iltaa =)
nyt kun lapset sänkylöis on aikaa täs syventyä oikeen kirjoittamaan ja kommentoimaan teidän ajatuksia =)
Onnea taas hyvistä ultra kuulumisista =) :heart: onkohan facen puolella olevilla kans, jotka ei tänne kirjoittele, kaikki ollut hyvin?
Hyökkäysvaunulle paljon jaksamisia ja voimia päivä kerrallaan elämiseen ja masun kasvatukseen =) onneksi raskaus aina laittaa tavallaan vauhtia rattaisiin ja pääsee nopeastikkin tarvittaessa asiantuntijoiden luokse =)
mahalla olemisesta ei meinaa täälläkään tulla mitään ja itseä se häiritsee suunnattomasti kun olen tottunut nukkumaan vatsallaan niin nnyt alkaa se loputon odottaminen että saan nukkua taas vatsallani
:S
vaunuista tulikin tabu aihe yhtäkkiä tänne
mutta kyl vaan pitää rueta tosissaan itsekkin miettimään
hankintojen kans että mitä vielä tarvittee ja koska sitä saisi rueta laittamaan kaikkea valmiiksi, vaatteet kaivaa esille, pinnasänky, rattaat, turvakaukalon pesu ( oon ruennut miettimään että hommaanko vielä toisen ja laitan tuon myyntiin mikä jo on :x ) lelujen pesut, mutta ehkäpä mä nyt maltan odottaa ainakin sinne äitiyspakkauksen saapumiseen asti.
Kelasta Nuutti taisit kysellä ja tämä rupeaa olemaan ajankohtainen meille kaikille. Itse varasin kelan palvelusta soitto ajan tän kuun loppuun, ja ajattelin odottaa sinne asti vaikka saan ensi viikolla raskaustodistksen yms tarvittavat paperit, että saan laitettua sitten kaikki paperit menemään ja tiedän mitä haen ja mihin minulla on oikeus ja yms. paperithan pitää laittaa menemään 2 kk ennen LA päivämäärää viimeistään. itse olen ajatellut odottaa aika viime tinkaan jos saisin sen tän vuoden pakkauksen. mutta katsoo nyt.
Liikkeet on ollut pari päivää tosi hiljaisia ja piti ihan doppleria kaivaa ja kuunnella että onko kaikki hyvin ja hyvin kuului 140-150 välillä sykkeet, ihan säikähdin ku neuvolakin on vasta ensi viikolla että onhan kaikki hyvin. Kaipa se tämä äidin rakkaus jo tätä tulevaakin kohtaan on suuri. Vauvathan opettavat jo vatsassa ollesa tulevaa äitiä rytmille, tai niin vanha kansa sanoo, ja kyllä se aika lailla on pitänyt paikkaa varsinkin yö heräämisten kans mun kohdalla.
väsymys on meinannut tehdä takaisin tuloa ja vähän kyllä arveluttaa että onkohan HB taas tippunut entisestään, kun nythän on se aika raskaudesta kun masu vie kaiken ja vähän ylimääräistä kasvamiseen ja liikkumiseen.
muuten omat olot on aika hyvät kaiken kaikkiaan. Ihana arki alkoi tiistaina kun keskimmäiselläkin alkoi eskari. sinne
sokeri rasitukseen varmaan saan ajan varata ens viikon nla:n jälkeen. ja toivottavasti sitten olis seuraavalle kerralle
nla lääkäri niin saisi sitten vähän tietoo että onko nämä ennakoivat supistukset tehneet töitä tuolla kohdunsuulla mutta jos ei niin täytyy kysyä että jos kumminkin laitettaas varuuksi aika ja sais sitten samalla puhua että saisko sen lähetteen sinne pelkopolille kun viikkoja on nyt jo 22 huomen 23 vissiin että olisi sitten hyvissä ajoin seurantaa ettei sitten 39 viikolla lääkärit ylläty kun onkin 5 kiloone
noh mutta sellaasta, tuli taas pitkä ku nälkävuosi mun tekstistä ku koneelle pääsi
SAspa ja tirriäinen 22+6 vissiin