11/08 masunkasvattajien murut *helmikuussa*

haah,pakko tulla tänne nauramaan kun tuo meidän sademetsä-leikkimatto on ihan ykkönen tietty myös leikittämisessä mutta myös siinä että se on ihan varma kakkamaatti!
hetken kun vilho siinä jumppaa ja hakkaa tiikeriä niin eiköhän kohta poika hiljenen ja ala pukkaamaan kakkaa :LOL:
nyt onkin sit oikeestaan joka päivä meillä poika kakannut,ei oo enää niitä parin päivän taukoja. tuli sekin sit todistettua taas että se liikunta on terveellistä :p pitääpä mennä vaihtaan vaipat,haiskahtaa jo tänne asti :kieh:
 
maikki, teillä on kauniin näköinen koti :) HIENO teevee taso ja kirjahylly! Ja suloinen poika myös :D

Me tultiin juuri luistelemasta. Kivaa oli! Itekin jaksoin tunnin kieppua jäällä.

Mä taidan koittaa pystynkö oleen viikonlopun yli nettilakossa. Katsotaan kuinka onnistuu ja paljonko ehdin tekeen muita juttuja. Kun oon huomannut että itellä kaamee kiire aina koneelle. Ja oikeen alkaa ärsyttään jos en pääse heti kun haluan tai en saa tarpeeks kauaa netteillä.
Mietin sitten että oisko aika vähän irrottautua tästä. Tosin.....jos illalla kun lapset nukkuu niin ei oo parempaa tekemistä....ei. Mä koitan nyt kumminkin. Ja koitan jos mieskin lähtis mukaan nettilakkoviikonloppuun!

mutta jos siis musta ei kuulu, niin palailen maanantaina asiaan! Mukavaa viikonvaihdetta!
 
tietämätön: tosi topakka on teidän vauva! Meillä leevi huomenn tasan 3 kk, eikä kauheesti kannattele ees päätään vielä, saatikka että tukis käsillään ylävartaloa noin niinkun teillä tuossa kuvassa. Eikä kääntymisistä oo tietoakaan. Nuuttiki oli vauvana tosi huono mahallaan olemaan, muutta alkoi sit ihan yhtäkkiä 3,5 kuun iässä kääntyilemään.

Noonie: mie kans ihan vauvana laskin viikkoja kun ne ei ihan tasan aina mee kalenterikuukausien mukaan. Meillä on leevistä esim. valokuvat otettu neliviikkoisena ja sit kuukauden iässä. Mie kun harrastan tätä että pitää ottaa aina "synttäripäivinä" kuva... Nyt mieki jo kuukausissa ajattelen, ei pysy enää perässä eikä jaksa enää laskeskella...

Tsemppiä helmille nettilakkoon! :D Mie käyn nykysin korkeintaan kahesti netissä päivällä. Tälleen päiväuniaikaan käyn kunnolla kattelemassa sähköpostit ja muut "tärkeet" ja sit illalla jos sattuu aikaa olemaan niin vielä uudelleen täällä ja facebookissa. Mutta en kärsi vieroitusoireista! :) Miulla on entiseltä foorumilta jääny yks ystävä toiselta puolelta suomea ja hänen kans meillä on tapana näin päikkäriaikaan meseillä. Sitä kyllä kaipaa jos ei millon koneelle kerkee!

Täällä on tänään pakkaspäivä, -16 oli aamulla eikä oo vieläkä kauheesti laskenu. Ei sit menty ulos vaan reippaana tyttönä siivosin leevin aamu-unien aikaan. Nuutti katto sillä aikaa telkkaria ja sit leivottiin runebergin torttuja. Miehen täti tulee tänään vauvavieraisille! Muuten ois jääny siivouski huomiselle mutta on kyllä nyt kiva alottaa viikonloppu kun on jo koti siisti!

Molemmat pojat olivat aivan väsyneitä vaikka nuuttiki nukkui aamulla melkein tunnin pidempään kuin normaalisti. Molemmat nukahtivat aivan tuosta noin vaan. Hyvä kun nukkuvat! :D
 
helmi, voi kiitos, vaikka tosiaan lähinnä vauvaa oli tarkoitus esitellä kuvassa :) Olkkari näyttää kuvassa jostain syystä virtaviivaisemmalta kuin onkaan, mutta kun tarkkaan katsoo, huomaa TV-tasosta heijastuvan kuivaustelineen keskellä lattiaa...

