Huomenia... Tai kyllähän tuo nyt jo taitaa olla päivän puolella...
Meillä valvottiin viime yönä taas. Pikkuneiti on flunssassa, tosi räkäinen ja tukkoinen, kuumettakin on ollu. Ei auta mikään, ei pysyny illalla kuume edes supoilla poissa, sängyssäkin roikkuu nyt sipulia (ainoo vaikutus on se, että meillä haisee koko kämppä sipulille, yöks). Neiti itki yöllä melkein neljään asti, ilmeisesti säikähti sitä kun ei saanu kunnolla henkeä, hirveitä kohtauksia sai. Me sitten istuttiin sohvalla että isi sai edes vähän nukkua. Korvat on eilen tarkistettu, ei tulehdusta. Toinen punoitti, mut tarkistetaan huomenna vielä uudelleen, eivät halunneet turhaan alottaa kuuria vielä.
Kestoista: Mulla on kaks ostettua bambuimua ja kyllä ne vaan aika hyvin imee. Mut en raaski kyllä kovin montaa niitä ostaa, on sen verran hintavia. Eli meilläkin käytetään froteeta, noi mun leikkomat pyyhkeen palaset on n. 30x45 cm. Niistä tulee 5-6 kerrosta, riippuen vähän miten taittelee. Ja flanellista ajattelin sellasia valmiita pötköjä ommella, tai sitten jos vaikka kolme kerrosta ompelis päällekkäin tuolleen suorakaiteeksi ja taittelis sitten.
Me kokeiltiin eilen taas yhtä taskua, mut kun ei sekään istunu tarpeeksi hyvin, reisistä valskas taas
Eli me pysytään toistaseks ainakin nauhiksissa ja muotoonommeltu sisävaippa+ kuori yhdistelmässä. Suositelkaapa joku jotain taskuja, joita kannattais kokeilla (pitäis syksyn hoitoon menoa varten löytyä). Neiti on aika hoikka, joten sellaisia malleja kaivattais jotka tuollaiselle hoikkikselle kävis...
RD: Ootko ajatellu että tilaisit jostain niitä kosteussulkukankaita? Mä tilasin kestovaippakaupasta, sellasia sopivan kokoisia palasia, mistä tulee yks vaippa. Ei ollu kalliita (tosin en ny muista mitä makso) ja tuli nopeasti
Noita kankaita on helppo tilata, ja voi ottaa useampaa kuosia kun tilaa niitä valmiita palasia...
Munkit on täälläkin paistamatta, ei oikein innosta kun on valvonu. Kaipa sitä vois tänään pienen satsin tehdä, jos pistäis miehen paistamaan... Me on kyllä yleensä tehty rosetteja, viime vuonna tais olla molempia. Sima on yleensä ollu mun äidin tekemään, en oo nyt vaan kysyny onko se tehny. Vielä en oo uskaltanu itte kokeilla sitä tehdä, kun ei siitä kuitenkaan tuu niin hyvää ku äipän tekemänä
Nyt muihin hommiin, neiti vaatii seuraa. Kummasti tuo jaksaa touhuta, vaikka kuumetta onkin..
-JennyA-