helmi: meillä esikoisella oli 5-6kk iässä kiloton kuukausi! Eli oli tullut suunnilleen 100g lisää painoa, pituutta siitäkin edestä. Meillä ei ollut neuvolantäti huolissaan ollenkaan. Et luulisin että teidän jäbällä ois mitään hätää =) Mutta hyvä kuitenkin että tahtovat uusintapunnauksen.
maikki: meille kans tuollainen kerrari, pliis
Mulla on nyt uudet lasit ja kylläpä näyttää kaikki oudolta Päässä heittää vielä, en edes uskaltanut vielä ajaa autoa näillä laseilla Parempi totutella ja sitten lähteä vasta rattiin B)
Mun äippää tässä odottelen tunnin sisällä käymään. Esikoinen nukkuu ja pienin heräsi vaunuissa (ylläripylläri). Nostin kuitenkin sänkyynsä jospa uni siellä tulisi takaisin! Ei ole likka nukkunut tänään kuin yhdet unet ja nekin reilut 30min! Herättiin kuitenkin jo 7.40 joten vois tuo vähän enemmän päivällä nukkua :/
Eipäs täs muuta, pitää lähteä laittamaan pakastekarjalanpiirakat uunia kohti
maikki: meille kans tuollainen kerrari, pliis
Mulla on nyt uudet lasit ja kylläpä näyttää kaikki oudolta Päässä heittää vielä, en edes uskaltanut vielä ajaa autoa näillä laseilla Parempi totutella ja sitten lähteä vasta rattiin B)
Mun äippää tässä odottelen tunnin sisällä käymään. Esikoinen nukkuu ja pienin heräsi vaunuissa (ylläripylläri). Nostin kuitenkin sänkyynsä jospa uni siellä tulisi takaisin! Ei ole likka nukkunut tänään kuin yhdet unet ja nekin reilut 30min! Herättiin kuitenkin jo 7.40 joten vois tuo vähän enemmän päivällä nukkua :/
Eipäs täs muuta, pitää lähteä laittamaan pakastekarjalanpiirakat uunia kohti