Hyvää alkanutta vuotta!
Meidän ultra meni hyvin, vaikka viikot oli tasan samat kuin esikoisen kanssa, niin painoarviossa oli yli 100g eroa :O Mikähän jätti täällä on tulossa?!! Ylilyönti tai ei, niin lopetin karkin ja suklaan syömisen siihen paikkaan, edellinen 2,7kg oli ihan hyvä synnytettävä
Tälläkin kaverilla oli ns. Golfpalloja sydämessä, eli kohtia, jotka näkyy valkoisina selkeinä täplinä ruudulla. En jaksa nyt olla huolissaan niistä, kun esikoisenkin syödän oli kutakuinkin kunnossa ja vuoden ikäisenä hän sai terveen paperit, eikä mitään operaatioita siis edes tarvittu. Ylimääräiseen ultrankin olen helmikuussa menossa, osin sydämen, osin istukan ja osin esikoisen hitaan sikiöaikaisen kasvun takia.
Onko kukaan muu "
jäänyt kiinni"
rakenneultrassa. Ja ei tiedetä sukupuolta, mä olisin ehkä halunnutkin tietää, mies ei.
Olen vihdoin välillä
nauttinut raskaudesta, tosi ihanaa! Enimmäkseen tää tuntuu neutraalilta, mut välillä on kyl kivaa, kun vauva potkii ja oon paljon enemmän sinut nyt tän mahanikin kanssa - se on jäätävä! Rohkaistuin jopa ostamaan uudet uikkarit, niin pääsen tänään hallille. Olen kokoa 34/36 ja kun nyt koko 42 tuntui kittanalta, ostin kunnon uimiseen sopivat biksut
Jotta esittelee nyt sitten pullahtanutta napaani ihan urakalla...
Kantoliinaa en hommannut viimeksi, mutta ostin
Manduca-
repun. Mua hirvitti monta metriä trikooliinaa pyörimässä maassa esim. parkkipaikalla, mutta tuo selkään, rinnalle ja lonkallekin menevä reppu oli meillä loistava. Pidin vielä liki kolmevuotiasta siinä lonkalla, sitten alkoi selkä kipeytyä, mutta n. 15kg asti jaksoin ihan hyvin. Ja käyttö aloitettiin, kun oli oli 3kk, että hyvä ostos oli!
Ensi viikolla "kela-neuvola", hurjaa :heart:
Sallamaria ja "Vauva" (esikoisen mielikuvituksellisesti antama nimi tulokkaalle)