Asiasta avaruuteen, huomasin myös kun otin tuon kuvan aurinkoisena päivänä, että ainakin meidän digikameralla tulee ihan TOSI paljon parempia kuvia, kun saa ottaa hyvässä valossa ilman salamaa. Ei ole vauvan naama valkoinen tummaa taustaa vasten, eikä ilme salamasta häikäistynyt. Ihan syystä nimi onkin VALOkuva B) Toivottavasti hyviä kuvauspäiviä tulee yhä enemmän kun kevät etenee!! :flower: :flower:
 
:wave: heissan kaikille, muistatteko mua enää ees? Noh, kauhia muka kiirus kokoajan ettei ehi tsiljoonaan paikkaan kertoo samoi kuulumisii... pahoittelen. :ashamed:

Mutta meillä menee oikeen hyvin tatun kanssa. Tatu syö kiinteitä ja juo vellejä. Painoa 6 190g ja pituutta 61cm, nupin koko 40,3cm. Tatu kannattelee päätään (syntymästään asti), ottaa leluja käteensä, helistää helistintä, syö sormia ja istuu rattaissa (nojoo ei istu, mut ratasosa käytös), tuteissa on ronkeli, mutta imuttaa niitä mitkä kelpuuttaa niin hyvinkin ahnaasti :D , öisin herää yleensä 1-2h syömään, mutta nukkuu n.12h unet yhteensä kuitenkin. Menee nukkumaan klo 19 niin, että vien pinnikseen ja sinne jää ja sammuu, aamuyöllä otan viekkuun 05-06 välil ja herätään onnellisina sitten kasin maissa :saint: Tatulla on paljon juttuja, joita juttelee ihanasti ja hymyilee kaikille ja kaikelle :D Koliikkihuutoihin auttoi vyöhyketerapia ja nyt 3kk täynnä niin ei ole enää huutoja. Rokotuskin on saatu. Jahas, nyt iltatoimiin tatun kanssa nii ehtii ajois nukkuu sit.

Rinzessa ja tatu 3kk
 
Heippa!
Ihania kuvia vauveleista. :heart:
Mukava lukea tietämättömän ja rinzessan kuulumisia myös. =)

Täällä myös ikä lasketaan kuukausissa, siis noin... 2kk, 2ja puolkk kohta 3kk ja silleen. =)

Ja nyt meidän vaavilla ikää siis 3kk. Ei vielä käänny. Lattialla ja sitterissä viihtyy hyvin. Masullaan ei kauaa halua olla, mutta hienosti pysyy pää ylhäällä. Tissimaidolla vielä mennään, kun kerran yöt nukkuu niin hyvin eikä tunnu muuta tarvitsevan.
 


Osasinpas laittaa vihdoinki tänne muruliinista kuvan! Ei oo tosin enää kauheen tuore, taitaa olla kolmisen viikkoa vanha kuva. Mutta siinäpä meidän pallero kuitenki köllöttelee! :heart:

Laitanpas vielä toisenki, tää kuolakalle on kahen viikon takaa! :D

 
Voi viulu mikä yö... pikkuväki tekeytyy vissiin kipeäksi, Oskari jo eilen oli tosi rötynen ja illalla lämpö pikkasen koholla. Yöllä Wilma on ollut hereillä vähän väliä, ihan tukkoinen ja itkuinen. Aamumaitokaan ei maittanut lainkaan. :( Että sairastupaa pyöritetään.

Oli kiva kuulla "kauan kadoksissa olevistakin" kuulumisia! Arki on välillä aivan suunnatonta hulinaa, mutta mä kans yritän ainaksin joka toinen päivä päästä jutut kurkkimaan ja edes sen merkin laittamaan! Muutoin tulee ahdistus ja vieroitusoire kertakaikkiaan! :LOL:

Aivan ihania kuvia pikkuruisista olette laittaneet! Kyllä nuo vaavelit vaan kasvaa kamalan nopeeta. Oskarikin sylissä ollessa väkisin kenottaa itseensä istuma-asentoon, eikä auta yhtään kun yrittää selittää että ei herran vielä pitäsi istuskella. Mutta muut asennot on ihan hanurista, jos yrittää sylissä pitää ns. vauva-asennossa niin kertakaikkinen slaagi tulee heti. Ovat päättäneet olla isoja jo. Ei tarvis kyllä vielä... :snotty:

Joo, herra nuhanenä tekee heräämistä, tarvii siis mennä. Mukavaa lauantaita kaikille!

HM, sairastuvan emäntä :/
 
Huomenta!

HM:lle jaksuja pienten potilaiden kanssa :hug:

Olipas kiva kuulla Rinzessan ja muiden kadoksissa olleiden kuulumisia.

Meillä kävi varmaan niin että se eilinen lääkäri sai säykäytettyä taudin pois kun sen jälkeen ei oo janulla ollu mitään, ei kuumetta ja nuhakin on tosi vähäistä...jospa tämä tästä alkais mennä parempaan päin.

nyt kahven keittoon ja kota anoppilaan...Esikoinen jää sinne yöksi, hheillä taasen kuulema sauna ja elokuva ilta =)

Tosi söpöjä kuvia olette laittaneet muksuistanne!
 
Huomenia! Täällä taas ollaan valvottu aamu kuudesta kun tyttö sai aamumaidot. Sinne kellahti tyytyväisenä jatkamaan yöunia mutta äitipä taas ei saanut unta :headwall:

Anzkulin Leevi on humoristisen näkönen vekkuli! Muutenkin kivoja kuvia olitte laittanu.

Meillä tänään tasan 3 kk täynnä! :D Tyttö kehittyy huimaa vauhtia ja viimeviikkonen "Minä hakkaan nyt näitä leluja"-vaihe on vaihtunut. "Makaaminen on alle 3-kuisia varten"-vaiheeksi, ihan samaan malliin kuin Hari Maon Oskarilla. Tyttö ei olis nyt yhtään leikkimatolla ja sylissäkin tyytyväinen vaan jos saa olla pystyssä. Päätäkin on nyt oppinut pitämään hienosti, ihanaa että saan sen vihdonkin tuohon Ergon kantopussiin istumaan, ei tartte tuon selänkatkoja-babybjörnin kanssa enää mennä. Mutta SILTI ei ole kyllä vieläkään ole tyttö noin virkusti pystyssä kun Tietämättömän pikkuinen.

Mitäs muuta... meillä ripuli jatkuu, vaikka noro- ja rotavirustestit tuli negatiivisena takaisin. En oikeen tiedä mikä likkaa vaivaa. Sain vaan neuvoksi syödä itse porkkanaa ja omenaa, maanantaina taas näytille. Nyt kyllä vaadin kaikki mahdolliset testit. Muuten ollaan tällä viikolla reissattu Ikeassa ja eläintarhassa. Täällä saa kaikki alle 3-kuisten äidit halvalla eläintarhan vuosilipun, niin käytiin se hakemassa. Tosin tyttö nukkui koko eläintarhavierailun ajan... =) Kaverin 11-kuinen puolestaan tykkäsi kovasti katsella elukoita.

Hauskat viikonloput kaikille :wave:
 
Meillä on molemmat tytöt hirmuisessa räkätaudissa :( Pienin on ihan reppana, turisee surkeen kuuloisesti... :(

Samana päivänä kun neidillä tuli 3kk täyteen, alkoi istumaan punkeaminen sylissä! Sen jälkeen häntä ei ole saanut pitää selällään...
Välillä sitterissä koittaa kovasti nousta istumaan :D

Me saatiin luumun avulla masu toimimaan vähän nopeammin =) Oli enää 3 päivää kakkaamatta ja neljäntenä rysähti jopa aamulla!

Mulla oli tänään tarkoitus päästä käymään tuulettumassa. Nyt vapautui mummola (ei tullutkaan heille yövieraita) mutta mitäs me, tullaan koko porukka kipeeks!!! Dääm et harmittaa, nyt saa taas pari viikkoa ihan kotona kökkiä. Pitää kattoo sit hiihtolomalla jos tuuri kävis. Mun äidillä nimittäin lomaa niin esikoinen menee silloin yökylään. Jos ollaan terveitä ym. niin sit mä kyllä lähden!! Oon niiin jo sen tarpeessa.
Vaikeeta nykyään lähteminen illaks pois. Miestä en voi jättää molempien kanssa kotiin. Vauva tahtoo nykyään tissiä ihan rauhoittumiseen niin milläs se miesparka saa hiljentymään :kieh: Et pakko isomman olla yö poissa et on vaan toinen hoidettavana!

