Hohhoijaa... täälläkin on nukutthuonosti, ei tosin lapsi, vaan äiti. Mulle ei jotenkin sovi tuo tytön uus unirytmi, että nukkuu 6-7 tuntii putkeen, vaan oon sitte itte jo aamu kuudelta niin virkku, että heräilen, vaikka tyttö viellä jatkaa unia puol ysiin asti. paremmin sopi herätä neljältä ja jatkaa sitte unia aamuun asti... Mitä tästä opimme - kaikesta voi ja pitää valittaa, myös siitä että lapsi nukkuu hyvin
:kieh:
Tytöllä on aikamoinen ripuli tosiaan, mutta en tiedä kuinka vakavasti tuohon pitäisi suhtautua kun syö, nukkuu hyvin, ei kuumetta, vatsavaivojen oireet loistaa poissaolollaan ja neiti on yhtä hymyä?!? Toivotaan, ettei pahene tuosta. Onko muitten lapsilla ollut, miten ootte hoitaneet? me saatiin vaan maitoppobakteeria ja maanantaina aika painokontrolliin. Joten ei kai huolta?
Tänään päästäis miehen kanssa elokuviin kun anoppi tulee kylää mut en tiedä uskallanko tuota jättää. Eilen olin ulkona illalla yhen syötön yli (4h) ja tyttö oli puolisen tuntia itkeskelly pullolla, mutta syöny sitte kuitenkin kaiken 200ml jonka oin lypsäny. Kauheessa nälässä oli jo kun tulin kotiin. ja ripulissa olis tärkee kuitenkin että lapsi saa mahd. paljon nestettä sisään ja eihän tuo stressikään lapselle hyvää tee kun on vähän kipiä. Toisaalta tylsä jättää näin hyvä mahdollisuus käyttämättä, kun ei meillä usein lastenvahtia.
Mutta hauskoja viikonloppuja! :wave: