo 6.05! Ja Oskari perässä. Kivat unet vetäsivät, sopii mulle oikeen hyvin. Pikkuisen ovat vielä nuhaisia varsinkin aamulla mutta eiköhän tämä tästä lohkea pikkuhiljaa.
Huomenna aattelin tuppautua aleihin, tilipäivä nääs
Kovasti haluisin uuden puhelimen, tuo vanha tökkii jo pikkasen. Mutta pääasiassa vaatetta lapsille haeskelen. Katotaan löydänkö...
Pallerot makoilevat lattialla viltin päällä, Wilma muksii veljeään joka nauraa kun Hangon keksi, pääkin on yhtä pyöreä. Oskari on kova poika jo juttelemaan ja naureskelemaan, WIlmakin kujertaa välillä mutta ei niin innokkaasti kun velipoika. Tuntuu että ehkäpä tuo neiti on perinyt äitinsä luonteen, on hieman totinen mutta sopivan paikan tulle huumorin kukka kukkii.
Jaaha, äänestä päätellen Hangon keksi vääntää täytteitä vaippaan... sellanen ähinä ja kähinä käy! Vääntäköön nyt rauhassa kaikki kerralla niin ei tarvii vaippaa vaihtaa useempaan otteeseen!
H&M:n uusi kuvastokin tuli eilen, täynnä ihania vaatteita. Mutta en tilaa, kuitenkin tilaan koot ihan päin mäntyä ja sit pitää vaihtaa ja niin eespäin. Käyn marketissa kattomassa kuteita päälle.
Sillon odotusaikana oli jossain vaiheessa vilkkaana vaunukeskustelut, eli siitä millaisia kiesejä kukin on hankkimassa. Mitä mieltä nyt ootte,
onko vaunut olleet hyvät? Me hankittiin sillon ne Herquleksen Twin Raptor 3 Spinit, ja oeln kyllä kertakaikkisen tyytyväinen. TOimii loistavasti sekä maastossa että kaupungilla! Ainoa pieni haitta, jos sellinen nyt tarvis keksiä, on se että jalkapeite on aika hidas laittaa paikalleen ja vaunujen oma sadesuoja oli ihan hanurista. Mutta ostin Brion sadesuojan joka on tosi hyvä. Eli meillä vaunuvalinta on ollut napakymppi. Mites muilla?
Tässä siis meidän hyökkäysvaunut
Jaahasten, nyt tuo haisuli tarvii kyllä viedä pesulle. Heikää jälleen leidit!
HM ja haisuli ja pikku-myy