Nyt näkyy nyrkit maistumaan vauvalle, vois olla maidon tarpeessa :wave:
 
Maotao: joo, leevi on naureskelevainen poika! Meidän perheessä ei tosikkona pärjää! ;) :D

Meillä kans leevi pyrkii istumaan sylissä, eilen huomasin ekaa kertaa että kampee. Pötköllään sylissä ei oo enää aikoihin viihtyny paitsi jos on tissiä tarjolla. Pystyasennossa pitää pidellä että viihtyy. Laittialla kyllä viihtyy edelleen selällään. Mahallaan ollessa on edelleen melkoisen lahna, ei paljon päätä jaksa kohotella... Laiskiainen... Toisinaan pitää pikkuhetken ja yritystäki on, mutta tänäänki oikeestaan vaan pötkötteli ja jutteli toukalle jonka laitoin motivoimaan...

Isi ja nuutti lähtivät tänä aamuna miehen siskon mökille. Saadaan leevin kans olla koko päivä ihan kahestaan! Isommalla ukkelilla on ohjelmassa moottorikelkkailua ja makkaran paistoa.

Me käytiin leevin kans kaupassa ja apteekissa aamu-unien aikaan ja sit tehtiin vähän kotihommia. Käytettiin nyt sit tätä hiljaisuutta hyväks ja leikittiin urakalla ja kuvasin videokamerallaki taas pitkästä aikaa ukkelin touhuja. Miulla oli tarkotus lähtee leevin kans kirpparille nyt päikkärien aikaan, mutta en sit kehannu lähteäkkä. Aattelin nautiskella nyt ihan täällä kotosalla tästä rauhasta. Leevi yleensä nukkuu 3 tuntia päikkäreitä niin miehän tässä kerkeen tehä vaikka mitä! :)

Anzkuli ja Leevi - tänään tasan 3 kk :)
 
ihana kuulla RINZESSAsta=)
meillä toi neiti ei kans suostu sylissä olee muuta kun pystyssä..vaikka kuinka yritän selittää hänelle et hän on vast 2,5kk et se on aika vauva ikä vielä ja vauvat ei istu eikä seiso..mut ei hän vaan tahtoo..nyt yritää masullaan ollessaan työntää jaloilla itseään eteenpäin ja nyrkit kiinni alustassa päästä jonnekin päin...mikä hemmetin kiire tolla tytöllä on?mä haluan pitää mun pikku vauvan pitkään!!!=(
ja muutenkin neiti on sellanen papupata et voi vide ku se rupee puhuu ni tääl ei hiljasta hetkee oo..nytkin yöllä herään siihen kun vieressä lauletaan ja papatetaan ja tänään aamulla tuli sellanen ensimmäinen riemun kiljaisu kun pikku lapsilla ja hirvee nauru päälle=)kyllä rupes äitiäkin naurattaa=)

pitääkö teiän vauvat ns nauru ääntä kun nauraa??
toi meiän neiti hihittää ja kyllä meinaa itelle tulla pisut housuun ku kattoo sitä ja sen thithi hihitystä..on se niin hauskan näkönen,ja sit ku mä räjähdän nauruun ni menee tytön naama peruslukemille ja kattoo mua kulmien alta et mikäs tolle nyt tuli=)ihana vauva..miten joku voikan olla niin ihana kuin oma vauva=)

no nyt kaivataan leikki seuraa ..komennus ääni käytössä ja jos joutuu komentaa mua liian monta kertaa ni sit tulee kiukku=)

jaksuja kaikille mammoille=) :flower:
 
Tietämätön: meillä kans poitsulla käy hirmukiherrys ja kujerrus ja mitä enemmän me muut nauretaan hänelle sitä enemmän hän nauraa :LOL:

Pystyyn kampee Leevikin kokoajan ei millään ois sylissä muuten kuin istuillaan tai seisoillaan.Sitterin jos laittaa niin selkä ei pysy selkänojasssa kun pitää kammeta ittesä pystyyn.
 
Pitääköhän se paikkaansa että ne vauvat jotka valvovat enemmän, kehittyisivät nopeammin?
Meillä nimittäin nukkuu varsin lahjakkaasti päivisin, hereillä yhteensä noin 5-6h. Hymytkin tulivat paljon myöhemmin kuin isosiskoltaan..
Käsien varaan kannattelee kyllä itseään, likalla ikää reilut 3,5kk.


Et onkohan tuossa perää?
Ainakin mitä lukee teidän muiden vauvoista, ovat jo paljon nuorempina oppineet juttuja! Toki jokainen on yksilönsä, mut tällasta nyt päässä liikkuu :D

tietämätön: Meillä esikoinen mukamas lähti jo ryömimään jossain 5kk+.. Vähän aika se liikkui eteenpäin, en muista enää miten. Neuvolassakin ennätin hehkuttaa et kyl tä meidän likka osaa jo ryömii :D Ei se sit tainnutkaan ihan oikeesti edetä kun pariks kk jäi koko homma :( Ja mä olin niin pettynyt :p
Sun likkas ois aika ajoissa jos jo nyt aloittas, vaikka en ihmettelis yhtään kun noin on jo kehittynyt =)

Luminka
 
Tuli mieleen vielä esikoisen ajoilta, jotain 3kk olisko ollut...
Oltiin menossa mun vanhemmilla käymään, ja loppumatkan likka teki vatsalihasliikkeitä kaukalossaan eli noin 10min :LOL: Eikä käynyt välillä lepäämässä kunnolla, hirvee istumishalu ois toisella ollut :D Musta oli niin hauskaa kattoo kun toinen ähresi siinä vierellä hullun lailla.. =)
 
Nuhainen huomen.

Osku ja Wilma jatkaa nuhanenä-kurkkuköhälinjalla, ja minä olen nyt sitten liittynyt joukkoon. Olo on aika hanurista... Mutta jospa tää menis kuumaa juomalla pian ohi. Toivo elää.

Meillä myös kaksikko nauraa ääneen. Mua jotenkin huvittaa kun Oskari on melkoinen kuulantyöntäjä jo, iso pötkö, niin sen nauruääni on hirmu hentoinen ja söpö, ei mikään rötköttäjä. Ja parasta on kun naurattaa niin naama menee niiiiiin isolle hymyll että. Wilma on hieman maltillisempi ääneennauraja, mutta kyllä tytöltäkin ääntä tulee. Jotenkin kans neitimäisen hentoinen (huomaa että tupa on entuudestaan poikia täynnä kun tyttö tuntuu niin hentoiselta...). Harmittaa kun kameralla oon yrittänyt vangita sitä ihanaa naurunaamaa, mutta meidän kamera on niin hidas ottaan sen kuvan että kun vihdoin kuva räpsähtää niin pikkuistan naama onkin jo peruslukemilla. Makeimmat naurut tulee kun sylissä hyppyyttää.

Istumishalut on täällä kans kovat, kumpikaan ei kyllä makuullaan sylissä viihdy yhtään. Ja sitterissä kun ovat niin varsinkin Oskari yrittää itteensä nostaa pystyyn, hieman koomisen näköistä nun pikkuinen ponnistaa ja ponnistaa. Hauskinta on kun istutaan kasvot toisiinsa päin ja minä pidän käsistä kiinni.

Onkos teidän pikkuiset löytäneet peilikuvaansa? Meillä peilistä katselee vallan kivannäköisiä kavereita takaisin koska niille naureskellaan ja jutellaan kovasti! Ainoo vaan että äitin kädet ei kestä pitää peilin eessä kauheen kauaa.

Jaahasten, eka nuhanenä herää. Tarvii mennä!

HM, :snotty:
 
Meillä on alkanut pienin nuhanenä vissiin parantumaan, ei yöllä kuullostanut enää kovin tukkoiselta! =) Illalla meni nukkumaan klo.21 jälkeen, kerran kävin imettämässä vielä jossain 22 aikaan. Seuraavan kerran heräsi aamulla 6.30! Vieläkin nukkuu, kello kohta jo kymmenen =)
Esikoisella räkää tulee, mutta ei onneks vaikutanut yöuniin...

Tänään ei ole mitään suunnitelmissa, vois koittaa käydä vähäsen ulkona. Ja jos vauvankin ottais mukaan niin sais nukkua raikkaassa ilmassa.

Luminka
 
Täälläpäs tuli rauhallista kun mies lähti viemään tytärtä harkkoihin ja pikkumies sammahti aamupäiväunille...Oli vaan tunnin hereillä yöunien jälkeen kun taas tuli väsy.

Hari Maon sairastupaan pikaista toipumista ja jaksuja! Meidän vauveli on onneksi ollut tähän saakka terveenä *mietin, uskallanko hehkuttaa* lukuun ottamatta ihan pientä tukkoisuutta jossain vaiheessa, mutta varsinaista räkätautia ei ole saanut vaikka isot siarukset ovatkin olleet flunssassa.

Luminka kyseli tuosta vauvojen kehittymisestä, olisiko mahdollista liittyä jotenkin siihen miten paljon vauvat on hereillä... Itsellä tulee mieleen, että miksei - ainakin paljon hereillä olevat myös ehtivät touhuta lattialla ym. enemmän, siinähän ne samalla oppivat?! Meillä pikkumies nukkuu myös aika paljon, illasta on enemmän hereillä mutta heti kun väsähtää ei kyllä viihdy lattialla yhtään! Hymy tuli melko aikaisin ja neluvolassa on sanottu että on tarkaavainen ja vaikuttaa "fiksulta" mutta liikkeelle lähtemisen kanssa ei tunnu pitävän kiirettä. Tässäpä samalla perjantain 3 kk neuvolakuulumiset: paino 6470 ja pituus 61,3. Melko lailla keskikäyrillä menee. Iho on mennyt käsistä ja jaloista atooppiseksi, vaatii paljon rasvausta. Onko muiden vauvoilla iho-ongelmia? Terveydenhoitaja kehotti hyödyntämään hoitokuluvakuutusta ja käymään sen piikkiin yksityisellä lääkärillä pyytämässä resepi kunnon satseihin hyviä rasvoja, niin ajateltiin tehdäkin. Miedän vakuutus muistaakseni korvaa myös nuo rasvat.

Ihania vauvakuvia olette taas laitteneet. Miellä on myös tuo kamera melko ahkerassa käytössä, pitää joskus yrittää saada tännekin joku kuva pikku-ukosta!
 
sunnuntaipäivää!

kivaa kuulla pitkästä aikaa rinzessasta ja kumppaneista!

meillä oli ihan ihmeellinen yö! pakko tulla hehkuttamaan kerrankin!

poika nukahti jo kymmenen jälkeen illalla,ja olin tietty varautunut siihen että ennen kahtatoista ihan varmaan herää,varsinkin kun oli kestovaipoissa (ihan perinteiset bumgeniuksen a-i-o:t ei siis mitää lisäimujakaan tms) , mutta herra posootti sitten tuonne varttia vaille seitsemään aamulla, toki oli vaippa vähän jo vuotanut vaatteille, mut tosi vähän!!! :eek:
vähän oltiin miehen kanssa että mitä hemmettiä! kummatkin herättiin viiden aikaan odottamaan Vilhon heräämistä,koska nyt yli viikon ajan on siihen aikaan heräillyt. mut herra yhden kiljaisun päästi ja jatkoi unia. :heart:

söi siinä seitsemältä 200ml(uudet enkat) ja nukahti kaheksan jälkeen ja nukkui rauhallisesti puol 10 asti. ihan ehdottomasti paras yö ikinä! pliis näitä lisää ! :D
nyt oli sit 2 tuntia hereillä syöden ja leikkien (ja ihan ykköspuuhaa on pepun pesu :LOL: ), naureskeli ja jutteli oikeen urakalla ja nyt sit alkaa uinahteleen ekoille päikkäreille.

ei yhtään haittaa että ulkona on harmaata ja sateista ja ne hemmetin menkatkin alkoi eilen. ;)
huomenna on tarkoitus mennä tekeen ystävänpäiväkortteja perhekahvilaan ja keskiviikkona aattelin vauvakerhon sijaan mennä vauvakinoon katsomaan jotai hömppäromanttista komediaa pojan kanssa =)

hauskaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Heippa!
Oltiin perjantaina miehen kanssa 30v. synttäreillä ja Olli oli eka kerran yökylässä mummolassa.Kiltisti oli poika ollu,23 oli nukahtanu yöunille ja neljältä ja seitsemältä oli syönyt.Ei ollut itkeny yhtään =) Mulla oli tietty hirveä ikävä ja menin heti aikasin aamulla hakemaan,poika oli yhtä hymyä ku näki mamman =) Voinen siis luottaa jatkossakin anopin hoteisiin.
Meillä Olli nauraa kans ihan ääneen,mukava kuunneltavaa =) meidänkin pojalla tuntuu olevan kiire liikenteeseen..
 

Yhteistyössä